План навчального проекту Примітка


Скачати 147.79 Kb.
Назва План навчального проекту Примітка
Дата 19.03.2013
Розмір 147.79 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Музика > Документи

Intel® навчання для майбутнього

Шаблон 풬ß˴ĩ

План навчального проекту


Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст

Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Павлова Наталія Ігорівна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського

Місце проживання автора проекту:

м.Вінниця, вул. Шмідта 34







Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Гордійчук Галина Борисівна

Місце проведення тренінгу:

Вінницький державний педагогічний університет імені М . Коцюбинського

Дати проведення тренінгу:

15.10.2011- 28.12.2011






Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні







Опис проекту

Назва проекту:

Подорож у епоху бароко

Основні питання:

Ключове питання:

Що подарував стиль бароко людині ?

Тематичні питання:

  1. Які історичні події вплинули на розвиток культури у ХVII ст. ?

  2. Який внесок бароко у світову архітектуру і живопис ?

  3. Який прогрес приніс стиль бароко у музику ?

Змістові питання:

  1. Що таке бароко?

  2. Де зародилось бароко ?

  3. Які події в житті людства передували виникненню напряму бароко ?

  4. Яка була людина бароко?

  5. Який ідеал краси бароко ?

  6. Які ти знаєш визначні пам’ятки архітектури епохи бароко ?

  7. Яких видатних художників та архітекторів бароко ти знаєш?

  8. Які твори образотворчого мистецтва напряму бароко ти знаєш?

  9. Що ви знаєте про Собор св.Петра?

  10. Які основні ознаки бароко у музичному мистецтві ?

  11. Які новації у музику приніс напрямок бароко ?

  12. Що таке опера ?

  13. Які композитори творили в епоху бароко ?

  14. Які музичні інструменти були популярні у епоху бароко ?




Стислий опис:

Учні будуть:

  1. Досліджувати процес виникнення і розвиток напряму бароко у різних видах мистецтва таких як : архітектура, образотворче і музичне мистецтво.

  2. Аналізувати історичні події , які відбувались в епоху бароко і вплинули на його розвиток.

  3. Розпізнавати найвидатніші культурні пам’ятки мистецтва бароко.

  4. Формулювати основні ознаки , притаманні мистецтву бароко.

  5. Характеризувати особливості розвитку музичного мистецтва бароко.

  6. Обговорювати питання про роль і значення бароко у світовій культурі.

Наприкінці проекту передбачено проведення заходу « Вечір бароко» та фотовиставки «Інтер’єр у стилі бароко».




Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше: Художня культура

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:      

8-9

10-11

Інше:      




Державні освітні стандарти та навчальні програми:

Х У Д О Ж Н Я К У Л Ь Т У Р А

Учень :

  • називає найвидатніших митців світу та їхні твори;

  • розпізнає види і жанри мистецтва;

  • пояснює роль мистецтва у житті, зміст понять (у межах програми);

  • формулює власні враження, отримані під час спілкування з мистецтвом;

  • порівнює художні засоби візуального, образотворчого і музичного мистецтва;

  • оцінює значущість різновидів мистецтва для сучасної людини;

  • класифікує твори мистецтва за художніми напрямами;

  • аналізує та інтерпретує художній зміст творів мистецтва;

  • називає основні твори митців живопису і скульптури ( в межах програми);

  • наводить приклади архітектурних пам’яток світу ( в межах програми

  • характеризує стилі архітектури.

І С Т О Р І Я

Учень

  • називає

  • час епохи бароко;

  • найвидатніших представників епохи;

  • характерні риси Нового часу.

  • пояснює поняття: «просвітництво», «Новий час», «технічний прогрес».

  • описує пам’ятки епохи Просвітництва

  • порівнює погляди просвітників

  • наводить приклади нових цінностей в житті суспільства

  • висловлює судження щодо значення доби Просвітництва в історії людства.

М У З И Ч Н Е М И С Т Е Ц Т В О

Учень

  • спостерігає: за інтонаційно-образною драматургією (взаємодією образів – проявів життя) музичних творів;

  • розпізнає: види і жанри музики, стильові напрями в українській та зарубіжній музичній культурі за сферами їх емоційного впливу на людину;

  • характеризує основні риси творчості відомих композиторів минулого і сучасності;

  • наводить приклади музичної спадщини видатних представників різних національних культур;

  • називає основні види і жанри музичного мистецтва;

  • орієнтується: в стильових напрямах музичного мистецтва;

  • висловлює судження про:

  • особливості втілення гуманістичних ідей та життєвого змісту в музиці;

  • значення музичного мистецтва в житті людини в різні епохи;

  • обґрунтовує логіку розвитку музичних явищ як відображення явищ життя.











Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Діяльність учнів:

Учні навчаються:

1-2-й тиждень

  • Складати план дослідження.



  • Шукати і підбирати матеріал до поставленої теми.



  • Аналізувати інформацію і компонувати її.

3-й тиждень

  • Встановлювати порядок слайдів,

малюнків,схем , таблиць.

  • Працювати у Power Point, використовуючи різні можливості .

4-й тиждень

  • Виступати перед аудиторією, коротко формувати свою думку.



  • Використовувати різні мультимедійні засоби : проект, інтерактивна дошка та ін.


5-й тиждень

  • Ефективно і толерантно спілкуватися з однолітками, допомагати один одному.

Спілкуватися з іншими класами на тему.

6-й тиждень

  • Відбирати найяскравіші факти , ілюструвати ідеї, комбінуючи текст і зображення.

7-й тиждень

  • Доводити свою думку, висловлюючи переконливі факти для аргументації думок.

8-й тиждень

  • Компютерній термінології.



  • Формувати дизайнерські вміння.

9-й тиждень

  • Презентувати результати своєї праці, доводити і відстоювати свою думку під час презентації.




  • Лідерським якостям, активності , розвивають комунікативні та організаторські здібності.

10-11-й тиждень

  • Давати оцінку власним успіхам та недолікам, оцінювати власні сили.




  • Робити висновки і відчувати задоволення від завершенної роботи.

1-2-й тиждень

Учні ознайомлюються з Темою проекту, Ключовим та Тематичними питаннями.

Обєднуються в групи, розподіляють обов’язки. Збирають інформацію з Інтернету та інших джерел.

Обирають тему презентації згідно до Тематичного питання : «Який прогрес приніс стиль бароко у музику ?»

3-й тиждень

Складають назву і план презентації «Музика бароко»

Знайомляться з критеріями оцінювання презентації.

Створюють презентацію «Музика бароко» у Power Point , у якій досліджують музичне мистецтво бароко.

4-й тиждень

Презентують результати свого дослідження стосовно Тематичного питання: : «Який прогрес приніс стиль бароко у музику ?» за допомогою презентації.

Демонструють презентацію перед класом і оцінюють її.

5-й тиждень

Розробляють наступні кроки, план і тему публікації згідно Тематичного питання «Який внесок бароко у світову архітектуру і живопис ?» та «Які історичні події вплинули на розвиток культури у ХVII ст.?».

6-й тиждень

Працюють над створенням публікації в Publisher.

7-й тиждень

Презентують свою публікацію вчителю та однокласникам. Оцінюють її за критеріями.

8-й тиждень

Обговорюють план Веб-сайту , узагальнюють матеріали пошуку, їх розташування на сайті.

Створюють Веб-сайт в програмі Publisher.

9-й тиждень

Демонструють перед однолітками Веб-сайт за результатами дослідження.

Оголошують конкурс-фотовиставку « Інтер’єр у стилі бароко» та запрошують прийняти участь у позакласному заході « Вечір бароко».

10-11-й тиждень

Обмінюються враженнями , спогадами про хід дослідження. Пропонують шляхи самовиховання і саморозвитку особистості.

Планують провести наступні заходи і проекти.




Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

6 місяців

Вхідні знання та навички:

Учень

  • Учні повинні вміти спілкуватися і працювати у групах.

  • Учні повинні мати попередній досвід роботи з різними графічними можливостями роботи у програмі Word.

  • Учні повинні мати навички самостійної роботи з першоджерелами та в мережі Інтернет.

  • Учні повинні мати попередній досвід роботи щодо створення мультимедійних презентацій та пошуку в Інтернеті.

  • Учні повинні розпізнавати жанри і види музичного мистецтва.

Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):




Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     




Друковані матеріали:

1.Алпатов М. В. Всеобщая история искусства, т. 2. – Москва : Л., 1949

2.Вельфлин Г. Ренессанс и барокко. Пер. с нем. СПБ, 1913 Герман Вейс. История культуры народов мира. – Москва : Эксмо, 2005.

3.Корнілова О.В.Уроки музичного мистецтва у 7 і 8 кл.загальноосвіт.навч.закл.:навч.-метод.посіб. / О.В.Корнілова.—К.: Літера ЛТД, 2010.—176с.

4.Мерцалова М.Н. Костюм разных времен и народов. Том 2, СПб, 2001.

5.Миропольська Н.Є., Бєлкіна Е.В., Мінасян Н.Г./за заг.ред.Миропольської Н.Є. Художня культура .11 клас. Розробки уроків.—Тернопіль : Навчальна книга – Богдан,2011.—188с.+8с.іл.

6.Платонова Н.І. П37 Мистецтво. Енциклопедія/Наук.-поп.вид.для дітей.—К.:ТОВ «Перо», 2008.—144с.: іл.

7.Подольська Є.А.,Лихвар В.Д., Погорілий Д.Є. П44 Кредитно-модульний курс культурології. Навч.посібник.—К.: Центр навчальної літератури, 2006.—368с.

8.Разумовская О.К. Зарубежные композиторы. –Москва: Айрис пресс, 2008.

9.Українська радянська енциклопедія. У 12-ти томах. / За ред. М. Бажана. — 2-ге вид. — К., 1974—1985.

10.Яртись А.В., Шендрик С.М., Кашуба М.В. Лекції з історії світової та вітчизняної культури: Навч. Посібник. Вид. 2-ге,перероб. і доп./за ред.проф.А.Яртися та проф.В.Мельника .—Львів: Світ, 2005.—568с. з іл.


Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Проектор, інтерактивна дошка,

Ресурси Інтернету:

http://uk.wikipedia.org

http://www.worldarthistory.com/ua/art-baroque.html

http://school.xvatit.com/images/5/5d/IstUkr9-povni31-univ1.jpg

http://zarlit.ucoz.ru/load/multimedijna_prezentacija_quot_baroko_quot_9klas/1-1-0-49

http://www.bioografmuzik.com/velikie_moc.php

http://smallbay.ru/

http://lib.ru/MEMUARY/ZHZL/bach.txt

http://www.toke-cha.ru/viol_masters.html

http://www.countries.ru/library/newtime/mus_bar.htm-

http://www.lute.ru/instrument.htm

Інше:

Організація конкурсу-фотовиставки «Інтер’єр у стилі бароко» .Проведення позакласного заходу «Вечір бароко» з використанням одягу стилю бароко, маскарадних костюмів з масками і нагородженням тих, хто виявився найоригінальнішим.

Диференціація навчання:

Обдаровані учні:

Написати сценарій і провести шоу-програму «Музика і танці епохи бароко».

Підготувати доповідь і відеоматеріал на тему : «Собор св.Петра—одна з найвидатніших пам’яток бароко» і охарактеризувати особливості стилю .

Підготовка художньої виставки « У світі бароко» у вигляді фотографій, малюнків творів мистецтва і портретів видатних митців напряму бароко.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Окрім завдань та тестів, учні будуть оцінюватися за виконання презентації, публікації та створення веб-сайту. Форми для оцінювання кожного виду діяльності розроблені та вміщені в Портфоліо. Учні отримують ці критерії оцінювання до початку роботи за проектом для здійснення оцінки своєї роботи та уникнути помилок.

Окрім оцінювання презентації, публікації та Веб-сайту, учні отримають оцінки за активність, проведення конкурсу «Вечір бароко» та фотовиставки «Інтер’єр у стилі бароко».

Ключові слова:

Бароко, стиль, орган, клавесин , Собор св.Петра, Бах, опера, Монтеверді, концерт, гальярда, павана, Мікеланджело Буонаротті, Караваджо.



©2007 Intel. Всі права захищені

Схожі:

План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка