ПРОГРАМА


Скачати 223.98 Kb.
Назва ПРОГРАМА
Дата 09.04.2013
Розмір 223.98 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Головне управління освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації

Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області
ПРОГРАМА

Всеукраїнської науково-практичної конференції
29 березня 2012 року



Чернівці – 2012

ОРГКОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

Голова оргкомітетуМихайло Йозефович Бауер, начальник Головного управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, кандидат філософських наук, доцент.

Заступник голови оргкомітетуГригорій Іванович Білянін, директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат педагогічних наук, доцент.

Члени оргкомітету: Емілія Петрівна Бабин, головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти та виховної роботи Головного управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації.

Галина Леонідівна Мельничук, доцент кафедри методики викладання базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук.

Тетяна Василівна Шамілова, головний бухгалтер Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

Лада Василівна Касьянчук, директор Чернівецького обласного центру естетичного виховання «Юність Буковини».

Секретар оргкомітетуТетяна Василівна Мороз, завідувач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат філологічних наук.
ПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ
09.00 – 10.00 – реєстрація учасників конференції (фойє Чернівецького обласного центру естетичного виховання «Юність Буковини», вул. Червоноармійська, 5)

10.00 – 13.00 – пленарне засідання (читальний зал бібліотеки ОЦЕВ «Юність Буковини»)

13.00 – 14.00 – перерва на обід, перехід до місць проведення секційних засідань.

14.00 – 16.30 – секційні засідання:

  • Секція 1. Організаційні та соціально-психологічні умови впровадження концепції навчання упродовж життя (читальний зал бібліотеки ОЦЕВ «Юність Буковини»).

  • Секція 2. Психолого-педагогічні проблеми наступності в сучасній неперервній освіті (ауд. 1 Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, вул. Франка, 20).

  • Секція 3. Неперервна освіта та дистанційне навчання (ауд. 3 Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області).

  • Секція 4. Компетентнісний підхід у системі післядипломної освіти (бібліотека Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області).

  • Секція 5. Фактори і тенденції розвитку інноваційної освіти в сучасних умовах (актовий зал Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області).

  • Секція 6. Зарубіжний досвід неперервної освіти та його застосування в Україні (ауд. 24 Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області).

16.30 – 17.30 – засідання круглого столу: звіти керівників секцій; прийняття рекомендацій; підбиття підсумків конференції (ауд. 24 Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області)

РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ
Доповідь на пленарному засіданні – до 20 хвилин

Доповідь на секційному засіданні – до 10 хвилин

Виступи в обговоренні доповідей – до 5 хвилин

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
10.00 – 13.00, читальний зал бібліотеки ОЦЕВ «Юність Буковини»
Відкриття конференції

Вітальне слово Бауера Михайла Йозефовича, начальника Головного управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, кандидата філософських наук, доцента.
Вітальне слово Біляніна Григорія Івановича, директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидата педагогічних наук, доцента.
Доповіді

Концептуальні засади організації та здійснення неперервної освіти в Чернівецькій області

Бауер Михайло Йозефович, начальник Головного управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, кандидат філософських наук, доцент.
Компетентнісний підхід у системі підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ

Білянін Григорій Іванович, директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат педагогічних наук, доцент.
Неперервна освіта як соціальний регулятор професійної життєдіяльності людини

Зайченко Іван Васильович, завідувач кафедри методики навчання та управління навчальними закладами Національного університету біоресурсів і природокористування України, доктор педагогічних наук, професор.
Психологічна компетентність керівників освітніх організацій: зміст і умови формування в післядипломній педагогічній освіті

Бондарчук Олена Іванівна, завідувач кафедри психології управління Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти», доктор психологічних наук, професор.
Інноваційна освіта педагогів: досвід підготовки до інноваційної діяльності в післядипломній освіті

Мариновська Оксана Яківна, завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор педагогічних наук, професор.

Деякі аспекти розробки інноваційних методів і технологій навчання математики

Лук'янова Світлана Михайлівна, доцент кафедри математики, теорії та методики навчання математики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент.
Вплив моделей батьківсько-дитячих взаємин та стилів сімейного виховання на формування особистості дитини

Платаш Лариса Броніславівна, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук, доцент.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивчення курсу «Методика навчання математики»

Волянська Олена Євгенівна, доцент кафедри математики, теорії та методики навчання математики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент.
Підготовка гувернерів в системі неперервної освіти

Кобилянська Лілія Іванівна, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант.
Неперервна освіта вчителів в Україні та США: порівняльний аналіз.

Бирка Маріан Філаретович, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат педагогічних наук.
СЕКЦІЙНІ ЗАСІДАННЯ
Секція 1

Організаційні та соціально-психологічні умови

впровадження концепції навчання упродовж життя

14.00 – 16.30, читальний зал бібліотеки ОЦЕВ «Юність Буковини»
Керівник секції – Сахновський Олександр Євгенович, завідувач кафедри методики викладання базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук.
Модернізація системи підвищення кваліфікації методистів Р(М)МК(Ц) у системі післядипломної педагогічної освіти

Віднічук Микола Антонович, ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, академік Української академії акмеологічних наук, кандидат психологічних наук, доцент.
Науково-методичні засади професійного розвитку педагогічних і керівних кадрів в умовах випереджувальної післядипломної освіти

Гавлітіна Тетяна Миколаївна, проректор з наукової роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доцент кафедри управління освітою, кандидат педагогічних наук, доцент.
Переживання суб’єктивного благополуччя в контексті навчальної активності у людей похилого віку

Семків Ірина Ігорівна, доцент кафедри психології, педагогіки та соціального управління Національного університету «Львівська політехніка», кандидат психологічних наук, доцент.
Інформаційна культура особистості в контексті неперервної освіти

Сахновський Олександр Євгенович, завідувач кафедри методики викладання базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук.
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів при розв'язуванні екстремальних задач з геометрії

Науменко Алла Анатоліївна, викладач кафедри математики, теорії та методики навчання математики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.
Професійна майстерність викладачів вищої школи як гарант підготовки фахівців

Кармалюк Сергій Павлович, доцент кафедри політології і державного управління Буковинського державного фінансово-економічного університету, кандидат історичних наук, доцент;

Кармалюк Неля Олександрівна, вчитель математики і фізики Колибаївської ЗОШ І-ІІ ступенів Кам’янець-Подільського району Хмельницької області.
Значення самостійної роботи у навчанні студентів

Шевчук Кристина Дмитрівна, доцент кафедри педагогіки та методики початкового навчання Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук, доцент.
Шляхи професійного становлення та адаптації до педагогічної діяльності молодого спеціаліста

Федоренко Ліна Миколаївна, викладач кафедри базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат фізико-математичних наук.
Особливості формування мотивації університетської молоді до навчання

Васьків Ірина Григорівна, лаборант кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Національного університету «Львівська політехніка».
Системний підхід до вивчення проблеми неперервної мовної освіти

Захарчук Ірина Олександрівна, асистент кафедри сучасних європейських мов Буковинського державного фінансово-економічного університету.
Неперервне навчання як реалізація концепції «Освіта впродовж життя»

Романчук Олеся Василівна, вчитель початкових класів Горішньошерівецька ЗОШ І-ІІІ ступенів Заставнівського району Чернівецької області.
Психолого-педагогічні основи підготовки молодих учителів у процесі неперервної освіти

Гавришко Наталія Федорівна, практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ст. с. Вашківці Сокирянського району Чернівецької області.
Застосування прийомів становлення гуманних взаємовідносин як один із шляхів вирішення педагогічних ситуацій

Унгурян Ірина Корнеліївна, викладач кафедри методики викладання філологічних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Основи сучасного навчання

Куриш Світлана Михайлівна, завідувач кафедри методики викладання філологічних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, доцент.
Формування ключових компетентностей учнів при вивченні хімії як умова впровадження навчання протягом життя

Матвійчина Світлана Володимирівна, проректор з науково- педагогічної роботи з гуманітарної освіти і виховання Буковинського державного фінансово-економічного університету.
Теоретичні засади планування уроку, спрямованого на розвиток критичного мислення

Блажевська Наталія Василівна, викладач кафедри методики викладання філологічних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Рухливі ігри як засіб фізичного виховання молоді

Бигар Любомир Іванович, викладач кафедри фізичного виховання для природничих наук Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
Неперервна освіта викладача фізичного виховання ВНЗ

Шпортій Володимир Радувич, ст. викладач кафедри фізичного виховання для природничих факультетів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
Обговорення доповідей

Секція 2

Психолого-педагогічні проблеми наступності

в сучасній неперервній освіті

14.00 – 16.30, Інститут, ауд.1

Керівник секції – Григор`єва Олена Володимирівна, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат біологічних наук, доцент.
Проблеми та перспективи неперервної освіти

Григор`єва Олена Володимирівна, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат біологічних наук, доцент.
Неперервність освіти як складова способу життя сучасного спеціаліста

Герасимова Ірина Геннадіївна, доцент кафедри історії України та філософії Вінницького національного аграрного університету, кандидат педагогічних наук, доцент.
Забезпечення наступності у формуванні мовленнєвої компетенції у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку

Калуська Любомира Василівна, доцент кафедри педагогіки та психології Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
Психолого-педагогічна готовність молодших школярів до навчальної діяльності

Бигар Ганна Павлівна, доцент кафедри педагогіки та методики початкового навчання Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук, доцент.
Шляхи підвищення якості професійно спрямованих математичних знань майбутніх економістів у вищих аграрних навчальних закладах

Тищенко Світлана Іванівна, доцент кафедри економічної кібернетики і математичного моделювання Миколаївського державного аграрного університету, кандидат педагогічних наук, доцент.
Роль стимулів і стимуляторів у педагогічному процесі

Мартинюк Веронія Адамівна, старший викладач кафедри сучасних європейських мов Буковинського державного фінансово-економічного університету, кандидат педагогічних наук.

Стратегічні проблеми неперервної освіти

Котелевська Раїса Аурелівна, старший викладач кафедри сучасних європейських мов Буковинського державного фінансово-економічного університету.
Психолого-педагогічні умови організації навчання дорослих

Драпака Андрій Васильович, викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Проблема наступності формування екологічних знань та умінь у базовій і основній школі

Крушніцький Микола Степанович, директор Суховерхівського ЗНЗ І-ІІ ст. Кіцманського району Чернівецької області, кандидат педагогічних наук.
Аналіз проблеми наступності в сучасній неперервній освіті

Зайшлюк Людмила Василівна, вчитель математики Дубовецького ЗНЗ І-ІІ ступенів Кіцманського району Чернівецької області.
Робота в плані наступності і перспективності дошкільної і початкової ланок освіти

Морар Марія Іванівна, вчитель математики, заступник директора з НВР НВК «Боянська гімназія» Новоселицького району Чернівецької області.
Формування творчої особистості школяра – складова системи неперервної освіти

Голик Наталія Дмитрівна, практичний психолог Кіцманського ЗНЗ І-ІІІ ст. Кіцманського району Чернівецької області.
Наступність і перспективність у роботі дитячого садка та школи як умова забезпечення особистісно орієнтованого підходу до освітньо-виховного процесу

Ставнецька Світлана Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи садка Кіцманського НВК Кіцманського району Чернівецької області.
Наступність дошкільної та початкової освіти

Єфтеній Раїса Костянтинівна, вихователь-методист ДНЗ № 2 м. Чернівців.
Обговорення доповідей

Секція 3

Неперервна освіта та дистанційне навчання

14.00 – 16.30, Інститут, ауд.3
Керівник секції – Жук Ірина Володимирівна, старший викладач кафедри методики викладання базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Дистанційне навчання як один із видів інновацій в організації професійної освіти вчителя

Барна Марія Михайлівна, завідувач кафедри педагогіки Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент;

Самофал Ярослав Васильович, професор кафедри педагогіки Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук.
Сучасна дистанційна освіта: технології та засоби

Жук Ірина Володимирівна, старший викладач кафедри методики викладання базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Управління професійним розвитком вчителя-словесника в міжатестаційний період

Андрощук Ірина Миколаївна, здобувач Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» Національної академії наук України, старший викладач кафедри управління освітою, завідувач кабінету іноземних мов Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Формування змісту дистанційних навчальних комплексів у системі післядипломної педагогічної освіти

Борошенко Іван Антонович, завідувач відділу навчального забезпечення та дистанційної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Місце самоосвітньої діяльності педагога у неперервній освіті

Пентюк Ірина Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Сергіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Путильського району Чернівецької області.
Неперервна освіта та дистанційне навчання

Рибіцька Олександра Іванівна, вчитель хімії Мамаївського ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 2 Кіцманського району Чернівецької області.

Сутність та актуальність впровадження дистанційного навчання

Кумариця Олександра Юріївна, заступник директора з НВР Яблуницької ЗОШ І-ІІ ст. Путильського району Чернівецької області.
Неперервна освіта та дистанційне навчання

Жукотинський Андрій Дмитрович, вчитель інформатики Стрілецькокутського ЗНЗ І-ІІІ ступенів Кіцманського району Чернівецької області.
Обговорення доповідей

Секція 4

Компетентнісний підхід у системі післядипломної освіти

14.00 – 16.30, Інститут, бібліотека
Керівник секції – Богачик Тамара Степанівна, заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук.
Компетентнісний підхід в контексті інноваційного розвитку післядипломної освіти педагогічних працівників

Якухно Іван Іванович, ректор Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат історичних наук, доцент.
Особливості неперервної освіти в сучасних умовах розвитку суспільства

Богачик Тамара Степанівна, заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук.
Формування управлінської компетентності керівників освітніх організацій у системі післядипломної педагогічної освіти

Вознюк Алла Вікторівна, доцент кафедри психології Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат психологічних наук, доцент.
Професійна компетентність сучасного вчителя як основна умова педагогічної діяльності

Предик Аліна Анатоліївна, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук, доцент.
Комунікативна компетентність як складова професійної майстерності викладача

Сазонова Олена Володимирівна, доцент кафедри психології, педагогіки та соціального управління Національного університету «Львівська політехніка», кандидат психологічних наук, доцент.
Компетентнісний підхід у підготовці педагогів до виховної діяльності

Касьянова Ольга Володимирівна, ст. викладач кафедри управління освітою Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук.
Розвиток професійної компетентності керівника в процесі організації дослідницько-експериментальної роботи в сучасній школі

Келембет Людмила Іванівна, старший викладач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Практичне спрямування навчання дорослих

Клим’юк Іван Ілларіонович, в. о. заступника директора з організаційно-навчальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Розвиток готовності практичного психолога до взаємодії з педагогічним колективом школи

Руда Галина Василівна, старший викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Розвиток професійного досвіду морських спеціалістів у системі післядипломної освіти

Сморочинська Олена Олександрівна, аспірант Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради, старший викладач кафедри англійської мови в судноводінні Херсонської державної морської академії, заступник завідувача кафедри з навчальної роботи.
Готовність майбутніх дільничних інспекторів міліції до вирішення конфліктів як складова їх професійної компетентності

Лазарєва Вікторія Віталіївна, викладач кафедри іноземних мов Навчально-наукового інституту підготовки фахівців кримінальної міліції Харківського національного університету внутрішніх справ.
Компетентісний підхід до підвищення кваліфікації педагогів у навчальному закладі

Дячук Тамара Федорівна, директор Мамаївського ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 1 Кіцманського району Чернівецької області.
Обговорення доповідей

Секція 5

Фактори і тенденції розвитку інноваційної освіти

в сучасних умовах

14.00 – 16.30, Інститут, актовий зал
Керівник секції – Мельничук Галина Леонідівна, доцент кафедри викладання базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук.
Концептуальні підходи до організації управління закладом післядипломної педагогічної освіти на основі моніторингових досліджень

Ковальчук Петро Петрович, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доцент кафедри управління освітою, здобувач Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти».
Молодіжні та дитячі громадські організації як важлива складова системи неперервної освіти в Україні

Мельничук Галина Леонідівна, доцент кафедри викладання базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук.
Сучасні проблеми підготовки студентів технічних спеціальностей до майбутньої професійно-управлінської діяльності

Сняданко Ірина Ігорівна, доцент кафедри психології, педагогіки і соціального управління Національного університету «Львівська політехніка», кандидат психологічних наук, доцент.
Вплив новітніх інформаційних технологій на соціальну адаптацію особи

Клічук Аліна Володимирівна, викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат філософських наук, доцент;

Клічук Олег Романович, доцент кафедри комп'ютерних дисциплін Буковинського державного фінансово-економічного університету, кандидат фізико-математичних наук, доцент.
Проблеми розвитку інноваційної освіти у сучасних умовах

Чайка Галина Василівна, ст. викладач кафедри політології і державного управління Буковинського державного фінансово-економічного університету, кандидат історичних наук.
Управління науково-методичним супроводом діяльності освітніх округів

Мельник Надія Адамівна, здобувач Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України, доцент кафедри управління освітою, завідувач кабінету-центру координації методичної роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Кредитно-модульна система навчання як інноваційна форма підвищення кваліфікації учителів початкових класів: досвід і проблеми

Волощенко Ольга Володимирівна, старший викладач кафедри педагогіки Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;

Козак Олександра Петрівна, викладач кафедри педагогіки Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Інновації на уроці – основа його модернізації в сучасних умовах

Прокоп Інна Степанівна, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук, доцент.
Введення християнської етики в школу – шлях до одухотворення її виховного середовища

Палійчук Оксана Михайлівна, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук, доцент.
Моніторинг якості професійної діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів

Опольський Ігор Валерійович, завідувач кабінету-центру моніторингу та експертизи якості освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, здобувач Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти».
Вимоги до підручників початкової школи (на матеріалах педагогічної спадщини В. Луціва)

Піц Ірина Іванівна, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук, доцент.
Натюрморт як засіб естетичного виховання на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах

Олійник Олеся Василівна, здобувач, старший лаборант кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
Поєднання традиційних та інноваційних навчально-виховних методів на заняттях математики

Бойчук Любов Ярославівна, викладач математики Педагогічного коледжу Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
Функції вчителя початкових класів на сучасному уроці

Пілігач Олена Георгіївна, методист початкового навчання шкіл з румунською мовою навчання Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Проектна методика як метод організації самостійної роботи студентів з правознавства у вищому навчальному закладі

Круглюк Олена Іллівна, викладач Вижницького коледжу прикладного мистецтва ім. В.Ю.Шкрібляка.
Фактори і тенденції розвитку інноваційної освіти в сучасних умовах

Корчинська Марія Миколаївна, вчитель математики Мамаївського ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 1 Кіцманського району Чернівецької області.
Проектна діяльність як один із перспективних видів навчання

Музика Людмила Дмитрівна, вчитель математики Клішковецької гімназії Хотинського району Чернівецької області.
Розвиток самоосвітньої компетентності учнів у процесі вивчення географії

Савчук Тарас Дем’янович, вчитель географії Мамаївського ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 1 Кіцманського району Чернівецької області.
Фактори і тенденції розвитку інноваційної освіти в сучасних умовах

Пелепяк Наталія Михайлівна, вчитель німецької мови Стрілецькокутського ЗНЗ І-ІІІ ступенів Кіцманського району Чернівецької області.
Обговорення доповідей

Секція 6

Зарубіжний досвід неперервної освіти

та його застосування в Україні

14.00 – 16.30, Інститут, ауд. 24

Керівники секції: Мороз Тетяна Василівна, завідувач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат філологічних наук.
Медіаосвіта в Україні: зарубіжний досвід

Мороз Тетяна Василівна, завідувач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат філологічних наук.
Світовий конгрес українців як чинник трансферної системи освіти в Україні

Ситник Наталія Іванівна, здобувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
Вдосконалення системи неперервної освіти в Україні на основі зарубіжного досвіду

Шепенюк Ірина Миколаївна, викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Провідні чинники та тенденції розвитку неперервної педагогічної освіти у країнах Західної Європи

Пентелейчук Олеся Вікторівна, викладач кафедри методики викладання базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Зарубіжна неперервна система освіти та перспективи її впровадження в Україні

Чебаник Віталій Ігорович, викладач кафедри методики викладання базових дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Обговорення доповідей

Схожі:

Використання формул в електронних таблицях для обчислення податків
Обладнання: комп’ютери, під’єднані до локальної мережі, програма Teacher, програма Microsoft PowerPoint, програма Microsoft Excel,...
Проект Обласна програма "Купуй Кіровоградське"
Обласна програма "Купуй Кіровоградське" (далі – Програма) розроблена на виконання завдань обласної програми "Центральний регіон –...
Програма ФОРУМУ тренерів України
Спеціальна програма для бажаючих осягнути і навчитися організовувати Відкритий Простір
Паспорт міської цільової програми
Назва: Програма економічної підтримки міськрайонної газети “Синельниківські вісті” на 2012- 2015 рр., далі-Програма
Програма Петренко О. Додаток А
...
ПРОГРАМА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ на 2006 2007 роки м. Іллічівськ Мета...
Програма зайнятості населення м. Іллічівська на 2006 2007 роки (далі – програма) спрямована на виконання завдань, визначених Законом...
Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних...
Дана програма розроблена згідно вимог до Державних стандартів освітньої галузі «Технологія»
ПРОГРАМА та РОБОЧА ПРОГРАМА освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр» всі напрями підготовки
Обговорено та схвалено на засіданні кафедри філософських та соціальних наук 21 січня 2009 р., протокол №15
ТУРИЗМ
Трощенко В. О. Програма гуртка «Пішохідний туризм» (Перший рік навчання) – навчальна програма – Миколаїв, 1995
РАЙОННА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ НОВОМИРГОРОДСЬКОГО...
Районна програма розвитку агропромислового комплексу Кіровоградської області до 2015 року (далі – Програма) розроблена відповідно...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка