|
Скачати 0.58 Mb.
|
Білет №2 1. Нв - норматив втрат сільськогосподарського виробництва,тис. Гривень(нормативи втрат с/г угідь за 1га були визначені в розрізі областей,по кожному угідю постановою КМУ №1279) Бд - бал бонітету ділянки сільськогосподарських угідь, що вилучається; Бо - бал бонітету сільськогосподарських угідь по області Та коефіцієнту інтенсивності використання сільськогосподарського угіддя(відношення показника диференціального доходу оцінки землі землеоціночого району ,в якому відводиться земельна ділянка) 2. Індексація нормативної грошової оцінки залежить від рівня інфляції. Кожного року він вираховується деркомземом відповідно до середньорічного індексу інфляції. Для визначення коефіцієнту індексації на поточний рік потрібно всі показники за минулі роки перемножити. Потім цей індекс множиться на нормативну грошову вартість. Актуалізація НГО…… 3. Оцінювачами з експертної грошової оцінки земельних ділянок можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які склали кваліфікаційний іспит та одержали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок відповідно до вимог Закону Про оцінку земель та Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" Кваліфікаційне свідоцтво видається Фондом державного майна України спільно з навчальним закладом, на базі якого проводилася підготовка та складався кваліфікаційний іспит, на підставі відповідного рішення Екзаменаційної комісії. Для цього потрібно пройти професійну підготовку оцінювача в навчальних закладах що уклали угоду про співробітництво щодо професійної підготовки оцінювачів з центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів. Фізичні особи, які пройшли навчання за програмою базової підготовки з експертної грошової оцінки земельних ділянок та стажування протягом одного року у складі суб'єкта оціночної діяльності разом з оцінювачем з експертної грошової оцінки земельних ділянок, який має не менше ніж дворічний досвід практичної діяльності з експертної грошової оцінки земельних ділянок, отримали його позитивну рекомендацію та успішно склали кваліфікаційний іспит, отримують кваліфікаційне свідоцтво. Рішення про видачу кваліфікаційного свідоцтва приймає екзаменаційна комісія. Склад цієї комісії формується з представників органів виконавчої влади, до повноважень яких належить реалізація державної політики з питань експертної грошової оцінки земельних ділянок і які мають необхідний рівень підготовки з цих питань, та представників, делегованих саморегулівними організаціями оцінювачів у сфері оцінки землі, і затверджується центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів. Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів веде Державний реєстр оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, які отримали кваліфікаційне свідоцтво. Білет №3 1. Км3 – це локальний коеф,який характеризує залежність рентного доходу від використання зем діл в межах економіко-планувальних зон,від локальних факторів. Інженерно-інфраструктурними факторами,що зумовлюють застосування при НГО локального коеф є :зем діл,що прилягає до вулиці : - без твердого покриття, - без централізованого водопостачання, - без каналізації, - без тепломережі,- без централізованого газопостачання.Локальні фактори для кожного н.п.,а також коеф кожного фактору визначається в тех. док. по НГО та погоджується сіл головою,начальником районного управління Держкомзему та головним районним архітектором у вигляді додатків до висновків.Якщо в цілому н п немає газо – або тепло забезпечення то відповідні понижаючі інженерно-інфраструктурні коеф не застосовуються. 2. Ліцензіат,що виконує роботи по експертній оцінці землі має відповідати наступним ліцензійним вимогам: 1) наявність у складі суб'єкта господарювання спеціаліста, який закінчив вищий навчальний заклад за спеціальностями "землевпорядкування", "землеустрій та кадастр" або "оцінка землі та нерухомого майна"та має стаж роботи за спеціальністю не менше ніж три роки та який відповідає за дотримання вимог земельного законодавства при виконанні землеоціночних робіт 2) спеціалісти з оцінки при виконанні робіт, що ліцензуються, зобов'язані не рідше ніж один раз на три роки підвищувати кваліфікацію інженера-землевпорядника на курсах підвищення кваліфікації в навчальних закладах, які уклали договір про співробітництво з Держкомземом. 3)на дату призначення спеціаліста відповідальним за дотримання вимог законодавства при виконанні землеоціночних робіт проміжок часу, коли він не працював за фахом не повинен перевищувати п'ять років. У випадку перевищення зазначеного строку така особа повинна підвищити кваліфікацію інженера-землевпорядника на курсах підвищення кваліфікації .4) наявність у штаті не менше двох спеціалістів, які мають кваліфікаційне свідоцтво оцінювача з експертної грошової оцінки зем діл.5) Оцінювачі з експертної грошової оцінки земельних ділянок зобов'язані не рідше одного разу на два роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації. 3. За базову вартість земель н.п. приймається середня для всього н.п. базова вартість 1м2 землі Ц1м2 = В*Hn(6%)*Км1/S*Hk(3%) Згідно чинного податкового кодексу мінімальна оподаткована вартість за 1м2 становить 24грн.(для н.п. чисельністю насел. Менше 3000 осіб),52грн/м2 –для н.п. з чисельністю нас.3000-10000 осіб. В-витрати на облаштування н.п.,що включають витрати: на вуличну мережу,на водо-,газопостачання,на тел..звязок(на об’єкт і мережу),каналізацію,сміттєзвалища,вуличне освітлення,кладовища,зелені насадженя.Згідно стандарту ці витрати повинні братись у відповідних підприємств,але так як це затягує НГО,то беруться заокруглені значення.Дані по облаштуванню села для нарахування витрат надаються сільрадою у вигляді довідки.До цих витрат входять інженерні мережі та обєкти, які розташ. за межами н.п.,але обслуговують даний н.п.Якщо певний інфраструктурний об’єкт обслуговує декілька сіл,то його вартість розподіляється по всім селам у співвідношу. до площі н.п. S -Площа,яка приймається для вирахування базової вартості і включає землі: житлової забудови, промисловості(крім земель під відкритими розроками і відвалами порід),транспорту і зв’язку крім земель залізниці та аеропортів,землі оборони(заудовані),землі технічної інфраструктури,комерційного признач.,громадського признач.,змішаного використ.,зелені насадж. загал користав.,землі відпочинку,вулиці,площі,набережні,кладовища,гідротехн. споруди,землі під поточним будів.,присад. ділянки,землі с.г. признач крім сг угідь. Структура земель,що входять у вирахув. Базової вартості складається на основі витягу з форми 6зем,який надає районний відділ Держкомзему та у тех док погоджується сіл головою та начальником управління ДКЗ. Білет №4 1. Головним у земельно оціночній структуризації є встановлення відносної однорідності території за рентоутворюючими факторами,котрі впливають на потенційну прибутковість та інші соціально-економічні переваги від використання міських земель. Неодмінною умовою вирішення задачі зонування території міста за ступенем рентної цінності є виділення земельнооцінної одиниці —територіально вираженого й функціонально-визначеного утворення,у межах якого здійснюється оцінка міських земель.Виділення земельно оціночних одиниць здійснюється на основі аналізу планувальної структури міста з урахуванням її перспективного розвитку за генеральним планом. Кожна земельно-оціночна одиниця повинна бути охарактеризована за рентоутворюючими факторами. (зв’язаність, інженерно-транспортне забезпечення та облаштування території, Якість середовища) Беручи до уваги те, що рентоутворюючим факторам притаманні не лише різні за природою кількісні, але і якісні характеристики, які теж визначають споживчі властивості міських земель, доцільно про-конвертувати їх, оцінюючи їх в балах. Ця процедура може здійснюватися на підставі залучення експертів чи застосування математико-статистичних методів. За результатами по факторних оцінок кожної групи факторів проводиться інтегральна оцінка рівня споживчих властивостей земельно-оціночних одиниць порівняно з пересічними умовами рентоутворення для міста в цілому. Статистичну обробку даних необхідно виконувати з урахуванням різниці в площах земельно-оціночних одиниць та питомої ваги рентоутворюючих факторів у формуванні сукупного ступеня цінності міських земель. Суміжні земельно-оціночні одиниці, подібні за ступенем рентної цінності та функціональним призначенням, об'єднуються в економіко-планувальні зони.(різниця не повинна перевищувати 0,15). 2 Розрахунок з ЕГО оформляється у вигляді висновку,який підписується оцінювачем,другим оцінювачем та керівником підприємства. Технічний звіт підписується розробником ЕГО і керівником підприємства. Технічний звіт погоджується начальником районного управління Держкомзему. Експертна оцінка не проходить державну експертизу і не затверджується відповідними рішеннями. Крім випадків коли продаються земельні ділянки державної та комунальної власності. Контролером для експертної оцінки може бути на замовлення землевпорядника рецензія ЕГО,яку проводить наймана рада експертів. Звіти з ЕГО земельних ділянок, крім звітів з ЕГО земельних ділянок державної та комунальної власності у разі їх продажу,підлягають рецензуванню. Підставою для рецензування звіту з ЕГО земельних ділянок на вимогу заінтересованих осіб є їх письмове звернення до осіб, яким відповідно до цього Закону надано право здійснювати рецензування. Обов'язковим є рецензування звітів з ЕГО земельних ділянок у разі викупу земельних ділянок права приватної власності для суспільних потреб та примусового їх відчуження з мотивів суспільної необхідності відповідно до закону. Порядок рецензування звітів з ЕГО земельних ділянок визначається Кабінетом Міністрів України. 3 Регіональний коефіцієнт Км1 характеризує залежність рентного доходу від місцеположення населеного пункту у загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва і розселення. Значення коефіцієнта Км1 є добутком коефіцієнтів, які враховують: — чисельність населення, географічне положення, адміністративний статус населеного пункту та його господарські функції (додаток 1, табл. 1.2); — входження в приміську зону міст з чисельністю населення 100 тис. чол. і більше — наявність у населеного пункту статусу курорту (додаток 1, табл. 1.4); — входження до зон радіаційного забруднення (додаток 1, табл. 1.5). Білет № 5 1.Витрати на облаштування НП-ту включають:витрати на вуличну мережу;вартість газо-, водопостачання; вартість АТС, мереж;витрати на облаштування каналізації;вартість облаштування сміттєзвалища;вартість облаштування зелених насаджень;вартість облаштування кладовища. 2.Експертна оцінка землі – це вартість зем. діл.-ки визначена оцінювачем (кваліфікованим експертом) з урахуванням всіх факторів ціноутворення на землю, а саме:нормативно грошова;попиту;пропозиції;врахування цін продажу подібних земельних ділянок;врахування витрат на поліпшення земельної ділянки. Білет № 7 2. Для забудованих земель проводиться 2 види оцінки:-норматвно грошова; -експертна оцінка; З них завжди проходить землевпорядну експертизу тільки нормативна оцінка. Щож до експертної, то вона проходить землевпорядну експертизу тільки в тому випадку, якщо оцінюються землі комунальної або державної власності. В інших випадках експертна оцінка проходить рецензування, і не проходить землевпорядної експертизи за згодою землевласника або землекористувача. 3. Існує декілька методів визначення вартості земельної ділянки при експертній її оцінці. Експерт з даної оцінки на свій розсуд вибирає метод оцінки, який є найбільш підходящим для даної земельної ділянки. Найпоширенішим із методів оцінки є порівняльний метод. Білет№8 1. Види землеоціночних робіт:бонітування, економічна,нормативна та експертна грошова оцінка. Експертна грошова оцінка використовується для продажу, оформлення страховки, оцінки майна п-тва, при продажі земельної ділянки на аукціоні. НГО використовується для: нарахуванні державного мита при оформленні договору; орендної плати; нарахування податку; при визначенні експертної оцінки. Економічна оцінка землі проводиться лише для с.г. угідь. Бонітування використовується при: нормативній оцінці с.г. угідь, нарахування с.г. втрат, експертній оцінці с.г. угідь. 2. Здійснювати рецензування звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок мають право оцінювачі з експертної грошової оцінки земельних ділянок зі стажем практичної роботи не менше двох років, експертні ради саморегулівних організацій оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок. 3.Для вирахування НГО з.д. користуються формулою Ц= Вбаз*Км2*Км3*Кф*Sзд НГО оформляється у вигляді тех.. док. НГО окремої з.д. в межах н.п. оформляється у складі витягу з тех.. док.Цей витяг готує спеціаліст р-н управління ДКЗ . Білет №6
В межах країни цих факторів 4 і вони визнач. регіональний коеф. Км1 В межах н.п. рентоутвор.факторів більше. Вони визн.зональний коеф.Км2 і хар. містобудівну цінність території в межах н.п. за такими показниками:1неоднорідність функціонально-планувальних якостей;2.доступність до:-місць концентрації труд. Діяльності;-центрів громадського обслуговування;-місць масового відпочинку;-центру н.п.;3.рівень інженерного забезпечення та благоустрою території:-централізовані водо,-газо,-тепло постачання та каналізації;-якість доріг;- планування території;-визначення освітлення;4.рівень розвитку обслуговування населення:-забезпечення закладами торгівлі, культури; - медичне обслуговування;5.екологічна якість території- рівень зашумленості;6.соціальна привабливість:-наявність історично=культурних памяток;-естетика архітектури. При розробці технічної документації по НГО розробник визначає конкретні фактори оцінки території даного н.п. та погоджує їх з сільським головою, головним архітектором району. Начальником районного управління Держкомзему.Кількість факторів залежить від величини н.п. та рівня його соц..-ек. Розвитку.Рентоутворюючі фактори в межах н.п. мають різний рівень важливості тому для кожного вактора визначається його вага в частках або процентах. Сума всіх вагових часток або процентів повинна складати 1 або 100%.Для оцінювання території н.п. по кожному фактору, н.п. поділ на земельно оціночні райони.Кожний район повинен характериз. Однаковим рівним по кожному фактору і розділятися чіткими межами.Смуга відводу залізниці не оцінюються по фактору крім привокзальних площ і тому відводиться окремими районами.За результатами по факторної оцінки ЗОР визн. Межі та к-ть економіко-планувальних зон і виражатися зональні коеф.Км2. Існує 4 методи для визначення Км2. 1).Вартісний- базується на перведенві зн. Кожного фактору в грошовий вираз. Розробляла Кабакова. Зараз НЕ викор.2). Функціональний - кожна група факторів оцінюється за різною специфікою при оцінці міст. 3). Соціологічний – проводиться за соціальним опитуванням шляхом складання спец. Соціологічної анкети. Рідко застос. З огляду на вел.затрати.4.)Експертний метод – застос. При одиниці НГО сільських н.п.. За цим методом зем.-оц. райони оцінюється пофакторно розробником НГО із заповненням анкети експертної оцінки території. 2. Для визначення кількості економіко-планувальних зон їх меж та зон коеф. Км2 розробник технічної документації з НГО н.п.виконує наступні пункти: 1).визначає рентоутвор.фактори, що впливають на вартість зем.діл в межах н.п.. 2.)поділяєтериторію н.п. на ЗОР. Площа ЗОР відповідає кварталу житлової забудови. 3.)виставляє оцінки в 5-ти бальній системі кожному району по кожному фактору .4.)знаходить добутки оцінки на процент впливу фактору. 5.)Добутки шумується окремо по кожному району .6)сума добутків для кожного району множимо на його площу. 7).сумуємо добутки отримані з пункту 6. 8).вираховуємо середньозважену суму добутків, для цього суму добутків кожного району множимо на площу ЗОР. Отримані результати сумуємо по всіх районах. Отримуємо суму ∑Днс/з 9).визначаємо комплексний індекс Іі для кожного району. Для цього суму добутків кожного району иділимо на ∑Днс/з 10).за близькістю Іі згруповуємо ЗОР в зони(різниця по районах не більше 0,15) 11).Дл явизначення зон коеф.вираховуємо середньозважену Іі в кожній зоні, який і буде зональним коеф.Км2. (різниця між зонами не може бути більша 0,25) 3 Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: 1) визначення розміру земельного податку; 2)визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності; 3) визначення розміру державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом; 4)визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва; 5)розробки показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель; 6)відчуження земельних ділянок площею понад 50 гектарів, що належать до державної або комунальної власності, для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд. |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я Заслухавши питання “Про стан виконання заходів з попередження материнських втрат в області та рішення колегії УОЗ ОДА від 02. 04.... |
“Теоретико-математичні моделі хеджування як засобу зниження ризику” Під хеджуванням (від англ hеdgе захищатися від можливих втрат, ухилятися, обмежувати) розуміють діяльність, яка спрямована на створення... |
Законами №4647-VI від 12. 04. 2012 України на 2012 рік у сумі 373. 960. 236,2 тис гривень, у тому числі доходи загального фонду Державного бюджету України у сумі 322.... |
ЗАКОН УКРАЇНИ Державного бюджету України у сумі 362. 830. 144,1 тис гривень, у тому числі доходи загального фонду Державного бюджету України у... |
ПЛАН Поняття та склад земель сільськогосподарського призначення 1 Щорічно в світі відчужується для несільськогосподарських потреб близько 25 млн га сільськогосподарських угідь, що еквівалентно втраті... |
10 Фіксований сільськогосподарський податок Платниками фіксованого... Платниками фіксованого сільськогосподарського податку можуть бути сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського... |
ПЕРЕЛІК нових надходжень нормативних документів (НД) у фонд ДП "Житомирстандартметрологія"... Акустика. ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ СЛУХУ. Частина Спрощений метод вимірювання акустичних втрат протишумових навушників... |
1. Основні визначення Багатополюсник називають пасивним, якщо в ньому відсутні сторонні джерела живлення. Якщо багатополюсник немає теплових втрат, то... |
До [назва суду] Позивач: [ім'я позивача] ДТП), в якій я зазнав тілесних ушкоджень. Внаслідок цього мені довелось лікуватися і придбавати ліки на лікування, що завдало мені... |
Реферат на тему: «Управління силами та засобами ОГ під час НС» НС — порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об’єкті або території, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом,... |