Уроку Дата Тема (тематика спілкування)


Скачати 108.96 Kb.
НазваУроку Дата Тема (тематика спілкування)
Дата15.12.2013
Розмір108.96 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок

№ уроку

Дата

Тема (тематика спілкування)

Мовленнєві функції

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціо культурна компетенція

Загально навчальна компетенція

Примітка

Лексична

Граматична

Фонетична

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо










1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Тема . Я, моя сім’я та друзі (9 годин)


1.









Привітання

Hello! I am…

Hello!

Good bye!

I am (name).




Ex. 2-5, p. 4-5.

Ex. 1, p. 4.







Обирати

і вживати

відповідні

до ситуації

спілкування

привітання

Стежити за

презентованою

інформацією.




2.









Приємно познайоми тись

Hello! I am…


Stand up!

Sit down!

Names

This is…




Ex. 1-5, p. 6-7.

Ex. 2-3, p. 6.







Обирати

і вживати

відповідні

до ситуації

спілкування

привітання

Розуміти

відтворювати

мовленнєві

зразки наслідуючи вчителя




3.









Як тебе звати?

What is your name? My name is… Nice to meet you!

Good morning!

What is..? – What’s..?

I am… - I’m …




Ex. 1-6, pp 8-9.

Ex. 1, 3, p. 8.







Обирати

і вживати

відповідні

до ситуації

спілкування фрази

Стежити за

презентованою

інформацією.




4.









Як справи?

How are you? My name is…

How are you?

I am (ok, fine, so-so). And you?

A boy, a girl.

How are you? My name is…

How are you? And you?





Ex. 1-5, p. 10-11

Ex. 1, 3, p. 10-11.







Обирати

і вживати

відповідні

до ситуації

спілкування фрази

Розуміти

і виконувати

прості інструкції

вчителя




5.









У мене є друг.

Where are you from? – I am from… He/she is from…

Ukraine, the UK, the USA.

Where are you from? – I am from… He/she is from…




Ex. 1-4, pp. 12-13

Ex. 1, p. 12.







Обирати

і вживати

відповідні

до ситуації

спілкування фрази

Стежити за

презентова ною

інформацією.




6.









Скільки тобі років.

How old are you? I am …

How old is he/she? He/she is…

Numbers 1-8.

How old are you? I am …

How old is he/she? He/she is…




Ex. 1-6, pp. 14-15.

Ex. 1-2, pp. 14-15.







Обирати

і вживати

відповідні

до ситуації

спілкування фрази

Розуміти

відтворю вати

мовленнєві

зразки наслідуючи вчителя




1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

7.









Моя сім’я.

I have got…

Is it your...? – Yes, it is./ No, it is not.

A father, a mother, a sister, a brother, family.

I have got…

Is it your...? – Yes, it is./ No, it is not.




Ex. 1-6, pp. 16-17.

Ex. 1, 3-4, pp. 16-17.







Обирати

і вживати

відповідні

до ситуації

спілкування фрази

Розуміти

виконувати

прості інструкції

вчителя




8.









Ми – щасливі.

He/she is…

We are…

My mother’s name is…

Nice, kind, happy.

He/she is…

We are…

My mother’s name is…




Ex. 1-5, pp. 19-20.

Ex. 1-2, p. 18.







Розуміти

особливості

привітань зі святом

і вживати їх

відповідно

до ситуації

спілкування

Стежити за

презентованою

інформацією.




9.









Ми разом. Підсумковий урок з теми №1.

Have you got...? – Yes, I have./ No, I haven’t.

An aunt, an uncle, a granny, a grandpa, cousins.

Have you got...? – Yes, I have./ No, I haven’t.




Ex. 1-5, pp. 20-21.

Ex. 1-2, p. 20.







Обирати

і вживати

відповідні

до ситуації

спілкування

привітання

Розуміти

і виконувати

прості інструкції

вчителя




Тема 2. Мої іграшки (7 годин)

10.









Я маю багато іграшок.

What is this? – It is…

I have got…

An apple, a ball, a bird, a dog, an ant, a teddy bear, a dog.

What is this? – It is…

I have got…

Aa, Bb

Ex. 1-3, pp. 22-23.

Ex. 1-2, p. 22.




Ex. 5, p. 23.

Вживати

відповідні

до ситуації

спілкування

ввічливі слова

Стежити за

презентованою

інформацією.




11.









Давайте пограємось.

Let’s…

A car, a kite, a cat, a frog.

Let’s…

Cc, Dd

Ex. 1-3, pp. 24-25

Ex. 1-2, p.24.

Ex. 5, p. 25.

Ex. 4b, p. 25.

Вживати

відповідні

до ситуації

спілкування

ввічливі слова

і фрази

Розуміти

і виконувати

прості інструкції

вчителя




12.









Він – фіолетовий.

Виконувати прості інструкції

Take…/ Give me…

Stand up. Sit down.

Purple, pink, blue, green, yellow, orange, red, a pig, an orange.

It is green.

Oo, Pp

Ex. 1-3, 6, pp. 26-27.

Ex. 1, p. 26.

Ex. 5, p. 27.

Ex. 4b, p. 27.

Вживати

відповідні

до ситуації

спілкування

ввічливі слова

Стежити за

презентованою

інформацією.




13.









Якого кольору?

Відповідати на прості запитання.

What colour is it? – It is…

A boat, a train, a duck, an elephant, a goat.

What colour is it? – It is…

Ee, Ff, Gg

Ex. 1-3, pp. 28-29.

Ex. 1, 3, p. 28.




Ex. 5, p. 29.

Вживати

відповідні

до ситуації

спілкування

ввічливі слова, фрази

Розуміти

і відтворювати

мовленнєві

зразки наслідуючи вчителя




1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

14.









У неї є лялька.

What’s this/that? – It’s…

An iPod, a hare, new.

…her…

…his…

Plural.

Hh, Ii, Kk

Ex. 1-3, 6, pp. 30-32.

E. 1-2, pp. 30-31.




Ex. 5, p. 32.

Вживати

відповідні

до ситуації

спілкування

ввічливі слова

Стежити за

презентованою

інформацією.




15.









З Новим Роком!

Скласти прості речення.

Виконувати прості інструкції.

A star, a flag, a present, a tiger, a tree, a snake.

What do you see? – I see… What colour are they? They are…

Ss, Tt

Ex. 1-3, 6, pp. 33-34.

Ex. 1-2, p. 33.

Ex. 5, p. 34.

Ex. 4b, p. 34.

Вживати

відповідні

до ситуації

спілкування

ввічливі слова

Розуміти

і виконувати

прості інструкції

вчителя




16.









Де Санта Клаус? Підсумковий урок з теми №2.

Вітати зі святом Merry Christmas! Happy New Year!

Classroom objects, colours, numbers, actions.

Where is…?

Ex. 1-5, p. 35-37.

Ex. 1-4, pp. 35-36.




Розрізняти на слух вивчені слова і віршик Merry Christmas!




Розуміти

особливості

привітань зі святом

і вживати їх

відповідно

до ситуації

спілкування

Розуміти

і виконувати

прості інструкції

вчителя




Схожі:

Уроку Дата Тема (тематика спілкування)

Уроку, дата Сфери (тематика) спілкування

Уроку, дата Сфери (тематика) спілкування

Тема 11. Психологія спілкування
Поняття спілкування, форми, функції, рівні, засоби спілкування, види психологічних бар’єрів, особливості спілкування в підрозділах...
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку
Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів
Уроку Дата Тема уроку
Тематичне оцінювання “Границя, неперервність та похідна функції” (Контрольна робота №1)
Уроку Дата Тема уроку
Розділ II. Мале коло економічного кругообігу: домашні господарства і підприємства
Опорні поняття Концептуальний рівень художнього твору (Тематика,...
Співзвучна Чи тема основних питань свого часу? Чи пов'язано з темою назву? Кожне явище життя це окрема тема; сукупність тем тематика...
План Спілкування і комунікація. Функції спілкування. Поняття ділового...
Абрамович С. Д., Чікарьова М. Ю. Мовленнєва комунікація: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури. – 472 с
Уроку Дата Тема уроку

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка