Уроку I. Актуалізація опорних знань


Скачати 33.17 Kb.
НазваУроку I. Актуалізація опорних знань
Дата29.03.2013
Розмір33.17 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Астрономія > Урок

Декартові координати

УРОК 126.

Тема. Корекція знань, умінь і навичок

Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності учнів.

Тип уроку. Урок узагальнення, систематизації та корекції знань.

Хід уроку

I. Актуалізація опорних знань.

Аналіз контрольної роботи.

Двоє учнів, які виконали контрольну роботу без помилок, розв'язують завдання контрольної роботи на дошці (завдання різних варіантів). Інші учні в зошитах для контрольних робіт виконують аналіз тих завдань, в яких допу­стили помилки. Потім учні повторюють правила, на які допущено найбільше помилок.
II. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота.

Подорож містом «Раціональних чисел»
Станція «Природнича»

  1. У першому корівнику було учетверо більше телят, ніж у другому. Коли з першого корівника перевели у другий 45 телят, то в обох корівниках телят стало порівну. Скільки було телят у кожному корівнику спочатку?

  2. Площа трьох ділянок поля дорівнює 126 га. Площа другої ділянки дорі­внює 42 га, а площа третьої ділянки утричі менша від площі першої. Яка площа кожної ділянки поля?

  3. Площа першої ділянки удвічі більша від площі другої. Якщо від першої ділянки відокремити 16 га і приєднати до другої, то їхні площі стануть однаковими. Якою була площа кожної ділянки спочатку?

  4. Площа трьох ділянок становить 92 га. Площа першої ділянки удвічі ме­нша від площі другої, а площа третьої ділянки на 16 га більша від площі другої. Яка площа кожної ділянки окремо?

  5. У першому кошику € учетверо більше грибів, ніж у другому. Якщо з першого кошика перекласти 9 грибів до другого, то в обох кошиках грибів стане порівну. Скільки було грибів у кожному кошику спочатку?


Станція «Теоретична»

  1. Сформулюйте правило перенесення доданків з однієї частини рівняння в іншу.

  2. Які прямі називають паралельними?

  3. Які прямі називають перпендикулярними?

  4. Що таке координатна площина?


Станція «Віртуози обчислень»

Розв'яжіть рівняння:

  1. ;

  2. 0,4 · = 2,6у + 5,9;

  3. -4 · (k - 6) – 3k = 15k + 2;

  4. -4 · (4,5х - 4) = 5 · (6 - 3х) + 19;

  5. -4 · (0,2х + 2,7) + 0,4 · (14 - х) = 3,2;

  6. -1,4 · (5у + 3) = 1,4у - 5.


Станція «Купи-продай»

  1. У Петрика було учетверо більше грошей, ніж у Володі. Коли Петрик купив книжку за 6 грн. 80 к., а Володя — альбом за 50 к., то в обох хло­пчиків грошей залишилося порівну. Скільки грошей було в кожного хлопчика спочатку?

  2. Із 21 м тканини пошили 9 костюмів і платтів. Скільки пошили костюмів і скільки платтів, якщо на один костюм витрачали по 3 м, а на плаття — по 2 м?

  3. Три книжки коштують 9 грн. 50 к., до того ж перша книжка коштує З грн. 20 к., а друга удвічі дешевша від третьої. Скільки коштує кожна книжка?

  4. Альбом дорожчий від олівця на 75 к. На одну й ту ж суму можна купити 2 альбоми або 5 олівців. Скільки коштує альбом і скільки олівець?


Станція «Індивідуальна»

  1. -4а + 3b - 12а – 8b =...

а) – 20b; б) -16а – 5b; в) 16а -11b; г) -16а + 5b.

  1. -5 - (4 + 2b) = ...

а) -9 – 2b; б) -9 + 2b; в) -1 – 2b; г) -1 + 2b.

  1. -6(3а - 4) = ...

а) -18а - 4; б) -18а - 24; в) -18а + 4; г) -18а + 24.

  1. Винесіть за дужки спільний множник у виразі 7а - 28.

а) 7(а - 28); б) 7(а - 4); в) 7(а + 4); г) 7(а + 28).

  1. Розв'яжіть рівняння 5x + 60 = 0.

а) ; б) ; в) -12; г) 12.

  1. Якщо 7x + 2 = 2x - 23, то...

а) 5x = 21; б) 5х = -25; в) 5х = -21; г) 5x = 25.

  1. Задача. Сума трьох чисел дорівнює 133, до того ж друге з них утричі
    більше від першого і на 14 більше від третього.

Яке з рівнянь а-г відповідає умові задачі, якщо через х позначено перше число?

a) x + 3x + 3x + 14 = 133; б) x + 3x - 14 = 133;

в) x + 3х + 14 = 133; г) x + 3x + 3х – 14 = 133.
ІІІ. Пояснення домашнього завдання.

Повторити § 1 п. 6, 7.



О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 126

Схожі:

Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята
Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми
Тема уроку: Біблійні перекази про Самсона. Мета уроку
Актуалізація опорних знань Учні зачитують порівняльні риси характерів героїв біблійних переказів
Тема: «Історія і фольклор». Цілі
Актуалізація опорних знань, повідомлення теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Актуалізація опорних знань з теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними” До 1 уроку
Дані усні вправи можна використовувати для актуалізації опорних знань учнів при вивченні теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними”....
Уроку І. Актуалізація опорних знань
...
Уроку І. Актуалізація опорних знань
Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності...
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація...
Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші...
Уроку І. Актуалізація опорних знань
Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів застосовувати основну влас­тивість пропорції до розв'язування задач і вправ
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку І. Актуалізація...
Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про розв'язування задач на відсо­тки усіх видів
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,...
Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка