Урок узагальнення та удосконалення нових знань, умінь і навичок


Скачати 96.76 Kb.
НазваУрок узагальнення та удосконалення нових знань, умінь і навичок
Дата18.11.2013
Розмір96.76 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Урок
Методична розробка уроку з технології штукатурних робіт

Надія Шевчук, викладач спецдисциплін

ВПУ№24,м.Корець

Тема. Технологія виконання поліпшеної штукатурки.

Мета уроку:

навчальна : узагальнити, систематизувати та закріпити знання учнів з теми;

розвиваюча: активізація розумової діяльності, розвиток логічного мислення учнів, спритності, дотепності, пізнавального інтересу;

виховна: викликати інтерес до обраної професії, стимулювати самооцінку учнів і процес їхнього самоконтролю.

Тип уроку: урок узагальнення та удосконалення нових знань, умінь і навичок.

Форма проведення: конкурс (КВК).

Дидактичне забезпечення уроку: інструмент для підготовки й обштукатурювання поверхні, картки-завдання.
Хід уроку

1.Організаційна частина.

2. Актуалізація знань.

Ми повинні повторити вивчений матеріал, закріпити свої знання. Можливо дехто з Вас в своїх знаннях має прогалини, сьогодні ці прогалини Ви зможете ліквідувати. У нас незвичайний урок – урок – КВК.

Ми проведемо його у формі гри – турніру між двома командами. Тільки ви змагатися будете не за допомогою мускулів і сили, а за допомогою ваших знань, умінь та навичок.

Націлювання учнів на проведення конкурсів. Команди і болільники займають відведені місця. Знайомство з умовами проведення конкурсів.


І. Професійний конкурс.
Викладач читає текст, у якому дається характеристика штукатурних шарів. Представники команд повинні доповнити неповні речення тексту.

Технічний диктант

1. Звичайна штукатурка поділяється на три категорії ... /проста, поліпшена, високоякісна/.

2. Проста штукатурка складається із ... / двох шарів: набризку і ґрунту/.

3.Поліпшена і високоякісна штукатурка складається із ... / трьох шарів :набризку, ґрунту і накривки/.

4. Перший шар штукатурки ... / набризк/

5. Для набризку використовують рідкий розчин рухливістю ... / 12 см/

6. Другий шар штукатурки .../ґрунт/

7. Розчин для грунту готують ... /густіше, ніж для набризку рухливістю без гіпсу 7-9 см, з гіпсом 8-10 см/

8. Накривка - це .../третій шар штукатурного намету/

9.Рухливість розчину для накривки ... /повинна відповідати зануренню еталонного конуса на 10-12 см/

10. Вручну штукатурні шари наносять на поверхню... / різними прийомами - накиданням і намазуванням/

11. Розчин розрівнюють... / правилом, півтерком, соколом/.

12. Товщина поліпшеної штукатурки…../не більше 15 мм /





ІІ.Виробнича ситуація




(приймає участь дві команди)

Учасникам дається набір інструментів і пропонується розкласти інструмент відповідно до технологічної послідовності виконання окремих видів робіт.

ЗАВДАННЯ № 1


З даного набору інструментів виберіть ті, які необхідні для підготовки цегляної поверхні під поліпшене обштукатурювання і розкладіть відповідно до послідовності підготовки поверхні. Назвіть послідовність операцій.





ЗАВДАННЯ № 2

З даного набору інструментів виберіть ті, котрі необхідні для обштукатурювання поверхні і розкладіть їх відповідно до послідовності обштукатурювання. Назвіть послідовність операцій при поліпшеному обштукатурюванні.








ІІІ. Конкурс капітанів




Капітанам заздалегідь дається завдання підготувати по два питання .
Зразки питань.

1.Чим відрізняється технологія підготовки цегляних поверхонь від бетонних?

2. Які переваги безпіскової накривки?

3. Яка товщина поліпшеної штукатурки?

4. З яких шарів складається поліпшена штукатурка?






ІV. Хто швидше?

Представникам команд даються конверти з криптограмами. Вони ідуть, щоб розгадати ці кросворди. А в цей час показуємо фрагмент відеофільму. Хто перший з команд розгадує кросворд, сповіщає про це. Час не більш 8 хвилин. А представникам команди, що не впоралися, допомагає розгадувати кросворд уся команда.
КРИПТОГРАМА
Якщо Ви правильно відгадаєте всі слова, то у виділеному вертикальному стовпчику одержите слово що означає зовнішній кут, утворений сполученням двох стін.












З

У

Б

И

Л

О













Г

І

П

С

























В

А

Т

Е

Р

П

А

С






















Н

А

К

Р

И

В

К

А










С

О

К

І

Л













С

О

В

О

К























1. Один з інструментів призначених для нанесення насічок на поверхню.

2. В'яжуча речовина для приготування розчину.

3. Інструмент для провішування поверхні.

4. Шар штукатурного намету.

5. Інструмент для намазування і розрівнювання розчину.

6. Інструмент для накидання розчину.

КРИПТОГРАМА


Якщо ви правильно відгадаєте слова, у виділеному вертикальному стовпчику одержите слово ( в’яжучий матеріал для приготування розчину ).














Ц

В

Я

Х













Т

Е

Р

К

А
















М

А

Л

К

А







С

Т

Е

Л

Я







Щ

І

Л

И

Н

А










Г

Р

У

Н

Т














1.Матеріал, який використовують при підготовці поверхні під штукатурення.

2. Інструмент, призначений для затирання поверхні, яку оштукатурюють.

  1. Один з інструментів, призначений для розрівнювання поверхні

4. Конструктивний елемент будинку.

  1. Дефект на поверхні штукатурки.

6. Шар штукатурного намету.


V. Конкурс уболівальників.
Чотири конверти, у яких знаходиться по одному питанню. Представники уболівальників вибирають собі конверт із питанням і відповідають на них.


Питання

1. Що таке лузг?

Відповідь: внутрішній кут у місцях примикання двох стін або стелі і стіни.

2. Як виконують колове затирання поверхні ?

Відповідь: одною рукою беруть терку, притискають щільно до поверхні штукатурки і роблять колові рухи проти годинникової стрілки.

3. Що це за інструмент? Для чого він призначений?
Відповідь: водяний рівень. Для провішування стель.


4. Що це таке?



Відповідь: стикування ділянок накривки. Края утворюють під кутом 30° і до зрізаної частини накладають нову порцію розчину.


VІ.Конкурс з матеріалознавства








Питання

1. Які компоненти входять до складу розчину?

2. Яка послідовність готування розчину?

3. Що означає марка розчину?

4. Які розчини називаються складними?

3. Підведення підсумків уроку.


Учасникам конкурсу вручаються призи, виставляються оцінки за участь у конкурсах. Коментуються помилки, що допускалися в ході конкурсів.

- Кожний з нас, - говорить викладач - зобов'язаний сьогодні поставити перед собою питання в такий спосіб:" Чи достатньо я роблю для того, щоб розвивати свої здібності по обраній професії?"

Домашнє завдання: розробити інструкційно – технологічну карту на виконання поліпшеної штукатурки цегляних поверхонь.

Схожі:

Урок узагальнення та систематизації отриманих знань, умінь та
Перевірити і встановити рівень оволодіння учнями основами знань, умінь та навичок з теми
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок
Мета. Узагальнити і систематизувати знання і вміння учнів з теми „Арифметична і геометрична прогресії”. Розширити кругозір учнів....
УРОК №53 Тема. Множення і ділення натуральних чисел
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. Обладнання: таблиці «Властивості множення», «Ділення натуральних...
Методи оцінки знань умінь і навичок учнів на уроках біології
Перевірка та оцінка знань, умінь і навичок учнів є важливим структурним компонентом процесу навчання та відповідно до принципів систематичності,...
Урок у 9 класі з теми «Естери. Жири. Мила»
...
План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема
Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас
УРОК У 5-МУ КЛАСІ Тема. Стилізація і декоративна переробка рослин­них форм
Тип уроку. Комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці
Методичні рекомендації
Вітчизни і проходження військової служби у Збройних Силах України чи інших військових формуваннях України, а й створення умов для...
Методичні рекомендації
Вітчизни і проходження військової служби у Збройних Силах України чи інших військових формуваннях України, а й створення умов для...
Атмосфера
Мета : повторення,узагальнення та перевірка знань, отриманих учнями під час вивчення теми «Атмосфера»; вдосконалення практичних умінь...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка