|
Скачати 52.04 Kb.
|
А Н А Л І З регуляторного впливу проекту регуляторного акта – проекту рішення виконавчого комітету міської ради „Про встановлення тарифів на послуги з водовідведення (каналізація) Синельниківському міському комунальному підприємству „Водоканал”. 1. Опис проблеми, яку планується вирішити. Синельниківське міське комунальне підприємство „Водоканал’’ надає послуги з водовідведення суб’єктам підприємницької діяльності - юридичним та фізичним особам, населенню, підприємствам, організаціям усіх форм власності згідно з укладеними договорами. Існуючі тарифи на послуги з водовідведення були введені в дію з 01.07.2008 року, тобто діяли на протязі одного року та двох місяців. За цей період рівень мінімальної заробітної плати змінився з 460 грн/міс до 630 грн/міс, ріст склав 37 %. Ціни на електроенергію зросли з 0,522 грн. за 1 кВт до 0,702 грн. за 1 кВт, або на 34 %. Ціни на паливно - мастильні матеріали зросли з 5,35 грн. за 1 л до 5,60 грн. за 1 л., або на 5%. Крім того збільшилися витрати на орендовану техніку, запасні частини для ремонту власної техніки та матеріали для ремонту каналізаційних мереж міста. На сьогоднішній день вартість тарифу не забезпечує покриття усіх витрат, пов’язаних з виробництвом даного виду послуг, та призводить до утворення збитків підприємства. 2. Визначення цілей державного регулювання. Зазначене рішення спрямоване на забезпечення державного регулювання тарифів на послуги з водовідведення, яке полягає у збереженні рівних економічних умов для розвитку виробника та споживачів послуг, їх економічної самостійності, протидії монопольним тенденціям виробників послуг та підвищення якості надання комунальних послуг. Основні цілі, на досягнення яких спрямоване дане рішення: - створення умов для якісного та безперебійного надання послуг з водовідведення; - забезпечення беззбиткової діяльності комунального підприємства шляхом приведення тарифів до рівня економічно обґрунтованих витрат;
Тарифи на послуги з водовідведення розраховані у відповідності з постановами Кабінету Міністрів України від 12.07.2006 року №959 „Про порядок формування тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення” та від 24.10.2007 року № 1267 „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 10.07.2006 року № 955 і від 12.07.2006 року № 959 та складає (з урахуванням податку на додану вартість):
Для прибуткової діяльності підприємства пропонується встановити плановий прибуток з визначенням рентабельності за категоріями споживачів:
В цілому по підприємству рівень рентабельності складає 12%. Погодження нових тарифів на послуги з водовідведення сприятиме створенню умов для ефективної роботи СМКП „Водоканал”, реформуванню комунального підприємства, підвищенню якості надання послуг, забезпеченню надходження коштів до бюджету і запобіганню фінансової кризи підприємства. 3. Опис альтернативних способів досягнення цілей. Прийнятні альтернативні способи досягнення встановлених цілей:
- часткове збільшення тарифу на послуги. Цей спосіб не поліпшить фінансово-економічний стан підприємства, так як вартість тарифів не повністю покриватиме витрати для їх надання. - обраний спосіб – прийняття нових тарифів. Цей спосіб повністю відповідає вимогам чинного законодавства, забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики, поліпшує фінансово-економічний стан підприємства. 4.Механізм та заходи для вирішення проблеми. Механізм і заходи, які забезпечать вирішення проблеми шляхом запропонованого регуляторного акта не потребують матеріальних витрат, тому що контроль щодо виконання цього рішення буде здійснюватися СМКП „Водоканал”. 5. Обґрунтування можливості досягнення цілей. Можливості досягнення цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта обґрунтовано в розрахунках тарифів, які проводились у відповідності до чинного законодавства та інших нормативних документів. Згідно з Законом України „Про житлово-комунальні послуги”, погодження тарифів на послуги з водовідведення визначено з економічно обґрунтованими витратами, за умови 100% відшкодування витрат на їх виробництво та з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, громадян та держави. 6. Розрахунки витрат і можливої вигоди від впровадження регуляторного акту. Впровадження та виконання вимог регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та інших витрат і не залежить від ресурсів, якими розпоряджаються орган місцевого самоврядування.
7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта. Термін дії регуляторного акта 5 років, якщо не відбудеться суттєвих змін у чинному законодавстві України, ціновій політиці та інфляційних процесах, які можуть впливати на дію цього регуляторного акта. 8. Показники результативності регуляторного акта. Погодження тарифів на послуги з водовідведення СМКП „Водоканал” дозволить забезпечити своєчасне надання послуг населенню, юридичним та фізичним особам, підприємствам усіх форм власності. Фактичні витрати від операційної діяльності підприємства за 1 півріччя склали 1 173,3 тис.грн. доходи від наданих послуг з водовідведення фактично склали 976,4 тис.грн. збитки по підприємству з надання послуг водовідведення склали – 196,9 тис.грн. В разі прийняття регуляторного акта в 2009 році на рахунок підприємства надійдуть кошти в розмірі 3 478,3 тис.грн. за рік, до міського бюджету в сумі 78,0 тис.грн. 9. Визначення заходів для відстеження результативності регуляторного акта. Базове відстеження результативності дії регуляторного акта в разі його прийняття буде здійснюватися у січні 2010 року. Повторне відстеження результативності дії регуляторного акта буде здійснюватись через рік із дня набрання чинності регуляторного акта спеціалістами СМКП „Водоканал”, управляння житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради, відділу соціально-економічного розвитку міста міської ради з використанням статистичних даних. Звіти про відстеження будуть оприлюдненні у засобах масової інформації. Начальник управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради В.В.Вісіч |
АНАЛ І З регуляторного впливу проекту регуляторного акта – проекту... Синельниківське міське комунальне підприємство „Водоканал’’ надає послуги з водовідведення суб’єктам підприємницької діяльності юридичним... |
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011 рік по м. Синельниковому ... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Синельниківської міської ради на рішення від 31. 08. 2011 № 216 «Про встановлення тарифів на послуги з водовідведення Синельниківському... |
Аналіз впливу регуляторного акта: проекту рішення виконавчого комітету... Механізм дії запропонованого регуляторного акту спрямований на усунення перешкод при здійсненні господарської діяльності комунального... |
Аналіз впливу регуляторного акту: проекту рішення виконавчого комітету... ... |
До аналізу регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету... Кременчуцької міської ради «Про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» |
Аналі з регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету... Проект рішення виконавчого комітету Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів громадським транспортом загального користування... |
Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту... Нікопольської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на будівлях та... |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ Проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради «Про встановлення вартості платних послуг КЗ «Нікопольський Палац урочистих подій» |
Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта Шполянська міська рада повідомляє про оприлюднення проекту рішення виконавчого комітету Шполянської міської ради «Про встановлення... |