Атмосфера


Скачати 18.63 Kb.
НазваАтмосфера
Дата09.05.2013
Розмір18.63 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Географія > Документи
Тема : Атмосфера

Мета :повторення ,узагальнення та перевірка знань , отриманих учнями під час вивчення теми « Атмосфера»; вдосконалення практичних умінь та навичок використовувати набуті знання ; виховання відповідальності ,правил поведінки в колективі .

Тип уроку : перевірка та оцінювання знань і навичок .

Обладнання: мультимедійна дошка , роздатковий матеріал, «краплинки-бали »

Форма проведення: урок-гра «Подорож на повітряній кулі»

Зміст уроку

I. Організаційний момент

II. Ознайомлення з метою уроку та правилами гри .( на фоні першого слайду )



III. Проведення гри

Учні класу завчасно поділені на три команди , придумали назву команди та символіку («Сніжинки» , «Сонячні зайчики», «Пасатики»).

1) Вч.: - Пролітаємо тропосферою (слайд № 2) перед нами густі хмари з термінів і понять. Пояснивши ці терміни ми зможемо летіти далі .( Члени команди по черзі пояснюють поняття - 1правильна відповідь -1 бал)



2) Вч.- Ну ось ми і досягли стратосфери (слайд № 3) з такої висоти наша Земля виглядає як глобус .

Спробуємо самостійно зобразити деякі об,єкти на глобусі (робота на м/м дошці ) три об,єкти для кожної команди-кожне правильне позначення 2 бали ).

3) Вч.- Ось ми вже у верхніх шарах атмосфери. Повітря тут уже майже немає , тож нам необхідно опускатися-для цього складемо розу вітрів.(слайди №4 ,№ 5-робота на м/м дошці) максимальна кількість балів-5.)





4)Вч.- Поки ми спускаємося розважимося складанням мозаїки (кожна команда отримує вузькі аркуші паперу з позначеними на них основними та перехідними кліматичними поясами ; команда повинна розмістити пояси в правильній послідовності. За правильне виконання 5 балів + 2 бали за швидкість виконання).

5) Вч. -Ось ми з вами спустились на територію метеостанції . Працівники метеостанції просять вас допомогти провести деякі розрахунки. (слайд №6)Перевірка – слайд № 7.)





6) Вч.- Поки капітани підраховують отримані бали , ми з вами пройдемо екологічною стежиною.(слайд №8-робота на м/м дошці-учні записують відомі їм джерела забруднення).



IY . Підсумки гри . Оцінювання.

Y. Домашнє завдання: запропонуйте шляхи зменшення забруднення атмосфери.

Схожі:

Оперативна діагностика соціально – психологічної атмосфери в колективі (за Ф. Фідлером)
Відповідь на 10 пунктів шкали оцінюється зліва направо від 1 до 10 балів. Чим лівіше розташований знак "+", тим нижчий бал, тим сприятливіша...
АТМОСФЕРА Узагальнюючий урок – змагання
Мета: Повторити, узагальнити, перевірити знання, уміння і навички, отриманні під час
Атмосфера, її склад, будова та основні властивості
Визначити інсоляцію на поверхні північного та південного схилів крутизною () 100 за таких умов
Ми опинилися в такому самому становищі в забрудненому повітрі, як і риби в забрудненій воді”
Атмосфера – це повітряна (газова) оболонка Землі, яка пов’язана з нею силою земного тяжіння
Методично-бібліографічний відділ
Під поняттям «комфортність» мається на увазі: максимум зручностей, технічна оснащеність, освітлення, художнє оформлення інтер’єру,...
Мета: вчити дітей орієнтуватися на площині аркуша, самостійно розташовувати...
Сьогодні у нас незвичайний урок, багато гостей, чудова зимова атмосфера. А тепер заплющіть очі, понюхайте – які аромати ви відчуваєте?...
Атмосфера
Найзавбачливіші навіть вели спеціальний прогностик на кожну годину. Якщо під вечір потеплішало то перемогло Літо. Коли ж траплялось...
Презентація «Досліджуємо планети»
Кам’яниста поверхня вкрита піском і перерита метеоритними кратерами. Найшвидше обертається навколо Сонця. Природних супутників немає....
Презентація «Досліджуємо планети»
Кам’яниста поверхня вкрита піском і перерита метеоритними кратерами. Найшвидше обертається навколо Сонця. Природних супутників немає....
«Способи зображення Землі» доповнена картографічним знаннями і уміннями...
Обсяг знань географічної номенклатури, термінів і понять визначається в межах діючої програми чинних підручників
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка