Прокурору міста Одеса
Пану Фуртату Геннадію Олександровичу
Прокуратура міста Одеса
65026, Одеса, вул. Ланжеронівська, 24
________________________________________
(П.І.Б. споживача)
________________________________________
(Адреса споживача)
________________________________________
(Телефон споживача)
СКАРГА!
Шановний Геннадію Олександровичу!
Звертаюсь до Вас с повідомленням грубого порушення діючого законодавства, яке відображається в наступному.
Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» від 16.06.2011 № 3533-VI (Надалі Закон), який набрав чинності 9 липня 2011 року, суб'єкти господарювання, що здійснюють розподіл природного газу на відповідній території, зобов'язанізабезпечити встановлення лічильників газу для населення, що проживає у квартирах та приватних будинках. У разі невстановлення населенню у строк до 1 січня 2012 року лічильників газу з вини суб'єктів господарювання, що здійснюють розподіл природного газу на відповідній території, припинення розподілу природного газу таким споживачам забороняється, а його облік до моменту встановлення лічильників газу здійснюється за нормами споживання, встановленими Кабінетом Міністрів України;
Цей закон чітко зазначає, що придбання, встановлення та утримання газових лічильників виконується за рахунок суб’єкта господарювання, тобто ПАТ «Одесагаз».
Також, відповідно до ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на:
1) захист своїх прав державою;
2) належну якість продукції та обслуговування;
3) безпеку продукції;
4) необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця).
А відповідно до ч.4 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів»: «Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи про якість, безпеку, ціну продукції».
Тобто виконавець зобов’язаний встановити за свій рахунок засіб обліку для виявлення кількості своєї продукції (послуг тощо).
Крім того ст.1 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» роз’яснює, що точка розподілу це місце передачі послуги від однієї особи до іншої, облаштоване засобами обліку та регулювання, тобто для створення такої точки розподілу для передачі виконавцем споживачу своїх послуг повинні налагодити облаштування засобів обліку, а саме лічильників для встановлення кількості наданих послуг.
Враховуючи вищевикладене, звертаю Вашу увагу на те, що ПАТ «Одесагаз» не виконуються вимоги Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» від 16.06.2011 № 3533-VI та порушуються вимоги чинного законодавства, а саме ПАТ «Одесагаз» не встановлює газові лічильники за свій власний рахунок та проте зобов’язує це робити населення.
Керуючись Законом України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» від 16.06.2011 № 3533-VI, ст. 4 ЗУ «Про захист прав споживачів», , ст.ст. 1,21 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги»,
ПРОШУ:
Розібратися в цьому питанні стосовно законності зобов’язання населення встановлення газових лічильників.
Провести перевірку ПАТ «Одесагаз» на відповідність їх діяльності чинному законодавству.
Вчинити необхідних дій щодо припинення порушень діючого законодавства та притяганню до відповідальності винних в цих порушеннях, а також повідомити мене про вжиті заходи.
Результати розгляду моєї скарги прошу повідомити не пізніше 15 днів з моменту її отримання за вищевказаною адресою.
Дата ________________________ /ПІБ/
|