Intel® навчання для майбутнього
Шаблон
План навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
Автор навчального проекту:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові:
|
Павлова Наталія Ігорівна
|
Місце роботи / Назва навчального закладу:
|
Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського
|
Місце проживання автора проекту:
|
м.Вінниця, вул. Шмідта 34
|
Відомості про тренінг:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):
|
Гордійчук Галина Борисівна
|
Місце проведення тренінгу:
|
Вінницький державний педагогічний університет імені М . Коцюбинського
|
Дати проведення тренінгу:
|
15.10.2011- 28.12.2011
|
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?
|
Так Ні
|
Опис проекту
|
Назва проекту:
|
Подорож у епоху бароко
|
Основні питання:
|
Ключове питання:
|
Що подарував стиль бароко людині ?
|
Тематичні питання:
|
Які історичні події вплинули на розвиток культури у ХVII ст. ?
Який внесок бароко у світову архітектуру і живопис ?
Який прогрес приніс стиль бароко у музику ?
|
Змістові питання:
|
Що таке бароко?
Де зародилось бароко ?
Які події в житті людства передували виникненню напряму бароко ?
Яка була людина бароко?
Який ідеал краси бароко ?
Які ти знаєш визначні пам’ятки архітектури епохи бароко ?
Яких видатних художників та архітекторів бароко ти знаєш?
Які твори образотворчого мистецтва напряму бароко ти знаєш?
Що ви знаєте про Собор св.Петра?
Які основні ознаки бароко у музичному мистецтві ?
Які новації у музику приніс напрямок бароко ?
Що таке опера ?
Які композитори творили в епоху бароко ?
Які музичні інструменти були популярні у епоху бароко ?
|
Стислий опис:
|
Учні будуть:
Досліджувати процес виникнення і розвиток напряму бароко у різних видах мистецтва таких як : архітектура, образотворче і музичне мистецтво.
Аналізувати історичні події , які відбувались в епоху бароко і вплинули на його розвиток.
Розпізнавати найвидатніші культурні пам’ятки мистецтва бароко.
Формулювати основні ознаки , притаманні мистецтву бароко.
Характеризувати особливості розвитку музичного мистецтва бароко.
Обговорювати питання про роль і значення бароко у світовій культурі.
Наприкінці проекту передбачено проведення заходу « Вечір бароко» та фотовиставки «Інтер’єр у стилі бароко».
|
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
|
Основи економіки
Українська мова і література
Зарубіжна література
Музика, образотворче мистецтво
Інформатика
Всесвітня історія
Іноземна мова
|
Людина і суспільство/Основи філософії
Я і Україна/Довкілля/ Природознавство
Фізика, астрономія
Математика
Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ
Біологія
|
Географія
Хімія
Історія України
Основи правознавства
Трудове навчання
Інше: Художня культура
Інше:
інше:
|
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект
|
1–4
5-7
Інше:
|
8-9
10-11
Інше:
|
Державні освітні стандарти та навчальні програми:
|
Х У Д О Ж Н Я К У Л Ь Т У Р А
Учень :
називає найвидатніших митців світу та їхні твори;
розпізнає види і жанри мистецтва;
пояснює роль мистецтва у житті, зміст понять (у межах програми);
формулює власні враження, отримані під час спілкування з мистецтвом;
порівнює художні засоби візуального, образотворчого і музичного мистецтва;
оцінює значущість різновидів мистецтва для сучасної людини;
класифікує твори мистецтва за художніми напрямами;
аналізує та інтерпретує художній зміст творів мистецтва;
називає основні твори митців живопису і скульптури ( в межах програми);
наводить приклади архітектурних пам’яток світу ( в межах програми
характеризує стилі архітектури.
І С Т О Р І Я
Учень
час епохи бароко;
найвидатніших представників епохи;
характерні риси Нового часу.
пояснює поняття: «просвітництво», «Новий час», «технічний прогрес».
описує пам’ятки епохи Просвітництва
порівнює погляди просвітників
наводить приклади нових цінностей в житті суспільства
висловлює судження щодо значення доби Просвітництва в історії людства.
М У З И Ч Н Е М И С Т Е Ц Т В О
Учень
спостерігає: за інтонаційно-образною драматургією (взаємодією образів – проявів життя) музичних творів;
розпізнає: види і жанри музики, стильові напрями в українській та зарубіжній музичній культурі за сферами їх емоційного впливу на людину;
характеризує основні риси творчості відомих композиторів минулого і сучасності;
наводить приклади музичної спадщини видатних представників різних національних культур;
називає основні види і жанри музичного мистецтва;
орієнтується: в стильових напрямах музичного мистецтва;
висловлює судження про:
особливості втілення гуманістичних ідей та життєвого змісту в музиці;
значення музичного мистецтва в житті людини в різні епохи;
обґрунтовує логіку розвитку музичних явищ як відображення явищ життя.
|
|
|
Навчальні цілі та очікувані результати навчання:
|
Діяльність учнів:
|
Учні навчаються:
1-2-й тиждень
Складати план дослідження.
Шукати і підбирати матеріал до поставленої теми.
Аналізувати інформацію і компонувати її.
3-й тиждень
Встановлювати порядок слайдів,
малюнків,схем , таблиць.
Працювати у Power Point, використовуючи різні можливості .
4-й тиждень
Виступати перед аудиторією, коротко формувати свою думку.
Використовувати різні мультимедійні засоби : проект, інтерактивна дошка та ін.
5-й тиждень
Ефективно і толерантно спілкуватися з однолітками, допомагати один одному.
Спілкуватися з іншими класами на тему.
6-й тиждень
Відбирати найяскравіші факти , ілюструвати ідеї, комбінуючи текст і зображення.
7-й тиждень
Доводити свою думку, висловлюючи переконливі факти для аргументації думок.
8-й тиждень
Комп’ютерній термінології.
Формувати дизайнерські вміння.
9-й тиждень
Презентувати результати своєї праці, доводити і відстоювати свою думку під час презентації.
Лідерським якостям, активності , розвивають комунікативні та організаторські здібності.
10-11-й тиждень
Давати оцінку власним успіхам та недолікам, оцінювати власні сили.
Робити висновки і відчувати задоволення від завершенної роботи.
|
1-2-й тиждень
Учні ознайомлюються з Темою проекту, Ключовим та Тематичними питаннями.
Об’єднуються в групи, розподіляють обов’язки. Збирають інформацію з Інтернету та інших джерел.
Обирають тему презентації згідно до Тематичного питання : «Який прогрес приніс стиль бароко у музику ?»
3-й тиждень
Складають назву і план презентації «Музика бароко»
Знайомляться з критеріями оцінювання презентації.
Створюють презентацію «Музика бароко» у Power Point , у якій досліджують музичне мистецтво бароко.
4-й тиждень
Презентують результати свого дослідження стосовно Тематичного питання: : «Який прогрес приніс стиль бароко у музику ?» за допомогою презентації.
Демонструють презентацію перед класом і оцінюють її.
5-й тиждень
Розробляють наступні кроки, план і тему публікації згідно Тематичного питання «Який внесок бароко у світову архітектуру і живопис ?» та «Які історичні події вплинули на розвиток культури у ХVII ст.?».
6-й тиждень
Працюють над створенням публікації в Publisher.
7-й тиждень
Презентують свою публікацію вчителю та однокласникам. Оцінюють її за критеріями.
8-й тиждень
Обговорюють план Веб-сайту , узагальнюють матеріали пошуку, їх розташування на сайті.
Створюють Веб-сайт в програмі Publisher.
9-й тиждень
Демонструють перед однолітками Веб-сайт за результатами дослідження.
Оголошують конкурс-фотовиставку « Інтер’єр у стилі бароко» та запрошують прийняти участь у позакласному заході « Вечір бароко».
10-11-й тиждень
Обмінюються враженнями , спогадами про хід дослідження. Пропонують шляхи самовиховання і саморозвитку особистості.
Планують провести наступні заходи і проекти.
|
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
|
6 місяців
|
Вхідні знання та навички:
|
Учень
Учні повинні вміти спілкуватися і працювати у групах.
Учні повинні мати попередній досвід роботи з різними графічними можливостями роботи у програмі Word.
Учні повинні мати навички самостійної роботи з першоджерелами та в мережі Інтернет.
Учні повинні мати попередній досвід роботи щодо створення мультимедійних презентацій та пошуку в Інтернеті.
Учні повинні розпізнавати жанри і види музичного мистецтва.
|
Матеріали та ресурси:
|
Обладнання (відмітити необхідні прилади):
|
Фотоапарат
Принтер
Цифровий фотоапарат
Програвач DVD-дисків
Засоби для зв’язку з Інтернетом
|
Лазерний диск
Відеокамера
Проектор
Сканер
Телевізор
|
Комп’ютер(и)
Відеомагнітофон
Обладнання для проведення відеоконференцій
Інше:
|
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):
|
Бази даних
Табличний процесор
Видавничі системи
Програми для підтримки роботи з електронною поштою
Енциклопедія на компакт-диску
|
Програми опрацювання зображень
Веб-браузер для перегляду веб-сайтів
Програми для створення мультимедійних презентацій
|
Програми для створення веб-сайтів
Текстовий редактор
Програми для створення публікацій
Архіватори
Інше:
|
Друковані матеріали:
|
1.Алпатов М. В. Всеобщая история искусства, т. 2. – Москва : Л., 1949
2.Вельфлин Г. Ренессанс и барокко. Пер. с нем. СПБ, 1913 Герман Вейс. История культуры народов мира. – Москва : Эксмо, 2005.
3.Корнілова О.В.Уроки музичного мистецтва у 7 і 8 кл.загальноосвіт.навч.закл.:навч.-метод.посіб. / О.В.Корнілова.—К.: Літера ЛТД, 2010.—176с.
4.Мерцалова М.Н. Костюм разных времен и народов. Том 2, СПб, 2001.
5.Миропольська Н.Є., Бєлкіна Е.В., Мінасян Н.Г./за заг.ред.Миропольської Н.Є. Художня культура .11 клас. Розробки уроків.—Тернопіль : Навчальна книга – Богдан,2011.—188с.+8с.іл.
6.Платонова Н.І. П37 Мистецтво. Енциклопедія/Наук.-поп.вид.для дітей.—К.:ТОВ «Перо», 2008.—144с.: іл.
7.Подольська Є.А.,Лихвар В.Д., Погорілий Д.Є. П44 Кредитно-модульний курс культурології. Навч.посібник.—К.: Центр навчальної літератури, 2006.—368с.
8.Разумовская О.К. Зарубежные композиторы. –Москва: Айрис пресс, 2008.
9.Українська радянська енциклопедія. У 12-ти томах. / За ред. М. Бажана. — 2-ге вид. — К., 1974—1985.
10.Яртись А.В., Шендрик С.М., Кашуба М.В. Лекції з історії світової та вітчизняної культури: Навч. Посібник. Вид. 2-ге,перероб. і доп./за ред.проф.А.Яртися та проф.В.Мельника .—Львів: Світ, 2005.—568с. з іл.
|
Додаткове приладдя та витратні матеріали:
|
Проектор, інтерактивна дошка,
|
Ресурси Інтернету:
|
http://uk.wikipedia.org
http://www.worldarthistory.com/ua/art-baroque.html
http://school.xvatit.com/images/5/5d/IstUkr9-povni31-univ1.jpg
http://zarlit.ucoz.ru/load/multimedijna_prezentacija_quot_baroko_quot_9klas/1-1-0-49
http://www.bioografmuzik.com/velikie_moc.php
http://smallbay.ru/
http://lib.ru/MEMUARY/ZHZL/bach.txt
http://www.toke-cha.ru/viol_masters.html
http://www.countries.ru/library/newtime/mus_bar.htm-
http://www.lute.ru/instrument.htm
|
Інше:
|
Організація конкурсу-фотовиставки «Інтер’єр у стилі бароко» .Проведення позакласного заходу «Вечір бароко» з використанням одягу стилю бароко, маскарадних костюмів з масками і нагородженням тих, хто виявився найоригінальнішим.
|
Диференціація навчання:
|
Обдаровані учні:
Написати сценарій і провести шоу-програму «Музика і танці епохи бароко».
Підготувати доповідь і відеоматеріал на тему : «Собор св.Петра—одна з найвидатніших пам’яток бароко» і охарактеризувати особливості стилю .
Підготовка художньої виставки « У світі бароко» у вигляді фотографій, малюнків творів мистецтва і портретів видатних митців напряму бароко.
|
Оцінювання знань та вмінь учнів:
|
Окрім завдань та тестів, учні будуть оцінюватися за виконання презентації, публікації та створення веб-сайту. Форми для оцінювання кожного виду діяльності розроблені та вміщені в Портфоліо. Учні отримують ці критерії оцінювання до початку роботи за проектом для здійснення оцінки своєї роботи та уникнути помилок.
Окрім оцінювання презентації, публікації та Веб-сайту, учні отримають оцінки за активність, проведення конкурсу «Вечір бароко» та фотовиставки «Інтер’єр у стилі бароко».
|
Ключові слова:
|
Бароко, стиль, орган, клавесин , Собор св.Петра, Бах, опера, Монтеверді, концерт, гальярда, павана, Мікеланджело Буонаротті, Караваджо.
|
©2007 Intel. Всі права захищені
|