Уроку І. Актуалізація опорних знань


НазваУроку І. Актуалізація опорних знань
Дата14.11.2013
Розмір28.9 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

Раціональні числа. Додавання і віднімання раціональних чисел.

УРОК 91.

Тема. Корекція знань, умінь і навичок

Мета. Здійснити аналіз виконання контрольної роботи, закріпити вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності учнів.

Тип уроку. Урок корекції знань.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань.

Аналіз контрольної роботи.

Двоє учнів, які виконали контрольну роботу без помилок, розв'язують завдання контрольної роботи на дошці (завдання різних варіантів). Інші учні в зошитах для контрольних робіт виконують аналіз тих завдань, в яких допу­стили помилки. Потім учні повторюють правила, на які допущено найбільше помилок.
II. Формування умінь і навичок.

Подорож містом «Раціональних чисел»

I. Станція «Теоретична»

  1. Як додати два числа, що мають однакові знаки?

  2. Як додати два числа, що мають різні знаки?

  3. Чи може сума двох чисел бути меншою від доданка?

  4. Сформулюйте переставну властивість додавання.

  5. Сформулюйте сполучну властивість додавання.

  6. Сформулюйте правило віднімання раціональних чисел.

  7. Сформулюйте правило розкриття дужок.

II. Станція «Історична»

  1. Де виникли від'ємні числа? З чим це було пов'язано?

  2. Як позначали додатні та від'ємні числа а Китаї?

  3. Хто з європейських математиків першим почав використовувати від'ємні числа?

  4. Хто зобразив від'ємні числа на монорейковій дорозі?

  5. Як називали від'ємні числа німецькі релігійні фанати?

  6. Хто з російських математиків досліджував від'ємні числа?

  7. Що в перекладі означає слово «раціональний»?

III. Станція «Віртуози обчислень»

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;

  5. .

IV. Станція «Метеорологічна»

  1. Найнижча температура, виміряна на поверхні Землі, дорівнює -89,3°С. Ця температура на 70,8°С перевищує найнижчу температуру на поверх­ні Місяця. У лабораторних умовах отримано температуру, яка нижча від температури на поверхні Місяця, на 113,14°С. Яку температуру отрима­но в лабораторних умовах?

  2. Рівень води в річці змінювався протягом трьох днів. Першого дня він змінився на -37 см, другого — на 81 см, а третього — на 28 см. На скі­льки змінився рівень води за три дні?

  3. О 14 год термометр показував -10°С, а ввечері 16°С. Визначте різ­ницю температур удень і ввечері.

  4. 10 лютого о 14 год температура повітря біля печери Кришталева, що на Тернопільщині, була -8°С, а всередині печери вона становила +11 °С. Визначте різницю температур.

  5. Прилади радіозонду, випущеного над Кримськими горами в стратосфе­ру, зафіксували температуру -84°С. У цей же час температура повітря на поверхні Землі становила +21 °С. На скільки градусів температура повітря на поверхні Землі була вищою, ніж у стратосфері?

V. Станція «Індивідуальна»

  1. Точка А, позначена на координатній прямій, має координату...
    а) -2; б) -6; в) -4; г)-5.



  1. Яке з тверджень є правильним?

а) Модуль числа -13,5 дорівнює 13;

б) модулем додатного числа а є число -а;

в) модуль числа -18 дорівнює -18;

г) модуль числа 20,3 дорівнює 20,3.

  1. Яка з числових нерівностей є правильною?

а) -0,9 > 0,8; б) -7,9 < 0,1; в) 10 < -11; г) 4 < -4.

  1. Яка з числових нерівностей є неправильною?

а) -804,3 < -803,4; б) -23 > -22;

в) -3 > -300; г) -201 < -200.

  1. Між якими сусідніми цілими числами міститься число -15,4?

а) -15 і -14; б) -17 і -15; в) -16 і -14; г) -16 і -15.

  1. Скільки цілих чисел міститься між числами -2,9 і 4,9?

а) 7; б) 9; в) 8; г) 6.

  1. Розв'яжіть рівняння |х| = 9,2.

а) 9,2; б)-9,2; в) 9,2 або-9,2; г) розв'язків немає.

  1. Розв'яжіть рівняння |х| = -39.

а) 39 або -39; б) розв'язків немає; в) 39; г)-39.

  1. -9-21 = ...

а) 30; б) -12; в) -30; г) -40.

  1. -4 + 14 =...

а) -10; б) 10; в) -18; г) 18.

  1. 10 – 18 = ...

а) 8; б) -28; в) 28; г) -8.

  1. -3 + 14 - 8 + 2 = ...

а) -5; б) -17; в) 15; г) 5.
ІІІ. Пояснення домашнього завдання:

Скласти задачу практичного змісту та розв'язати її.



О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 91

Схожі:

Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята
Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми
Тема уроку: Біблійні перекази про Самсона. Мета уроку
Актуалізація опорних знань Учні зачитують порівняльні риси характерів героїв біблійних переказів
Тема: «Історія і фольклор». Цілі
Актуалізація опорних знань, повідомлення теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Актуалізація опорних знань з теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними” До 1 уроку
Дані усні вправи можна використовувати для актуалізації опорних знань учнів при вивченні теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними”....
Уроку I. Актуалізація опорних знань
Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності...
Уроку І. Актуалізація опорних знань
Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності...
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація...
Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші...
Уроку І. Актуалізація опорних знань
Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів застосовувати основну влас­тивість пропорції до розв'язування задач і вправ
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку І. Актуалізація...
Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про розв'язування задач на відсо­тки усіх видів
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,...
Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка