Intel® навчання для майбутнього
План
навчального проекту
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
Автор навчального проекту:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові:
|
Черепанова Таміла Миколаївна
|
Місце роботи / Назва навчального закладу:
|
Христофорівська СЗШ, Криворізький район, Дніпропетровська область
|
Місце проживання автора проекту:
|
Дніпропетровська область, Криворізький район,
смт Христофорівка, вул. Садова, буд. 34
|
Відомості про тренінг:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):
|
Матощенко Вікторія Анатоліївна
|
Місце проведення тренінгу:
|
Христофорівська середня загальноосвітня школа
|
Дати проведення тренінгу:
|
|
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?
|
Так Ні
|
Опис проекту
|
Назва проекту:
|
«Первоцвіти» – перші «посмішки» весни !
|
Основні питання:
|
Ключове питання:
|
Що робить наші справи значущими,цінними?
|
Тематичні питання:
|
Які вони – перші квіти весни?
Що загрожує первоцвітам?
Як регулюється стан охорони первоцвітів в Україні?
|
Змістові питання:
|
Чому так швидко відцвітають первоцвіти?
Яке місце первоцвіти посідають в усній народній творчості, в творчості художників та письменників?
Як ми можемо захистити перші квіти весни?
|
Стислий опис:
|
Метою проекту є узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Збережемо природу Землі».
Учні, обравши галузь знань за своїми інтересами, об’єднуються в групи та збирають необхідну інформацію для відповіді на тематичне питання.
Працюючи над проектом, учні досліджують навколишнє середовище, визначають перелік первоцвітів, знайомляться з законодавчими основами збереження первоцвітів в Україні, їх місцем та роллю в усній народній творчості, творчості художників та письменників, розробляють пам’ятки, інструкції поводження в природі, пробують свої сили у створенні власних художніх творів про красу весняних квітів та їх цілющі властивості.
В ході виконання завдань, учні оволодівають навичками роботи в колективі, вчаться організовувати та аналізувати свою діяльність, опрацьовувати електронні та друковані джерела. Результати своїх досліджень вони оформлюють у вигляді презентації та публікації.
Даний проект буде покладений в основу розробки позакласного заходу «Знай! Люби! Бережи!» для 4 класу, на якому учні продемонструють результати своїх досліджень.
|
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
|
Основи економіки
Українська мова і література
Зарубіжна література
Музика, образотворче мистецтво
Інформатика
Всесвітня історія
Іноземна мова
|
Людина і суспільство/Основи філософії
Я і Україна/Довкілля/ Природознавство
Фізика, астрономія
Математика
Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ
Біологія
|
Географія
Хімія
Історія України
Основи правознавства
Трудове навчання
Інше:
Інше:
інше:
|
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект
|
1–4
5-7
Інше:
|
8-9
10-11
Інше:
|
Державні освітні стандарти та навчальні програми:
|
|
Освітня галузь «Людина і світ»
Мати уявлення про природоохоронну діяльність у своїй місцевості ( охорону рослин,…); знати кілька рослин свого краю, занесених до Червоної книги України; шанобливо ставитися до природних багатств; виконувати правила поведінки в природі; брати посильну участь в природоохоронній діяльності.
Освітня галузь « Мови і літератури»
Змістове наповнення освітньої галузі «Мови і літератури» передбачає опанування молодшими школярами української мови та інших мов як засобу спілкування і пізнання, прилучення до скарбниць духовності і культури, літературних надбань Українського народу і народів світу, виховання громадянськості, патріотизму, національної самосвідомості. Учні повинні вміти складати твори-мініатюри, художні описи за спостереженнями в природі, на основі побаченого, загадки, лічилки, казки, вірші, художні оповідання тощо.
Освітня галузь «Мистецтво»
Виявляти емоційне ставлення до естетичного в оточуючому світі, творах мистецтва; мати уявлення про: особливості візуального мистецтва як форми творчої діяльності та сприйняття світу, роль та місце мистецтва у житті людей, значення роботи художника; знати найвидатніших митців образотворчого мистецтва та деякі їх твори.
|
|
|
|
|
|
|
Навчальні цілі та очікувані результати навчання:
|
Діяльність учнів:
|
Учні будуть вчитися виділяти головне та аналізувати друковану та знаходити електронну літературу.
Для виявлення рівня осмислення запропонованої теми, учні залучаються до бесіди.
Навчаються розподіляти ролі у команді, працювати колективно, відповідати за свою частину роботи.
При підготовці та створенні презентації і публікації учні вчаться коротко формулювати свою думку, структурувати свою доповідь, використовувати різні мультимедійні засоби та можливості, стисло, чітко, відбирати найяскравіші переконливі факти для демонстрування думок та ідей.
Учні створюють презентацію для того, щоб навчитися виступати перед аудиторією, коротко формулювати свою думку, структурувати свою доповідь, використовувати різні мультемедійні засоби і можливості в презентації, щоб навчитися стисло і зручно інтерпретувати результати досліджень.
Використання посилань на друковані джерела та Інтернет-видання розвивають вміння ілюструвати ідеї, думки зображеннями, схемами, малюнками.
В результаті дослідження школярі здобувають навички мислення високого рівня.
|
І етап. Учні ознайомлюються з презентацією вчителя, ключовим та тематичними питаннями, роз'яснюють тему учнівського дослідження, вивчають та аналізують запропоновані вчителем друковані та електронні джерела.
ІІ етап. Об’єднуються в групи, обравши галузь знань за своїми інтересами, отримують завдання.
1 група – «науковці» - Знаходять потрібну інформацію в підручниках, бібліотеці, в Інтернеті; визначають різновиди первоцвітів у селищі. За результатами дослідження готують перелік весняних квітів селища, створюють презентацію « Первоцвіти – безцінний дар природи»
2 група – «юристи»- створюють правила поведінки в природі. Готують публікацію «Їм загрожує небезпека»
3 група – «екологи» - проводять конкурс на кращий заборонний знак на захист первоцвітів, виступають з інформацією про первоцвіти в дитячому садку “Буратіно”
4 група – «творці» - досліджують питання зображення первоцвітів в усній народній творчості, творах художників та письменників, систематизували власні твори та малюнки для публікації.
ІІІ етап. Результати своїх досліджень представляють у вигляді презентації та публікації з якими виступають на позакласному заході «Знай! Люби! Бережи!»
|
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
|
5 тижнів
|
Вхідні знання та навички:
|
Учні повинні вміти працювати з інструкціями, володіти мінімальними знаннями і навичками роботи з комп’ютером, вміти проводити дослідження, знаходити інформацію, вміти наочно її представляти.
|
Матеріали та ресурси:
|
Обладнання (відмітити необхідні прилади):
|
Фотоапарат
Принтер
Цифровий фотоапарат
Програвач DVD-дисків
Засоби для зв’язку з Інтернетом
|
Лазерний диск
Відеокамера
Проектор
Сканер
Телевізор
|
Комп’ютер(и)
Відеомагнітофон
Обладнання для проведення відеоконференцій
Інше:
|
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):
|
Бази даних
Табличний процесор
Видавничі системи
Програми для підтримки роботи з електронною поштою
Енциклопедія на компакт-диску
|
Програми опрацювання зображень
Веб-браузер для перегляду веб-сайтів
Програми для створення мультимедійних презентацій
|
Програми для створення веб-сайтів
Текстовий редактор
Програми для створення публікацій
Архіватори
Інше:
|
Друковані матеріали:
|
|
Додаткове приладдя та витратні матеріали:
|
Диски, папір, картриджі
|
Ресурси Інтернету:
|
|
Інше:
|
|
Диференціація навчання:
|
Виконують малюнки первоцвітів, створюють кросворди, власні поезії.
|
Оцінювання знань та вмінь учнів:
|
Згідно критеріїв оцінювання презентації та публікації за зміст, дизайн та організацію роботи.
|
Ключові слова:
|
Первоцвіти, охорона, Червона книга України
|
©2007 Intel. Всі права захищені
|