Тема. Використання операторів розгалуження для розв’язування прикладних задач


Скачати 28.12 Kb.
НазваТема. Використання операторів розгалуження для розв’язування прикладних задач
Дата26.08.2013
Розмір28.12 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Математика > Документи

Лабораторна робота № 6.


Тема.

Використання операторів розгалуження для розв’язування прикладних задач.

Мета.

Формування вмінь і навиків використання операторів розгалуження для розв’язування прикладних задач. Закріплення вмінь і навиків використання функцій вводу-виводу. Застосування вмінь і навиків програмування алгоритмів лінійної структури.

Контрольні запитання.

  1. Навіщо забезпечувати захист програми від некоректного вводу даних?

  2. Що таке виключні ситуації? Як опрацьовуються виключні ситуації в Object Pascal?

  3. Як записується і виконується команда безумовного переходу в Object Pascal?

  4. Як забезпечити повторне виконання програми за бажанням користувача?

Завдання.

  1. Скласти програму для розв'язання поставленого завдання.

Вимоги до програм:

  • числові значення параметрів обчислень ввести з клавіатури в діалоговому вікні;

  • при введенні недопустимих значень чи типів параметрів обчислень передбачити виведення відповідного повідомлення та можливість завершення роботи програми чи повторного їх введення;

  • результати обрахунків програми вивести в одному діалоговому вікні;

  • після відображення результатів обрахунків програми передбачити можливість при бажанні користувача повторного розв'язання завдання з іншими значеннями параметрів обчислень.

Варіанти.

  1. Два числа задані формулами
    , у=.
    Перерозподілити значення змінних так, щоб в х виявилось більше із цих чисел, а в у - менше. Вивести початкові і кінцеві значення х та у;

  1. Три числа задані формулами
    , , .
    Знайти і вивести число
    ;

  2. Три числа задані формулами
    , , .
    Вибрати ті з них, модулі яких менші 5. Вивести їх та їхні квадрати;

  3. Три числа задані формулами
    , , .
    Вказати ті з них, які лежать поза проміжком (1;5);

  4. Три числа задані формулами
    , , .
    Впорядкувати їх за зростанням;

  5. Три числа задані формулами
    , , .
    Знайти число
    ;

  6. Три числа задані формулами
    , , .
    Вибрати серед них від’ємні і вивести їх та квадрати і корені їхніх модулів;

  7. Три числа задані формулами
    , , .
    Знайти кількість максимальних серед цих чисел;

  8. Три числа задані формулами
    , , .
    Вибрати серед них середнє по величині;

  9. Три числа задані формулами
    , , .
    Вказати кількість різних серед цих чисел;

  10. Три числа задані формулами
    , , .
    Вказати серед них ті, що належать відрізку [-4;7];

  11. Три числа задані формулами
    , , .
    Впорядкувати їх за спаданням;

  12. Три числа задані формулами
    , , .
    Вивести збільшене на 7 найменше з цих чисел;

  13. Три числа задані формулами
    , , .
    Знайти кількість мінімальних серед цих чисел;

  14. Три числа задані формулами
    , , .
    Вказати кількість різних серед цих чисел.

  1. Скласти програму для розв'язання квадратного рівняння з довільними дійсними коефіцієнтами.

Вимоги до програм:

  • числові значення параметрів обчислень ввести з клавіатури в діалоговому вікні;

  • при введенні недопустимих значень чи типів параметрів обчислень передбачити виведення відповідного повідомлення та можливість завершення роботи програми чи повторного їх введення;

  • результати обрахунків програми вивести в одному діалоговому вікні;

  • після відображення результатів обрахунків програми передбачити можливість при бажанні користувача повторного розв'язання завдання з іншими значеннями параметрів обчислень.

Схожі:

УРОКИ №53-54 Тема. Розв'язування прикладних задач
Мета: розвиток пізнавальної активності учнів шляхом розв'язування прикладних задач, що передбачають за­стосування знань і вмінь,...
Розв'язування прикладних задач
У математиці задачі відіграють важливу роль. Iсторiя свідчить, що математика як наука виникла iз задач i розвивається в основному...
9-й клас. ГЕОМЕТРІЯ
Розв'язує трикутники. Застосовує алгоритми розв'язування трикутників до розв'язування прикладних задач
Урок №45 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв'язування задач на пропорційний поділ
Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв'язування задач на пряму пропорційну залежність величин; вдо­сконалювати...
Урок №60 Тема. Розв'язування задач
Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання тексто­вих задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння за­стосовувати...
Тема: Використання текстових файлів для розв’язування задач у консольному...
Мета: Навчитись використовувати текстові файли для розв’язування задач у консольному режимі середовища програмування
Урок №63 Тема
Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для...
Тема уроку: Застосування похідної до розв’язування прикладних задач Навчальна мета уроку
Навчальна мета уроку: Формувати в учнів вміння знаходити найбільше і найменше значення функції при розв’язуванні різних типів прикладних...
Урок гра з геометрії в 8 класі. Тема уроку
«Подібність трикутників» в процесі розв’язування задач; розглянути застосування подібності трикутників для розв’язування практичних...
Конспекти уроків Тема. Перпендикулярність прямої і площини. Розв’язування задач
Методи уроку: розв’язування задач в гетерогрупах, в моногрупах, самостійна робота
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка