Узагальнюючий урок по темі


Скачати 47.53 Kb.
НазваУзагальнюючий урок по темі
Дата10.04.2013
Розмір47.53 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Географія > Урок
Узагальнюючий урок

по темі

«Північна Америка»

Підготувала

вчитель географії

Городищенської загальноосвітньої

школи І – ІІІ ступенів № 1

Омельченко Наталія Іванівна
Тема. Північна Америка. Узагальнюючий урок.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми

«Північна Америка»; розкрити творчі здібності дітей,

вміння працювати з джерелами географічних знань,

вибирати необхідну інформацію, об'єктивно оцінювати

її;удосконалювати практичні навички роботи з картами

атласу;виховувати інтерес дітей до предмета, взаємодопомогу,

товариськість.

Тип уроку: узагальнюючий урок-гра.
Обладнання: фізична карта Північної Америки, атласи.

Хід уроку

Вступне слово вчителя

Ще видатний мислитель Платон сказав: «Гра – це дарунок богів». Грати люблять усі: і дорослі, і малі. Тому я вам сьогодні пропоную взяти участь у уроці – грі «Чи знаємо ми Північну Америку?». На нашому уроці ми весь час будемо змінювати види діяльності та поєднувати їх з цікавою інформацією. Наприкінці уроку ми виявимо кращих знавців теми. Вони отримають нагороду. Бажаю успіхів усім учасникам гри.

1. Географічна гра

  1. «Впізнай мене»

За даним описом впізнати об'єкт. Звернути увагу на топоніміку. Показати на карті.


  1. Індіанці, що жили на берегах цієї річки називали її «велика вода», а письменник Майн Рід «батько вод». (Міссісіпі)

  2. Затока названа на честь англійського мореплавця на ім'я Генрі. (Гудзонова)

  3. Острів, який свого часу отримав назву « зелена країна». ( Гренландія)

  4. Цей об'єкт був відкритий дослідником і мореплавцем Джоном Каботом і назвав він його « Нововідкритою землею». (Ньюфаундленд)

  5. Назва цього об'єкта виникла випадково, коли іспанський капітан Ернандес Кордоба запитав про назву місцевості у індіанців.( Юкатан)

  6. В перекладі з іспанської мови назва цієї річки означає «червона ріка». (Колорадо)

  7. Який географічний об'єкт Північної Америки дістав назву « гуркотлива вода».( Ніагарський водоспад)

  8. На берегах цієї річки побував російський лейтенант Загоскін, який записав три назви з мови місцевих племен. Усі три назви означали «Велика річка».( Юкон)




  1. Гра «Вірю – не вірю»

  1. Чи вірите ви, що в Нью-Йорку зима тепліша і м'якша, ніж у Києві.( Так)

  2. Чи вірите ви, Південна Америка розташована у південній півкулі. ( Ні)

  3. Чи вірите ви, що Північна Америка третій за величиною материк. (Так)

  4. Чи вірите ви, що крайня південна точка материка мис Мар'ято. (Так)

  5. Чи вірите ви, Північна Америка бідна на корисні копалини. ( Ні)

  6. Чи вірите ви, що найвища вершина Кордильєр – гора Мак-Кінлі. (Так)

  7. Чи вірите ви, що озеро і річка Атабаска названі за ім'я індіанського племені атабаска. ( Так)

  8. Чи вірите ви, що на материку не існує екологічних проблем. (Ні)




  1. Що таке? Хто такий?

Учитель читає поняття, а учні називають їхні значення.

Гольфстрім. (Тепла течія біля берегів Північної Америки)

Мексиканська. (Затока на півдні материка)

Флінт-Мамонтова.( Найдовша печера світу. Знаходиться в Аппалачах)

Огайо. (Притока Міссісіпі)

Ніагарський. ( Водоспад в системі Великих озер)

Лабрадор (найбільший півострів материка)

Майя. (Корінне населення материка)

Карибу. (Олень,який мешкає в тундрі)

Канада. ( Держава)

Секвоя. ( Реліктове дерево в Північній Америці)

Чинук. (Теплий вітер, « пожирач снігу»

Єллоустонський ( Національний парк)


  1. Географічна мозаїка.(Робота в парах)

Необхідно скласти розірвані географічні об'єкти, визначити тему, якою вони об'єднані, показати на карті.( Колумбія, Колорадо, Міссурі, Маккензі – річки. Ері, Гурон, Мічиган, Верхнє - озера)


  1. Третій зайвий.

Кордильєри, Примексиканська, Гурон.

Песець, лемінг, бурий ведмідь.

Колорадо, Онтаріо, Юкон.


  1. «Географічний чемпіонат».

Треба назвати якомога більше північноамериканських « чемпіонів».


  1. « Уявна мандрівка».

Північна Америка надзвичайно дивовижний материк. Саме тут можна зустріти географічні дива та парадокси. Острів Гренландія – «зелена земля», а насправді вкрита шаром льоду до 3400 м. Океан з обманливою назвою Тихий. Саме на цьо материку знаходяться найдивовижніші об'єкти: унікальна карстова печера , один із найкрасивіших і найдивовижніших водопадів світу, найбільше прісноводне озеро, величні та яскраві річки. Це все вона – Північна Америка. Кому б не захотілось би там побувати?

А тепер заплющте очі, уявіть себе мандрівником. Уявили? У яких частинах материка ви побували у своїй уяві?
Діти розповідають про свою уявну подорож


  1. « Заморочки з бочки»

Діти по черзі витягують « бочки» з запитаннями.


  1. «Вода, що гуркоче» - про який об'єкт йде мова?

  2. Пояснити, як утворилися Кордильєри.

  3. Які зовнішні процеси впливають на формування рельєфу?

  4. В яких кліматичних поясах розташована Північна Америка?

  5. Що таке тундра?

  6. Яка рослина зображена на державному гербі Мексики?


2. Підсумок гри

А тепер настав дуже відповідальний час. Підіб'ємо підсумки нашого уроку0гри.. Хто у нас був найактивнішим у класі?
Виставлення оцінок
3. Заключне слово.

Отже, діти, ми з вами закінчили вивчення Північної Америки. Але попереду у нас з вами ще багато цікавих подорожей. Адже попереду найбільший материк аншої планети – Євразія.
4. Домашнє завдання.
Скласти кросворд на тему «Північна Америка» на 10-20 запитань.

Схожі:

Повторювально-узагальнюючий урок по темі
Які види з’єднання споживачів в електричне коло ви знаєте? Охарактеризуйте їх за допомогою
Закон Кулона. Увести поняття точкового заряду, роз’яснити учням фізичний...
Домашнє завдання сплановано згідно підручника «Фізика. 9 клас: Підручник/ Ф. Я. Божинова, М. М. Кірюхін, О. О. Кірюхіна. – Х.: Видавництво...
Узагальнюючий урок за темою «Національно-визвольна війна українського...
...
Урок по темі «Тварини. Охорона тварин»
Вч.: Сьогодні у нас незвичайний урок, тому що ми поєднаємо урок природознавства з уроком англійської мови. А щоб урок минув приємно,...
АТМОСФЕРА Узагальнюючий урок – змагання
Мета: Повторити, узагальнити, перевірити знання, уміння і навички, отриманні під час
Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України
Тема : М. Хоросницька «Звідки в міста назва Львів», узагальнюючий урок з теми «Прикметник»
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК
В роботі подано розробку підсумкового уроку-узагальнення вивченого матеріалу, проведеного і перевіреного на практиці вчителем. Приведено...
Уроку
Анотація. Урок доцільно провести як узагальнюючий з метою закріплення знань учнів про означення, додаток та обставину як другорядні...
Урок № Тема уроку
...
Урок №5 Тема: Остап і Андрій
Створення 1-2 слайдів фрагменту презентації по темі: «Втілення в образі Тараса Бульби кращих рис запорозького козака»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка