Пісня  «Школярики» До школи радо хто спішить? Старанно хто уроки вчить?


Скачати 139.37 Kb.
Назва Пісня  «Школярики» До школи радо хто спішить? Старанно хто уроки вчить?
Дата 29.10.2013
Розмір 139.37 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Література > Урок
Мироненко Лариса Вікторівна,

вчитель початкових класів

ЗОШ №18 м. Шахтарська

Донецької області

Сценарій свята «Прощавай, Букварику»

Ведучий    Добридень! Шановні гості, вчителі, батьки, бабусі, дідусі, раді вас вітати!

Ведучий   І перш ніж свято розпочати, ми хочемо вам показати цікаві сторінки життя у першому нашому класі.

Ведучий    Урочисте свято, дозвольте, шановні, розпочати.

Ведучий  А хто ж зібрав на свято нас? Самі ж бо відгадайте, а потім радо привітайте.

Пісня  «Школярики»

До школи радо хто спішить?
Старанно хто уроки вчить?
Хто хоче все на світі знать,
Уміє і читать-писать?
Усі їх завжди пізнають.
Скажіть-но, як цих діток звуть?
Шко-ля-ри-ки!

Хто радує і тат, і мам?
Хто кожну справу робить сам?

Хто дружно й весело співа,
Родину щастям зігріва?
Усі їх завжди пізнають.
Скажіть-но, як цих діток звуть?
Шко-ля-ри-ки!



Ведучий    Що ж, вітайте! Ось вони – наші зіркові перші класи!

Учень Є святкових днів багато

На листках календаря.

А між ними й наше свято -

Вшанування Букваря.

 Учень     День вітання і прощання –

               Свято перших букварів,

               Перша сходинка зростання

               Для найменших школярів.

 Учень    В путь щасливу і широку

               Всіх виводить перший клас.

              До уроку, до уроку –

             Чуєш? Дзвоник кличе нас!

 Учень  Любі гості, мами й тата,

              В нас – Букварикове свято.   

              Добре, що прийшли до нас  

              Ви у гості, в перший клас.

Учень Ми всіх вас вітаємо

І дуже вам радіємо.

Бо всі ми букви знаємо,

Бо ми читати вміємо.
 Під гімн Незнайки  забігає Незнайко

Незнайко    Ой! Ой! Ой! Насилу врятувався!

Ведучий       Що це за несподіваний гість? Ви, діти, його впізнали? (Так)

                      А звідки ви його знаєте?

Діти       1. Він до нас на читання приходив,

Вчився разом з нами читати.

      2. Йому шматочок  Сонця на голову впав.

                3.  Він машину казкову сиропом заправляв.

 Незнайко            Добрий ранок!

 Ведучий              Який ранок? Адже це день.

 Незнайко            А я не знаю чи ранок, чи день, чи вечір.

 Ведучий              А чому це ти так репетував?

 Незнайко            Та то я від злодія втікав.

 Ведучий              Від злодія? Від якого?

Незнайко            Від звичайного, який хотів у мене украсти мою шапку.

 Ведучий              Твою шапку? А навіщо вона йому?

Незнайко            Як це навіщо? Ви хіба не знаєте? Чим більша шапка, тим розумніша голова!

 Ведучий              Ой, Незнайко! Не сміши нас! В тебе розумна голова! Ти ж нічогісінько не знаєш. Тому тебе і прозвали Незнайком. Краще сідай, дивись і вчись на нашому святі Букваря.

Незнайко            На чому? На чому? На святі букваря? А де ж ваш буквар про якого Ви говорите?

Ведучий             Ми Букварика чекаєм…

А його усе немає…

Де ж так довго забарився?..

Може, в лісі заблудився?..

 (Забігають дівчата у костюмах сорок)

1 сорока: Скре-ке-ке! Скре-ке-ке!

Чи ви чули отаке:

Нині свято букваря,

А Букварика нема

Не прийшов до діток вчасно,

Може трапилось нещастя?!

2 сорока: Так, я чула в нашім лісі диво коїться якесь.

Усі подівались десь, ще й казки забунтували:

Лихо хто таке накоїв?

Сороки (одна до одної)

Ой, не знаю! Ой, не знаю!

Незнайко: Хто це тут мене чекає?

1 сорока: Ось хто лиха тут накоїв,

Хто читати не хотів,

2 сорока: Хто не вчився гарно в школі

Й Букварик загубив!

Незнайко: Це все наклеп і брехня!

Доведіть, що винен я!

(Заходять діти в костюмах букв, плачуть, розповідають.)

Буква „Ш”: Була Шапочка Червона –

Стала Синя Борода,

Ще був Карлсон, а віднині-

Цибулина голова.

Буква „Г”: А Дюймовочка маленька

Стала вище Гулівера.

Дядя Стьопа – Бармалеєм

Став із міліціонера.

Ведучий: Ще продовжувати, чи досить?

Порятунку усі просять!

1 сорока: Що, хлопче ледачкувате,

Скажеш, що не винуватий?

Незнайко: Добре, я зізнаюсь вам.

Якось я знайшов буквар,

Але букви ще не знав.

І тоді пішов у місто Алфавіт,

Щоб всі букви вивчити, як слід.

А на мене злодій там напав і

Буквар у мене відібрав.

Як тепер мені бути?

Як Буквар вам повернути?
Ведучий: Це завдання не просте!

До міста Алфавіт лягає загадковий путь.

У ньому літери живуть.
Живуть там літери в словах,
А кожне слово — звір чи птах,
Травиця чи барвистий цвіт.
Слід відгадати вам це вмить.
Ведучий: Діти, допоможимо Незнайкові відгадати загадки від кожної літери Алфавітуі врятувати Буквар?

Голосиста буква «А»

Наш Букварик відкрива.

Не одна вона іде.

Букви з загадками веде.

А
Ось вона яка –
Розбійниця морська!
Всіх би проковтнула
Зажерлива…(акула)

Б
Що за дивна непосида
На стежину шишки кида?
З гілки скік на гілку…
Упізнали, друзі, …(білка)

В
І мала, і кучерява,
І тихенька, і ласкава.
Має брата баранця,
Називається…(вівця)

Г

Стоїть хлопчик
Під пеньком,
Накрив голову
Брильком.
(Гриб)

Ґ
Завітайте до крамнички!
Персні, ґудзики і стрічки –
Пропонує всім оздоби
Господиня довгодзьоба.
(Ґава)

Д
Відгадайте, хто
Має носик-долото?
Ним комах з кори виймає,
Про здоров’я лісу дбає.(Дятел)


Е
Не метелик і не пташка –
Здогадатися не важко.
Легкокрилі чародії
У казках живуть і мріях.
(Ельф)


Є
Смужка темна, хвіст пухнатий,
Любить їжу полоскати
Перед тим, як з’їсти має.
Ну і хто його впізнає?
(Єнот)

Ж
Така велика, довгошия,
І вища за найбільшу шафу,
Така розумна і красива
У зоопарку є …(жирафа)

З
Сіла пташка на дубку
Завела своє „ку-ку!”
Стрепенулись їжачок,
Заєць і козулі.
Всіх збудив той голосок,
Пісенька…(зозуля)

И
Загадку має
Ця буква казкова:
Не починає
Жодного слова!
(Буква И)


І
Розпустив бундючний птах
Зозулясте пір’я,
Та Івась здолає страх –
Вийде на подвір’я!
(Індик)



Поспіша мандрівничок,
Кожушинка на бочок.
Діточкам несе гостинці –
Гриб та яблучко на спинці.
(Їжак)

Й

Живе вона в морі синім,
Та не тюлень і не морж.
Я підкажу вам – це рибина.
Ну, а звуть цю рибу…
(Йорж)


К
Сидить баба серед літа
У сто сорочок одіта.
(Капуста)

Л

Летів гість
З дальніх міст –
На все небо
Білий хвіст.
(Літак)

М
Сидить дівчина в коморі,
А коса її надворі.
(Морква)

Н
Він не олень і не бик,
В краях теплих жити звик.
Є на носі в нього ріг.
Хто ж це, друзі?...(носоріг)

О
На скелі він будує дім
І не боїться жити в нім.
Два могутніх крила
У господаря …(орла)

П

Не королівської породи,
А ходить в короні,
Не їздить, а зі шпорами,
Не годинник, а рано будить.
(Півень)

Р
Не козлик, а рогатий.
Повільний, вайлуватий.
На собі носить дім
І ховається у нім. (Равлик)

С
Поночі літає,
Удень засинає.
Кругла голова
Зветься …(сова)

Т
Він такий смугастий,
Він такий ікластий,
Найстрашніший у тайзі,
Перед ним тремтять усі –
Як роззявить пащу – ир-р-р!
Називають звіра …(тигр)

У

Він лежить, не ворухнеться,
Схожим на канат здається.
Небезпечний змій, згадав?
Називається…
(Удав)

Ф
Живе в теплих він країнах,
Весь в рожевеньких пір’їнах.
Любить плавати, пірнати,
Довгу шию вигинати.
Як же птаха цього звати? (Фламінго)

Х
Це який дивак знадвору
Носить здобич у комору?
Не на спині у мішку,
А сховавши за щоку. (Хом’як).

Ц
Він співи добре знає,
Ночами навіть грає.
Не маючи ні нот, ні струн,
Всіх веселить малий …(цвіркун).

Ч

Ох і дивна ж ця тваринка! На собі несе хатинку,
Голова, чотири ніжки,
Зверху стеля, знизу – ліжко.
(Черепаха)

Ш
Перший я приніс весну,
Пробудив усе від сну,
Заспіваю під вікном.
Звуть мене усі …(шпаком)

Щ
Упіймав Івасик рибу
Але витягнути – мука!
Бо сердита і велика
На гачок зловилась …(щука)

Ь
Далі літера німа,
В неї голосу нема,
Та про її м’який характер
Лине слава недарма.

Здогадався, певно, всяк,
Звуть цю букву…
(М’який знак)

Ю
Хто морзянку знає вправно
І морську вивчає справу?
Найсправніший він моряк,
Не загубиться в морях.
(Юнга)

Я
У святковому залі
Стоїть мов картинка,
Весела, зелена,
Красуня…
(Ялинка)

Незнайко: Ой, які ви діти молодці, відгадати загадки мені допомогли і букварика врятували ми.

Вчитель: Діти! Давайте запросимо Букварика на свято.
А ось і він сам! Шановний наш Буквар.

Всі: Букварику, запрошуємо на свято.

(Заходить буквар).

Букварик

Я - Букварик, вам відомий,
Дуже гарний, малюнковий.
Залюбки всіх учу читати.
Нема часу спочивати!

Щиро зі всіма ділюся -
Не шкодую своїх знань,
Безліч хитрих і цікавих
Маю для малят завдань.

Відповідай, коли мастак,
Єдиним словом «ні» чи «так»!
- Треба гарно вам читати? Так.
- Треба менших ображати? Ні.
- На перерві пострибати? Так.
- А всі парти пописати? Ні.
- Друга треба виручати? Так.
- А треба слухати матусю? Так.
- Учительці робіть все навпаки? Ні.
- Брудне взуття носіть у школу? Ні.
- Завжди старших поважати! Так.
- І малюків не ображати! Так.

Буквар: Діти, я багато мандрував у місті Алфавіт, і багато чого побачив. Хочу розповісти вам історію, яка трапилась з буквами. (Сценка).

П'єса «Витівки помилки»

Букви.

Ми - дружні всі сестрички,
Хоч і маємо різні звички.
Нас 33, нас 33,
Гарні, рівні, всім потрібні,
Ми усі: від А до Я-
Алфавіту сім я.

М'який знак (ображений).

А я, а я - не звук,
А тільки знак. Так?
Букви.

Ми всі веселі і меткі,
Голосні і приголосні
Позначаєм звуки,
А як візьмемось за руки,
Починаються дива –
Нові з’являються слова.
М'який знак.

Отак весь час терплю образу.
Мене не названо ні разу!
Помилка.

Я - помилка лукава,
І погана в мене слава.
Букви плутаю бува,
Перекручую слова.
М'який знак (плаче).

Ображають, мов ледащо,
Мов нездатного нінащо.
Помилка.

А, здрастуй, любий м який знак,
Ти - надто добрий, ти дивак.
Якщо гарненько розібратись,
Ти серед букв – великий знак.
М'який знак (пишається).

Усі м’які переді мною,
Мені б і бути головою.
Але не вдячні букви ці,
Мене тримають у кінці.
Помилка.

