|
Скачати 46.06 Kb.
|
План-конспект виховного заходу «Рідні, але чужі» Сім'я - це те первинне середовище, де дитина повинна вчитися робити добро. Сухомлинський Проблема: насильство в сім’ї. Мета:
Методико-дидактичне забезпечення уроку: статті концепції ООН про права дитини, аркуші паперу, ватмани, маркери, комп’ютерні презентації учнів, відео фрагменти. План і хід виховного заходу Шановні учні, сьогодні ми будемо вести розмову про найдорожче й найцінніше поняття для кожної людини, про щось рідне й особисте, про сім’ю. Хочу розпочати урок словами великого Сухомлинського «Сім'я - це те первинне середовище, де дитина повинна вчитися робити добро». Це в ідеалі, але, нажаль, ми живемо далеко не в ідеальному суспільстві, і не кожен між словами «сім’я» і «добро» може поставити знак «дорівнює». Які асоціації виникають у вас, коли мова йде про родину (перегляд проектної роботи в Power Point) Дуже приємно, що сім’я асоціюється у вас з такими поняттями як: турбота, любов, взаєморозуміння, комфорт, спокій …, але чому стільки багато нещасливих сімей, чому діти страждають від їх жорстокості, чому жахаються їх, найрідніших і найближчих, їх - своїх батьків? На всі ці питання ми й спробуємо дати відповіді на сьогоднішньому уроці, під час обговорення проблеми насилля в родині. (відео ролик «Не бейте детей») За офіційною статистикою, майже три тисячі дітей торік постраждали від насильства дорослих. Але психологи стверджують: реальна ж кількість побитих і покалічених - не лише фізично, а й морально, - удвічі більша. Часто плутаючи методи ви ховання із звичайним насильством, батьки намагаються бути «розпорядниками» життя власної дитини. Не знаючи іншого ставлення, малюки не можуть правильно оцінити ситуацію, тому самі, вважаючи себе винними навіть не намагаються захиститись. Але, нажаль, це явище не має географічних й соціальних кордонів, відомі й багаті люди також страждали від жорстокості в сім’ї. Чи знаєте Ви,відомих людей,котрі страждали(ють) від сімейного насилля? Учні: Наприклад, співачка Валерія та її діти довгий час терпіли нелюдське ставлення її чоловіка, Емінем жив у важкій сімейній атмосфері, батько Андрія Данилко випивав, від чого хлопчик дуже страждав. Й таких історій надзвичайно багато. Отже, насильство в родині –це страшне явище, про яке не треба мовчати, його потрібно зупинити. Як ви розумієте поняття «насильство»? Насильство – це дія, що порушує права і свободи людини, і часто заснована на неможливості захиститись. Насильство – це не тільки побої, в Законі України «Про попередження насильства в сім’ї» чітко вказано види насильства в сім’ї: фізичне, сексуальне, психологічне та економічне. Кожен отримає картку. Ви маєте з’єднати поняття з його визначенням:
Який вид насильства найбільш розповсюджений в українських родинах? Наведіть приклади фізичного й психологічного насильства в сім’ях. Продивіться уважно ролик, які види насильства там згадані? Перегляд відеоролика « Жестокое поведение с детьми). Обговорення побаченого в групах, де кожна група має власне завдання:
Презентація роботи в групах. Кожна дитинка мріє про прості речі, які часто пов’язані з родиною (ролик про хлопчика). Це реальні речі, на які діти мають права! Основним правовим документом, що захищає дитину від жорстокої поведінки, є концепція ООН про права дитини, яка передбачає в своїх статтях: • Ст.6 – максимально можливе забезпечення здорового розвитку дитини. • Ст.16 – захист від свавільного або незаконного втручання в особисте життя дитини, від зазіхання на її честь та репутацію. • Ст.24 – забезпечення заходів для боротьби з хворобами та недоїданнями. • Ст.39 – заходи допомоги дитині, що стала жертвою жорстокої поведінки. Дитина – це повноційна людина, яка має рівні з дорослими права. А які сама про це нам розповість Ковтунович Катерина (презентація). Отже, на які речі Ви, діти, маєте право? Давайте згадаємо і підсумуємо, відповідаючи почніть речення речення: «Я маю право на …» Учні: Я маю право на:
Діти – це маленькі люди, вони мають ті ж права, що і дорослі. Пам’ятайте, кожен має право на дитинство, на щастя. Ви не одні і завжди є люди, котрі допоможуть і підтримують вас: вчителі, класний керівний, соціальний педагог, психолог. Проте, батьки – це Ангели-охоронці на Землі, котрі охороняють оберігають, турбуються і піклуються про вас. Цінуйте це, і не забувайте, що в майбутньому ви теж будете батьками! |
Виховного заходу Коротка анотація: дана розробка вміщує досвід викладача правознавства по проведенню виховного заходу |
Міністерство освіти і науки України Донецька облдержадміністрація... У методичній розробці виховного заходу поданий цикл зимових свят українців: святкування Різдва, Щедрого вечора та Водохреща |
Виховний захід на тему: «Подорож океаном комп’ютерних знань» Етап планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань, завдань для заходу, місця і часу проведення |
Тема Бережи себе Розробка виховного заходу за тематикою 9 класу Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини |
Аналіз виховного заходу на тему ... |
ЗАТВЕРДЖУЮ” Начальник CДПЧ-25 майор вн служби С. О. Каганець План-конспект Обмін повідомленнями повинний бути коротким. Передача повідомлень повинна вестися неквапливо, чітко, виразно. Говорити треба повним... |
Оцінка ефекту освітньо-виховного заходу з проблем Формування валеологічної свідомості, бережливого і дбайливого ставлення до своєї особистості, власного здоровя як найвищої цінності... |
І – ІІ ступенів Черкаської обласної ради Сценарій виховного заходу Обладнання : Святково прибрана зала, на задньому плані сцени тло українського прапора,напис „Черкащині-60”, український вінок зі... |
Що таке план розвитку школи? План РШ дає можливість педагогічному колективу вийти на більш високий рівень організації навчально-виховного процесу. План РШ є спланований,... |
Ще дуже тепло, але вже смутно від заходу збіглого літа. Дерева скидають... |