Вч: Для того, щоб означити тему нашого часу спілкування, пропоную вам розгадати кросворд діти беруть картки, читають завдання і розв*язують їх. На дошці повертають правильну відповідь,за кожну правильну відповідь получаєте фляжок, ви можете скористуватися


НазваВч: Для того, щоб означити тему нашого часу спілкування, пропоную вам розгадати кросворд діти беруть картки, читають завдання і розв*язують їх. На дошці повертають правильну відповідь,за кожну правильну відповідь получаєте фляжок, ви можете скористуватися
Дата09.02.2014
Розмір84.6 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи











Мета:


  • Познайомити учнів зі змістом основних статей Загальної Декларації прав людини, Конвенції про права дитини, Конституції України;

  • Допомогти запам*ятати основні поняття, розвивати пам*ять, мову, вміння класифікувати й узагальнювати;

  • Довести учням, що в основі документів про права людини лежать головні потреби всіх людей;

  • Нагадати основні обов*язки учнів .

  • Виховувати громадянські почуття школярів, зокрема повагу до Законів України.

Хід години:
1а. Вітаємо наших гостей:

Представляємо учасників спілкування: команда « « і « «.

  1. Вч: Для того, щоб означити тему нашого часу спілкування, пропоную вам розгадати кросворд ( діти беруть картки, читають завдання і розв*язують їх. На дошці повертають правильну відповідь,за кожну правильну відповідь получаєте фляжок, ви можете скористуватися

« рукою допомоги».


  1. Комплекс набутих знань.

  2. Дуже близькі родичі.

  3. Може бути велика та дружня.

  4. Кожна людина має це.

  5. У кожної людини воно своє, особисте.

  6. Єдиний для всіх в суспільстві.

  7. Скорочення назви, що об*єднає майже всі нації.

  8. Твоя батьківщина.













1.

о

с

в

і

т

а









2.

б

а

т

ь

к

и







3.

р

о

д

и

н

а




4.

п

р

а

в

о
















5.

і

м*

я

























6.

з

а

к

о

н













7.

о

о

н
















8.

У

к

р

а

ї

н

а


Вч.: То ж, як бачимо, ми сьогодні поговоримо про основні обов*язки та права дитини.

Людство усвідомило неповторність кожної особистості й прийняло закони, які оберігають людину, її життя, індивідуальність.

Увага на екран!(презентація)
10 грудня 1948р.- Генеральна Асамблея Організації Об*єднаних Націй проголосила один з найважливіших правозахисних документів – Загальну Декларацію прав людини ( яка визнала основні права людини).

1959р. Генеральна Асамблея ООН проголосила Декларацію прав дитини.

1989р. Всі прогресивні країни підписалися під Конвенцією про права дитини.

Ми з вами громадяни України і 1991 незалежна Україна підписала міжнародний договір-Конвенцію про права дитини.

2001р ВР прийняла »Закон про охорону дитини»



  1. Мовознавець

Декларація - лат. Слово, означає «заява», «оголошення»;

Конвенція – лат.слово, означає « угода», « міжнародний договір з певних питань» у нашому випадку з питань прав дитини;

Конституція – лат.слово, означає « устрій», « встановлення». Основний закон держави, на основі конституції складаються всі закони.

Право – система загально обов*язкових правил поведінки, які встановлює й охороняє держава.

Закон – прийнятий у конституційному порядку нормативний акт органу законодавчої влади або всього народу. Закони регулюють найважливіші суспільні відносини і мають силу щодо інши х правових актів.
3. Таємничо-чарівна хвилинка

(звучить тихеньке щебетання птахів)

Учитель ставить на стіл маленьку скриньку і звертається до дітей:

  • Вч: У мене на столі чарівна скринька, в ній зараз знаходиться найцінніший скарб нашої планети Земля. Правда ж, цікаво?

  • Хто із вас хоче побачити його, може зазирнути, але поки не розповідати , кого( саме кого, а не що) він побачив.

(Діти по черзі заглядають у скриньку. Вчитель вмикає запис щебетання голосніше. Кожен охочий відчиняє скриньку і зазирає у неї. Діти усміхаються)


  • Вч: То ж кого ви побачили в чарівній скриньці? (Діти називають себе, бо у скриньці – дзеркало).

  • Так, у чарівному дзеркалі ви побачили кожен себе. Людину – найцінніший скарб. Кожен із вас неповторна особистість. Кожен із вас – Людина, яка живе сьогодні, і саме такої дівчинки чи хлопчика більше на цій землі немає і не буде.

  • А ви знаєте, що означають ваші імена? ( з кожної команди по 3 дитини)

Квіточка « Твоє ім.*я». (ромашкабна зворотній тлумачення імені)

Подарунок гостям – листівка з іменем та квіточка.

  • 4.Адвокат:

  • Найперше право дитини – Право на життя, ім.*я та громадянство.

  • (ст7) Конв.ООН.

  • Немовлят реєструють і дають свідоцтво про народження. Кожен із вас має такий документ.

  • Ви можете поміняти ім.*я у віці 16 років або 14 років з дозволу батьків (ст..295 Цивільного Кодексу України)

  • До речі, дитиною вважається особа до досягнення 18 років

  • Ви маєте право на піклування батьками.


Пан Знавець:

Як і всі речі в світі, право має і зворотну сторону – обов*язок.

То ж ви забов*язані поважати права інших.

Дорослі діти забов*язані піклуватися про непрацездатних

Батьків. І навіть платити аліменти! (ст..51)

Так як ви є громадянами України, то ви забов*язані охороняти природу країни, а також платити податки! (ст. 66,67) Захищати свою Вітчизну (ст..65 Конст.Укр.)
Пан Адвокат: Пропоную вам такий собі правознавчий турнір.

5. Правознавчий турнір.

1.Тур

Самостійно визначити право згідно малюнку, а потім порівняти з трактовкою права в Декларації Прав дитини. ( комплект малюнків по 3 кожній команді).

Визначити обов*язки. ( за кожну правильну відповідь – 1 флажок). Можете скористатися « рукою допомоги».
2.Тур

Даю вам картки з назвою права, вам треба намалювати піктограму або малюнок до права. ( по 3 картки)
3. Тур

Відповідайте на запитання:

1. Що таке право?( система загальнообов*язкових правил,встановлює держава)

2. Людина,яка належить до постійного населення держави. (Громадянин)

3. Людина,якої ще не виконалось 18 років. (Дитина)

4.Яку освіту ти повинен получити безкоштовно по Конвенції? (Навчальне)

  1. Загальні правила, закономірності, за якими живуть люди в суспільстві.(Закон)

  2. Угода, міжнародний договір з певних питань. (Конвенція)

  3. Що є найціннішим для людини? (Життя)

  4. Обов*язки в навчальному закладі. (виконувати статут гімназії)

  5. Заява, оголошення принципів. (Декларація)

6. Пауза Заспівати РЕП на задану тему «Маєш право»

4.Тур

Показати пантоміму, команда –суперник повинна відгадати яке право або захист від чогось ви показуєте. ( по 2 завдання).

6. Тур (додатковий)Яке право порушено? ( презентація)

7. Підведення ітогів. (призи)

  • 8. Адвокат і Знавець:

  • Дитя моє, права дитини

Ти мусиш вивчити сумлінно

Це так потрібно, так важливо

Напевно знати в наші дні,

Коли з тобою справедливо

Вчиняють, а коли й ні.

То ж, прочитай, завчи напам*ять

Порадь і друзям прочитать,

Хай прочитають й тато й мама,

Закони всім потрібно знать!

9. Заключне слово вчителя.То ж,гадаю ми досягли своєї мети – ознайомилися з основними правами та обов*язками дитини. ( яких в Конвенції 40 прав).

Давайте зробимо висновки:1.Треба знати свої права і поважати права інших.2. Знати і виконувати свої обов*язки.3. Треба знати і поважати закони.Але ми не закінчуємо сьогодні на цьому розмову про права та обов*язки .

Невдовзі ви станете дорослими, набудете професій і посад. Ось вам завдання на наступний раз. Подумайте, якби ви були директором учбового закладу, то які права та обов*язки ви пропонували встановити.

Схожі:

Яке море не має берегів?
...
9 КЛАС ВАРІАНТ 1 РІВЕНЬ І Завдання Виберіть одну правильну відповідь,...
...
10 КЛАС ВАРІАНТ 3 РІВЕНЬ І Завдання Виберіть одну правильну відповідь,...
...
ОБЛАСНИЙ КОНКУРС "ЗНАВЦІ БІБЛІЇ" Варіант №1 ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ Дайте...
Дайте відповідь на кожне запитання (можлива тільки одна правильна відповідь). За кожну правильну відповідь 1 бал. Максимальна кількість...
Законодавсвто передбачає три інстанції розгляду справи в суді. Це
Містить 10 запитань. Оцінюється правильність відповіді (коротка відповідь). За кожну правильну відповідь можна отримати 5 балів....
Завдання мають по чотири варіанти відповідей. У кожному завданні...
Директорська атестаційна робота з Історії України ( для учнів, які не здають ЗНО )
Самостійні та контрольні роботи з алгебри 7 клас ЗМІСТ Розділ І....
...
Тестові завдання з курсу „Загальна географія” 6 клас тема: „Гідросфера”
Завдання 1-30 мають по чотири варіанти відповідей. У кожному завданні лише ОДНА ПРАВИЛЬНА відповідь. Оберіть правильну відповідь...
Варіант 1 І частина (5 балів)
Завдання 1 – 5 мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Правильне...
Варіант 1 I частина (5 балів)
Завдання 1 – 5 мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Правильне...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка