15 мотиваційних порад студентам НАУ Якщо Ви хочете бути успішними, прагнете змін в житті, врахуйте ці поради


Скачати 207.59 Kb.
Назва15 мотиваційних порад студентам НАУ Якщо Ви хочете бути успішними, прагнете змін в житті, врахуйте ці поради
Дата06.07.2013
Розмір207.59 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
15 мотиваційних порад студентам НАУ

Якщо Ви хочете бути успішними, прагнете змін в житті, врахуйте ці поради:


  1. Якщо Ви спите на парі, то Вам, звичайно, може приснитися Ваша мрія, але якщо замість сну Ви оберете навчання, то втілите свою мрію в життя.




  1. Якщо Ви думаєте, що вже занадто пізно покращити своє навчання, то Ви помиляєтесь, насправді все ще не пізно.




  1. Муки навчання всього лиш тимчасові. Муки незнання – вічні.




  1. Навчання – це не час. Навчання – це зусилля.




  1. Життя – це не тільки навчання, але якщо Ви не можете пройти гідно навіть через цю частину, то на що Ви взагалі здатні?




  1. Зусилля та інтелектуальна напруга можуть стати задоволенням.




  1. Найбільша втрата – це втрата часу. Час летить.




  1. Без зусиль нічого не зробити.




  1. В конкурентному світі коли Ви б’єте байдики, ваші конкуренти читають книги і витісняють Вас.




  1. Тільки той, хто робить все раніше і докладає зусиль, може насолодитися успіхом.




  1. Успіх приходить тільки з самовдосконаленням.




  1. Сьогоднішнє ледарство завтра стане слізьми.




  1. Ваша зарплата прямо пропорційна рівню Вашої освіти.




  1. Сьогодні ніколи не повториться.




  1. Враховуйте парадокс Канта – вчинок тим кращий, чим важче його зробити.



Згідно сайту snspired.com.ua,

допрацювала начальник навчального відділу Пилипеннко Л.І.
ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я № _7_

16 квітня 2013 р. м.Київ
Про перенесення робочих днів на травневі свята 2013 р.
Відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.12.12 № 1043-р для раціонального використання робочого часу
НАКАЗУЮ:


  1. Період з 1 по 12 травня 2013 р. вважати вихідними днями.

  2. Перенести робочі дні:

  • з п’ятниці 3 травня – на суботу 18 травня;

  • з вівторка 7 травня – на суботу 25 травня;

  • з середи 8 травня --- на суботу 1 червня;

  • з п’ятниці 10 травня -- на суботу 8 червня.

  1. Начальнику навчального відділу Пилипенко Л.І. довести інформацію до відома студентів та внести відповідні зміни у розкладі занять.


Ректор С.А. Єрохін


НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ
ЗАТВЕРДЖЕНО

Перший проректор

В.К.Матвійчук____

Розклад

ЗАЛІКІВ ТА ЕКЗАМЕНІВ

3 курсу

Спеціальність «Інтелектуальні системи прийняття рішень»


ДНІ

ЧАС

6 група

7 група

Середа

05.06.13



9.30

ЗАЛІК ауд. 403

ЕЛЕКТРОННИЙ БІЗНЕС

(доц. Ковтунець Володимир Віталійович)

Четвер

06.06.13



11.10-12.30

Практика –ПСИХОЛОГІЯ ауд.401

(доц. Нікітіна Ірина Всеволодівна)

14.20

ЗАЛІК ауд. 401

ФІНАНСОВА МАТЕМАТИКА

(ст..викл. Черненко Ольга Борисівна)

П”ятниця

07.06.13


09.30

ЗАЛІК ауд. 402

ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ

(доц..Селін Юрій Миколайович)




Вівторок

11.06.13

13.00



ЕКЗАМЕН ауд.403

СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ НАУКОВИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ РОЗРАХУНКІВ

(доц..Баклан Ігор Всеволодович)




15.00






ЕКЗАМКН ауд. 403

СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ НАУКОВИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ РОЗРАХУНКІВ

(доц..Баклан Ігор Всеволодович)

Четвер

13.06.13



11.10-12.30


ЗАЛІК ауд. 401

ПСИХОЛОГІЯ

(доц. Нікітіна Ірина Всеволодівна)


13.10-14.30

П”ятниця

14.06.13

9.00

ЗАЛІК ауд.405/406

ОФІСНЕ ПРОГРАМУВАННЯ

(ст.викл. Ніколайчук Валерій Йосипович

13.00


КОНСУЛЬТАЦІЯ ауд.400

СОЦІОЛОГІЯ

(доц.. Рапаєва Марина Володимирівна)

Понеділок

17.06.13

10.00


ЕКЗАМЕН ауд. 401

СОЦІОЛОГІЯ

(доц.. Рапаєва Марина Володимирівна)

Середа

19.06.13


09.00


КОНСУЛЬТАЦІЯ ауд.405/406

ЕКЗАМЕН

КРОС-ПЛАТФОРМНЕ ПРОГРАМУВАННЯ ІІ

(ст.викл. Ніколайчук Валерій Йосипович)

Середа

19.06.13


13.00


ЗАЛІК перескладання ауд. 401

КОМП’ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ

Четвер

20.06.13


12.00

КОНСУЛЬТАЦІЯ ауд.401

ЕКЗАМЕН

ОРГАНІЗАЦІЯ БАЗ ДАНИХ ТА ЗНАНЬ.

(доц. Фаловський Олександр Олександрович)

11.10 год. ЗАЛІК ауд.501

перескладання

ПСИХОЛОГІЯ

(доц. Нікітіна Ірина Всеволодівна)


П”ятниця

21.06.13



12.00





КОНСУЛЬТАЦІЯ ауд.401

ЕКЗАМЕН

ОРГАНІЗАЦІЯ БАЗ ДАНИХ ТА ЗНАНЬ.

(доц. Фаловський Олександр Олександрович)

Вівторок

25.06.13


13.10-

-

КОНСУЛЬТАЦІЯ ауд.401

ЕКЗАМЕН

ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ауд.401

(проф. Савенков Олександр Іванович)

13.00


ЗАЛІК перескладання ауд. 401

КОМП’ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ




Напрям підготовки Комп”ютерні науки

Спеціальність «Інтелектуальні системи прийняття рішень»


Курс ___ІІІ____ семестр___6____





№ п/п

Назва дисципліни

Комп”ютерні науки

1.

Соціологія


іспит




2.

Крос-платформне програмування ІІ

іспит




3.

Організація баз даних та знань (курсовий проект)

іспит


4.

Системи автоматизації наукових та інженерних розрахунків

іспит




5.

Теорія прийняття рішень

іспит




6.

Електронний бізнес




залік

7.

Психологія




залік

8.

Комп'ютерні мережі




залік

9.

Фінансова математика (тільки для тих, хто прийшов на 3 курс)




залік

10.

Економіко-математичне моделювання




залік

11.

Офісне програмування




залік

12.

Технології комп’ютерного проектування




залік

Комп’ютерні науки

на ІІІ курсі у 6 семестрі 2012-2013 н.р.

дисципліни викладають:
Дисципліна

Лекції

Семінарські заняття


група

викладач

Соціологія

К.п.н., доц.. Рапаєва Марина Володимирівна


6,7

К.п.н., доцент

Рапаєва М.В.

Крос-платформне програмування ІІ

Ст. викл. Ніколайчук Валерій Йосипович

6,7

Ст.викладач

Ніколайчук В.Й.

Організація баз даних та знань (курсовий проект)

К.т.н., доц. Фаловський Олександр Олександрович

6,7

К.т.н., доцент Фаловський О.О.


Системи автоматизації наукових та інженерних розрахунків

К.т.н., доц. Баклан Ігор Всеволодович

6,7

К.т.н., доцент

Баклан І.В.


Теорія прийняття рішень

Д.т.н., проф. Савенков Олександр Іванович

6,7

Д.т.н., професор Савенков О. І.


Електронний бізнес

К.ф-м.н., доц. Ковтунець Володимир Віталійович

6,7

К.ф-м.н., доцент Ковтунець В. В.

Психологія

К.п.н., доц.. Нікітіна Ірина Всеволодівна


6,7

К.п.н., доцент Нікітіна І.В.


Комп'ютерні мережі І

К.т.н., доц. Пашков Дмитро Павлович


6,7

К.т.н., доцент

Пашков Д.П.


Фінансова математика (тільки для тих, хто прийшов на 3 курс)

Ст. викл. Черненко Ольга Борисівна


7

Ст. викладач

Черненко О.Б.

Економіко-математичне моделювання

К.т.н., доц. Селін Юрій Миколайович


6,7

К.т.н., доцент

Селін Ю. М.

Офісне програмування

Ст. викл. Ніколайчук Валерій Йосипович


6,7

Ст. викладач Ніколайчук В.Й.

Технології комп’ютерного проектування

К.т.н., доц. Кузнєцова Наталія Володимирівна


6,7

К.т.н., доц. Кузнєцова Н. В.



Дисципліна: Математична теорія прийняття рішень

(питання до іспиту)
1. Ймовірнісно-статистичні методи прийняття рішень.

2. Різні види прогнозів.

3. Вирішите завдання цілочисельного програмування:

10 Х + 5 У → max .

8 Х + 3 У ≤ 40,

3 Х + 10 У ≤ 30,

Х ≥ 0 , У ≥ 0 , Х и У - цілі числа.

4. Економетричні методи прийняття рішень в контролінгу.

5. Основні математичні задачі аналізу експертних оцінок.

6. Вирішите завдання цілочисельного програмування:

10 Х + 5 У → max .

8 Х + 3 У ≤ 40,

3 Х + 10 У ≤ 30,

Х ≥ 0 , У ≥ 0 , Х и У - цілі числа.

7. Економетрика в контролінгу.

  1. Модель міжгалузевого балансу (модель В. Леонтьєва).

  2. Побудуйте приклад, що показує некоректність використання середнього арифметичного f(X1, X2)= (X1 + X2)/2 в порядковій шкалі, використовуючи допустиме перетворення g(x)= x2 (при позитивних усереднюваних величинах х).

  3. Статистика об'єктів нечислової природи.

  4. Маркетингові моделі прийняття рішень.

  5. Змалюєте на площині обмеження завдання лінійного програмування і вирішите (графічно) це завдання:

      1. 400 W1 + 450 W2 → min ,

        1. 5 W1 + 10 W2 ≥ 45,

        2. 20 W1 + 15 W2 ≥ 80,

        3. W1 ≥ 0, W2 ≥ 0.

13. Експертні методи прогнозування.

  1. Модель економічного циклу.

  2. Вирішите завдання цілочисельного програмування:

10 Х + 5 У → max .

8 Х + 3 У ≤ 40,

3 Х + 10 У ≤ 30,

Х ≥ 0 , У ≥ 0 , Х и У - цілі числа.


  1. Основні ідеї статистики об'єктів нечисловой природи.

  2. Імітаційна модель оподаткування.

  3. Вирішите завдання лінійного програмування: W1 + 5 W2 → max ,

          1. 0,1 W1 + W2 ≤ 3,8 ,

          2. 0,25 W1 + 0,25 W2 ≤ 4,2 ,

          3. W1 ≥ 0 , W2 ≥ 0 .

19. Експертні оцінки - частина сучасної економетрики.

20. Модель з дефіцитом.

21. Вирішите завдання цілочисельного програмування:

10 Х + 5 У → max .

8 Х + 3 У ≤ 40,

3 Х + 10 У ≤ 30,

Х ≥ 0 , У ≥ 0 , Х и У - цілі числа.
22. Прийняття рішень в умовах ризику.

23. Модель економічного зростання.

24. Вирішите завдання цілочисельного програмування:

10 Х + 5 У → max .

8 Х + 3 У ≤ 40,

3 Х + 10 У ≤ 30,

Х ≥ 0 , У ≥ 0 , Х и У - цілі числа.

  1. Методи соціально-економічного прогнозування.

  2. Оптимальний план поставок.

  3. Пасажир може скористатися трамваями двох маршрутів, наступних з інтервалами Т1 і Т2 відповідно. Пасажир може прийти на зупинку в деякий довільний момент часу. Який може бути вірогідність того, що пасажир, що прийшов на зупинку, чекатиме не довше t, де 0

  4. Статистичні методи прогнозування.

  5. Мікроекономічні моделі в теорії прийняття рішень.

30.Чому закон великих чисел і центральна гранична теорема займають центральне місце в ймовірносно-статистичних методах ухвалення рішень?

  1. Проблеми застосування методів прогнозування в умовах ризику.

  2. Асимптотично оптимальний план.

  3. Чим багатовимірний статистичний аналіз відрізняється від статистики об'єктів нечислової природи?

  4. Ймовірнісно-статистичні моделі.

  5. Пасажир може скористатися трамваями двох маршрутів, наступних з інтервалами Т1 і Т2 відповідно. Пасажир може прийти на зупинку в деякий довільний момент часу. Який може бути вірогідність того, що пасажир, що прийшов на зупинку, чекатиме не довше t, де 0

  6. Різні види ризиків.

  7. Стійкість висновків в математичній моделі.

  8. Опишіть за допомогою нечіткої підмножини тимчасової шкали поняття «Молода людина».

  9. Виробничі ризики.

  10. Математичні методи і моделі для вирішення задач малого бізнесу.

41. Вирішите завдання цілочисельного програмування:

10 Х + 5 У → max .

8 Х + 3 У ≤ 40,

3 Х + 10 У ≤ 30,

Х ≥ 0 , У ≥ 0 , Х и У - цілі числа.

  1. Фінансові ризики.

  2. Модель функціонування промислового підприємства.

  3. Фірмі потрібно вугілля з вмістом фосфору не більше 0,03% і з долею зольних домішок не більше 3,25%. Три сорти вугілля А, В, С доступні за наступними цінами (за 1 т)

Сорт вугілля

Вміст домішки фосфору, %

Вміст домішки золи, %

Ціна, $

А

0,06

2,0

30

В

0,04

4,0

30

С

0,02

3,0

45

Як їх змішувати, аби отримати мінімальну ціну і задовольнити обмеженням?

  1. Підходи до обліку невизначеності при описі ризиків.

  2. Класична модель управління запасами.

  3. Фірмі потрібно вугілля з вмістом фосфору не більше 0,03% і з долею зольних домішок не більше 3,25%. Три сорти вугілля А, В, С доступні за наступними цінами (за 1 т)

Сорт вугілля

Вміст домішки фосфору, %

Вміст домішки золи, %

Ціна, $

А

0,06

2,0

30

В

0,04

4,0

30

С

0,02

3,0

45

Як їх змішувати, аби отримати мінімальну ціну і задовольнити обмеженням?

  1. Необхідність застосування експертних оцінок при оцінці та управлінні ризиками.

  2. Принципова новизна нечислової статистики.

  3. Вирішите завдання цілочисельного програмування:

10 Х + 5 У → max .

8 Х + 3 У ≤ 40,

3 Х + 10 У ≤ 30,

Х ≥ 0 , У ≥ 0 , Х и У - цілі числа.

  1. Прийняття рішень в умовах ризиків інфляції.

  2. Про методологію моделювання

  3. Який зразок мотоцикла запустити в серію? Вихідні дані для ухвалення рішення приведені в табл.1. Розберіть чотири критерії ухвалення рішення: песимістичний, оптимістичний, середнього прибутку, мінімальної упущеної вигоди.

Таблиця 1. Прибуток фірми при різному виборі

зразка мотоцикла для запуску в серію (млн. крб.)

Ціна бензину

Мотоцикл "Витязь"

Мотоцикл "Комар"

Низька (20% )

900

700

Середня (60%)

700

600

Висока (20% )

100

400




  1. Математичні методи аналізу експертних оцінок.

  2. Математичні методи аналізу експертних оцінок.

  3. Який зразок мотоцикла запустити в серію? Вихідні дані для ухвалення рішення приведені в табл.1. Розберіть чотири критерії ухвалення рішення: песимістичний, оптимістичний, середнього прибутку, мінімальної упущеної вигоди.

Таблиця 1. Прибуток фірми при різному виборі

зразка мотоцикла для запуску в серію (млн. крб.)

Ціна бензину

Мотоцикл "Витязь"

Мотоцикл "Комар"

Низька (20% )

900

700

Середня (60%)

700

600

Висока (20% )

100

400

57. Сучасна теорія вимірювань та експертні оцінки.

58. Прийняття рішень в малому бізнесі на основі економіко-математичного моделювання.

59. Вирішите завдання цілочисельного програмування:

10 Х + 5 У → max .

8 Х + 3 У ≤ 40,

3 Х + 10 У ≤ 30,

Х ≥ 0 , У ≥ 0 , Х и У - цілі числа.

  1. Про розроблення регламенту проведення збору та аналізу експертних думок. 

  2. Завдання - модель - метод - умови застосовності.

  3. Який зразок мотоцикла запустити в серію? Вихідні дані для ухвалення рішення приведені в табл.1. Розберіть чотири критерії ухвалення рішення: песимістичний, оптимістичний, середнього прибутку, мінімальної упущеної вигоди.

Таблиця 1. Прибуток фірми при різному виборі

зразка мотоцикла для запуску в серію (млн. крб.)

Ціна бензину

Мотоцикл "Витязь"

Мотоцикл "Комар"

Низька (20% )

900

700

Середня (60%)

700

600

Висока (20% )

100

400

  1. Основні ідеї методів експертних оцінок.

  2. Модель міжгалузевих взаємодій.

  3. Фірмі потрібно вугілля з вмістом фосфору не більше 0,03% і з долею зольних домішок не більше 3,25%. Три сорти вугілля А, В, С доступні за наступними цінами (за 1 т)

Сорт вугілля

Вміст домішки фосфору, %

Вміст домішки золи, %

Ціна, $

А

0,06

2,0

30

В

0,04

4,0

30

С

0,02

3,0

45

Як їх змішувати, аби отримати мінімальну ціну і задовольнити обмеженням?

  1. Математичні моделі при прийнятті рішень.

  2. Система моделей на основі моделі Вільсона.

  3. Змалюєте на площині обмеження завдання лінійного програмування і вирішите (графічно) це завдання:

      1. 400 W1 + 450 W2 → min ,

          1. 5 W1 + 10 W2 ≥ 45,

          2. 20 W1 + 15 W2 ≥ 80,

          3. W1 ≥ 0, W2 ≥ 0.

  4. Економіко-математичне моделювання.

  5. Прийняття рішень в задачах логістики.

  6. Фірмі потрібно вугілля з вмістом фосфору не більше 0,03% і з долею зольних домішок не більше 3,25%. Три сорти вугілля А, В, С доступні за наступними цінами (за 1 т)

Сорт вугілля

Вміст домішки фосфору, %

Вміст домішки золи, %

Ціна, $

А

0,06

2,0

30

В

0,04

4,0

30

С

0,02

3,0

45

Як їх змішувати, аби отримати мінімальну ціну і задовольнити обмеженням?

Схожі:

15 мотиваційних порад студентам НАУ Якщо Ви хочете бути успішними,...
Якщо Ви спите на парі, то Вам, звичайно, може приснитися Ваша мрія, але якщо замість сну Ви оберете навчання, то втілите свою мрію...
Тест Чи конфліктна Ви особа?” Ця нескладна методика може бути запропонована...
Якщо Ви виберете відповідь "А", то запишете собі 4 бали, "Б" — 2 бали, "В" 0 балів
Мацько Л.І. Українська мова. Навчальний по- Якщо ви прагнете оволодіти...
Щоб уміти грамотно розмовляти, слід насамперед Навчальний посібник для самостійної роботи
Anonymous male narrator, b. 1918 in a village of about 100 families...
Пит.: Чи Ви можете сказати село, район, і область де Ви народилися? Якщо Ви не хочете, то не мусите
RETRO 2010 02 — 06. 07. Crimea, Ukraine
Першочерговою проблемою мотиваційних досліджень термінології є визначення методологічних принципів. На нашу думку, насамперед треба...
ЗАНЯТТЯ №
Значення слова "помилка". Якщо ти нерівно відріжеш шматок ковбаси, то ніхто не дізнається про цю помилку. Якщо перукар криво підстриже...
Загальні поради батькам першокласників
Не підганяйте її, розрахувати час це ваш обов'язок, якщо ж ви цю проблему не вирішили, провини дитини у цьому немає
Поради психолога батькам
Якщо ви бажаєте здоров’я своїм дітям, необхідно побудувати весь побут у сім’ї за принципами здорового способу життя
«Стратегія вибору професії»
Якщо ви хочете добитися від життя чогось значного, недостатньо просто діяти потрібно ще і мріяти; недостатньо просто планувати потрібно...
ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО: Проректор з Загальною конференцією навчально...
Студентська рада Національного авіаційного університету (далі – СР НАУ) -це самостійна громадська організація студентів, яка здійснюється...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка