А урок наш незвичайний


Скачати 89.43 Kb.
Назва А урок наш незвичайний
Дата 15.12.2013
Розмір 89.43 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
4 клас

Подорож країною «Інформатика»
Мета:

  • перевірити знання, уміння, навички, сформовані на попередніх уроках;

  • розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення;

  • виховувати любов до інформатики.

Обладнання: ПК, програма Paint, карта країни, кросворд, грамоти, паровоз, фонограма, правила роботи.

Тип уроку: нестандартний, урок – подорож.




Хід уроку

І. Організаційний момент.

1.1. Привітання

Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок?

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш незвичайний,

«Грою» - всі його зовуть.

Щоб урок цей був цікавим,

Ти активним мусиш буть.

1.2. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні комп’ютер Мудрунчик запрошує нас у подорож чудовою країною. Він поведе нас у цікавий, захоплюючий світ. Тому що нині важко уявити життя без комп’ютерів. Комп’ютер служить усім. Він допомагає відпочити, стає партнером у грі, є джерелом пошуку різної інформації.

І для того, щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними. А назву цієї загадкової країни ви дізнаєтесь, коли розгадаєте цей кросворд.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

2.1. Розгадування кросворда

1

б

і

т







2

с

к

а

н

е

р






















3

і

н

ф

о

р

м

а

ц

і

я










4

м

о

д

е

м



















5

в

о

р

д































6

м

о

н

і

т

о

р




7

м

и

ш

к

а

























8

б

а

й

т




























9

п

р

и

н

т

е

р













10

б

л

о

к






















к

л

а

в

і

а

т

у

р

а













  1. Найменша одиниця виміру інформації. (біт)

  2. Пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп’ютер малюнки, фотографії, текст. (сканер)

  3. Новини, повідомлення, відомості представлені у різних видах. (інформація)

  4. Пристрій, який використовують для зв’язку між комп’ютерами та для виходу в Інтернет. (модем)

5. Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен (Word)

6. Я показую об’єкти,

Фото-, відео проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний …(монітор)

7. Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка)

  1. Основна одиниця виміру інформації. (байт)

  2. Друкувальний пристрій. (принтер)

  3. Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний…(блок)

11. А, Б, В, Г, Ґ і кома –

Всім, мабуть, уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це… (клавіатура)
Тож як називається та країна, якою ми сьогодні будемо подорожувати?

Отже, країна по якій ми здійснимо віртуальну подорож – називається ІНФОРМАТИКА.

До речі, що на вашу думку означає слово «віртуальна»

(Відповіді учнів)
2.2. Словникова робота

А давайте звернемось до комп’ютера Мудрунчика. Що він нам скаже?
Голос: Віртуальний

Кожен, хто подорожує, повинен виконувати такі правила.

1. Правило піднятої руки. Якщо хочеш щось спитати, підніми руку.

2. Без дозволу - нічого не вмикай.

3. Знаєш сам – навчи того, хто не знає.

4. Будь уважним і старанним.
Подорожувати ми будемо на цьому паровозі. Але подивіться уважно, і скажіть, чи помістимось ми всі? Правильно, всі не помістимось, тому до цього паровозу ми приєднаємо вагончики.

Звернемось до нашого помічника комп’ютера і попрацюємо з

програмою «Незвичайний потяг»
3. Робота з програмою «Незвичайний потяг»

Вам потрібно зібрати речення – потяг з окремих слів-вагонів. Щоб приєднати вагон до потяга, слід визначити та вказати кількість голосних та приголосних звуків у слові. Ну що ж, приступаємо до роботи.
Гаразд, всі справились із завданням. І девізом нашої подорожі буде цей вислів: «Наука для людини, як сонце для життя».

- Як ви розумієте цей вислів?

Щоб вирушати в дорогу, нам потрібно придбати квитки. Але квитки я вам буду видавати протягом нашої подорожі. Ціна квитка – ваші знання.
Голос: Увага! Швидкий потяг в подорож країною інформатика відходить з першої колії.

Ну що ж, вирушаємо в подорож.
Голос: Зупинка «Комп’ютерна граматика»

На цій зупинці, діти, я буду починати речення, а вам потрібно його закінчити.
4. Вправа «Незакінчене речення»

  • Комп’ютер складається з …

  • Операційна система в якій працює наш комп’ютер, називається…

  • Слово «Windows» в перекладі з англійської мови означає…

  • Після завантаження операційної системи з’являється …

  • На робочому столі розташовані….

  • Клавіша Enter …

  • Щоб закрити програму потрібно…

  • Щоб надрукувати велику літеру використовуємо клавішу…


Молодці! Справились із завданням, показали свої знання комп’ютерної грамотності, тож продовжуємо нашу подорож далі.
5. Фізкультхвилинка.

Голос: Зупинка «Хвилинка Здоров’я»

(Танець маленьких каченят)
ІІІ. Практична робота

Голос: Станція «Веселий моніторчик»

На цій станції вам потрібно показати свої вміння малювати на комп’ютері. Будемо малювати монітор. Знаходимо піктограму програми Paint – це стаканчик з олівцями, і відкриваємо її.

Подивіться уважно на монітор, скажіть, якої він форми?

Яким інструментом будемо малювати квадрат? Намалюйте один квадрат, в середині ще один трішки менший, тільки візьміть інструмент «заокруглений прямокутник».

Підставку будемо малювати інструментом «еліпс». Розфарбуйте корпус монітора. А зараз давайте «оживим» наш моніторчик. Як це зробити? (Намалювати очі, ніс та ротик). Щоб намалювати очі – спочатку намалюйте одне око, потім його виділіть і скопіюйте – отримаєте ще одне точно таке ж око.

Зберігаєм малюнок: Файл Зберегти як… Зберегти.
Молодці. Симпатичні моніторчики ви намалювали. Я гадаю комп’ютер Мудрунчик буде задоволений вашими малюнками.
Релаксація. Закрийте всі очі. Зручно сядьте на стільчиках і уявіть, що ви потрапили у весняний ліс. (Звучить музика лісу)

Яку картинку ви собі уявили?
Рухаємось далі.
Голос: Зупинка «Кмітливих»

Діти, на цій станції комп’ютер Мудрунчик пропонує вам розв’язати цікаві задачі. Слухайте уважно умову задачі.

  1. На базар йдуть 7 жінок, назустріч їм йдуть 4 чоловіки і 2 жінки. Скільки людей йде на базар?

  2. Вага курка, яка стоїть на одній нозі - 3 кг.. Яка буде її вага, якщо вона буде стояти на двох ногах?

  3. Скільки потрібно зробити розрізів, щоб розпиляти колоду на 4 частини?


Гра «Вгадай малюнок»

А зараз до мене вийде …. я буду показувати малюнок, ведучий повинен дати інформацію про те, що зображено на малюнку, і за тією інформацією ви повинні вгадати, про що йдеться мова. Хто перший відгадає, той займає місце ведучого. (Показ малюнків)

Молодці. І з цим завданням справились, показали свою кмітливість, логічне мислення. Рухаємось далі.

Голос: Кінцева зупинка.

Комп’ютерний клас Покровської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2.
ІV. Рефлексія.

Ми прибули на кінцеву зупинку нашої віртуальної подорожі, але подорож країною Інформатика ми продовжимо на наступних уроках, де будемо дізнаватися про щось нове і цікаве.

  • А зараз скажіть мені, будь ласка, чи сподобалась вам ця подорож?

  • Який настрій був у вас протягом подорожі?

  • Діти, а як вигадаєте, хто розумніший – комп’ютер чи людина?

Протягом подорожі ви отримували квитки, порахуйте скільки у кожного квитків. Хто отримав найбільшу кількість квитків, той отримує грамоту від комп’ютера Мудрунчика. Оцінювання.

Схожі:

Урок по темі «Тварини. Охорона тварин»
Вч.: Сьогодні у нас незвичайний урок, тому що ми поєднаємо урок природознавства з уроком англійської мови. А щоб урок минув приємно,...
Урок у нас сьогодні незвичайний урок-дослідження
ТЕМА. ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ КРАСИ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ В КІНОПОЕМІ О. ДОВЖЕНКА “ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА”
Урок № Тема
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо...
Никифорак Світлана Юріївна вчитель початкових класів Чернівецької...
Діти, я хочу подарувати вам незвичайний урок – урок у формі усного журналу. І присвячую його рідній Буковині
Урок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого...
У нас незвичайний урок рідної мови. Ми будемо повторювати вивчене та дізнаватись щось нове. А чого ви очікуєте від цього уроку? (визначення...
Уроку: Населення і народи Африки Мета
Сьогодні у нас незвичайний урок. Сьогодні на уроці ви будете навчатися самостійно здобувати інформацію з різноманітних джерел, аналізувати...
Борис Грінченко – митець українського слова
Доброго дня, шановні учні, гості! Сьогодні у нас незвичайний урок. Сьогодні ми хотіли б зазирнути до творчої скарбниці однієї відомої...
Тема : Органи кровообігу. Будова і функції серця Мета
Сьогодні у нас незвичайний урок. Кожен із вас на цю мить має якісь особливі відчуття. Ці відчуття такі схожі і такі різні. Який настрій...
Мета: вчити дітей орієнтуватися на площині аркуша, самостійно розташовувати...
Сьогодні у нас незвичайний урок, багато гостей, чудова зимова атмосфера. А тепер заплющіть очі, понюхайте – які аромати ви відчуваєте?...
Урок дослідження
Повага до національної валюти, як до інших атрибутів державності, наш патріотичний обов'язок
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка