План навчального проекту Примітка


Скачати 135.32 Kb.
Назва План навчального проекту Примітка
Дата 27.03.2013
Розмір 135.32 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Військова справа > Документи

План навчального проекту


Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст

Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Гусельникова Тетяна Андріївна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Інститут історії етнології і права

Місце проживання автора проекту:

м. Вінниця, вул. Ст. Вінниця 7/5




Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Кізім Світлана Степанівна

Місце проведення тренінгу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Дати проведення тренінгу:

16.02.2012 – 21.04.2012



Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні




Опис проекту

Назва проекту:

Гегемонія у світі

Основні питання:

Ключове питання:

Чи можливий світ без лідерів?

Тематичні питання:

  1. Що краще монопольність, біполярність чи багатополярність у світі?

  2. Яка роль історичних осіб в історії розвитку своєї країни?

  3. Чи можна «холодну війну» назвати політичною?

  4. Як саме «холодна війна» змінила світ?

  5. Чи можлива «холодна війна» сьогодні?

  6. Які країни можна назвати наддержавами сьогодні?

  7. Чи завжди гегемонія певних країн призводить до конфліктів? Чи можна їх уникнути?

Змістові питання:

  1. Які країни стали основними політичними гравцями після Другої світової війни?

  2. Пояснити термін «холодна війна»?

  3. На які періоди можна поділити протистояння СРСР та США в ході «холодної війни»?

  4. Для чого і коли був прийнятий план Маршала?

  5. Де були сфери впливу СРСР та США?

  6. Розкажіть що таке «гонка озброєнь» та коли вона була?

  7. Дайте характеристику доктрині Даллеса?

  8. Назвіть основних політичних лідерів часів «холодної війни»?

  9. Яких політичних лідерів Ви могли б назвати сьогодні у світі та в Україні?

  10. Які організації чи блоки слідкують за світовим порядком сьогодні?

  11. Чи є сьогодні міжнародно-правові документи, які б закріплювали мир у світі?

Стислий опис:

Проект на тему «Гегмонія у світі» об’єдную такі навчальні дисципліни, як інформатика, всесвітня історія, людина і суспільство, географія та основи правознавства.

Учасникам проекту пропонується завдання детальніше вивчити таке явище в світовій історії, як «холодна війна», тобто протистояння США та СРСР та їхніх союзників.

Головне завдання проекту є краще розуміння учнями даної теми, а також проекція питання гегемонії певної держави на теперішньому етапі світового розвитку. Чи є у світі наддержави, чи може повторитися ситуація років «холодної війни», яким є світ – моно полярний, біполярний чи багатополярний сьогодні?

Учні діляться на групи: «теоретики», «практики», «аналітики». Кожна група отримує конкретне завдання, яке має презентувати іншим. «Теоретики» готують учнівську презентацію на тему «Холодна війна» – явище ХХ століття», в якій розкривають суть холодної війни, її причини, періодизацію та уроки. «Практики» - опрацьовують різні дані – цифри, думки різних науковців, соціологічні опитування, і підсумовують їх у вигляді учнівської публікації на тему «Лідери у світі». «Аналітики» розглядають питання сьогоднішніх гегемонів у світі, можливості повторення протистояння великих держав, презентують учнівський веб-сайт.

Результати роботи усіх груп презентуються та обговорюються по закінченню роботи над проектом.



Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше:      

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:      

8-9

10-11

Інше:      

Державні освітні стандарти та навчальні програми:

Освітня галузь «Інформатика»

Метою є формування в учнів теоретичної бази знань з основ інформатики, умінь і навичок ефективного використання сучасних комп'ютерно-інформаційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування в учнів основ інформаційної культури та інформатичних компетентностей.

Учень пояснює:

  • поняття та особливості сайтів різних типів: статичних веб-сайтів, веб-спільнот;

  • дизайн та правила оформлення веб-сторінок;

  • поняття хостингу;

  • поняття комп’ютерної публікації;

  • поняття шаблону публікації та її структури;

  • особливості роботи з графічними об’єктами під час створення публікацій;

  • поняття та призначення комп’ютерних презентацій;

  • правила вибору стильового оформлення слайдів презентації;

  • принципи дизайну слайдів презентації;

описує:

  • процес створення веб-сайтів;

  • формати зображень, відео- та аудіокліпів, що публікуються на веб-сторінках;

вміє:

  • засобами безкоштовного сервера створювати статичні веб-сторінки різних типів, добирати їх оформлення;

  • розміщувати на веб-сторінках зображення й текст, настроювати параметри їхнього розташування, відображення та відтворення;

  • створювати гіперпосилання на основі текстових фрагментів і зображень;

  • створювати публікацію на основі шаблону;

  • виконувати основні операції над об’єктами в середовищі підготовки комп’ютерних публікацій;

  • зберігати публікації на зовнішніх носіях даних;

  • створювати презентацію за допомогою майстра, з шаблону, на базі іншої презентації та з пустих слайдів;

  • розробляти структуру презентації;

  • добирати стильове оформлення презентації та дизайн слайдів;

  • додавати до слайдів текст і зображення та настроювати їх параметри;

  • додавати до об’єктів на слайдах анімаційні ефекти;

  • настроювати анімаційні ефекти змінення слайдів.

Освітня галузь «Всесвітня історія»

Учні показують на карті місця міжнародних військових конфліктів, які відбувалися у 40-80-х рр. ХХ ст.

Аналізують причини виникнення, хід та наслідки “холодної війни”.

Характеризують рух за мир та безпеку, спроби обмежити гонку озброєнь, внесок України в поліпшення загальної атмосфери безпеки

Пояснюють суть нового політичного мислення, причини переходу від конфронтації до співробітництва.

Тлумачать та застосовують поняття та терміни: холодна війна, Берлінська криза, Карибська криза, розрядка, нове політичне мислення, Гельсінська угода.
Освітня галузь «Людина і суспільство»

Даний курс має допомогти учням якомога краще збагнути природу суспільства і держави, в якій вони живуть, розкрити можливості й передумови для реалізації ними своїх прагнень та інтересів у суспільному житті.

Учень (учениця):

оперує поняттям «конфлікт»;

визначає різні типи конфліктів;

аналізує та оцінює шляхи подолання конфліктних ситуацій;

вчиться досягати консенсусу;

характеризує конфлікти в сім’ї та шляхи їх розв’язання. визначає причини виникнення та характеризує наслідки соціальних конфліктів;

застосовують на практиці різні стратегії розв’язання конфліктів;

розуміє місце конфліктів в людському спілкуванні.
Освітня галузь «Географія»

Шкільна географія спрямована на формування в учнів просторового уявлення про земну поверхню та розвиток умінь усвідомлено орієнтуватися в соціально-економічних, суспільно-політичних і геоекологічних подіях у державі і світі.

Учень:
пояснює: відмінність між поняттями “країна”, “держава”, “залежна країна”, “колонія”;

називає і характеризує: основні форми державного устрою та правління країн світу;

характеризує: особливості сучасної соціально-економічної типології та регіонального поділу країн світу; етапи формування політичної карти світу;

обґрунтовує: основні вектори зовнішньої політики України;

знаходить і показує на карті держави;

оцінює політико-географічне положення країн;

готує повідомлення і робить узагальнення до теми на основі аналізу додаткових джерел географічних знань.
Освітня галузь «Основи правознавства»

Метою курсу є формування системного уявлення в учнів про державу та право як основні засоби впорядкування суспільних відносин та вміння використовувати їх у практичному житті.

Учень (учениця):

пояснює, що таке державний лад та які складові він включає;

дає визначення форми правління, політичного режиму і територіального устрою, пояснює, які є їх види, дає їм загальну характеристику і наводить приклади.





Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Діяльність учнів:

Головною ціллю роботи над проектом є сформувати в учнів вміння об’єктивно оцінювати різні ситуації, визначати роль та місце певної держави чи іншого утворення у світі, використовуючи різні матеріали.

При підготовці і створенні презентацій учні навчаються й розвивають навички виступати перед аудиторією, коротко формулювати свою думку, структурувати свою доповідь, використовувати різні мультимедійні засоби і можливості. Важливими є вміння відбирати найяскравіші переконливі факти для демонстрування думок та ідей, аналізувати події та факти, порівнювати, компонувати, доводити, критикувати, класифікувати, планувати, визначати цінність, висувати гіпотези...

Створюючи публікації, школярі, набувають вмінь аргументовано доводити власну думку, використовуючи повні речення, проаналізувавши різні дані, думки вчених.

Навчаючись створювати веб-сайти учасники проектів набувають вмінь збирати та обробляти інформацію за допомогою баз даних, використовуючи форми.

Також учні вчать нові терміни, краще розуміють раніше вивчені.


І етап – Ознайомлення учнів з темою проекту, постановка цілей, які ставляться у роботі над проектом. Коротке ознайомлення з головними питання, які будуть розглядатися.

ІІ етап – Розподіл учнів на групи, ознайомлення кожної групи з її завданнями, методичні поради щодо їх виконання. Учні формуються у групи, обговорюють дані їм завдання, за допомогою вчителя визначають хто яку роль у групі буде виконувати.

ІІІ етап – Учні, відповідно до даних їм завдань шукають потрібну літературу, інтернет-джерела, відвідують бібліотеку та працюють над збором іншої інформації по даній темі.

ІV етап – Кожна група окремо проводить різні соціальні опитування, дослідження, робить висновки щодо них у вигляді діаграм, певних схем, процентних показників тощо, стосовно заданої їм теми.

V етап – Учні узагальнюють знайдені факти, дані, різні свідчення тощо, та оформлюють їх у вигляді учнівської презентації, публікації, веб-сайту, відповідно до того, яка група над яким завданням працювала.

VI етап – Кожна група презентує досліджувані нею проблеми. Ведеться обговорення роботи кожної групи окремо та всіх учнів загалом. Проводиться також дискусія стосовно поставленої на початку теми.

VII етап – Узагальнення результатів роботи. Учні висловлюють свої враження щодо роботи над проектом, якщо є, то зауваження. Учитель підводить підсумок, оцінює роботу кожного учня.



Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

2,5 місяці

Вхідні знання та навички:

Учні повинні вміти працювати з комп’ютером, різними носіями даних, мати навички роботи в таких комп’ютерних програмах, як Microsoft Office Word, Microsoft Office Publisher, Microsoft Office PowerPoint. Також учні повинні вміти працювати в Інтернеті, шукати там потрібну інформацію, працювати з джерелами.

Учні повинні мати достатні знання з історії, вміти аналізувати, вільно висловлювати свої думки, добре володіти картою.

Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):


Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     

Друковані матеріали:

  • Кальвокоресси П. Мировая политика после 1945 года. – М., 2000.

  • Киссинджер Г. Дипломатия. – М., 1997.

  • Міжнародні відносини та зовнішня політика (1945-1970-ті роки). – К., 1999.

  • Міжнародні відносини та зовнішня політика. 1980-2000 роки. – К., 2001.

  • Филитов А.М. „Холодная война”. Историографические дискуссии на Западе. – М., 1991.

  • Эдельман Д. Прелюдия холодной войны: к истории советско-американских отношений. // Вопросы истории. – 1991. - №6.

  • Корниенко Г.М. У истоков „холодной войны” // НиНИ. – 1999. - №6.

Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Карта світу, роздаткові матеріали.

Ресурси Інтернету:

  • http://ru.wikipedia.org/wiki/Холодная_война

  • http://rutracker.org

  • http://www.coldwar.ru/

Інше:

Перегляд документального фільму «Холодна війна»

Диференціація навчання:

Обдаровані учні:

Готують коротку доповідь на тему «Я вважаю, що лідером у світі сьогодні є (назва країни)» і представляють, аргументуючи свою думку.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Засоби оцінювання розміщені в портфоліо.

Ключові слова:

Гегемонія, «холодна війна», «гонка озброєнь», конфлікт, монополярність, біполярність, багатополярність, лідерство, план маршала, доктрина Даллеса, роззброєння, протистояння, сфери впливу, соціалістична система, комунізм, демократія.



Intel® навчання для майбутнього
©2005 Intel Corporation. Всі права захищені



Схожі:

План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка