|
Скачати 48.65 Kb.
|
Виступ в.о. начальника відділу організаційного забезпечення… Сиротинка Олександра Григоровича Відділ організаційного забезпечення, документування, контролю та звернень громадян За 2011 рік до головного управління юстиції надійшло 20424 документа (доручень, наказів, вказівок, звернень Міністерства юстиції України, облдержадміністрації, інших органів державної влади та управлінь), із них: доручень Міністерства – 946; запитів та звернень народних депутатів – 7; ОДА – 115; Накази МЮ – 117; Розпоряджень ОДА – 66; виконавчих документів – 6352; звернень громадян – 637; інших документів – 12184. Перебувало на контролі – 1757, із них: доручень Міністерства – 1188; ОДА –148; запитів та звернень народних депутатів – 7; звернень громадян – 157; з прокуратури – 171; інших документів – 86. Найбільша кількість контрольних завдань за поточний рік надійшла до управління державної виконавчої служби. На виконання завдань, покладених на Міністерство юстиції України щодо забезпечення реалізації державної правової політики, головним управлінням юстиції протягом 2011 року проведено 7 засідань колегії, на яких розглянуто 14 питань по всіх напрямках діяльності, проведено 333 перевірки, з яких 82 комплексних, 248 цільових та 3 контрольних, 38 семінарів, 24 занять та 34 стажувань, розроблено 48 методичних рекомендацій. Протягом 2011 року з метою підвищення рівня управлінської діяльності начальників районних, міськрайонних та міських управлінь юстиції при керівництві головного управління юстиції проведено 67 оперативних нарад, на яких розглянуто 70 питань з основних напрямків діяльності. Направлено на місця 325 вказівок та роз’яснень, здійснено 118 аналізів та узагальнень. Певна робота проведена щодо підвищення рівня організації роботи, контролю та виконавської дисципліни в апараті управління та підпорядкованих територіальних управліннях юстиції. Лише по цьому напрямку протягом 2011 року проведено 4 комплексні (Локачинське, Іваничівське, Шацьке РУЮ та Нововолинське МУЮ) і 4 цільові (Маневицьке, Турійське, Старовижівське РУЮ та Луцьке МУЮ) перевірки. Стан контролю за виконанням актів та доручень, виконавської дисципліни був розглянутий на 6 засіданнях колегії головного управління юстиції та 5 оперативних нарадах при керівництві головного управління юстиції. За порушення чинного законодавства протягом 2011 року до дисциплінарної відповідальності притягнуто 42 працівника системи юстиції області. Виконання міжнародних договорів Протягом 2011 року Міністерством юстиції України до головного управління юстиції направлено – 50 доручень судів іноземних держав, крім цього 4 з питань кримінального судочинства, Міністерством юстиції Республіки Білорусь до головного управління юстиції направлено 32 доручення, Міністерством юстиції Російської Федерації до головного управління юстиції направлено 3 доручення, що стосувалися питання надання правової допомоги відповідно до умов чинних міжнародних договорів у цивільних і сімейних справах, міжнародних конвенцій з питань цивільного процесу, а також інших двосторонніх або багатосторонніх договорів, укладених за участю України. З місцевих судів області надійшло – 62 клопотання, які після проведення відповідної перевірки головним управлінням юстиції направлені в Міністерство юстиції України, а також у відповідні органи іноземних держав, крім цього протягом 2011 року доручення з питань кримінального судочинства не надходили. Головним управлінням юстиції у Волинській області на підставі п. 8 Конвенції про стягнення аліментів за кордоном, надіслано до Міністерства юстиції України – 1 заяву про стягнення аліментів з Сущик Тетяни Тимофіївни (Республіка Білорусь). Міністерством юстиції України до головного управління юстиції на підставі п. 8 Конвенції «Про стягнення аліментів за кордоном», надіслано – 1 заяву про стягнення аліментів з Лукашука Євгенія. На підставі Угоди між Міністерством юстиції України та Міністерством юстиції Республіки Польща на виконання пункту 3 статті 3 Договору між Україною і Республікою Польща про правову допомогу та правові відносини у цивільних і кримінальних справах, а також Угоди між Міністерством юстиції України та Міністерством юстиції Республіки Польща про застосування двомовних бланків клопотань про надання правової допомоги у цивільних справах, надіслано до компетентного суду Республіки Польща – 1 клопотання про витребування документів. З Республіки Польща отримано – 1 клопотання по проведенню окремих процесуальних дій. Стан розгляду звернень та прийому громадян, звернень і запитів народних депутатів України Головним управлінням юстиції у Волинській області та його територіальними органами. За 12 місяців 2011 року до головного, районних, міських та міськрайонних управлінь юстиції, відділів державної виконавчої служби, державної реєстрації актів цивільного стану в області надійшло 779 звернень громадян. Із зазначеної кількості звернень – 514 заяв та 265 скарг. З них 711 на невиконання рішень суду та бездіяльність державних виконавців, 41 на дії нотаріусів, 11 на роботу органів державної реєстрації актів цивільного стану, 11 з інших питань. З Міністерства юстиції України поступило 110 звернень, від інших органів – 208, з Урядової гарячої лінії (Державної установи «Урядовий контактний центр») – 53, безпосередньо від заявника – 408. За наслідками розгляду 32 звернення вирішено позитивно, а 11 звернень в т. ч. 7 заяв та 4 скарги – визнані обґрунтованими. З них, 10 обгрунтованих звернень (6 заяв та 4 скарги) поступили до Головного управління юстиції у Волинській області, 1 звернення (заява) – до Луцького районного управління юстиції з них на працівників ДВС області – 6 заяв та 2 – скарги, 1 – заява на працівників ДВС Луцького районного управління юстиції, 1 – скарга на неправомірні дії державного нотаріуса та 1 – скарга на працівника державної реєстрації актів цивільного стану. Із зазначеної кількості обгрунтованих звернень до дисциплінарної відповідальності було притягнено – 9 державних службовців, 1 – го притягнути не можливо оскільки він звільнився, 1-го не було притягнуто у зв’язку зі спливом шестимісячного строку. Протягом 2011 року звернення поступили до таких управлінь юстиції: – головного в області – 637 (2010 – 537) – більше на 100; – Нововолинського міського – 13 (2010 – 4) – більше на 9; – Луцького міського – 79 (2010 – 131) – менше на 52; – Володимир-Волинського міськрайонного – 28 (2010 – 33) – менше на 5; – Ратнівського районного – 1 (2010 – 3) – менше на 2; – Любомльського районного – 6 (2010 – 6) – на рівні; – Іваничівського районного – 5 (2010 – 5) – на рівні; – Горохівського районного – 3 (2010 – 3) – на рівні; – Луцького районного – 7 (2010 – 7) – на рівні; Від народних депутатів України протягом звітного періоду до Головного управління юстиції у Волинській області поступило 7 звернень, з питань неналежного виконання судових рішень. Стосовно територіальних управлінь, то звернення народного депутата України надійшло у Луцьке міське управління юстиції в інтересах громадянки Бродохи Г. С. щодо виконання судового рішення про виплату коштів. Завдяки створеним умовам та вжитим заходам на особистому прийомі в керівництва головного та територіальних управлінь юстиції упродовж цього року побувало 3561 громадянин. |
План роботи організаційного комітету інспекції держтехнагляду з проведення... Розроблення плану заходів з організації (організаційного, правового та матеріально-технічного забезпечення) підвищення кваліфікації... |
Виступ в о. начальника відділу нотаріату Кухарика Євгена Івановича Робота відділу нотаріату Головного управління юстиції у Волинській області у І півріччі 2012 року була спрямована на забезпечення... |
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у першому півріччі 2008 року Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу звернень та контролю документообігу П. В. Тимочка про підсумки роботи із... |
ПОЛОЖЕНН Я про відділ обліку та фінансового забезпечення Тернопільської міської ради Відділ підпорядковується виконавчому комітету та міському голові, є правонаступником всіх прав та обов’язків відділу фінансового... |
Виступ в о. начальника відділу нотаріату Кухарика Євгена Івановича... Організація роботи установ нотаріату, перевірка їх діяльності і вжиття заходів до її поліпшення, здійснення контролю за виконанням... |
II. Правові підстави діяльності організаційного комітету Це Положення визначає загальний порядок діяльності організаційного комітету інспекції державного технічного нагляду облдержадміністрації... |
Адреса: проспект Павла Тичини, 17, кімн. 140 Телефон: 553-99-91 Діяльність центру спрямовано на забезпечення науково-методичного та організаційного супроводу впровадження профільного навчання в... |
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою організаційного забезпечення діяльності виконкому, виконавчий... |
Виступ завідувача сектору матеріально-технічного та інформаційного... Сектором матеріально-технічного та інформаційного забезпечення протягом 2011 року здійснено комплекс заходів щодо забезпечення належного... |
Доповідь ректора М. В. Полякова на зборах трудового колективу серпень 2014 р. Дніпропетровськ Колективом університету проведено значну роботу та вжито конкретних заходів з удосконалення організаційного, кадрового, науково-методичного... |