|
Скачати 319.14 Kb.
|
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Лабораторія виховної роботи КУРСОВА РОБОТА Творчий проект „Майбутнє України” Виконали : слухачі курсів підвищення кваліфікації педагоги-організатори Коркішко І.О. – сш №3 м. Черкаси Ісаєва Л.А. – Черкаська гімназія №31 Мельник Т.Ю. – ЗОШ №29 м. Черкаси Величко А.О. – Черкаський міський Палац молоді ЧЕРКАСИ 2009 МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ Тип проекту: творчий. Тематична категорія освітнього проекту: робота з обдарованими дітьми. Тривалість проекту: 12 місяців. Постановка проблеми: Одним з важливих напрямів діяльності вчителя в загальноосвітній школі є його робота з учнями, які мають особливі здібності. Вони характеризуються порівняно високим розвитком мислення, довготривалим запам'ятовуванням навчального матеріалу, добрими навичками самоконтролю в навчальній діяльності, великою працездатністю та ін. Їм притаманна неординарність, свобода висловлювання думки, багатство уяви, чіткість різних видів пам'яті, швидкість реакції, вміння піддавати сумніву й науковому осмисленню певні явища, стереотипи, догми. Це створює сприятливі морально-психологічні умови для активної навчальної діяльності та збільшення її обсягу й інтенсивності з тим, щоб навчальне навантаження сприяло розвитку навчальних можливостей учнів, а не стримувало цей процес через недостатню їх завантаженість. Існує кілька типів індивідуальної обдарованості: раціонально-мислительний — необхідний ученим, політикам, економістам; образно-художній — дизайнерам, конструкторам, художникам, письменникам; раціонально-образний — історикам, філософам, учителям; емоційно-почуттєвий — режисерам, літераторам. Щодо обдарованих учнів особливу увагу слід звернути на такі моменти: повне задоволення запитів найпідготовленіших дітей у поглибленому вивченні предметів на основі широкого ознайомлення їх із сучасною наукою; створення умов для задоволення їх різнобічних пізнавальних інтересів і водночас для розвитку здібностей, виявлених у певній галузі діяльності; забезпечення можливостей для широкого вияву елементів творчості в навчальній і позашкільній роботі; залучення їх до надання допомоги своїм однокласникам у навчанні, в розвитку навчальних можливостей; запобігання розвитку в них переоцінки своїх можливостей, лінощів через систематичну недовантаженість. Форми роботи з цією категорією учнів — групові та індивідуальні заняття на уроках і в позаурочний час, факультативи. Мета та завдання проекту: Проект розроблено з метою створення в школі та позашкільних установах сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу молоді, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей та молоді, самореалізації творчої особистості в сучасному суспільстві. Комплексом заходів передбачається розроблення і впровадження ефективних засобів реалізації, виховання і самовдосконалення обдарованих дітей та молоді, створення умов для гармонійного розвитку особистості. Засоби та методи для досягнення мети: організація позашкільної роботи: виконання учнем позанавчальних завдань, відвідування занять гуртка, участь у масових тематичних заходах: вечорах, оглядах-конкурсах художньої, технічної та інших видів творчості, зустрічі з ученими та ін.. Індивідуальні форми позакласної роботи передбачають виконання школярами різноманітних завдань, участь в олімпіадах. Крім того потрібно налагоджувати контакти з позашкільними установами, де займаються вихованці. Це допоможе їм обрати профіль позашкільних занять. Завдання: створити сприятливі умови для розвитку дітей на уроках і в позаурочній діяльності, психологічно підготувати до наполегливої праці. Вони мають усвідомити, що розвинути здібності й досягти успіху можуть лише ті, хто готовий подолати труднощі. Брак таланту пояснюється не збідненою людською природою, а відсутністю сильних натур, здатних виявити мужність, наполегливість, сувору дисципліну в самоосвіті — самовихованні, в критичному самоосмисленні загальноприйнятих норм, стереотипів, у захисті нового. Цільова група проекту: діти та молодь, які мають різні здібності: інтелектуальні, художні, музичні, артистичні, спортивні, літературні, технічні. Опис діяльності за проектом:
Проект реалізовуватиметься упродовж 2008-2009н.р. В ході реалізації проекту будуть задіяні обдаровані діти та молодь. Під час проведення проекту відбувається психологічний супровід дітей, аналізується їхня зайнятість в гуртках та секціях, позашкільних закладах. Щоб розкрити потенціал різних категорій дітей в рамках проекту будуть проведені персональні виставки „Умілі руки – уміла фантазія”, брейн-ринги, інтелектуальні ігри „Що? Де? Коли”, „Розумник”, інтелектуальні шоу, конкурси „Козацькому роду нема переводу”, „Осінній зорепад”, концерти, свята. В кінці року, як підведення підсумків проекту проводяться свята, на яких відзначаються ці діти. Додаток №1 Виявлення обдарованих дітей Виявлення, розпізнавання великих можливостей розвитку дитини в майбутньому є важливою проблемою педагогічних працівників. Існує багато методик, які допомагають пізнати творчу, обдаровану дитину з креативністю її мислення. Зокрема:
Додаток №2 картка обдарованої дитини I. Відомості про учня Прізвище, ім'я, по батькові _______________________________ Навчальний заклад ______________________________________ Дата народження ________________________________________ Домашня адреса ________________________________________ Номінація (сфера обдарованості) __________________________ Вчителі ________________________________________________ Наставник _____________________________________________ II. Відомості про особисті досягнення учня ( участь у змаганнях, олімпіадах, конкурсах тощо):
III. Дані про заохочення:
IV. Відомості про додаткові заняття (консультування, збори, тренінги):
Додаток №3 Бал олімпійців Звучить святкова музика. Бал відкривають І та II вчені секретарі. Фанфари. ІВчений секретар: Шановне панство! II Вчений секретар: Увага! Увага! ІВчений секретар: Наказ її Величності Королеви Наук! II Вчений секретар:В зв'язку з тим, що учні гімназії брали участь у міських, обласних та Всеукраїнських предметних олімпіадах та в конкурсі-захисті наукових робіт Малої Академії Наук і принесли гімназії _призових місць, а також за вагомий внесок учителів гімназії у підготовці учнів, НАКАЗУЮ:
Її Величність Королева Наук. ІВчений секретар: За традицією Бал олімпійців відкривається внесенням олімпійського факелу. (Внесення факелу) II Вчений секретар: Навчання - це нелегкий труд, Достойний слави і пошани. ІВчений секретар: І зараз на олімп зійдуть Призери дисциплін навчальних! II Вчений секретар: Увага! Увага! До залу запрошуємо олімпійців! ІВчений секретар: Вітаємо переможців Всеукраїнських і обласних олімпіад та переможців Всеукраїнського та обласного конкурсу-захисту МАН! (Під марш шикуються на сцені) II Вчений секретар: Вітаємо переможців міських олімпіад та переможців міського конкурсу-захисту МАН! (Шикуються біля сцени) ІВчений секретар: Свято оголошується відкритим! (Звучить Гімн України. Звучить Гімн гімназії) Слався, ти гімназіє, Вчителям всім слава. Слався ти, гімназіє, Вчителям всім слава. Школи рідної ім'я Гімназистів хай єдна З року в рік міцніє Слава України. Не страшні нам труднощі Ані перешкоди. Гідно зберігатимем Честь свого народу. Здобуватимем знання, Щоб Вітчизна розцвіла. З року в рік міцнила Слава України. На сцену виходить Королева Наук у супроводі Вчених секретарів. ІВчений секретар: Шановне панство! II Вчений секрет : Маємо честь представити вам її Величність Королеву Наук -__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Слово Королеви Наук завершується вітанням вчителів. Українська мова і література Історія Правознавство Хімія Біологія Географія Економіка Зарубіжна література та російська мова Технічна праця Німецька мова (Учні вручають квіти вчителям і займають місця в залі) ІВчений секретар: Дорогі наші вчителі-наставники! Вас вітає II Вчений секретар: До слова запрошуємо наставника олімпійців Королева Наук: Моє королівське шанування наставникові всіх олімпійців, їх покровителю - нашому директору -_______________! Ми цінуємо Вашу працю і висловлюємо надію, що ви завжди триматимете майбутніх олімпійців. ІВчений секретар: Вам слово, шановний_____________________! (Виступ директора) ІІВчений секретар: Королева Наук: Настає най хвилююча мить нашого Балу - нагородження. ІВчений секретар: Грамоти переможцям предметних олімпіад вручає директор гімназії_____________________________________. ІІВчений секретар: Грамотами нагороджуються переможці міських предметних олімпіад: Художній номер_________________________________________ І Вчений секретар: Грамотами нагороджуються переможці обласних предметних олімпіад: ІВчений секретар: Грамоти вручаються переможцям Всеукраїнських предметних олімпіад. II Вчений секретар: Наукове товариство «Пошук» нашої гімназії в цьому році відзначає своє п'ятиріччя. І Вчений секретар: Ми вітаємо переможців конкурсу - захисту наукових робіт МАН. І запрошуємо на сцену: Королева Наук : На честь _________річчя загально гімназійного наукового товариства «Пошук» ми вводимо нову номінацію - переможцям Всеукраїнських та обласних конкурсів - захистів наукових робіт Малої Академії Наук - присвоюється почесне звання « Кращий науковець-дослідник гімназії» II Вчений секретар : Отже, ми запрошуємо на сцену: К оролева Наук: Мені надзвичайно приємно, сьогодні на Балі олімпійців , назвати ім»я Почесного учня гімназії 200_ року ! Зустрічайте - переможця _________________________________________________________________________________ II Вчений секретар: Продовжуючи традицію, сьогодні ми називаємо імена «Кращих знавців наукових дисциплін». Це - переможці обласних та Всеукраїнських предметних олімпіад. ІВчений секретар: «Кращий знавець історії 200_ року» «Кращий знавець економіки 200_ року «Кращий знавець біології 200_ року» «Кращий знавець англійської мови 200_ року» «Кращий знавець української мови 200_ року» II Вчений секретар: Згідно Положення про почесні звання призерам обласних олімпіад з декількох дисциплін присвоюється звання «Ерудит гімназії». Королева Наук: Медаллю «Ерудит – 200_» нагороджуються: Королева Наук: Сьогодні на Балі олімпійців ми продовжуємо відзначати випускників гімназії, які мають найвищий рейтинг у навчанні, вони отримують звання «Кращий у навчанні». І Вчений секретар: На сцену запрошуються: ♦ . II Вчений секретар: Ми вітаємо:
II Вчений секретар: Ця Східна мудрість є життєвим кредо людей цілеспрямованих, тих, про кого можна сказати «Інтелектуал». Королева Наук: Ми запрошуємо на сцену переможця загальногімназійного конкурсу «Інтелектуал» серед 5-7 класів: І Вчений секретар: Вітаємо переможця загальногімназіиного конкурсу «Інтелектуал» серед 8-10 класів -. Королева Наук: Ви всі вже звернули увагу, що учні_-ої гімназії відзначаються не тільки високим рівнем знань, але вони ще й надзвичайно творчі і талановиті. І Вчений секретар: А допомагають їм розкрити свої здібності художні керівники - II Вчений секретар: Наші слова вдячності та вітання вам. Шановні! (Вручення квітів) Королева Наук: За традицією Балу олімпійський вогонь - вогонь знань, старше покоління передає молодшому. І В ч е н и й с е к ре т а р : Факел передає (Слова передаючого: Я передаю цей вогонь - символ невмирущості пізнання молодшому поколінню з побажанням гідно примножувати традиції _-ої гімназії) II Вчений се крета р : Факел приймає (Слова приймаючого: Приймаючи Факел знань - урочисто обіцяємо з честю нести звання олімпійця гімназії №_) Королева Наук: Шановні друзі! Прошу всіх встати! І Вчений секретар: Право зачитати Клятву олімпійців надається Клятва олімпійців: Розділюючи високий олімпійський дух чесної боротьби, ми клянемося: наполегливо працювати, прагнучи до нових і нових вершин знань; в олімпійській боротьбі завжди бути чесними, порядними, витриманими; виховувати в собі здатність гідно переживати як перемоги, так і поразки; шанувати своїх наставників; гордо і гідно нести звання олімпійця гімназії №_. |
КУРСОВА РОБОТА Розрахунково-графічна робота (РГР) виконується самостійно студентами протягом ІІ навчального семестру. Завдання на РГР видає викладач... |
КУРСОВА РОБОТА Розрахунково-графічна робота (РГР) виконується самостійно студентами протягом ІІ навчального семестру. Завдання на РГР видає викладач... |
КУРСОВА РОБОТА Форма та структура Конституції України |
КУРСОВА РОБОТА Загальна характеристика провадження у справах про адміністративні правопорушення 8 |
КУРСОВА РОБОТА Оформлення документації по підготовчому етапу (Висновок по технічній пропозиції) |
КУРСОВА РОБОТА Розвиток конституційної думки в Україні як історична передумова сучасної Конституції 5 |
КУРСОВА РОБОТА «Теоретичні і практичні питання участі державного обвинуваченого в суді першої інстанції» |
КУРСОВА РОБОТА Підстави та процесуальний порядок визнання особи потерпілою у кримінальному процесі України 6 |
КУРСОВА РОБОТА Новокаховське представництво Київського відкритого державного міжнародного університету розвитку людини “Україна” |
КУРСОВА РОБОТА Новокаховське представництво Київського відкритого державного Міжнародного університету Розвитку людини “Україна” |