|
|
Скачати 123.02 Kb.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Автор навчального проекту: |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові: |
Тулей Ігор Анатолійович |
Місце роботи / Назва навчального закладу: |
Віницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського Інститут фізичного виховання і спорту |
Місце проживання автора проекту: |
м. Вінниця, вул. 50 – ти річчя Перемоги, 20 |
Відомості про тренінг: |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів): |
Кобися Алла Петрівна |
Місце проведення тренінгу: |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського |
Дати проведення тренінгу: |
09.02.2010 р. – 27.04.2010 р |
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту? |
Так Ні |
Опис проекту |
||
Назва проекту: |
Стихія ХХI століття |
|
Основні питання: |
||
Ключове питання: |
Футбол: дань моді чи поклик душі? |
|
Тематичні питання: |
1. Яка різниця між професійним та аматорським футболом? 2. Яку роль відігріє «м’язовий корсет людини» при заняттях футболом? 3. Як виникло зародження футболу у ….. році на розвиток світового футболу? 4. Як сприяють заняття футболом на відношення спортсменів до «нездорового способу життя» ? |
|
Змістові питання: |
1. Як була започаткована гра «футбол»? 2. Які є правила гри у футбол? 3. Які тактики використовуються у футболі? 4. Який режим харчування юного футболіста? 5. Яка з українських команд володіє кубком Ліги Європи? 6. З якого віку найкраще почати займатися футболом? 7. Що входить в екіпіровку футболіста? 8. Яка маса футбольного м’яча є оптимальною для даного виду спорту? 9. Як впливають шкідливі звички на фізичний стан футболіста? |
|
Стислий опис: |
||
Завдяки проекту «Стихія ХХI століття» учні 7-8 класів вивчають історію виникнення та розвитку футболу як виду спорту та сучасне становище футболу з-поміж інших видів спорту, збирають інформацію про досягнення українських футбольних клубів та окремих футболістів, досліджують вплив футболу на фізичний стан спортсмена. Пошук даної інформації буде здійснюватись за допомогою Інтернету. У цьому проекті учні мають змогу продемонструвати свої знання, вміння та навички, а також розвивати такі навички як: аналіз, синтез, оцінювання. Даний проект об’єднує учнів та допомагає оволодіти навичками колективної роботи, дає змогу повноцінно виявити здібності кожної дитини. |
||
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект |
||
Основи економіки Українська мова і література Зарубіжна література Музика, образотворче мистецтво Інформатика Всесвітня історія Іноземна мова |
Людина і суспільство/Основи філософії Я і Україна/Довкілля/ Природознавство Фізика, астрономія Математика Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ Біологія |
Географія Хімія Історія України Основи правознавства Трудове навчання Інше: Інше: інше: |
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект |
||
1–4 5-7 Інше: |
8-9 10-11 Інше: |
|
Державні освітні стандарти та навчальні програми: |
|
|
З освітньої галузі «Інформатика»
З Освітньої галузі "Здоров'я і фізична культура" Метою реалізації змісту освітньої галузі "Здоров'я і фізична культура" є формування основи для забезпечення і всебічного розвитку здоров'я учнів; підвищення рівня фізичної підготовленості; формування і поліпшення основних життєво важливих рухових навичок, умінь та пов'язаних з ними знань; підготовка до активної участі в забезпеченні повноцінного тривалого життя в природних, техногенних та соціальних умовах, які постійно змінюються; до безпечної трудової діяльності та надання першої допомоги; до захисту Вітчизни та вибору професії. В основній і старшій школі зміст освітньої галузі "Здоров'я і фізична культура" характеризується такими змістовими лініями:
Зміст лінії "Фізичне здоров'я людини "дає можливість учням вивчити:
З Освітньої галузі “Біологія” Уявлення про людський організм як відкриту саморегульовану систему. Знання про будову, функціонування, розвиток та поведінку організмів; принципи роботи регуляторних систем, зв'язок організмів різних царств та екологічних груп із середовищем існування, значення їх в природі, господарстві та житті людини, місце і роль людини в світі. Уміння пояснювати процеси життєдіяльності та основні властивості живих систем, виявляти взаємозалежність організмів та їх пристосованість до умов існування, надавати першу допомогу при нещасних випадках, використовувати знання для ведення здорового способу життя. |
|
Навчальні цілі та очікувані результати навчання: |
Діяльність учнів: |
Під час виконання проекту та по його завершенні учні будуть володіти набором знань із різних навчальних предметів. У учнів формуються знання про абсолютне здоров’я, про необхідність підтримувати та забезпечувати його різними профілактичними засобами. Учні отримують нові та поглиблюють вже існуючі знання з біології стосовно анатомічного розвитку дитини, яка займається футболом; а з фізичної культури матимуть знання про футбол як вид спорту, про розвиток різних систем організму, про можливі тактики та техніку їх виконання . З інформатики отримують вміння працювати з комп’ютерними програмами (Microsoft Word, Microsoft Excel, Publisher, Power Point та інші), в пошукових системах мережі Internet, з електронними довідниками, енциклопедіями; з історії отримають знання про появу, еволюцію і розвиток футболу як одного із видів олімпійського спорту, матимуть можливість дослідити динаміку розвитку футболу в світі та в Україні. Очікуваними результатами навчання є те, що учні будуть прагнути займатись таким видом спорту як футбол . |
На початку проекту учні отримують завдання у вигляді учительської презентації, в якій окреслюються основні напрямки діяльності учнів. Далі учні знайомляться із відповідними дидактичними матеріалами (кросворд-дом, тестами, опитуваннями та дослідженням). Учні об’єднуються в малі групи за інтересами, обговорюють тему групового проекту «Стихія ХХI століття», опрацьовують інформацію в шкільній та обласній бібліотеках, займаються пошуком матеріалу в підручниках та Інтернет. Наступним кроком – є планування дослідження, формулювання гіпотези, наприклад «Футбол: дань моді чи поклик душі?». На уроках та в позаурочний час учні знайомляться з програмами Excel, Power Point, Publisher, планують та розробляють сценарій презентацій, публікацій, веб-сайту; створюють презентації, публікації та веб-сайт, використовуючи для цього форми оцінювання публікацій, презентацій та веб-сайтів, вибирають (пишуть) статті, малюнки та розміщують їх на сторінках, створюють гіперпосилання. По завершенню технічних аспектів проекту (створення публікації, розміщення сайту, розробки презентації) учні презентують свою роботу в групі один для одного та для запрошених гостей – учнів з іншої групи, адміністрації навчального закладу, батьків. Результати проекту будуть опубліковані в черговому випуску шкільної газети «Шкільний звіт» та розміщені на сайті нашого навчального закладу. |
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту: |
|
1 місяць |
|
Вхідні знання та навички: |
|
Функціональні знання клавіатури та вміння користуватись мишею (вміння роздруковувати, копіювати, вставляти, зберігати інформацію на комп’ютері). Знання програм пакету Microsoft Offisе (PowerPoint, Excel, Microsoft Publisher, Word), вміння розшукувати та опрацьовувати інформацію Уміння письмово переказувати (докладно, стисло, вибірково), самостійно створювати письмові тексти, висловлювати в них власну думку про певні події, ситуації, прочитаний твір, дотримуватись вимог до мовлення, вдосконалювати написане Критичне мислення, навички оцінювання суспільних явищ і процесів, життєві та прикладні особистісно-життєтворчі, соціалізуючі, комунікативні, інтелектуально-інформаційні навички. |
|
Матеріали та ресурси: |
|
Обладнання (відмітити необхідні прилади): |
Фотоапарат Принтер Цифровий фотоапарат Програвач DVD-дисків Засоби для зв’язку з Інтернетом |
Лазерний диск Відеокамера Проектор Сканер Телевізор |
Комп’ютер(и) Відеомагнітофон Обладнання для проведення відеоконференцій Інше: |
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми): |
||
Бази даних Табличний процесор Видавничі системи Програми для підтримки роботи з електронною поштою Енциклопедія на компакт-диску |
Програми опрацювання зображень Веб-браузер для перегляду веб-сайтів Програми для створення мультимедійних презентацій |
Програми для створення веб-сайтів Текстовий редактор Програми для створення публікацій Архіватори Інше: |
|
Друковані матеріали:
|
|
Додаткове приладдя та витратні матеріали: |
Папір для принтера, фотопапір, ватмани, маркери. |
Ресурси Інтернету: |
|
Інше: |
|
Диференціація навчання: |
|
Учні, які добре володіють комп’ютером надають допомогу слабшим у оформленні своїх робіт. Слабшим учням надати більше часу для оформлення, та завдання пошукового плану. |
|
Оцінювання знань та вмінь учнів: |
Оцінювання проводиться як під час створення проекту, для заохочення учнів, так і після його закінчення. Оцінювання знань та вмінь учнів проводиться за допомогою критеріїв оцінювання учнів. На етапі створення презентації оцінювання проводиться незалежним учнівським колективом. На етапі створення публікації оцінювання може проводитись колективом викладачів. На етапі створення веб-сайту оцінювання може проводитись колегами, учнями, батьками, викладачами. |
Ключові слова: |
Фізична культура, футбол, м’яч, футбольна екіпіровка, розміри футбольного м’яча, тактика |
|
План навчального проекту Примітка Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції |
План навчального проекту Примітка Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
|
План навчального проекту Примітка Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
План навчального проекту Примітка Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
|
План навчального проекту Примітка Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
План навчального проекту Примітка Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
|
План навчального проекту Примітка Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
План навчального проекту Примітка Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
|
План навчального проекту Примітка Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |
План навчального проекту Примітка Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст |