|
Скачати 30.48 Kb.
|
День вивчення правил дорожнього руху. 1.Українська мова (читання) 4 клас. Тема: „Канікули! Канікули! Веселая пора” За Аллою Коваль. Правила переходу вулиці після висадки з транспорту. Мета: Викликати в учнів прагнення до нових знань, до пошуку відповідей на запитання в довідковій літературі, вчити правільно і свідомо читати тексти. Закріпити і доповнити знання учнів по правилах переходу вулиці після висадки з транспорту. Обладнання: Ілюстрації зими, таблиця „Правила переходу вулиці”, Незнайко. Хід уроку. І Вправи на розвиток читацьких навичок. 1. Гра „Доповніть речення” (Додаючи по 1 слову) Хлопчик слухає. Хлопчик слухає музику. Маленький хлопчик слухає музику. 2. Гра „Знайди зайве слово” Діти з дошки читають „лонцюжки” слів, вибирають „зайве” (підкреслюють на дошці) пояснюють свій вибір. Метелиця, хуртовина, вітрисько, завірюха Слухач, музика, слухавка, заслухався Відпочинок, відпочивати, канікули, відпочивати. - Якими словами можна доповнити кожний „ланцюжок”? ІІ Повідомлення теми уроку - Що означає слово „канікули”? Чим ви можите займатися на канікулах? Як плануєте провести свої зимиові канікули? Сьогодні ми дізнаємось, звідки взялися канікули і скільки їм років. ІІІ Опрацювання твору „Канікули! Канікули! Веселая пора!” 1. Читання вчителем твору. - Що для вас було новим і несподіванним у прочитаному? 2. Перевірка первинного сприймання. - Що вас у творі здивувало? Про що ви вже знали? 3. Словникова робота Зірка Китай нестерпна спека Сіріус Рим узаконеною перервою сузір’я Америка святкові страви Росія новорічні столи Голландія - Яке слово у ІІ колонці зайве (Рим – столиця) 4. Читання тексту учнями мовчки. - Назвіть слова, про походження яких дізналися з тексту? 5. Вибіркове читання - Звідки взялися канікули і скільки їм років? - Де і коли прикрасили першу ялинку? - Яке ще звичаї згадуються у тексті? - Що цікавого дізналися про слово „апельсин”? 5. Гра „Чи є у тексті такі речення”? „А оскільки Новий рік – це свято, то у кожного народу мали бути і святкові страви” (Ні) „Слово канікули, можна сказати, майже зоряного походження” (Ні) „Окрасою новорічної страви в американців є індик” (Ні) „Для наших країв вони – чужинці” (Так) „Португальці мали в Китаї величезні території – колонії” (Ні) 6. Переказ частини тексту. IV Робота над правилами переходу вулиці після висадки з транспорту. 1) Бесіда вчителя. - Діти, а які канікули наближаються у нас? - Де ви будите відпочивати під час цих канікул? - Хто з вас поїде з міста? - Якими видами транспорту ви скористуєтесь? 2) Розповідь учителя В великих містах транспорту їздить дуже багато. Серед них і трамваї. Якщо ви вийшли їз трамваю на зупинці треба подивитись направо і, впевнившись в повній безпеці, йти до тротуару. Якщо при цьому треба перейти на другий бік вулиці, то трамвай, який стоїть, обходять спереду (в такому випадку видно зустрічний трамвай) і, доходячи до пішоходного переходу, переходять вулицю. Транспорт, який стоїть, ні ззаду ні спереду обходити для переходу вулиці не можна. Коли ви вийшли на зупинці, треба відійти на тротуар або зійти обабіч дороги. А якщо треба перейти на інший бік вулиці, скористуйтесь підземним переходом або пішоходним містком. А якщо їх немає, то переходять вулицю по пішохідному переходу. За містом, де немає пішохідного переходу, дорогу слід переходити тільки тоді, коли автобус відійде від зупинки і дорогу буде гарно видно в обидва боки. (Розгляд таблиці „Правила переходу вулиці після висадки із транспортних зосабів”) 3) Виступ Незнайки. А де ж та школа – просто горк, Я розгубився: „Ой!” та „Ай!”, Не знаю знаків світлофора, Ледь не потрапив під трамвай! Діти а) Якщо правила не вчить, Це є небезпека. Вас машина зіб’є вмить, Та, що мчить здалеку. б) Як переходити вулицю, На розі зупинись. І перш за все уважно Дорогу роздивись. V Підсумок уроку. Що повинні ми пам’ятати під час зимових канікул? VI Д/з. Ст. 144-146, творчий переказ. |
ПАМ’ЯТКА НА КАНІКУЛИ Шановні учні! Попереду прекрасна, але відповідальна... Будьте культурними та дисциплінованими. Пам’ятайте: від вашої поведінки залежить честь сім'ї і школи |
Методичні рекомендації щодо організації тематичної зміни в пришкільному... Коли закінчується навчальний рік, для школярів починається весела і яскрава пора — канікули! Але провести всі сонячні дні вдома перед... |
УРА! КАНІКУЛИ!!! |
Пам'ятка на весняні канікули! Основні правила безпеки при використанні побутових нагрівальних, електричних і газових приладів |
Зимові канікули в Карпатах Екскурсія «Яремче – перлина Карпат» (центр міста, водоспад «Пробій», сувенірний ринок, вольєр не господарство (10 грн/чол.)) |
План роботи Михайлюцької ЗОШ І – ІІІ ступенів на весняні канікули Заняття гуртка «Історія рідного краю». Виготовлення буклета з історії рідного краю |
Пришкільний денний табір «Зелена перлинка» Карповецької ЗОШ І – ІІІ ступенів Літні канікули складають значну частину вільного часу дітей. Літо час ігор, розваг, свободи у виборі занять, поповнення витрачених... |
ЗАТВЕРДЖЕНО Канікули – це час для фізичного, інтелектуального, психологічного відпочинку учнів, а також час, коли вони активно використовувати... |
Під мелодію маршу заходять випускники. Ведуча. Увага! Свято Останнього... Останнього дзвоника. Воно радісне й водночас сумне. Радісне, бо закінчився навчальний рік. Попереду — чудові літні канікули. А сумне,... |
Інструкція з безпеки життєдіяльності № для учнів перед канікулами... Канікули – це час для фізичного, інтелектуального, психологічного відпочинку учнів, а також час коли вони можуть займатися хатніми... |