Географічні дослідження на території України
Видатні вчені –географи XIX – XX ст та їх внесок у розвиток географічної науки України
Урок 165.35 Kb. 1 стр.
читати
Уроку
Географія — наука про природу Землі та її різно­манітність, про населення і його господарську ді­яльність, про взаємодію природи і людства в ме­жах всієї планети. Що вивчає загальна географія в школі. Джерела географічних знань, методи гео­графічних досліджень
Урок 0.64 Mb. 5 стр.
читати
Урок прес конференція
Тема. Фізико – географічна характеристика природного комплексу Чорного моря. Проблеми використання і охорони його вод
Урок 102.47 Kb. 1 стр.
читати
Уроку
Основні засоби навчання: політична карта святу, картини, що відображають побут та культуру індійського народу, довідники, хрестоматії
Урок 122.75 Kb. 1 стр.
читати
На уроках географії
Мойсеєва С. Г., завідувач лабораторією природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників
Урок 1.7 Mb. 12 стр.
читати
Урок №4 Тема. Джерела географічних знань. Сучасні географічні дослідження
Мета: сформувати в учнів поняття “жерело географічних знань”, продовжити формувати уявлення про географічні відкриття в сучасному світі
Урок 15.54 Kb. 1 стр.
читати
У Розробка уроку учителя трудового навчання Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №33 ім. В. Симоненка Кисленко Тетяни Леонідівни
Назва ресурсу: «Презентація та розробка уроку «Плетіння гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва» 7 клас
Урок 114.62 Kb. 1 стр.
читати
Економіко-географічна характеристика Великобританії
Мета: сформувати в учнів систему знань про основні економіко-географічні характеристики Великобританії; вдосконалити практичні навички учнів працювати з матеріалом підручника і картами атласу
Урок 65.45 Kb. 1 стр.
читати
Тема уроку
Року: допомогти учням формувати економіко-географічні поняття, розкрити зміст і значення основних форм організації виробництва, продовжити розвивати вміння учнів робити висновки, узагальнювати інформацію, аналізувати ігрову ситуацію та використовувати її,виховувати особистість, що мислить економічно
Урок 56.44 Kb. 1 стр.
читати
Узагальнюючий урок по темі
Тому я вам сьогодні пропоную взяти участь у уроці – грі «Чи знаємо ми Північну Америку?». На нашому уроці ми весь час будемо змінювати види діяльності та поєднувати їх з цікавою інформацією. Наприкінці уроку ми виявимо кращих знавців теми. Вони отримають нагороду. Бажаю успіхів усім учасникам гри
Урок 47.53 Kb. 1 стр.
читати
Хімічна промисловість. Галузева структура хімічної промисловості
Мета: сформувати уявлення про галузеву структуру хімічної промисловості й особливості основних галузей хімічного комплексу
Урок 12.22 Kb. 1 стр.
читати
Рослинний покрив України
Мета: дати уявлення про видове розмаїття рослинності України, закономірності поширення, основні етапи формування сучасної флори, розкрити питання про вплив людини на зміну первинного рослинного покриву
Урок 31.28 Kb. 1 стр.
читати
Урок №2 Тема. Історія вивчення Землі. Як люди уявляли Землю в давнину. Карта світу Птоломея. Глобус Бегайма
Мета: сформувати в учнів первинні знання про розвиток і відображення географічних відкриттів і досягнень на картах, в описах
Урок 9.55 Kb. 1 стр.
читати
Уроку
Мета уроку: з’ясувати зміст обмеженості виробничих ресурсів та виробничі можливості
Урок 55.83 Kb. 1 стр.
читати
Урок №1 Тема. Що вивчає курс “Географія материків та океанів. Джерела географічних знань. Карти материків і океанів. Методи географічних досліджень
Мета: сформувати в учнів загальні уявлення про предмет та завдання курсу “Географія материків та океанів”; поглибити систему знань учнів про джерела географічних знань та методи роботи з ними
Урок 24.33 Kb. 1 стр.
читати

  1   2   3   4   5   6
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка

okbibl | osvita