КУРСОВА РОБОТА


Скачати 319.14 Kb.
Назва КУРСОВА РОБОТА
Сторінка 1/2
Дата 24.02.2016
Розмір 319.14 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
  1   2
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Лабораторія виховної роботи

КУРСОВА РОБОТА
Творчий проект „Майбутнє України”


Виконали :

слухачі курсів підвищення кваліфікації

педагоги-організатори

Коркішко І.О. – сш №3 м. Черкаси

Ісаєва Л.А. – Черкаська гімназія №31

Мельник Т.Ю. – ЗОШ №29 м. Черкаси

Величко А.О. – Черкаський міський

Палац молоді
ЧЕРКАСИ 2009


МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ

Тип проекту: творчий.

Тематична категорія освітнього проекту: робота з обдарованими дітьми.

Тривалість проекту: 12 місяців.

Постановка проблеми:

Одним з важливих напрямів діяльності вчителя в загальноосвітній школі є його робота з учнями, які мають особливі здібності. Вони характеризуються порівняно високим розвитком мислення, довготривалим запам'ятовуванням навчального матеріалу, добрими навичками самоконтролю в навчальній діяльності, великою працездатністю та ін. Їм притаманна неординарність, свобода висловлювання думки, багатство уяви, чіткість різних видів пам'яті, швидкість реакції, вміння піддавати сумніву й науковому осмисленню певні явища, стереотипи, догми. Це створює сприятливі морально-психологічні умови для активної навчальної діяльності та збільшення її обсягу й інтенсивності з тим, щоб навчальне навантаження сприяло розвитку навчальних можливостей учнів, а не стримувало цей процес через недостатню їх завантаженість.

Існує кілька типів індивідуальної обдарованості: раціонально-мислительний — необхідний ученим, політикам, економістам; образно-художній — дизайнерам, конструкторам, художникам, письменникам; раціонально-образний — історикам, філософам, учителям; емоційно-почуттєвий — режисерам, літераторам. Щодо обдарованих учнів особливу увагу слід звернути на такі моменти: повне задоволення запитів найпідготовленіших дітей у поглибленому вивченні предметів на основі широкого ознайомлення їх із сучасною наукою; створення умов для задоволення їх різнобічних пізнавальних інтересів і водночас для розвитку здібностей, виявлених у певній галузі діяльності;
забезпечення можливостей для широкого вияву елементів творчості в навчальній і позашкільній роботі; залучення їх до надання допомоги своїм однокласникам у навчанні, в розвитку навчальних можливостей; запобігання розвитку в них переоцінки своїх можливостей, лінощів через систематичну недовантаженість. Форми роботи з цією категорією учнів — групові та індивідуальні заняття на уроках і в позаурочний час, факультативи.

Мета та завдання проекту:

Проект розроблено з метою створення в школі та позашкільних установах сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу молоді, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей та молоді, самореалізації творчої особистості в сучасному суспільстві.

Комплексом заходів передбачається розроблення і впровадження ефективних засобів реалізації, виховання і самовдосконалення обдарованих дітей та молоді, створення умов для гармонійного розвитку особистості.

Засоби та методи для досягнення мети: організація позашкільної роботи: виконання учнем позанавчальних завдань, відвідування занять гуртка, участь у масових тематичних заходах: вечорах, оглядах-конкурсах художньої, технічної та інших видів творчості, зустрічі з ученими та ін.. Індивідуальні форми позакласної роботи передбачають виконання школярами різноманітних завдань, участь в олімпіадах. Крім того потрібно налагоджувати контакти з позашкільними установами, де займаються вихованці. Це допоможе їм обрати профіль позашкільних занять.

Завдання: створити сприятливі умови для розвитку дітей на уроках і в позаурочній діяльності, психологічно підготувати до наполегливої праці. Вони мають усвідомити, що розвинути здібності й досягти успіху можуть лише ті, хто готовий подолати труднощі. Брак таланту пояснюється не збідненою людською природою, а відсутністю сильних натур, здатних виявити мужність, наполегливість, сувору дисципліну в самоосвіті — самовихованні, в критичному самоосмисленні загальноприйнятих норм, стереотипів, у захисті нового.

Цільова група проекту: діти та молодь, які мають різні здібності: інтелектуальні, художні, музичні, артистичні, спортивні, літературні, технічні.

Опис діяльності за проектом:

  1. Психологічний супровід: індивідуальна робота, тестування, консультування, проведення тренінгів.

  2. Аналіз зайнятості обдарованих дітей в гуртках та секціях.

  3. Участь у предметних олімпіадах.

  4. Організація виставок творчих робіт.

  5. Проведення конкурсів.

  6. Брейн-ринги.

  7. Інтелектуальні ігри.

  8. Концерти.

  9. Спортивні змагання.

Проект реалізовуватиметься упродовж 2008-2009н.р. В ході реалізації проекту будуть задіяні обдаровані діти та молодь.

Під час проведення проекту відбувається психологічний супровід дітей, аналізується їхня зайнятість в гуртках та секціях, позашкільних закладах.

Щоб розкрити потенціал різних категорій дітей в рамках проекту будуть проведені персональні виставки „Умілі руки – уміла фантазія”, брейн-ринги, інтелектуальні ігри „Що? Де? Коли”, „Розумник”, інтелектуальні шоу, конкурси „Козацькому роду нема переводу”, „Осінній зорепад”, концерти, свята.

В кінці року, як підведення підсумків проекту проводяться свята, на яких відзначаються ці діти.

Додаток №1 Виявлення обдарованих дітей

 Виявлення, розпізнавання великих можливостей розвитку дитини в майбутньому є важливою проблемою педагогічних працівників. Існує багато методик, які допомагають пізнати творчу, обдаровану дитину з креативністю її мислення. Зокрема: 

  • "Анкета з визначення здібностей учнів" за методикою американських вчених Хаана і Кафа. Дана анкета допоможе визначити на основі співставлення з інтересами однолітків особливості спрямованості характеру даної особистості. 

  • Методика "Неіснуюча тварина" допоможе визначити, наскільки в дитини розвинена творча уява, оригінальність мислення, емоційний стан. 

  • Методика "Віддалені асоціації" невербальна модифікація тесту А. Медніка виявить оригінальність і гнучкість мислення, уміння перекомбінувати дані елементи в нові комбінації. 

  • Методика "Прогресивні матриці Равена" допоможе визначити рівень аналітико-синтетичних умінь.

  • Тест "Не проґав вундеркінда!" допоможе батькам виявити та розвинути приховані здібності та задатки дитини.

  • Методика Векслера допоможе визначити рівень інтелектуальних здібностей. 

  • Методика Кетелла допоможе оцінити інтелектуальні можливості дитини. 

  • Методика Айзенка допоможе визначити рівень інтелекту.

  • Методика "Особливості творчої уяви" (В.Ф.Маценко) допоможе виявити рівень словесно-логічного мислення. 


Додаток №2 картка обдарованої дитини

I. Відомості про учня 

Прізвище, ім'я, по батькові _______________________________ 

Навчальний заклад ______________________________________ 

Дата народження ________________________________________ 

Домашня адреса ________________________________________ 

Номінація (сфера обдарованості) __________________________ 

Вчителі ________________________________________________ 

Наставник _____________________________________________ 
II. Відомості про особисті досягнення учня ( участь у змаганнях, олімпіадах, конкурсах тощо): 


№п/п

Назва змагання

Рівень (обласний, всеукраїнський, міжнародний)

Результат 

Рік 

Нагорода (диплом, свідоцтво)

 

 

 

 

 

 

   

III. Дані про заохочення: 

№п/п

Дата

Вид заохочення

 

 

 

  

IV. Відомості про додаткові заняття (консультування, збори, тренінги): 

№п/п

Зміст заняття (тема, напрямок, вид роботи)

  Прізвище консультанта


Додаток №3 Бал олімпійців

Звучить святкова музика.

Бал відкривають І та II вчені секретарі.

Фанфари.

ІВчений секретар: Шановне панство!

II Вчений секретар: Увага! Увага!

ІВчений секретар: Наказ її Величності Королеви Наук!

II Вчений секретар:В зв'язку з тим, що учні гімназії брали участь у міських, обласних та Всеукраїнських предметних олімпіадах та в конкурсі-захисті наукових робіт Малої Академії Наук і принесли гімназії _призових місць, а також за вагомий внесок учителів гімназії у підготовці учнів,

НАКАЗУЮ:

  1. Традиційний щорічний Бал олімпійців провести _ травня 200_ року. Місце проведення - актовий зал гімназії.

  2. Відзначити переможців предметних олімпіад та конкурсу-захисту наукових робіт МАН Почесними грамотами.

  3. Продовжити традицію присвоєння звання «Почесний учень гімназії», «Кращий знавець наукових дисциплін», «Ерудит гімназії», «Кращий у навчанні».

  4. Імена переможців занести до Книги Пошани гімназії .

  5. Продовжити традицію вручення нагород переможцям загальногімназійного конкурсу «Інтелектуал року”

  6. Започаткувати присвоєння звання «Кращий науковець-дослідник»

Її Величність Королева Наук.

ІВчений секретар: За традицією Бал олімпійців відкривається внесенням олімпійського факелу.

(Внесення факелу)

II Вчений секретар:

Навчання - це нелегкий труд, Достойний слави і пошани.

ІВчений секретар:

І зараз на олімп зійдуть Призери дисциплін навчальних!

II Вчений секретар: Увага! Увага! До залу запрошуємо олімпійців!

ІВчений секретар: Вітаємо переможців Всеукраїнських і обласних олімпіад та переможців Всеукраїнського та обласного конкурсу-захисту МАН! (Під марш шикуються на сцені)

II Вчений секретар: Вітаємо переможців міських олімпіад та переможців міського конкурсу-захисту МАН!

(Шикуються біля сцени)

ІВчений секретар: Свято оголошується відкритим!

(Звучить Гімн України. Звучить Гімн гімназії)

Слався, ти гімназіє,

Вчителям всім слава.

Слався ти, гімназіє,

Вчителям всім слава.

Школи рідної ім'я

Гімназистів хай єдна

З року в рік міцніє Слава України.

Не страшні нам труднощі

Ані перешкоди.

Гідно зберігатимем

Честь свого народу.

Здобуватимем знання,

Щоб Вітчизна розцвіла.

З року в рік міцнила Слава України.
На сцену виходить Королева Наук у супроводі Вчених секретарів.

ІВчений секретар: Шановне панство!

II Вчений секрет : Маємо честь представити вам її Величність Королеву Наук -__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Слово Королеви Наук завершується вітанням вчителів.

Українська мова і література

Історія

Правознавство





Хімія
Біологія

Географія

Економіка

Зарубіжна література та російська мова

Технічна праця

Німецька мова


(Учні вручають квіти вчителям і займають місця в залі)

ІВчений секретар: Дорогі наші вчителі-наставники! Вас вітає

II Вчений секретар: До слова запрошуємо наставника олімпійців

Королева Наук: Моє королівське шанування наставникові всіх олімпійців, їх покровителю - нашому директору -_______________! Ми цінуємо Вашу працю і висловлюємо надію, що ви завжди триматимете майбутніх олімпійців.

ІВчений секретар: Вам слово, шановний_____________________!

(Виступ директора)

ІІВчений секретар:

Королева Наук: Настає най хвилююча мить нашого Балу - нагородження.

ІВчений секретар: Грамоти переможцям предметних олімпіад вручає директор гімназії_____________________________________.

ІІВчений секретар: Грамотами нагороджуються переможці міських предметних олімпіад:

Художній номер_________________________________________

І Вчений секретар: Грамотами нагороджуються переможці обласних предметних олімпіад:

ІВчений секретар: Грамоти вручаються переможцям Всеукраїнських предметних олімпіад.

II Вчений секретар: Наукове товариство «Пошук» нашої гімназії в цьому році відзначає своє п'ятиріччя.

І Вчений секретар: Ми вітаємо переможців конкурсу - захисту наукових робіт МАН. І запрошуємо на сцену:

Королева Наук :

На честь _________річчя загально гімназійного наукового товариства «Пошук» ми вводимо нову номінацію - переможцям Всеукраїнських та обласних конкурсів - захистів наукових робіт Малої Академії Наук - присвоюється почесне звання « Кращий науковець-дослідник гімназії»

II Вчений секретар : Отже, ми запрошуємо на сцену:


К оролева Наук:

Мені надзвичайно приємно, сьогодні на Балі олімпійців , назвати ім»я Почесного учня гімназії 200_ року ! Зустрічайте - переможця _________________________________________________________________________________

II Вчений секретар: Продовжуючи традицію, сьогодні ми називаємо імена «Кращих знавців наукових дисциплін». Це - переможці обласних та Всеукраїнських предметних олімпіад.

ІВчений секретар: «Кращий знавець історії 200_ року»

«Кращий знавець економіки 200_ року

«Кращий знавець біології 200_ року»

«Кращий знавець англійської мови 200_ року»

«Кращий знавець української мови 200_ року»

II Вчений секретар: Згідно Положення про почесні звання призерам обласних олімпіад з декількох дисциплін присвоюється звання «Ерудит гімназії».

Королева Наук: Медаллю «Ерудит – 200_» нагороджуються:

Королева Наук: Сьогодні на Балі олімпійців ми продовжуємо відзначати випускників гімназії, які мають найвищий рейтинг у навчанні, вони отримують звання «Кращий у навчанні».

І Вчений секретар: На сцену запрошуються:

♦ .
II Вчений секретар: Ми вітаємо:


  • Королева Наук: На сцену запрошуємо:

  • І Вчений секретар:

  • До слова мудрих слухом прихилися,

  • Де не ступнеш - знанням своїм ділися.

  • Навчаючись, не дай думкам заснуть!

  • Там, де Знання, ти завжди першим будь.

II Вчений секретар:

Ця Східна мудрість є життєвим кредо людей цілеспрямованих, тих, про кого можна сказати «Інтелектуал».

Королева Наук: Ми запрошуємо на сцену переможця загальногімназійного конкурсу «Інтелектуал» серед 5-7 класів:

І Вчений секретар: Вітаємо переможця загальногімназіиного конкурсу «Інтелектуал» серед 8-10 класів -.

Королева Наук: Ви всі вже звернули увагу, що учні_-ої гімназії відзначаються не тільки високим рівнем знань, але вони ще й надзвичайно творчі і талановиті.

І Вчений секретар: А допомагають їм розкрити свої здібності художні керівники -

II Вчений секретар: Наші слова вдячності та вітання вам. Шановні!
(Вручення квітів)

Королева Наук: За традицією Балу олімпійський вогонь - вогонь знань, старше покоління передає молодшому.

І В ч е н и й с е к ре т а р : Факел передає

(Слова передаючого: Я передаю цей вогонь - символ невмирущості пізнання молодшому поколінню з побажанням гідно примножувати традиції _-ої гімназії)

II Вчений се крета р : Факел приймає

(Слова приймаючого: Приймаючи Факел знань - урочисто обіцяємо з честю нести звання олімпійця гімназії №_)

Королева Наук: Шановні друзі! Прошу всіх встати!

І Вчений секретар: Право зачитати Клятву олімпійців надається
Клятва олімпійців:

Розділюючи високий олімпійський дух чесної боротьби, ми клянемося:

наполегливо працювати, прагнучи до нових і нових вершин знань;

в олімпійській боротьбі завжди бути чесними, порядними, витриманими;

виховувати в собі здатність гідно переживати як перемоги, так і поразки;

шанувати своїх наставників;

гордо і гідно нести звання олімпійця гімназії №_.
  1   2

Схожі:

КУРСОВА РОБОТА
Розрахунково-графічна робота (РГР) виконується самостійно студентами протягом ІІ навчального семестру. Завдання на РГР видає викладач...
КУРСОВА РОБОТА
Розрахунково-графічна робота (РГР) виконується самостійно студентами протягом ІІ навчального семестру. Завдання на РГР видає викладач...
КУРСОВА РОБОТА
Форма та структура Конституції України
КУРСОВА РОБОТА
Загальна характеристика провадження у справах про адміністративні правопорушення 8
КУРСОВА РОБОТА
Оформлення документації по підготовчому етапу (Висновок по технічній пропозиції)
КУРСОВА РОБОТА
Розвиток конституційної думки в Україні як історична передумова сучасної Конституції 5
КУРСОВА РОБОТА
«Теоретичні і практичні питання участі державного обвинуваченого в суді першої інстанції»
КУРСОВА РОБОТА
Підстави та процесуальний порядок визнання особи потерпілою у кримінальному процесі України 6
КУРСОВА РОБОТА
Новокаховське представництво Київського відкритого державного міжнародного університету розвитку людини “Україна”
КУРСОВА РОБОТА
Новокаховське представництво Київського відкритого державного Міжнародного університету Розвитку людини “Україна”
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка