МІНІСТЕРСТВО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ


Скачати 276.93 Kb.
Назва МІНІСТЕРСТВО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ
Дата 03.04.2013
Розмір 276.93 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
МІНІСТЕРСТВО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ

ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2006 N 396

Про затвердження Методики впровадження

двоетапного перевезення твердих

побутових відходів

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від

04.03.2004 N 265 ( 265-2004-п ) "Про затвердження Програми

поводження з твердими побутовими відходами" з метою впровадження

двоетапного перевезення твердих побутових відходів Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Методику впровадження двоетапного перевезення

твердих побутових відходів, що додається.
2. З уведенням в дію Методики впровадження двоетапного

перевезення твердих побутових відходів скасовуються "Методические

рекомендации по внедрению системы двухэтапного вывоза твердых

бытовых отходов в городах УССР" РД 204 УССР 194-86.
3. Управлінню благоустрою та комунального обслуговування

(Я.А.Стеценко) довести цей наказ до відома місцевих органів

виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника

Міністра Г.М.Семчука.
Перший заступник Міністра А.О.Орлов

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

будівництва, архітектури

та житлово-комунального

господарства України

30.11.2006 N 396

МЕТОДИКА

впровадження двоетапного перевезення

твердих побутових відходів

1. Загальні положення
1.1. Положення методики рекомендовано використовувати при

визначенні доцільності впровадження двоетапних схем

транспортування твердих побутових відходів (ТПВ), схем санітарної

очистки населених пунктів, місцевих програм поводження з твердими

побутовими відходами, виконанні техніко-економічних обґрунтувань,

технічних завдань на проектування сміттєперевантажувальних

станцій, виборі транспортних засобів для перевезення твердих

побутових відходів.
1.2. Застосування двоетапного перевезення ТПВ здійснюється

для зниження транспортних витрат на пальне і мастила та,

відповідно, тарифів на послуги з вивезення ТПВ, зменшення

кількості сміттєвозів, що працюють при збиранні і перевезенні

відходів, підвищення продуктивності роботи, поліпшення

екологічного стану довкілля.
1.3. Двоетапна технологія перевезення ТПВ передбачає

наявність сміттєвозів-збирачів, транспортних сміттєвозів і

сміттєперевантажувальної станції.
1.4. Наведені в методиці поняття вживаються у такому

значенні:

сміттєвоз-збирач - транспортний засіб, призначений для

збирання і перевезення ТПВ від місць їх утворення;

сміттєперевантажувальна станція (СПС) - спеціалізований

об'єкт, призначений для перевантаження ТПВ із сміттєвоза-збирача у

приймальний чи накопичувальний бункер або у транспортний

сміттєвоз, залежно від вибраного технологічного варіанта

застосування сміттєперевантажувальних станцій;

транспортний сміттєвоз - транспортний засіб, призначений для

перевезення в декілька разів більшого обсягу ТПВ, ніж перевозить

сміттєвоз-збирач, від сміттєперевантажувальної станції до місць їх

захоронення або утилізації.

Інші поняття вживаються у значеннях, які наведені у Законах

України "Про відходи" ( 187/98-ВР ), "Про благоустрій населених

пунктів" ( 2807-15 ) та "Про житлово-комунальні послуги"

( 1875-15 ).
1.5. Рекомендовані для використання сміттєвози-збирачі

вітчизняного виробництва - це сміттєвози КО-413, КО-431, КО-435,

МСК-257, МСК-323 на шасі ГАЗ, ЗІЛ, МАЗ; транспортні сміттєвози

ТМ-199, ТМ-353, КО-416 на шасі автомобілів КамАЗ і напівпричепу

ОдАЗ та інші.

Технічні характеристики сміттєвозів-збирачів і транспортних

сміттєвозів наведено у додатках 1 та 2.
1.6. Сміттєперевантажувальну станцію доцільно розташовувати в

межах міста, максимально наблизивши її до місць збирання ТПВ.

Ефективність двоетапної технології тим більша, чим коротший шлях

проходять сміттєвози-збирачі і довший - транспортні сміттєвози.
1.7. У багатьох містах України відстань транспортування ТПВ

становить від 20 до 45 км, що дає підстави за умови

техніко-економічних розрахунків здійснити перехід на двоетапне

перевезення ТПВ.
1.8. Функції сміттєперевантажувальної станції можуть

виконувати сміттєсортувальні або сміттєпереробні заводи відповідно

до застосованих на них технологій.
1.9. Для проведення первинного (оперативного) обліку ТПВ та

надання статистичної звітності згідно з законодавством

сміттєперевантажувальну станцію можливо обладнати вагами.
2. Визначення доцільності впровадження

двоетапної технології транспортування ТПВ
2.1. Доцільність впровадження двоетапної технології необхідно

оцінювати з урахуванням факторів, що впливають на ефективність.

Основні з них такі:

- відстань транспортування ТПВ від місць їх збирання до місця

захоронення або утилізації;

- відстань перевезення ТПВ сміттєвозами-збирачами при

двоетапній технології перевезення ТПВ;

- відстань перевезення ТПВ транспортними сміттєвозами від

сміттєперевантажувальної станції до місця їх захоронення або

утилізації;

- основні типи сміттєвозів, що будуть використовуватись;

- річний обсяг ТПВ, що підлягають перевезенню;

- тривалість роботи сміттєвозного транспорту;

- вартість перевантаження ТПВ на сміттєперевантажувальній

станції.
2.2. У загальному вигляді на графіку ( va396667-06 ) показано

залежність вартості перевезення ТПВ (В) від дальності перевезень

(L): 1 - для сміттєвозів-збирачів; 2 - для транспортних

сміттєвозів, де

L1 - відстань від місця збирання ТПВ до

сміттєперевантажувальної станції;

L2 - відстань, перевищення якої забезпечує економічну

доцільність застосування двоетапного перевезення ТПВ.

а, в - значення вартості перевантаження на СПС.
( va396667-06 )
2.3. Згідно з наведеним графіком ( va396667-06 ), можна

констатувати, що ефективність двоетапного транспортування може

бути підвищена за рахунок:

- зменшення вартості перевантаження ТПВ;

- зменшення витрат на перевезення ТПВ транспортними

сміттєвозами;

- збільшення відстані для транспортного сміттєвоза і

зменшення для сміттєвоза-збирача за рахунок раціонального

розміщення СПС.
3. Оцінка вартості перевантаження

на СПС і транспортних витрат
3.1. Вартість перевантаження на СПС залежить від

продуктивності станції, технологічної схеми та капіталовкладень.
3.2. За продуктивністю СПС можна поділити на три групи:

малі - до 350 куб.м/добу;

середні - від 350 до 1000 куб.м/добу;

великі - понад 1000 куб.м/добу.
3.3. Відмінність технологічних схем перевантаження ТПВ

передбачає:

- одно- чи різнорівневе розміщення сміттєвозів;

- використання спеціальних перевантажувачів ТПВ;

- застосування ущільнення ТПВ при перевантаженні.
3.4. На першому етапі доцільно провести розрахунки з

попереднім визначенням технології, типу транспортних сміттєвозів і

технологічної схеми станції. Якщо при цьому строк окупності

капітальних вкладень не перевищує 4-х років, доцільно проводити

подальші роботи з уточнення техніко-економічного обґрунтування і

залучення для виконання проекту спеціалізованої проектної

організації.
3.5. Вартість перевантаження (ВпСПС) не повинна бути вищою

від різниці питомих транспортних витрат між прямим і двоетапним

транспортуванням ТПВ, тобто:
В <= ДЕЛЬТА В = В - В ,

пСПС тр 1тр 2тр
де В , В - питомі транспортні витрати відповідно при

1тр 2тр

прямому та двоетапному транспортуванні, грн./куб.м.

Якщо В = ДЕЛЬТА В , буде мати місце тільки соціальний

пСПС тр

ефект - зменшення кількості працюючих, захист навколишнього

середовища.
3.6. Вартість перевантаження 1 куб.м ТПВ можна підрахувати за

формулою:
(S + Е К )

СПС н СПС

В = ---------------,

пСПС Q
де S - річні експлуатаційні витрати, грн.;

СПС
Е - нормативний коефіцієнт ефективності капітальних

н

вкладень;
К - капітальні вкладення у СПС, грн.;

СПС
Q - річна продуктивність, куб.м.
3.7. Річні експлуатаційні витрати становитимуть, грн./куб.м:
S = S + S + S + S + S ,

СПС з.п. а т.о.р. ел ін.
де S - витрати на заробітну плату працівників;

з.п.
S - амортизаційні відрахування;

а
S - витрати на технічне обслуговування і поточний

т.о.р.

ремонт;
S - витрати на електроенергію;

ел
S - інші витрати.

ін.
3.8. Для кожної з технологічних схем СПС співвідношення між

вартістю будівельної частини і устаткування буде різним.
3.9. Розрахункову кількість рейсів сміттєвозів-збирачів при

прямому та двоетапному збиранні визначають за формулою:
Т (1 - t ) V V - V (l - l ) - V (l - l )

зм пз 1 2 2 о1і 1і о2і 2і

W = ------------------------------------------------------,

і V * V (t - t ) + 2(l V + l V )

1 2 зі рі 1 2 2 1
де і - тип сміттєвоза;
Т - тривалість роботи сміттєвоза, год.;

зм
t - норматив часу на підготовчі та заключні операції (на

пз

1 год. роботи сміттєвоза);
V , V - середня швидкість сміттєвоза відповідно у місті і за

1 2

містом, км/год.;
l , l - нульовий пробіг відповідно у місті і за містом,

о1і о2і

км;
l , l - відстань транспортування ТПВ відповідно у місті і

1і 2і

за містом, км;
t , t - час завантаження і розвантаження сміттєвоза, год.

зі рі
3.10. Кількість сміттєвозів на лінії:
В

р

mі = ---------,

n q Д

і і р
де В - річний обсяг транспортування відходів з і-им

р

сміттєвозом при прямому і двоетапному транспортуванні, куб.м/рік;
q - місткість кузова сміттєвоза, куб.м;

і
Д - тривалість роботи сміттєвоза на рік, днів;

р
n - розрахункова кількість рейсів.

і
3.11. Списочна кількість сміттєвозів:
Д

р

m = m ----------,

сп і 365 К

вик
де К - коефіцієнт використання парку.

вик
3.12. Річний пробіг одного сміттєвоза:

L = [(l + l ) + (l + l ) * (2 n - 1)] * 365 К ,

р о1і о2і 1і 2і і вик

км.
3.13. Річна експлуатаційна продуктивність одного сміттєвоза

становитиме:
n q 365 К

і і вик

Пр = ---------------, куб.м.

Д

р
3.14. Загальна чисельність виробничого персоналу:
Д m

р т

Ч = ----- S Т (m ч + m ч ),

Т i=1 зм і Е іп р

р
де m і m - кількість типів і кількість сміттєвозів на лінії

т і

відповідно;

ч - кількість водіїв на один сміттєвоз;

в

ч - кількість вантажників на одному сміттєвозі;

р

Т - тривалість робочих днів на рік;

р

Т - тривалість зміни;

зм
S - знак суми.
3.15. Річні транспортні витрати визначають за формулою:
S S + S + S + S + S + S + S ,

тр = з.п. ам т.р. ш п м н.в.
де S - витрати на заробітну плату, грн;

з.п.
S - амортизаційні відрахування, грн.;

ам
S - витрати на технічне обслуговування та поточний

т.р.

ремонт, грн.;
S - витрати на шини, грн.;

ш
S - витрати на паливо, грн.;

п
S - витрати на мастило, грн.;

м
S - накладні витрати, грн.;

н.в.
3.16. Собівартість транспортування при прямому

транспортуванні:
S

тр1

C1 = -------, грн./куб.м

Q

тр1
де S - річні транспортні витрати при прямому

тр1

транспортуванні, грн.;

Q - річний обсяг транспортування ТПВ, куб.м.

тр
3.17. Річні експлуатаційні витрати при двоетапному

транспортуванні ТПВ:
S = S + S , грн.,

2 тр2 спс
де S - річні транспортні витрати при двоетапному

тр2

транспортуванні, грн.
3.18. Собівартість транспортування за двоетапної технології:
S

2тр

C = ------ + C ,

2 Q спс

тр1
де С - собівартість перевантаження 1 куб.м ТПВ, грн.

спс
3.19. Термін окупності капітальних вкладень:
К К

2 - 1

Т = ---------, грн./куб.м,

ок С - С

1 2
де К , К - капітальні вкладення відповідно при прямому та

1 2

двоетапному транспортуванні, грн.
3.20. Річний економічний ефект від впровадження двоетапної

технології транспортування ТПВ визначається за формулою:
Е = [(С + Е К ) - (С + Е К )] В , грн.,

1 н 1п 2 н 2п тр1
де С , С - собівартість відповідно при прямому і двоетапному

1 2

транспортуванні, грн./куб.м;

К , К - питомі капітальні вкладення відповідно при прямому

1п 2п

і двоетапному транспортуванні, грн./куб.м;

Е - нормативний коефіцієнт ефективності капітальних

н

вкладень.
3.21. Аналіз показників терміну окупності і економічного

ефекту дозволяє зробити висновок стосовно доцільності впровадження

двоетапної технології у конкретних умовах.
4. Технологічні схеми СПС
4.1. Основні вимоги до СПС:

- максимальна добова продуктивність має перевищувати

середньодобову в 1,4-1,5 раза;

- сумарні витрати на перевантаження та транспортування мають

бути мінімальними;

- рух ТПВ при перевантаженні на різних рівнях відбувається за

рахунок сили тяжіння; примусове горизонтальне переміщення ТПВ

доцільне у разі використання бункерів великої місткості або

вилучення цінних компонентів ТПВ.
4.2. У складі СПС має бути допоміжне обладнання для

забезпечення санітарно-гігієнічних норм, вимог охорони праці і

пожежної безпеки.
4.3. Існує декілька технологічних варіантів застосування

сміттєперевантажувальних станцій.

Варіант N 1 передбачає безпосереднє перевантаження ТПВ із

сміттєвоза-збирача в кузов транспортного сміттєвоза на різних

рівнях.

Висота розміщення майданчика повинна бути не меншою за 5,0 м.

Така схема передбачає додержання графіка. Нечітка робота знижує

продуктивність.

Рекомендовано для СПС малої продуктивності.

Варіант N 2 має приймальний бункер місткістю до 10 куб.м,

закритий горизонтальною кришкою або секторним затвором, які

приводяться у рух за допомогою гідравлічного приводу. Бункер

розрахований на приймання ТПВ з одного сміттєвоза-збирача.

Варіант N 3 має накопичувальний бункер місткістю до

25-30 куб.м та дозуючий бункер місткістю 10 куб.м.

Накопичувальний бункер відділено від дозуючого відсікачем.

Його виготовлено у вигляді горизонтальних штанг, які

гідроциліндрами перекривають отвір між бункерами. Накопичувальний

бункер має бути виконаний таким чином, щоб ТПВ не залишались у

ньому при відведених штангах. Дві з чотирьох сторін

накопичувального бункера повинні бути вертикальними.

Варіант N 4 має горизонтальний бункер, оснащений шаговим

механізмом для переміщення ТПВ до розвантажувального отвору.

Рекомендовано для середніх та великих СПС. Висота між

майданчиками розміщення сміттєвозів-збирачів і транспортних

сміттєвозів становить 9-10 м.

Варіант N 5 виконано аналогічно варіанту N 4, дном

горизонтального бункера є пластинчастий живильник або стрічковий

конвеєр. Варіант N 5 рекомендовано для випадків, коли

передбачається сортування ТПВ і вилучення цінних компонентів.

Варіант N 6 передбачає використання контейнерних транспортних

сміттєвозів. СПС має бункер, з якого горизонтальним компактором

ТПВ ущільнюються у великогабаритний контейнер, який знімають з

транспортного сміттєвоза і закріплюють до компактора. Транспортний

сміттєвоз має важільно-крюкову систему для маніпуляцій з

контейнерами.
4.4. Крім використання наведених варіантів, можливим є

створення СПС за іншими технологічними схемами, в яких

враховуються особливості рельєфу місцевості і конструкція

транспортних сміттєвозів.
5. Критерії вибору місць розташування СПС
5.1. За критерій вибору місця розташування СПС приймається

мінімальна сумарна робота транспорту для визначеного обсягу

перевезень, мінімум рухомого складу і часу на перевезення, мінімум

транспортних витрат тощо.
5.2. Перехід на двоетапну технологію транспортування ТПВ є

доцільним у разі, коли дальність транспортування ТПВ від місця

збирання до об'єкта захоронення перевищує 20 км, або коли декілька

міст, розташованих у радіусі до 50 км, мають або планують створити

один об'єкт захоронення.
5.3. Майданчики для будівництва СПС необхідно відводити на

територіях промислово-складських зон або околиць населених

пунктів. Місце розташування станції необхідно узгоджувати

відповідно до містобудівного законодавства.
5.4. Розмір санітарно-захисної зони СПС має бути 100 м.
5.5. Площу земельної ділянки визначають з розрахунку

можливого розширення станції відповідно до схеми санітарної

очистки міста.
5.6. Майданчик для будівництва СПС має відповідати

встановленим санітарним правилам і нормам, вимогам екологічного

законодавства, бути максимально наближеним до району збирання ТПВ,

мати природний перепад висоти між майданчиками розміщення

сміттєвозів-збирачів і транспортних сміттєвозів. Необхідною є

також наявність доріг з твердим покриттям, лінії електропередач,

водопроводу і каналізації.
6. Вимоги до виконання проекту

двоетапного транспортування ТПВ
6.1. При розробці схеми санітарної очистки міста або регіону,

програми поводження з твердими побутовими відходами необхідно

розглядати можливість впровадження двоетапної технології

транспортування ТПВ.
6.2. Керівним документом, якого потрібно дотримуватись на

стадії виконання проектних робіт по розробці СПС, є

ДБН А.2.2-3-2004 "Склад, порядок розроблення та затвердження

проектної документації для будівництва" ( v0008509-04 ).
6.3. Вибір транспортних засобів для транспортування ТПВ при

двоетапному перевезенні обумовлює замовник.
6.4. Закінчена будівництвом СПС приймається в експлуатацію

згідно з ДБН А.3.1-3-94 "Прийняття в експлуатацію закінчених

будівництвом об'єктів" ( v0048243-94 ).
6.5. СПС може бути прийнята і введена в експлуатацію тільки

при забезпеченні необхідних умов охорони праці у відповідності з

вимогами техніки безпеки і виробничої санітарії, вимогами пожежної

і радіаційної безпеки та виконанні заходів по захисту

навколишнього середовища.
7. Методика розрахунку технологічних

параметрів СПС
7.1. Розрахункову кількість рейсів транспортних сміттєвозів

на добу (n ) отримуємо за формулою:

ртс
В

д

n = ------,

ртс q

тс
де В - кількість ТПВ, які перевантажуються на СПС на добу,

д

куб.м;

q - кількість ТПВ, які транспортує сміттєвоз за один рейс,

тс

куб.м.
7.2. Тривалість одного рейсу транспортного сміттєвоза (Т ):

тс
l l

1 2

Т = t + t + 2 (----- + -----),

тс з р 1 2

V V
де t , t - тривалість відповідно завантаження та

з р

розвантаження, год.;

l , l - відстань транспортування ТПВ відповідно населеним

1 2

пунктом і за ним, км;

V ,V - швидкість сміттєвоза відповідно у населеному пункті і

1 2

за ним, км/год.
7.3. Кількість рейсів транспортного сміттєвоза протягом зміни

(n ):

тс
l l

01 02

Т (1 - t ) - (----- + -----)

стс п.з. V V

1 2

n = -----------------------------------,

тс Т

тс
де Т - тривалість роботи транспортного сміттєвоза на добу,

стс

год.;

t - норматив часу на виконання підготовчих та

п.з.

завершальних робіт на 1 годину роботи сміттєвоза;

l , l - нульовий пробіг транспортного сміттєвоза

01 02

відповідно у населеному пункті та за ним, км.
7.4. Мінімальну тривалість роботи транспортного сміттєвоза

доцільно прийняти рівній тривалості роботи сміттєвозів-збирачів.

Максимальна тривалість роботи водія на транспортному

сміттєвозі не повинна бути більше 12 годин.
7.5. Визначивши межі можливого діапазону змін, кількість

рейсів транспортного сміттєвоза, визначають прийняту кількість

рейсів, на базі яких визначають технологічні параметри

завантажувальної частини СПС і графік руху транспортних

сміттєвозів.

Розрахункова кількість транспортних сміттєвозів, які

необхідні для обслуговування СПС, визначається з урахуванням

коефіцієнта використання парку, кількості робочих днів на рік та

річної продуктивності.
7.6. Транспортні сміттєвози, які обслуговують СПС протягом

доби, доцільно поділити на групи, кількість яких буде відповідати

кількості постів завантаження на СПС.

Максимальна кількість сміттєвозів в одній групі (m )

гр.тс

визначається:
Т

тс

m = ------,

гр.тс t

зтс
де t - тривалість завантаження транспортного сміттєвоза,

зтс

год.
7.7. Розрахункова кількість постів завантаження транспортних

сміттєвозів (N ) визначається:

р.тс
m

тс

N = -----------,

р.тс m

гртс max
де m - розрахункова кількість транспортних сміттєвозів,

тс

необхідних для транспортування річного обсягу ТПВ.
7.8. Якщо кількість ТПВ, що доставляються

сміттєвозами-збирачами на СПС за певний час, дорівнює кількості

ТПВ, що завантажуються в транспортний сміттєвоз за той же час,

необхідність в спорудженні бункера відпадає. Враховуючи можливі

збої у транспортному процесі, доцільно створювати бункер ємністю

до двох бункерів сміттєвозів-збирачів.

В іншому разі необхідна місткість бункерів СПС (Q )

б

визначається:
q n

тс * р

Q = В * (1 - ---------),

б д В

д
де n - кількість рейсів транспортного сміттєвоза за один час

р

роботи сміттєвозів-збирачів.
7.9. Максимальна продуктивність роботи одного поста

завантаження транспортного сміттєвоза:
q

тс

В = ------, куб.м/год.

пзmax t

з
Максимальна продуктивність СПС при завантаженні транспортних

сміттєвозів становить:
q

тс

В = ------- * N , куб.м/год.,

чзmax t ртс

зтс
де N - кількість постів завантаження.

ртс
7.10. Максимальна ефективність впровадження двоетапної

технології транспортування ТПВ може бути отримана за умови

узгодження графіків руху сміттєвозів-збирачів і транспортних

сміттєвозів з технологічними параметрами СПС.
8. Охорона праці
8.1. Охорона праці на СПС проводиться згідно з положеннями

Закону України "Про охорону праці" ( 2694-12 ) та діючими на

підприємстві інструкціями з охорони праці, затвердженими

керівником підприємства та головою комітету профспілки.
8.2. На кожній СПС відповідно до Закону України "Про пожежну

безпеку" ( 3745-12 ) і розробленої на підприємстві "Інструкції про

заходи пожежної безпеки" керівники та уповноважені ними особи

повинні створити умови пожежної безпеки.
8.3. Враховуючи, що персонал станції працює в умовах, де

можливий контакт з ТПВ, він повинен проходити попередні та

періодичні медичні огляди згідно з чинним порядком.
8.4. Спецодяг персоналу станції підлягає систематичному

пранню та знезараженню.
8.5. На СПС не дозволяється зберігати ТПВ більше однієї доби.
8.6. Технологічне обладнання СПС у літній період після

завершення роботи необхідно мити та дезінфікувати.
8.7. Контроль за санітарним станом та охороною праці

здійснюють установи Держнаглядохоронпраці, Державного

санітарно-епідеміологічного нагляду, пожежного нагляду

Міністерства надзвичайних ситуацій.
8.8. Персонал СПС повинен бути застрахований згідно із

Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне

страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного

захворювання, які спричинили втрату працездатності" ( 1105-14 ).

Додаток 1

до Методики впровадження

двоетапного перевезення

твердих побутових відходів

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

сміттєвозів-збирачів

------------------------------------------------------------------

| Показники | Тип сміттєвоза |

| |---------------------------------------------|

| | КО-413 | КО-431 |КО-435 |МСК-257 |МСК-323 |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|Тип шасі |ГАЗ-33072| ЗІЛ- | МАЗ- |ГАЗ-5314| ЗІЛ- |

| |ГАЗ-33075| 433362 | 5337 | | 31412 |

| | |ЗІЛ-49450| | | |

| | | та інші | | | |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|Корисна місткість | 7,5 |10 += 0,3| 16,5 | 8,5 | 12 |

|кузова, куб.м | | | | | |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|Маса, т: | | | | | |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|твердих побутових | 3300 | 4580 - | 6400 | 3100 | 5045 |

|відходів, що | | 4980 | | | |

|перевозяться | | | | | |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|спеціального | 1800 | 2045 | 3600 | 1500 | 1950 |

|обладнання | | | |(700)(*)|(950)(*)|

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|сміттєвоза (повна)| 7990 | 10600 - | 1600 | 7400 | 1100 |

| | | 11200 | | | |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|Вантажопідйомність| 500 | 500 | 600 | - | - |

|маніпулятора, кг | | | | | |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|Максимальний тиск | 12 += 1 | 12 += 1 |15 += 1| 10,0 | 10,0 |

|у гідросистемі, | | | | | |

|МПа | | | | | |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|Тривалість | до 70 | до 70 | до 60 | до | до |

|завантаження ТПВ | | | |120(**) |120(**) |

|із одного | | | | | |

|контейнера, с | | | | | |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|Габарити, мм: | | | | | |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|довжина | 5900 | 6420 | 7800 | 6000 | 6650 |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|ширина | 2500 | 2500 | 2500 | 2350 | 2500 |

|------------------+---------+---------+-------+--------+--------|

|висота | 2700 | 3420 | 3400 | 2500 | 3150 |

------------------------------------------------------------------

_______________

* - маса завантажувального обладнання;

** - завантаження контейнера.

Додаток N 2

до Методики впровадження

двоетапного перевезення

твердих побутових відходів

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

транспортних сміттєвозів

------------------------------------------------------------------

| Показники | Тип сміттєвоза |

| |--------------------------------|

| | ТМ-199 | ТМ-353 | КО-416 |

| |-----------+--------------------|

| | з базовим | з базовим тягачем |

| | тягачем | КаМАЗ-54112 та |

| |КаМАЗ-5410 | напівпричепом |

| |та напів- | ОдАЗ-9385 |

| | причепом | |

| | ОдАЗ-9370 | |

|-------------------------------+-----------+--------------------|

|Корисна місткість кузова, куб.м| 38 | 41 | 38 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|Коефіцієнт ущільнення твердих | 1,3...2 | 2 | До 3 |

|побутових відходів | | | |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|Маса, т: | | | |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|відходів, які перевозяться | 10,9 | 16,2 | 14,8 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|спеціального обладнання | 3,6 | 5,5 | 6,8 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|сміттєвоза (повна) | 26,145 | 33,0 | 32,5 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|Навантаження, кН: | | | |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|на передню вісь | 41,84 | 47 | 44 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|на візок тягача | 109,6 | 143,4 | 141 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|на візок напівпричепа | 110 | 140,6 | 144,6 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|Тривалість, год.: | | | |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|навантаження | 0,5 | 0,7 | 1,5 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|розвантаження | 0,3 | 0,33 | 0,33 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|Максимальний тиск у | 12 | 12 | 15 |

|гідросистемі, МПа | | | |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|Кількість обслуговуючого | 1 | 1 | 1 |

|персоналу, чол. | | | |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|Габарити, мм: | | | |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|довжина | 13,8 | 14,0 | 13,7 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|ширина | 2,5 | 2,5 | 2,5 |

|-------------------------------+-----------+----------+---------|

|висота | 3,75 | 3,7 | 3,7 |

------------------------------------------------------------------

Схожі:

МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО...
У зв’язку з набранням чинності Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закон) та зверненнями, які надходять...
Львів-Паркет Основний напрям нашої діяльності продаж продукції на...
Основний напрям нашої діяльності продаж продукції на ринку паркету та масивної дошки. Головне завдання підприємства задоволення високого...
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Затвердити Інструкцію про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна (додається)
РЖАВНА АКАДЕМІЯ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ
Плани семінарських занять, методичні рекомендації до них, перелік тем рефератів, контрольних робіт,, питань для підготовки до екзамену...
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО...
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Підготовлено 3 Інформаційні листи про позитивний досвід роботи: Луцького...
Виступ завідувача сектору реєстрації нормативно-правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації законодавства Яреми Тетяни...
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
Методичні вказівки розроблені к е н., доц. Педько Іриною Анатоліївною – доцентом, Жусь Оксаною Миколаївною і Чекулаєвою Оленою Дмитрівною...
НОВОУШИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №215 від 30 вересня 1998 року Про затвердження Єдиного...
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА
Затвердити Порядок ведення єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка