А. Пішохід (дорослий) перетинає проїзну частину дороги справа наліво.
Видимість пішохода необмежена
|
1
|
* Проїзна частина має одну чи кілька смуг для руху в кожному напрямку
** ТЗ рухається по крайній правій
смузі проїзної частини
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть біля краю проїзної
частини, рухається кроками до проїзної частини
**** Темп руху пішохода по проїзній частині — крок
|
Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (з тротуару чи узбіччя)
|
2
|
* Проїзна частина має дві і більше смуг для руху в кожному напрямку
** ТЗ рухається по другій смузі
проїзної частини свого напрямку
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається в темпі кроку
до проїзної частини
**** Темп руху пішохода по проїзній частині — крок
|
Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (з тротуару чи узбіччя)
|
3
|
* Проїзна частина має три і більше смуг для руху в кожному напрямку
** ТЗ рухається по третій і далі смузі проїзної частини свого напрямку
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини або рухається в темпі кроку до проїзної частини
**** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок (без зупинок і зміни темпу руху)
|
З моменту виходу пішохода на проїзну частину водій повинен виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися до вживання необхідних заходів для запобігання ДТП.
Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться на відстані, що дає змогу зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайній випадок — на відстані, яка дорівнює зупинному шляху автомобіля So)
|
4
|
* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної частини чи рухається в темпі кроку до проїзної частини
101
**** Темп руху пішохода з моменту
виходу на проїзну частину змінюється з кроку на біг
|
Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (з тротуару чи узбіччя)
|
5
|
* Незалежно від ширини проїзної частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід рухається по проїзній
частині в темпі, при якому за час
зближення із ТЗ не досягає небезпечної зони або встигає залишити ії **** Темп руху пішохода змінюється
на темп, при якому за час зближення ТЗ і пішохода останній може виявитися в небезпечній зоні
|
Небезпека для руху виникає з моменту зміни темпу руху пішохода (прискорення, уповільнення чи зупинка)
|
6
|
* Незалежно від ширини проїзної частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід наближається до проїзної частини в темпі бігу і за час зближення може виявитися в небезпечній зоні
**** Темп руху пішохода — біг
|
З моменту виявлення пішохода, який
біжить, водій повинен проявити особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися до вжиття необхідних заходів для попередження ДТП.
Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться на відстані, що створює можливість зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайнійвипадок — на відстані, що дорівнює зупинному шляху автомобіля So)
|
7
|
* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід виходить на проїзну
частину по нерегульованому пішохідному переходу
**** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок
|
Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (із тротуару чи узбіччя)
|
8
|
* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід з'являється на проїзній частині в полізору водія через
нерухому перешкоду, що обмежує
оглядовість
**** Темп руху пішохода — крок
або біг
|
Небезпека для руху виникає з моменту появи пішохода з-за нерухомої перешкоди
|
9
|
* Незалежно від ширини проїзної частини
** ТЗ виконує обгін чи випереджує інший ТЗ
*** Пішохід з'являється на проїзній
частині в полі зору водія через передню частинуТЗ, що обганяється (випереджається)
**** Темп руху пішохода — крок, біг
|
Небезпека для руху виникає з моменту появи пішохода через передню частину попутного ТЗ
|
Б. Пішохід (дорослий) перетинає проїзну частину дороги зліва направо
|
1
|
* Проїзна частина має:
- одну смугу для руху в кожному напрямку (на дорогах із двостороннім рухом);
- одну чи дві смуги для руху
(на дорогах з одностороннім рухом)
*** Незалежно від розташування
ТЗ по ширині проїзної частини
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається кроком до про-
їзної частини
*** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок
|
Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну
частину дороги
|
2
|
* Проїзна частина має:
- дві і більше смуг для руху
в кожному напрямку (на дорогах
із двостороннім рухом);
- три і більше смуг для руху
(на дорогах з одностороннім рухом)
** ТЗ рухається в правій крайній
смузі
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається кроком до проїзної частини
****Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок
|
3 моменту виходу пішохода на проїзну частину водій повинен виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися вжитинеобхідних заходів для запобігання ДТП.
Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться на відстані, що дає змогу зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайній випадок — на відстані, яка дорівнює зупинному шляху автомобіля So)
|
3
|
* Проїзна частина має:
- дві і більше смуг для руху
в кожному напрямку (на дорогах
із двостороннім рухом);
- три і більше смуг для руху
(на дорогах з одностороннім рухом);
** Незалежно від розташування
ТЗ на проїзній частині
*** Пішохід біжить до проїзної частини і за час зближення може виявитися в небезпечній зоні
**** Темп руху пішохода — біг
|
З моменту виявлення пішохода,
котрий біжить, водій має проявляти особливу увагу до дорожньої
обстановки і підготуватися вжити
необхідних заходів для запобігання ДТП.
Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться відстані, що створює можливість зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайній випадок — на відстані,
яка дорівнює зупинному шляху автомобіля So)
|
4
|
* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини або рухається кроком до
проїзної частини
**** Темп руху пішохода з моменту
виходу на проїзну частині змінюється з кроку на біг
|
Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (з тротуару чи узбіччя)
|
5
|
* Проїзна частина має три і більше смуг для руху на дорогах з одностороннім рухом
** ТЗ рухається по крайній правій
смузі
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається кроком до проїзної частини
*** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок (без зупинок і зміни темпу руху)
|
З моменту виходу пішохода на проїзну частину водій повинен виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися вжити необхідних заходів для запобігання ДТП.
Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться на відстані, що дає змогу зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайній випадок — на відстані, що дорівнює зупинному шляху автомобіля So)
|
6
|
* Проїзна частина має три і більше смуг для руху на дорогах з одностороннім рухом
**ТЗ рухається по другій і наступних смугах
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається кроком до проїзної частини
*** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок (без зупинок і зміни темпу руху)
|
Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (з тротуару чи узбіччя)
|
7
|
* Проїзна частина має дві і більше смуг для руху в кожнім напрямку на дорогах із двостороннім рухом
** Незалежно від розташування
ТЗ на проїзній частині
*** Пішохід до виходу на проїзну
частину стоїть на краю проїзної
частини, рухається кроком до проїзної частини
*** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок (без зупинок і зміни темпу руху)
|
З моменту виходу пішохода на проїзну частину водій повинен виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися вжитинеобхідних заходів для запобігання ДТП.
Небезпека для руху виникає в момент, коли ТЗ знаходиться на відстані, що створює можливість зупинити ТЗ до лінії руху пішохода (крайній випадок — на відстані, яка дорівнює зупинному шляху автомобіля So)
|
8
|
* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід рухається по проїзній
частині в темпі, при якому за час
зближення із ТЗ не досягає небезпечної зони чи встигає залишити її
**** Темп руху пішохода змінюється на темп, при якому за час зближення ТЗ і пішохода останній може виявитися в небезпечній зоні
|
Небезпека для руху виникає з моменту зміни темпу руху пішохода
(прискорення, уповільнення чи зупинка)
|
9
|
* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід виходить на проїзну
частину по нерегульованому пішохідному переході
**** Темп руху пішохода по проїзній
частині — крок
|
Небезпека для руху виникає з моменту виходу пішохода на проїзну частину дороги (із тротуару чи узбіччя)
|
10
|
* Незалежно від ширини проїзної
частини і розташування ТЗ на ній
*** Пішохід з'являється на проїзній частині в полі зору водія через
нерухому перешкоду, що обмежує
оглядовість
**** Темп руху пішохода — крок
чи біг
|
Небезпека для руху виникає з моменту появи пішохода з-за нерухомої перешкоди
|
11
|
* Незалежно від ширини проїзної частини
** ТЗ випереджає інше ТЗ
*** Пішохід з'являється на проїзній
частині в полі зору водія через
передню частину, що обганяється
(випереджається) ТЗ
**** Темп руху пішохода — крок, біг
|
Небезпека для руху виникає з моменту появи пішохода з-за передньої частини попутного ТЗ
|
В. Пішохід (дорослий) знаходиться на проїзній частині
|
1
|
*** Пішохід стоїть на проїзній частині дороги, на безпечній відстані
від смуги руху ТЗ
**** Пішохід відновляє рух до смуги
руху ТЗ (незалежно від темпу)
|
Небезпека для руху виникає з моменту початку руху пішохода
|
2
|
*** Пішохід сто'Іть на проїзній частині дороги, на смузі руху ТЗ чи
в небезпечній близькості від неї
|
Із моменту виявлення пішохода
водій повинен виявляти особливу
увагу до дорожньої обстановки
і підготуватися вжити необхідних
заходів для запобігання ДТП. Небезпека (перешкода) для руху
виникає з моменту, коли ТЗ знаходиться відстані, що дає змогу зупинити ТЗ до місця розташування пішохода чи здійснити його безпечний об'їзд
|
3
|
*** Пішохід рухається попутно чи
назустріч по проїзній частині дороги, на безпечній відстані від смуги руху ТЗ
**** Пішохід змінює напрямок руху
до смуги руху ТЗ (незалежно від темпу)
|
Небезпека для руху виникає з моменту зміни напряму руху пішохода
|
4
|
*** Пішохід рухається попутно чи
назустріч по проїзній частині дороги, по смузі руху ТЗ чи в небезпечній близькості від неї
|
З моменту виявлення пішохода водій повинен виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки і підготуватися вжити необхідних заходів для запобігання ДТП.
Небезпека (перешкода) для руху
виникає з моменту, коли ТЗ знаходиться відстані, що створює можливість зупинити ТЗ до місця роз'їзду (зустрічі) з пішоходом, чи здійснити його безпечний об'їзд
|
Г. Дорожньо-транспортні ситуації за участю: - малолітніх пішоходів;
- сліпих пішоходів;
- пішоходів з явними ознаками сп’яніння.
|
1
|
*** Діти дошкільного віку (незалежно від їхньої поведінки, без догляду дорослих) перебувають за межами проїзної частини дороги на такій відстані від смуги руху ТЗ, при якому не виключається можливість потрапляння їх у небезпечну
зону за час зближення з ними
|
Із моменту виявлення дітей водій
повинен:
- виявляти особливу увагу до дорожньої обстановки;
- підготуватися вжити необхідних
заходів для запобігання ДТП;
- знизити швидкість до величини,
що дає змогу зупинитися до лінії
руху малолітнього пішохода.
Небезпека для руху виникає з моменту початку руху малолітнього
пішохода до смуги руху ТЗ
|
2
|
*** Діти дошкільного віку (незалежно від їхньої поведінки, без догляду дорослих) перебуваютьна проїзній частинідороги
|
Небезпека для руху виникає з моменту початку руху малолітнього
пішохода
|
3
|
****На проїзну частину викочується (вибивається) предмет гри дітей
|
Небезпека для руху виникає з моменту появи цього предмету на смузі руху ТЗ чи в безпосередній близкості від неї
|
4
|
***Поява на проїзній частині чи в ії межах сліпого пішохода (подає сигнал білою тростиною)
|
Небезпека для руху виникає з моментувиявлення сліпого пішохода
|
5
|
***Поява на проїзній частині пішохода з явними ознаками сп’яніння ( або його дії неадекватні повединці пішохода на проїзній частині)
****Дії пішохода непередбачувані
|
Небезпека для руху виникає з моментувиявлення пішохода
|
Д. Дорожньо-транспортні ситуації у темний час доби і в умовах обмеженої видимості
|
1
|
** Пішохід з'являється в полі зору
водія:
— на смузі руху ТЗ чи в небезпечній близькості від неї
— рухається по проїзній частині до смуги руху ТЗ і за час зближення може виявитися на смузі руху ТЗ (у небезпечній близькості від неї)
від неї)
|
Небезпека для руху виникає з моменту видимості пішохода
|
2
|
**Пішохід з'являється в полі зору
водія:
— рухаючись по проїзній частині, тривалий час знаходиться в полі зору водія;
— до виходу на проїзну частину дороги
|
Небезпека для водія — див. розділи А, В таблиці
|