А ти з образи та від злості,
Кинь їх, ходи до мене в гості.
М'який знак.

Гаразд! Алфавіт я залишаю,
До тебе в гості вирушаю!
Букви.

Ой, що з нами, добрі люди,
Без м’якого знака буде?
Скільки це почнеться в нас
Неприємностей, образ.
Продавець.

Для магазину вчора тільки
Замовляли риби кільки.
Вийшла помилка у слові -
І привезли кілки дубові.
Такий клопіт!
Робітник.

Через помилку у слові
Сміх і горе на будові.
Замовляли гравій, гальку,
Привезли у клітці галку.
Букви.

Чуєш, Помилко лукава,
Жде тебе погана слава.
М'який знак (соромливо).

За помилку я соромлюсь,
Перед вами вибачаюсь,
І чому я ображався?
Дуже м'якістю пишався.
Буква.

У нас почесні всі місця,
Чи з початку, чи з кінця.
Буква.

Бо чи звук ти, а чи знак,
Дорогий в родині всяк.
Буква.

Якщо станемо ми в ряд,
На письмі і мир, і лад.
Все напишемо гаразд,
Помилкам не місце в нас.
Буква.

Ми букви добре вивчені,
Знайомі хлопцю й дівчині
Читає й пише нас
Чудово перший клас.

Абеткова пісенька

Абеткову пісеньку весело співать.
Абеткову пісеньку треба добре знать.
А, Бе, Ве - коник у траві живе,
Ге, Ґе, Де, Е - мама донечку веде,
Є, Же, Зе - по стежині жук повзе,
И, І, Ї іЙ - гріється на сонці змій,
Ка, еЛ, еМ - лисенятко під кущем,
еН, О, Пе - песик носиком сопе,
еР, еС, Те - в полі житечко росте,
У, еФ, Ха - я сміюся - ха-ха-ха!
Це,Че, Ша - кіт в дорогу вируша,
Ща, Ю, Я - гарна пісенька моя.
Знак м'який Ь - помічник мовчазний,
Азбука – дружня літер всіх сім’я.

Буквар: Ось таке життя я побачив в алфавіті. А що ви розкажете веселого зі свого життя, шкільного?

Ведучий. А зараз весела перерва.

Знайте, хто сміється,

Тому добре живеться.

Хай про перші наші кроки

І круті стежинки

Нагадають вам сьогодні

Веселі смішинки.

1 сценка

Тато. – Ти сьогодні ходив до школи?

Син. – Ні.

Тато. – Чому?

Син. – Вчителька сказала, щоб сьогодні до школи прийшов ти.

2 сценка

Мама. – Доню, за що ти сьогодні отримала двійку?

Доня. – За співи.

Мама. – А що ти не могла заспівати як слід?

Доня. – Та я заспівала, тільки на уроці математики.

3 сценка

Школярика вчитель спитав

- Хто приклад тобі розв'язав?

Бабуся, матуся чи тато?

- Не можу я точно сказати, -

Бо вчора зарано ліг спати.

4 сценка

Два школярі. Один говорить:
- Вже не знаю, чи вірити нашому вчителю... Учора він сказав, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10...

5 сценка

На занятті з фізкультури, щоб діти крокували в ногу, вчитель час від часу повторює:
- Лівою! Лівою!
Маленький Миколка здивовано запитує:
- А що робити правою?

Вчитель: Шановний Букварику, наші діти стали справжніми першокласниками. Вони вміють читати, писати, танцювати, а ще й співати. Учні 1 класу дарують тобі пісеньку.

Учень

Ми навчились читати, навчились писати.

Ми зустріли у школі навчання зорю.

 І сьогодні всі разом від щирого серця

 Ми приносим подяку свою Букварю.

Учень

Добрий, Букварику, перша книжко!

Хочеться навіть поплакати трішки.

Жаль розлучатися, хоч і треба, -

Ми не забудем ніколи про тебе.

Спасибі тобі за добру науку

Учень

За паличку першу і першу букву,

За перше слово і першу казку,

За першої вчительки щиру ласку.

Ми пам’ятатиме довгі роки

Мудрі й повчальні твої уроки.
Букварик. Я щасливий Букварик,

Я тому радію,

Що всі діти в першім класі

Вже читати вміють.

Мені на зміну прийде «Читанка» нова,

Вона відкриє вам читацькії дива.

А з нею ще й сестриця «Рідна мова»

Така розумна й загадкова…

Букварик. Читанко добра,

Прийми естафету.

Веди школярів по дорогах планети.
Читанка

Я іду, іду, іду, слово рідне вам несу.

З вами познайомимось охоче,

Кожен з вас читати хоче.

В мене є казки на різні теми,

Вірші є, байки, статті, легенди.

Стану другом кожному із вас –

Читанку полюбить 1 клас.
Мова

Як найчарівніша колискова,

Хай звучить для вас і рідна мова.

У моїй державі – правил море,

Хто не вчить їх, в того – сум і горе.

В нашій рідній українській мові

Золоте зернятко – кожне слово.

Вчіться мови рідної, малята,

Я ж вам в цьому буду помагати.
Всі Прощавай, Букварику,

Наш найперший друже!

Ми тобі, Букварику,

Дякуємо дуже.
Ведучий              Дитинство веселковими мостами,

                             Як в казці, швидко – швидко пролетить,

                             А потім юність росами – стежками …

                             Всі роки в школі – найсвітліша мить!

                     

Ведучий             Тому у дружбі, радості зростайте,

                             Хай сонце щастя світить вам щораз.

                             І перше свято це запам’ятайте.

                             Нехай щастить вам, в добрий час.
Ведучий  Урочисте наше свято
Вже підходить до кінця
Нехай пісня « Вчать у школі»
Зігріва ваші серця.
Учні співають пісню « Вчать у школі»

Букви в зошиті писать і читать, і малювать
Вчать у школі – 3 рази

Додавати і ділит
ь, менших себе боронить
Вчать у школі – 3 рази

Від
5 відняти 2, по складах читать слова
Вчать у школі – 3 рази

Вміти книжки берегти, бути чемними завжди
Вчать у школі – 3 рази

Круг накреслити як слід, показати захід – схід
Вчать у школі – 3 рази

Знати кожен материк, і не плутать міст і рік
Вчать у школі – 3 рази

Вірну відповідь знайти, нелегкий маршрут пройти
Вчать у школі – 3 рази

Міцно змалечку дружить, все життя у дружбі жить
Вчать у школі – 3 рази.





Схожі:

Ми раді вітати всіх хто зібрався в цій залі. Вітаємо всіх, хто любить...
Учень: У мене для вас ось така новина! Всїх вчителів направили на семінар, залишилися тільки математики. І у нас сьогодні 6 уроків...
В березні місяці Італія святкує 150 років об,єднання. Свято яке викликало...
Хто згіден, хто ні; хто протестує, хто критикує, хто підтримує, а декому взагалі байдуже. Але тим не менш живуть під одним прапором,...
До уваги батьків!
Учити жити — це значить передавати із серця в серце моральні багатства. І передає ці багатства той, хто з колиски пестить дитину,...
Двоє гравців по черзі кладуть п'ятикопійчані монети на круглий
Той, кому нікуди покласти монету, програє. Хто за умови дотримання правил гри виграє — той, хто ходить першим, чи той, хто ходить...
Програє той, хто не може зробити хід. Хто перемагає при найкращій грі?
Задача Двоє по черзі кладуть п'ятаки на круглий стіл, причому так, щоб вони не накладались один на одного. Програє той, хто не може...
БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Хто такий незнайомець” (яких дорослих ти знаєш, хто вони такі, з ким і як можна поводитись)
Аскетичні науки І. ВСТУПНА АСКЕТИЧНА НАУКА
Хто бажає великого, високого достоїнства, хто хоче стояти все при Христі, а почує голос:,Коли хто служить мені, нехай іде за мною;...
Уроки-змагання
Вона виділяє: уроки змістовної спрямованості; уроки на інтегративній основі; уроки-змагання; уроки суспільного огляду знань; уроки...
Уроки-бесіди, уроки-конференції, уроки-зустрічі з письменниками,...
Головне управління освіти і науки Дніпропетровської державної обласної адміністрації
Що таке толерантність?
«Усі люди мають недоліки – хто більші, хто менші. Ось чому і дружба, і допомога, і спілкування були б неможливими, якби не існувало...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка