ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1 – 4 класи
загальноосвітніх навчальних закладів
Авторський колектив:
Круцевич Т.Ю., керівник творчого колективу; завідувач кафедри теорії і методики фізичного виховання, рекреації та оздоровчої фізичної культури Національного університету фізичного виховання і спорту України, доктор педагогічних наук, професор;
Єрмолова Валентина Михайлівна, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання Національного університету фізичного виховання і спорту України, Заслужений працівник фізичної культури і спорту України, відмінник освіти України; кандидат наук з фізичного виховання і спорту;
Іванова Любов Іванівна, доцент кафедри реабілітації Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова; кандидат педагогічних наук;
Кривчикова Олена Дмитрівна, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання Національного університету фізичного виховання і спорту України; кандидат педагогічних наук;
Смоліус Галина Григорівна, старший викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання Національного університету фізичного виховання і спорту України
1 клас
3 години
№ п/п
|
Теми
|
Рек.
|
1 сем.
|
2 сем.
|
Всього
|
І
|
Теоретико-методичні знання
|
3
|
2
|
2
|
4 /1
|
1
|
Школа культури рухів з елементами гімнастики
|
17
|
10
|
10
|
20/3
|
2
|
Школа пересувань
|
26
|
14
|
14
|
28/2
|
3
|
Школа м’яча
|
12
|
7
|
9
|
16/4
|
4
|
Школа стрибків
|
8
|
6
|
6
|
12/4
|
5
|
Школа активного відпочинку (рекреації)
|
17
|
9
|
11
|
20/3
|
6
7
|
Школа сприяння розвитку фізичних якостей
Школа постави
|
|
У змісті відповідних розділів програми
На всіх уроках
|
8
|
Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей
|
2
|
|
2
|
2
|
9
|
Резервний час
|
20
|
|
|
20
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрольних нормативів
|
|
10
|
9
|
19
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього уроків
|
105
|
48
|
54
|
102
|
Головна мета
Виховати бажання систематично займатися фізичними вправами та навчити дітей самостійно виконувати найпростіші рухові дії, ігрові вправи; правила техніки безпеки під час заняття спортивними вправами.
Орієнтовно навчальні нормативи і вимоги:
Школа культури рухів з елементами гімнастики:
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
|
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
Стройові команди і прийоми:
а) команди “Рівняйсь!”, “Струнко!”, “Вільно!”;
б) повороти “Праворуч!”, “Ліворуч!”;
в) поворот “Кругом!”;
|
а)
|
а), б)
|
а), б), в)
з незначними помилками
|
а), б), в)
|
Комплекси:
а) ранкової гігієнічної гімнастики;
б) для формування правильної постави;
в) для запобігання плоскостопості;
г) фізкультурної паузи
|
Не виконує жодного
|
1
|
2
|
3
|
Акробатичні елементи на вибір:
а) групування сидячи;
б) перекати в групуванні;
в) перекид боком
|
не виконує
жодного
елементу
|
1
|
2
|
3
|
Згинання і розгинання рук в упорі лежачи (разів)
|
дівч.– 2
хл. - 3
|
дівч.– 4
хл. - 6
|
Безпечний рівень:
дівч.– 6
хл. - 10
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Нахил тулуба із положення сидячи (см)
|
дівч.– 1
хл. - 0
|
дівч.– 2
хл. - 1
|
Безпечний рівень:
дівч.– 4
хл. - 2
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Підтягування у висі лежачи (разів)
|
дівч. – 2
хл. - 3
|
дівч. – 5
хл. - 6
|
Безпечний рівень:
дівч. – 7
хл. - 9
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
2.Школа пересувань:
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
|
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
“Човниковий біг” 4х9 м (с)
|
дівч.– 15,4
хл. - 14,8
|
дівч.– 14,7
хл. - 14,2
|
Безпечний рівень:
дівч.– 14.1
хл. - 13.6
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Чергування ходьби та бігу до
1000 м (м)
|
дівч. – 600
хл. - 800
|
дівч. – 700
хл. - 900
|
Безпечний рівень:
дів. – 800
хл. - 1000
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Танцювальні кроки на вибір:
а) приставний крок;
б) крок галопу;
в) крок польки;
г) танцювальна комбінація на 32 такти
|
1
|
2
|
3
|
танцюваль-на комбінація
|
Лазіння та перелізання, на вибір:
а) по горизонтальній лаві в упорі стоячи на колінах;
б) по похилій лаві в упорі стоячи на колінах;
в) по гімнастичній стінці;
г) через перешкоду, висотою до
80 см
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Пересування на лижах, на вибір:
а) ступаючим кроком;
б) ковзним кроком;
в) повороти переступанням навколо носків лиж;
г) повороти переступанням навколо п’ят лиж
|
а)
|
а),г)
|
а),г), в)
|
а),б), г), в)
|
Плавання:
а) ходьба по дну;
б) “медуза” або “зірочка”;
в) ковзання на грудях;
г) ковзання на спині
|
а)
|
а), б)
|
в) або г)
|
б), в), г)
|
3.Школа м’яча:
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
|
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
Метання малого м’яча з-за голови у ціль (1 х 1м ) з відстані 6 м із 5 спроб (попадань):
хлопці
дівчата
|
1
жодного попадання
|
2
1
|
3
2
|
4
3
|
Ведення м’яча на місці:
а) правою рукою або лівою рукою, (ударів):
хлопці
дівчата
|
4 і менше
3 і менше
|
5
4
|
8
6
|
10
8
|
Зупинка м’яча, що котиться, підошвою із 5 спроб:
хлопці
дівчата
|
1 або жодної зупинки
жодної зупинки
|
2
1
|
3
2
|
4
3
|
4.Школа стрибків:
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
|
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
Стрибок у довжину з місця (см)
|
дівч. – 75
хл. – 85
|
дівч. – 85
хл. – 95
|
Безпечний рівень:
дівч. – 90
хл. – 100
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Стрибок у висоту з прямого розбігу (см):
дівчата
хлопці
|
менше 50
менше 55
|
50
55
|
Безпечний рівень:
дівч. – 60
хл. – 65
|
Результат, вищий за безпечний рівень
|
Стрибки через скакалку на двох ногах (разів):
дівчата
хлопці
|
менше 8
менше 5
|
8
5
|
10
7
|
15
9
|
5.Школа активного відпочинку (рекреації):
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
|
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
Вміння грати у народні та рухливі ігри (кількість ігор)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
6.Школа сприяння розвитку фізичних здібностей :
Школа постави
Зміст навчального матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
|
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
Комплекси:
а) формування правильної постави;
б) для запобігання плоскостопості.
|
Не виконує жодного
|
1
|
2
|
3
|
1 семестр
№
з/п
|
Теми
|
Дата
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
ОНН
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
ОНН
22
23
ОНН
24
ОНН
25
26
27
28
29
ОНН
30
ОНН
31
32
33
34
35
ОНН
36
37
38
ОНН
39
40
ОНН
41
42
43
44
45
46
47
ОНН
48
|
Первинний інструктаж з БЖ № 1.
Теоретико-методичні знання.
1. Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я.
2.Життєво важливі способи пересування людини.
3.Правила безпеки під час занять фізичними вправами.
4. організовуючі вправи: основну стійку, стійку ноги нарізно, широку стійку; команди «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!», «Кроком руш!», «Клас, стій!», «У колону по одному - Ставай!», «В одну шеренгу – Ставай!», «У коло – Ставай!», «Відставити!»; розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі; повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» (стрибком);
5. Рухлива гра «Совонька”,
1. Школа активного відпочинку
( Рекреаційний) 9 год.
Інструктаж з БЖ № 2 інструкція № 46 під час проведення Спортивно масових заходів.
Рухливі ігри.
1.Рухливі ігри на розвиток координації рухів;
2. Формування правильної постави;
3.Виховання уваги, поважного ставлення до отчуючих з використанням дрібного спортивного інвентарю та без нього.
4.Правила рухливих ігор та безпеки під час їх проведення.
5. «Клас, струнко!», “На свої місця”,
Рухливі ігри.
1.Загальні відомості про рухливі ігри.
2.Правила проведення рухливих ігор.
3.Ознайомлення зі змістом рухливих ігор.
4. «Клас, струнко!», “На свої місця”,
5. Вивчити правило гри та правильність виконання елементів гри.
Рухливі ігри.
1.Правила техніки безпеки під час проведення .
2. Розвиток координації рухів, формування правильної постави, виховання уваги.
3. «Клас, струнко!», “На свої місця”,«Швидко стати в шеренгу».
4. Вивчити правило гри та правильність виконання елементів гри.
Рухливі ігри.
1.Правила техніки безпеки під час проведення рухливих ігор.
2. Розвиток координації рухів; формування правильної постави; виховання уваги,
3. «Швидко стати в шеренгу», “Переліт птахів”.
4. Вивчити правило гри та правильність виконання елементів гри.
Рухливі ігри.
1.Рухливі ігри для розширення рухових можливостей.
2. «Швидко стати в шеренгу», “Переліт птахів”.
3. Правила гри та закріплення навичок гри.
Рухливі ігри.
1.Рухливі ігри для розширення рухових можливостей, розвитоку координації рухів; формування правильної постави; виховання уваги.
2. “Тихо-гучно”; “Переліт птахів”.
3. Правила гри та закріплення навичок гри.
Рухливі ігри.
1.Рухливі ігри для розширення рухових можливостей, розвитку координації рухів, виховання уваги.
2. “Тихо-гучно”; “Переліт птахів”.
3. Правила гри та закріплення навичок гри.
Рухливі ігри.
1.Рухливі ігри для розширення рухових можливостей, поважного ставлення до отчуючих з використанням дрібного спортивного інвентарю
2. «До своїх прапорців”, “Тихо-гучно”.
3. Правила гри та закріплення навичок гри.
Рухливі ігри.
1.Рухливі ігри для розширення рухових можливостей, поважного ставлення до отчуючих з використанням дрібного спортивного інвентарю
2. «До своїх прапорців”, “Тихо-гучно”.- норматив
3. Правила гри та закріплення навичок гри.
2. Школа пересувань 14 год.
Інструктаж з БЖ № 3 інструкція № 46 під час проведення Спортивно масових заходів.
1.Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.
2. Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою».
3. Біг: з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку; із різних вихідних положень;
4. Танцювальні кроки: приставний крок в сторону, вперед, назад.
5.Рухлива гра: “До своїх прапорців”.
1. Організовуючі вправи: стійки, команди, шикування, розмикання і змикання.
2. Загальнорозвивальні вправи.
3. Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою».
4. Біг: з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку; із різних вихідних положень;
5. Танцювальні кроки: приставний крок в сторону, вперед, назад.
6. Рухлива гра: ,“Виклик номерів”.
1. Організовуючі вправи: стійки, команди, шикування, розмикання і змикання.
2. Загальнорозвивальні вправи.
3. Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою».
4. Біг: з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку; із різних вихідних положень;
5. Танцювальні кроки: приставний крок в сторону, вперед, назад.
6. Рухлива гра: ,“Виклик номерів”.
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. Біг з високого старту до 30 м;
5. Рухлива гра: “До своїх прапорців”.
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. Біг з високого старту до 30 м;
5. Рухлива гра: “Вовк у канаві”
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. Біг з високого старту до 30 м;
5. Рухлива гра: “Вовк у канаві”
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. Біг з високого старту до 500 м;
5. Рухлива гра: “Горобці й ворони”
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. Біг з високого старту до 500 м;
5. Рухлива гра: “Горобці й ворони”
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. Біг з високого старту до 500 м;
5. Рухлива гра: “Іподром”.
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. Чергування ходьби та бігу до 1000 м;
5. Рухлива гра: “Ловіння мавп”
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. Чергування ходьби та бігу до 1000 м; - норматив.
5. Рухлива гра: “Ловіння мавп”.
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. «Човниковий» біг 4 х 9 м;
5.Елементи українських народних танців, танцювальна комбінація на 32 такти;
5. Рухлива гра: Виклик номерів”.
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. «Човниковий» біг 4 х 9 м;
5.Елементи українських народних танців, танцювальна комбінація на 32 такти; - норматив.
5. Рухлива гра: Виклик номерів”.
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4. «Човниковий» біг 4 х 9 м; - норматив
5.Елементи українських народних танців.
5. Рухлива гра: “Будиночки”.
3. Школа стрибків 6 год.
Інструктаж з БЖ № 4 інструкція № 46 під час проведення уроків Легкої атлетики.
1. Вправи на розвиток швидкості, координації, сили..
2.Організуючі вправи.
3. Загальнорозвивальні вправи.
4.Різновиди ходьби, та бігу.
5.Стрибки на місці на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом; з просуванням вперед, назад, у присіді правим та лівим боком;
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди ходьби, та бігу.
4.Різновиди стрибків.
5. Стрибки зі скакалкою, стрибки поодинці, парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед;
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди стрибків.
4. Стрибки зі скакалкою, стрибки поодинці, парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед;
5. Стрибки в глибину.
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди стрибків.
4. Стрибки зі скакалкою,
5.Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами..
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди стрибків.
4. Стрибки зі скакалкою. – норматив.
5.Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами..
1.Організуючі вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Різновиди стрибків.
4.Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. – норматив.
Теоретико-методичні знання.
1 Постава як основа здоров’я. Режим дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг і взуття..
2.Правила безпеки під час занять фізичними вправами.
3. Шикування, перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки. Виконання стройових команд. Комплекс вправ з предметами
4.Ходьба колоною по одному у чергуванні з бігом.
5.Рухлива гра : “Ми весела дітвора”.
4. Школа культури рухів з елементами гімнастики 10 год.
Інструктаж з БЖ № 5 інструкція № 44 під час проведення уроків Гімнастики .
1.Організовуючі вправи: основну стійку, стійку ноги нарізно, широку стійку; команди «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!», «Кроком руш!», «Клас, стій!», «У колону по одному - Ставай!», «В одну шеренгу – Ставай!», «У коло – Ставай!», «Відставити!»; розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі; повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» (стрибком);
2.Загальнорозвивальні вправи.
3. Положення тіла у просторі.
4. Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи), перекати в групування, перекид боком;
1.Організовуючі вправи:
2.Загальнорозвивальні вправи.
3. Положення тіла у просторі, сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ),упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах), виси (стоячи, лежачи);
4. Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи), перекати в групування, перекид боком;
1.Організовуючі вправи: Стройові вправи.
2.Загальнорозвивальні вправи. Комплекс ранкової гімнастики.
3. Положення тіла у просторі, сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ),упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах), виси (стоячи, лежачи);
4. Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи), перекати в групування, перекид боком.
1.Організовуючі вправи. Стройові команди та прийоми. - норматив.
2.Загальнорозвивальні вправи. Комплекс ранкової гімнастики.
3. Положення тіла у просторі, сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ),упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах), виси (стоячи, лежачи)
4.Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи).
1.Організовуючі вправи. Стройові команди.
2.Загальнорозвивальні вправи. Комплекс ранкової гімнастики.
3. Положення тіла у просторі, сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ),упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах), виси (стоячи, лежачи);
4. Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи).
5. Згинання та розгинання рук в упорі лежачі.
1.Організовуючі вправи. Стройові команди.
2.Загальнорозвивальні вправи. Комплекс ранкової гімнастики.
3. Положення тіла у просторі, сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ),упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах), виси (стоячи, лежачи);
4. Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи).
5. Згинання та розгинання рук в упорі лежачі.
1.Організовуючі вправи. Стройові команди.
2.Загальнорозвивальні вправи. Комплекс ранкової гімнастики. - норматив.
3. Положення тіла у просторі, сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ),упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах), виси (стоячи, лежачи);
4. Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи).
5. Згинання та розгинання рук в упорі лежачі.
1.Організовуючі вправи. Стройові команди.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3.Положення тіла у просторі, сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ),упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах), виси (стоячи, лежачи);
4.Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи).
5.Нахил тулуба із положення сидячи
1.Організовуючі вправи. Стройові команди.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3. Положення тіла у просторі, сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ),упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах), виси (стоячи, лежачи);
4. Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи). - норматив.
5. Нахил тулуба із положення сидячи.
1.Організовуючі вправи. Стройові команди.
2.Загальнорозвивальні вправи.
3. Положення тіла у просторі, сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ),упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах), виси (стоячи, лежачи);
4. Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи).
5. Підтягування у висі лежачи .
5. Школа м’яча 7 год.
Інструктаж з БЖ № 6 інструкція № 44 під час проведення уроків Спортивних ігор.
1. Вправи на розвиток швидкості, спритності, координації.
2. Вправи з малим м’ячем (тенісним або гумовим); 3.Корегувальні вправи біля гімнастичних пристроїв.
4.Метання м'яча.
5.Ведення м'яча.
1. Організовуючі вправи. Стройові команди.
2.Загальнорозвивальні вправи з м’ячами.
3. Вправи на розвиток швидкості, спритності, координації.
4.Корегувальні вправи біля гімнастичних пристроїв.
5.Метання м'яча.
6.Ведення м'яча.
1. Вправи на розвиток швидкості, спритності, координації.
2.Вправи з великим м’ячем (гумовим, футбольним №3, волейбольним, для міні-баскетболу). 3.Корегувальні вправи біля гімнастичних пристроїв.
4.Метання м'яча.
5. Ведення м'яча.
6.Зупинка м'яча.
1. Організовуючі вправи. Стройові команди.
2.Загальнорозвивальні вправи з м’ячами.
3. Вправи на розвиток швидкості, спритності, координації.
4. .Вправи з великим м’ячем (гумовим, футбольним №3, волейбольним, для міні-баскетболу).
5.Метання м'яча.
6.Ведення м'яча.
1. Вправи на розвиток швидкості, спритності, координації.
2.Вправи з великим м’ячем (гумовим, футбольним №3, волейбольним, для міні-баскетболу). 3.Корегувальні вправи біля гімнастичних пристроїв.
4.Метання м'яча.
5. Ведення м'яча.
6.Зупинка м'яча.
1. Організовуючі вправи. Стройові команди.
2.Загальнорозвивальні вправи з м’ячами.
3. Вправи на розвиток швидкості, спритності, координації.
4. .Вправи з великим м’ячем (гумовим, футбольним №3, волейбольним, для міні-баскетболу).
5. Метання м'яча. – норматив.
6.Ведення м'яча.
7.Зупинка м'яча.
1. Вправи на розвиток швидкості, спритності, координації.
2.Вправи з великим м’ячем (гумовим, футбольним №3, волейбольним, для міні-баскетболу). 3.Корегувальні вправи біля гімнастичних пристроїв.
4.Метання м'яча.
5. Ведення м'яча.
6.Зупинка м'яча.
|
|
|