А. Пішохід (дорослий) перетинає проїзну частину дороги справа наліво. Видимість пішохода необмежена


Скачати 132.31 Kb.
Назва А. Пішохід (дорослий) перетинає проїзну частину дороги справа наліво. Видимість пішохода необмежена
Дата 26.08.2013
Розмір 132.31 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи



Характеристика ДТС

Оцінка водієм дорожньої обстановки

А. Пішохід (дорослий) перетинає проїзну частину дороги справа наліво.

Видимість пішохода необмежена

1

* Проїзна частина має одну чи кілька смуг для руху в кожному напрямку

** ТЗ рухається по крайній правій
смузі проїзної частини


*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть біля краю проїзної
частини, рухається кроками до проїзної 
частини

**** Темп руху   пішохода по проїзній частині — крок

Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (з тротуару чи узбіччя)

 

2

* Проїзна частина має дві і більше смуг для руху в кожному напрямку

** ТЗ рухається по другій смузі
проїзної частини свого напрямку
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається в темпі кроку
до проїзної частини
**** Темп руху пішохода по проїзній частині — крок


Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (з тротуару чи узбіччя)

 

3

* Проїзна частина має три і більше смуг для руху в кожному напрямку

** ТЗ рухається по третій і далі  смузі проїзної частини свого напрямку

*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини або рухається в темпі кроку до проїзної частини
**
** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок (без зупинок і зміни темпу руху)


З моменту виходу пішохода на проїзну частину водій повинен виявляти особливу увагу до дорожньої  обстановки і підготуватися до вживання необхідних заходів для запобігання ДТП.

Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться на відстані, що дає змогу зупинити ТЗ до  лінії руху пішохода (крайній випадок — на відстані, яка дорівнює зупинному шляху автомобіля So)

 

4

* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної частини чи рухається в темпі кроку до проїзної частини


101

**** Темп руху пішохода з моменту
виходу на проїзну частину змінюється з кроку на біг


 

Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (з тротуару чи  узбіччя)

 

5

* Незалежно від ширини проїзної частини і розташування ТЗ на ній

*** Пішохід рухається по проїзній
частині в темпі, при якому за час
зближення із ТЗ не досягає небезпечної зони або встигає залишити
 ії
**** Темп руху пішохода змінюється
на темп, при якому за час зближення ТЗ і пішохода останній може виявитися в небезпечній зоні


Небезпека для руху виникає з моменту зміни темпу руху пішохода (прискорення, уповільнення чи зупинка)

 

6

* Незалежно від ширини проїзної частини і розташування ТЗ на ній

*** Пішохід наближається до проїзної частини в темпі бігу і за час зближення може виявитися  в небезпечній зоні
**** Темп руху пішохода — б
іг

 

З моменту виявлення пішохода, який
біжить, водій повинен проявити особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися до вжиття необхідних заходів для попередження ДТП.
Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться на відстані, що створює можливість зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайнійвипадок — на відстані, що дорівнює зупинному шляху автомобіля 
So)

7

* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід виходить на проїзну
частину по нерегульованому пішохідному переходу
**** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок


Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (із тротуару чи узбіччя)

8

* Незалежно від ширини проїзної
частини
 і розташування ТЗ на ній
***
 Пішохід з'являється на проїзній частині в полізору водія через
нерухому
 перешкоду, що обмежує
оглядовість


**** Темп  руху  пішохода  —   крок
або біг


Небезпека для руху виникає з моменту появи пішохода з-за нерухомої перешкоди

 

9

* Незалежно  від ширини  проїзної частини

** ТЗ виконує обгін чи  випереджує інший ТЗ

*** Пішохід з'являється на проїзній
частині
 в полі зору водія через передню частинуТЗ, що обганяється (випереджається)
****
 Темп руху пішохода  крок, біг

Небезпека для руху виникає з моменту появи пішохода через передню частину попутного ТЗ

Б. Пішохід (дорослий) перетинає проїзну частину дороги зліва направо

1

* Проїзна частина має:

одну смугу для руху в кожному напрямку (на дорогах із двостороннім рухом);

одну чи дві смуги для руху
(на дорогах з одностороннім рухом)


*** Незалежно від розташування
ТЗ по ширині проїзної частини


*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається кроком до про-
їзної частини


*** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок


Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну
частину дороги


 

2

* Проїзна частина має:

дві і більше смуг для  руху
в кожному напрямку (на дорогах
із двостороннім рухом);


три і більше смуг для руху
(на дорогах з одностороннім  рухом)


** ТЗ рухається в правій крайній
смузі


*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається кроком до про
їзної частини

****Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок


моменту виходу пішохода на проїзну частину водій повинен виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися вжитинеобхідних заходів для запобігання ДТП.

Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться на відстані, що дає змогу зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайній випадок — на відстані, яка дорівнює зупинному шляху автомобіля So)

 

3

* Проїзна частина має:

 - дві і більше смуг для руху
в кожному напрямку (на дорогах
із двостороннім рухом);


- три і більше смуг для руху
(на дорогах з одностороннім  рухом);


** Незалежно   від   розташування
ТЗ на проїзній частині
*** Пішохід біжить до проїзної частини і за час зближення може виявитися в небезпечній зоні
**** Темп руху пішохода — біг


З моменту виявлення пішохода,
котрий біжить, водій має проявляти особливу увагу до дорожньої
обстановки і підготуватися вжити
необхідних заходів для запобігання ДТП.


Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться відстані, що створює можливість зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайній випадок — на відстані,
яка дорівнює зупинному шляху автомобіля
 So)

 

4

* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини або рухається кроком до
проїзної частини


**** Темп руху пішохода з моменту
виходу на проїзну частині змінюється з кроку на біг


 

Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (з тротуару чи узбіччя)

 

5

* Проїзна частина має три і більше смуг для руху на дорогах з одностороннім рухом

** ТЗ рухається по крайній правій
смузі


*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається кроком до проїзної частини


*** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок (без зупинок і зміни темпу руху)


З моменту виходу пішохода на проїзну частину водій повинен виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися вжити необхідних заходів для запобігання ДТП.

Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться на відстані, що дає змогу зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайній випадок — на відстані, що дорівнює зупинному шляху автомобіля So)

 

6

* Проїзна частина має три і більше смуг для руху на дорогах з одностороннім рухом

**ТЗ рухається по другій і наступних смугах

*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається кроком до проїзної частини


*** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок (без зупинок і зм
іни темпу руху)

Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (з тротуару чи узбіччя)

 

7

* Проїзна частина має дві і більше смуг для руху в кожнім напрямку на дорогах із двостороннім рухом

** Незалежно   від   розташування
ТЗ на проїзній частині


*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається кроком до проїзної частини


*** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок (без зупинок і зміни темпу руху
)

З моменту виходу пішохода на проїзну частину водій повинен виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися вжитинеобхідних заходів для запобігання ДТП.

Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться на відстані, що створює можливість зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайній випадок — на відстані, яка дорівнює зупинному шляху автомобіля So)

8

* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід рухається по проїзній
частині в темпі, при якому за час
зближення із ТЗ не досягає небезпечної зони чи встигає залишити її


**** Темп руху пішохода змінюється на темп, при якому за час зближення ТЗ і пішохода останній може виявитися в небезпечній зоні

Небезпека для руху виникає з моменту зміни темпу руху пішохода
(прискорення, уповільнення чи зупинка)


 

9

* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід   виходить   на   проїзну
частину по нерегульованому пішохідному переході


**** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок


 

Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (із тротуару чи узбіччя)

 

10

* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід з'являється на проїзній частині в полі зору водія через
нерухому перешкоду, що обмежує
оглядовість


**** Темп   руху  пішохода   —   крок
чи біг


Небезпека для руху виникає з моменту появи пішохода з-за нерухомої перешкоди

 

11

* Незалежно від ширини проїзної частини

** ТЗ випереджає інше ТЗ
*** Пішохід з'являється на проїзній
частині   в  полі   зору   водія  через
передню частину, що обганяється
(випереджається) ТЗ
**** Темп руху пішохода — крок, біг


 

Небезпека для руху виникає з моменту появи пішохода з-за передньої частини попутного ТЗ

 

В. Пішохід (дорослий) знаходиться на проїзній частині

1

*** Пішохід стоїть на проїзній частині дороги, на безпечній відстані
від смуги руху ТЗ


**** Пішохід відновляє рух до смуги
руху ТЗ (незалежно від темпу)


 

Небезпека для руху виникає з моменту початку руху пішохода

2

*** Пішохід сто'Іть на проїзній частині дороги, на смузі руху ТЗ чи
в небезпечній близькості від 
неї

 

Із моменту виявлення пішохода
водій повинен виявляти особливу
увагу до дорожньої обстановки
і підготуватися вжити необхідних
заходів для запобігання ДТ
П.
Небезпека (перешкода) для руху
виникає з моменту, коли ТЗ знаходиться відстані, що дає змогу зупинити ТЗ до місця розташування пішохода чи здійснити його безпечний об'їзд


3

*** Пішохід рухається попутно чи
назустріч по проїзній частині дороги, на безпечній відстані від смуги руху ТЗ


**** Пішохід змінює напрямок руху
до смуги руху ТЗ (незалежно від темпу)


Небезпека для руху виникає з моменту зміни напряму руху пішохода

 

4

*** Пішохід рухається попутно чи
назустріч по проїзній частині дороги, по смузі руху ТЗ чи в небезпечній близькості від неї


 

З моменту виявлення пішохода водій повинен виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися вжити необхідних заходів для запобігання ДТП.
Небезпека (перешкода) для руху
виникає з моменту, коли ТЗ знаходиться відстані, що створює можливість зупинити ТЗ до місця роз'їзду (зустрічі) з пішоходом, чи здійснити
  його безпечний об'їзд

 

Г. Дорожньо-транспортні ситуації за участю:
- малолітніх пішоходів;

- сліпих пішоходів;

- пішоходів з явними ознаками сп’яніння.

1

*** Діти дошкільного віку (незалежно від їхньої поведінки, без догляду дорослих) перебувають за межами проїзної частини дороги на такій відстані від смуги руху ТЗ, при якому не виключається можливість потрапляння їх у небезпечну
зону за час зближення з ними


Із моменту виявлення дітей водій
повинен:


- виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки;

- підготуватися   вжити   необхідних
заходів для запобігання ДТП;


 - знизити швидкість до величини,
що дає змогу зупинитися до лінії
руху малолітнього пішохода.
Небезпека для руху виникає з моменту початку руху малолітнього
пішохода до смуги руху ТЗ


2

*** Діти дошкільного віку (незалежно від їхньої поведінки, без догляду дорослих) перебуваютьна проїзній частинідороги

Небезпека для руху виникає з моменту початку руху малолітнього
пішохода


3

****На проїзну частину викочується (вибивається) предмет гри дітей

Небезпека для руху виникає з моменту появи цього предмету на смузі руху ТЗ чи в безпосередній близкості від неї

4

***Поява на проїзній частині чи в ії межах сліпого пішохода (подає сигнал білою тростиною)

Небезпека для руху виникає з моментувиявлення сліпого пішохода

5

***Поява на проїзній частині  пішохода з явними ознаками сп’яніння ( або його дії неадекватні повединці пішохода на проїзній частині)

****Дії пішохода непередбачувані

Небезпека для руху виникає з моментувиявлення пішохода

Д. Дорожньо-транспортні ситуації у темний час доби і в умовах обмеженої видимості

1

** Пішохід з'являється в полі зору
водія:
— на смузі руху ТЗ чи в небезпечній близькості від неї
— рухається по проїзній частині до смуги руху ТЗ і за час зближення   може   виявитися   на  смузі руху ТЗ (у небезпечній близькості від неї)
від неї)


Небезпека для руху виникає з моменту видимості пішохода

2

**Пішохід з'являється в полі зору
водія:
— рухаючись   по   проїзній   частині,  тривалий   час   знаходиться в полі зору водія;
— до виходу на проїзну частину дороги


Небезпека для водія — див. розділи А, В таблиці

 

Схожі:

« Відведені майданчики для паркування позначаються дорожніми знаками...
Повідомляю Вас, що переважна більшість майданчиків для паркування міста Одеса не відповідає чинному законодавству. А саме
Не кожен дорослий вміє красиво писати, що ж говорити про дітей?
Письмо складний процес, який вимагає спільної роботи м'язів кисті, усієї руки, координації рухів всього тіла. Не кожен дорослий вміє...
« Відведені майданчики для паркування позначаються дорожніми знаками...
В останній період, автомобілістів міста Одеса турбує низка питань, викликаних тим, що на їхню думку вимога оплати за послуги з паркування...
« Відведені майданчики для паркування позначаються дорожніми знаками...
В останній період, автомобілістів міста Одеса турбує низка питань, викликаних тим, що на їхню думку вимога оплати за послуги з паркування...
« Відведені майданчики для паркування позначаються дорожніми знаками...
В останній період, автомобілістів різних міст України турбує низка питань, викликаних тим, що на їхню думку вимога оплати за послуги...
Управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради
Діти отримали травми різної ступені важкості та знаходяться на лікуванні в Шепетівській ЦРЛ. Події сталися в позаурочний час. Причини...
Встановити посадову особу, відповідальну за утримання вказаної ділянки дороги
ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці і залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану», що призводить...
Встановити посадову особу, відповідальну за утримання вказаної ділянки дороги
ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці і залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану», що призводить...
Вимоги до виховних досягнень учнів
«Якщо хочеш бути здоровим – загартовуйся», «Чистота – запорука здоров’я», «Вогонь буває різним», «Абетка пішохода», «Пригоди маленьких...
Дубова О., Новицький А
В свою чергу, біосфера – це зона активного життя, що охоплює нижню частину атмосфери, гідросферу і верхню частину літосфери. У біосфері...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка