|
Скачати 78.07 Kb.
|
Урок-конференція з природознавства в 4 класі Тема. Водойми України Мета. Ознайомити учнів з поняттям водойми, джерела, річки, озера, болота, моря та їх значенням в житті людини; учити спостерігати, робити висновки, узагальнювати; виховувати дбайливе ставлення до водойм. Обладнання: мультимедійна дошка, ілюстраціє, схеми, глобус Хід уроку-конференції І. Організація учнів класу 1. Повідомлення синоптика класу про зміни в погоді протягом останнього тижня. ІІ. Перевірка домашнього завдання. Слайд №1
Слайд № 2
Слайд № 3
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів Відгадування загадки. Відома з віку рідина, усяк її вживає, Буває хмаркою вона, пушинкою буває, Бува, як скло крихка, тверда… Звичайно ж, діти, - це … (вода) Вчитель
ІV. Повідомлення теми уроку Слайд №4
Тема уроку-конференції «Водойми України» Слайд №5
- Як завжди фотосупровід нашої науково-практичної конференції буду вести я, Олена Анатоліївна. V. Вивчення нового матеріалу 1. Вступне слово. - Слово для доповіді надається директору інституту Пенкалюку Степану. Директор. Слайди №6
Слайд №7
Слайд №8 Океани, моря, річки, озера, болота, ставки, джерела, водосховища – це водойми. Розрізняють штучні і природні водойми. Природні водойми утворились без участі людини. Водойми, що утворені людиною, називаються штучними. Вчитель.
Слайд №9
2. Ознайомлення з різними видами водойм.
а) Відгадування загадки.. Із-під гірки, з-під крутої Прокидається норою Та й до моря утіка Через лози по ярах. (Джерело) Слайд №10
І Науковий спеціаліст. - Підземні води рухаються, і там, де глина підходить до поверхні землі, вода витікає на поверхню. Те місце називають джерелом. Джерела утворюються на дні ярів, балок, схилах горбів, крутих берегів річок. Вчитель. Слайд №11 б) Розглянемо схему утворення джерела.
ІІ Науковий спеціаліст. Слайд №12
Вчитель.
а) Відгадування загадки Не кінь, а біжить, Не ліс, а шумить. (Річка)
Слайд № 13 ІІІ науковий спеціаліст.
Якщо стати за напрямом течії, то праворуч буде правий берег, а ліворуч – лівий. Більшість річок мають притоки. Притоки – це річки, що впадають в головну річку. Чим більшою є річка, тим більшим у неї є приток. Кожна річка впадає в море, іншу річку або озеро. Це місце називається гирлом. Річки течуть як на рівнинах, так і в горах. б) Розглядання ілюстрацій гірських та рівнинних річок. Слайд №14 Вчитель.
- На Україні налічується 70 тисяч річок, з них близько 4 тисяч – завдовжки понад 10 км, 137 річок – завдовжки понад 100 км. - А про найбільші річки України нам розкажуть вчені-кореспонденти. Слайд №15 ІІ вчений-кореспондент.
Слайд № 16 ІІІ вчений-кореспондент.
Слайд № 17 ІV вчений-кореспондент.
Слайд №18 V вчений-кореспондент. - До великих рік належить ще Сіверський Донець. Його довжина становить 1.053 км, а в межах України – 738 м. Слайд №19 Директор інституту.
Слайд №20 VІ вчений-кореспондент.
Слайд №21 Вчитель.
ФІЗКУЛЬТПАУЗА Слайд №22 Вчитель.
Відгадування загадок. - Серед поля лежить дзеркало – Скло голубе, а рама зелена. (озеро) Слайд №23 І Головний спеціаліст. - Озеро – це природна западина на поверхні землі, що заповнена водою. В Україні налічується понад 3 000 озер, втому числі 30 площею понад 10 кв.км. Озера відрізняються розмірами, глибиною води, віком. Слайд №24 Найбільшим за площею прісним озером України є озеро Ялпуг. Озеро Світязь знаходиться в північно-західній частині Волині. Середня глибина – 7 м, найбільша – 58 м. В озері виявлений 21 вид риб. Слайд №25 ІІ Головний спеціаліст.
Вчитель. Загадка про болото - Не море, не земля, Човни не плавають, І ходити не можна. (болото) Слайд № 26 ІІІ Головний спеціаліст.
Вчитель.
Слайд №27 І Науковий шукач. - Море – це частина океану, що заходить у сушу. Море завжди з’єднане з океаном. Вода у морі гірко-солена. Вчитель.
Якби всю воду в океанах і морях випарувати, то залишилося б стільки солі, що, розстеливши її на суші, отримали б шар товщиною 150 км. Слайд №28 ІІ Науковий шукач.
Слайд №29
Вчитель.
Слайд №30 ІІІ Науковий шукач.
Вчитель.
V. Узагальнення та систематизація знань. Вчитель.
Слайд №31
Слайд №32 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Слайд №33 Підручник: с.110-116 Проекти: «Тварини моря», «Рослини моря», «Тваринний світ боліт», «Річки нашого краю», «Солені озера України» Слайд №24 |
Бородянський відділ освіти Методичний кабінет Розробка уроку географії у 6 класі «Озера, озерні улоговини та їх утворення. Штучні водойми, канали, водосховища, ставки» |
Правила любительського і спортивного рибальства Правила любительського... Дія цих Правил рибальства поширюється на всі водні об'єкти України (далі водойми) та їх придаткову систему в межах |
А чи замислювалися ви над тим, що собою становлять гриби? Риби одні з найдавніших мешканців нашої планети. Вони освоїли всі можливі середовища життя: ґрунт, водойми. Багато грибів оселяється... |
Тема: Загальна характеристика клімату України України,(видавництво «Картографія»), електронний атлас України(ЗАТ «Інститут передових технологій»), комп`ютери, зошит |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з гуманітарної підготовки з працівниками... Тема №6 “Службовий етикет і культура поведінки працівника МНС України на службі та у побуті |
Тема: Адміністративно-правовий статус громадських об'єднань Конституція України: Закон України вiд 28. 06. 1996 // Відомості Верховної Ради України. — 1996. — №30. — Ст. 141 |
ПРОЕК Т проведення Тижня української літератури, присвяченого творчості Т. Г. Шевченка Тема Тема: Вшанування пам’яті національного генія, народного поета України Т. Г. Шевченка. |
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення занять із службової підготовки з радіо... Тема: НАКАЗ МНС України №392 від 15. 10. 03р. Про вдосконалення системи оперативного інформування в структурі МНС України |
ПЛАН КОНСПЕКТ проведення заняття з гуманітарної підготовки з особовим... ... |
ПЛАН КОНСПЕКТ проведення заняття з гуманітарної підготовки з особовим... ... |