НАКА З


Скачати 84.07 Kb.
Назва НАКА З
Дата 05.11.2013
Розмір 84.07 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи


У К Р А Ї Н А

ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

Н А К А З
22.11. 2012 Ужгород №_709_



Про підсумки проведення форуму лідерів

учнівського врядування Закарпаття




Відповідно до наказу управління освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації від 26 жовтня 2012 року № 659 „Про проведення форуму лідерів учнівського врядування Закарпаття” 17 листопада 2012 р. у м. Ужгород на базі Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості „ПАДІЮН” було проведено форум лідерів учнівського врядування Закарпаття (далі – форум).

При підготовці до форуму оновлено банк даних та зібрано інформацію про склад та напрямки роботи районних (міських) органів учнівського врядування у 2012/2013 н.р.

У форумі взяли участь делегації у складі трьох учнів та керівника, що представили всі адміністративно-територіальні одиниці області, а також педагоги та вихованці установи, що проводила зазначений захід. Всі учасники форуму отримали пам’ятні значки з символікою обласної учнівської організації. На засіданні проаналізовано діяльність учнівських органів протягом року, відзначено найактивніших юних лідерів та обговорено проект плану роботи на наступний рік. Представили свої організації та поділилися досвідом роботи Воловецький район, м. Хуст та Дитячо-юнацька рада „ПАДІЮНу”.

У рамках форуму відповідно до затвердженої програми пройшли вибори президента, віце-президента та голів комітетів Закарпатського обласного учнівського парламенту „Нове покоління”. Кандидати, що балотувалися на зазначені посади, представили себе та свої передвиборчі програми. Юні активісти зробили свій вибір таємним голосуванням:

  • президент Закарпатського обласного учнівського парламенту Порада Олександра, Виноградівський район;

  • віце-президент Кінаш Ганна, Міжгірський район;

  • секретар – Лешанич Катерина, м. Ужгород;

  • голова комітету спорту та здорового способу життя Барнич Володимир, Воловецький район;


2

  • голова комітету інформації та роботи зі ЗМІ Лукач Даніелла,

м. Ужгород;

  • голова комітету культури та дозвілля Мацюнич Леся, Хустський район;

  • голова комітету міжнародних відносин Карпишинець Іван, Воловецький район;

  • голова комітету екології та туризму Голян Ніколета, Ужгородський район;

  • голова комітету захисту прав дитини, центру милосердя Трусевич Владислав, м. Ужгород.

У рамках форуму в Школі управлінської майстерності пройшло навчання за трьома напрямками: майстер-клас „Алгоритм роботи прес-центру районної (міської) організації учнівського врядування” (Лукач С.В.), реалізація проекту Учнівської Ліги України „Делегати дитячих прав” (Сивохоп С.Р., керівник гуртка „Молодіжний клуб „Пізнай себе”) та проекту „Ти не один” (Рущак М.О., керівник гуртка „Школа молодого лідера”). Нараду з керівниками провела методист кабінету виховної роботи та предметів етико-естетичного циклу ЗІППО Кузьма В.М.

Виходячи з вищенаведеного та з метою покращення організації роботи учнівського врядування, використання ефективних форм роботи, впровадження нових проектів, поширення кращого педагогічного досвіду, сприяння розвитку дитячого лідерського руху в області
НАКАЗУЮ:
1. Начальникам відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій та міських рад, директору Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості „ПАДІЮН”:

1.1.Забезпечити проведення навчання лідерів учнівського врядування на місцях.

1.2. Сприяти реалізації проектів Учнівської Ліги України (додаток).

1.3. Матеріали про події та заходи, що проводяться органами учнівських врядувань на місцях, надсилати на електронну пошту „ПАДІЮНу” (padiyun@mail.ru).

2. Закарпатському інституту післядипломної педагогічної освіти:

2.1. Продовжити навчання та надання методичної допомоги координаторам районних (міських) органів учнівського врядування.

2.2. Забезпечити методичний супровід та сприяти реалізації вищезазначених проектів Учнівської Ліги України.

  1. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Заступник начальника управління Г. Сопкова

Додаток 1

до наказу управління освіти і

науки облдержадміністрації

____ 2012 року № _____
Проекти Учнівської Ліги України
ПРОЕКТ Делегати дитячих прав

Актуальність проекту: на сьогоднішній день учнівська молодь не повністю обізнана у своїх правах та обов'язках, не кожен старшокласник може захистити себе з правової точки зору. У конфліктних ситуаціях молодь не завжди може відстояти себе самостійно.

Мета проекту: навчання правовим нормам та визначення обов'язків кожного школяра. Створення правових структурних підрозділів у кожній організації учнівського самоврядування. Сприяння у визначенні майбутньої професії старшокласників. Запобігання конфліктним ситуаціям, що виникають в учнівському середовищі. Допомога молоді у вирішенні правових конфліктів.

Термін дії проекту – 2012 2014 рр.

Шляхи реалізації:

  1. Інформування кожної обласної організації учнівського самоврядування про створення цього проекту та складання плану його реалізації.

  2. Організація конференції (круглого столу) з обговорення проекту.

  3. Створення правових центрів в міських, районних та обласних організаціях учнівського самоврядування.

  4. Залучення до роботи в правових центрах у якості консультантів юристів, психологів, соціальних педагогів тощо.

  5. Організація інтелектуально-розважальних програм та конкурсів для школярів: „Правовий всеобуч”, „Правовий брейн-ринг”, вікторини, ток-шоу тощо.

  6. Інформування про створення та діяльність структурних підрозділів через місцеві та шкільні ЗМІ.

Очікувані результати:

  1. Обізнаність учнівської молоді у правовій сфері.

  2. Активна робота всіх обласних організацій учнівського самоврядування.

  3. Співробітництво з фахівцями в різних галузях соціальних відносин.


ПРОЕКТТи не один

Актуальність проекту: наразі дуже багато людей, які потребують особливої уваги, більше спілкування та підтримки, тому дуже важливо привертати увагу суспільства до їхніх потреб.

Мета проекту: допомога дітям, що потребують особливої уваги в самореалізації, саморозвитку та розкритті їх талантів.

Цільова аудиторія – діти, що потребують особливої соціальної уваги.

Термін дії проекту – 2012 2013 рр.

Шляхи реалізації:

  1. Моніторинг обдарованих дітей, що потребують особливої уваги, в інтернатах, дитячих будинках, загальноосвітніх навчальних закладах тощо.



2

  1. Залучення талановитих вихованців до участі у святкових концертах, акціях на рівні міста, області, району.

  2. Співпраця з центрами соціальних служб для молоді, волонтерами та благодійними організаціями з метою допомогти дітям, що потребують особливої уваги, у творчому розвитку.

  3. Інформування про реалізацію проекту через місцеві та шкільні ЗМІ.

Очікувані результати:

1. Сприяння творчому розвитку та самореалізації дітей, що потребують спеціальної уваги.

2. Привернення уваги суспільства до дітей, що потребують особливої уваги.
ПРОЕКТПравильний вибір професії – успішне життя

Мета проекту: допомогти учням визначитися з майбутньою професією; розказати про актуальні і перспективні професії.

Шляхи реалізації:

  1. Організація екскурсій до міських чи обласних центрів зайнятості.

  2. Влаштування зустрічей між учнями і студентами ВНЗ.

  3. Організація зустрічей із представниками актуальних професій.

  4. Проведення обміну між школою та потенційним місцем роботи.

Етапи проведення:

1 етап – вересень – листопад 2012 р;

2 етап – грудень – січень 2012-2013 рр;

3 етап – січень – лютий 2013 р.;

4 етап – березень – травень 2013р.

Очікувані результати: раціональний вибір професії учнями; формування думки учнів про майбутню професію, її актуальність та можливі перспективи.
ПРОЕКТ „Я люблю свій народ, я люблю свою країну”

Мета проекту: привити любов до власного народу та до інших національностей; пропагувати толерантне відношення до інших народів; розвивати громадянську свідомість.

Шляхи реалізації:

  1. Проведення днів культури, днів міжнародної дружби.

  2. Розміщення патріотично-пізнавальної інформації в газетах шкільного, районного чи обласного самоврядування, за можливості – на шкільному чи обласному телебаченні.

  3. Проведення міських патріотичних ігор (квест „Чи добре ти знаєш свою країну”, конкурс „Я люблю свою країну” чи інших заходів).

Етапи проведення:

1 етап – вересень – листопад 2012

2 етап – вересень – лютий 2012-2013

3 етап – березень – травень 2013

Очікувані результати: толерантне ставлення до представників інших національностей; підвищення рівня громадянської освіти серед школярів.

ПРОЕКТВсеукраїнський легкоатлетичний пробіг лідерів учнівського самоврядуванняНовій Україні – здорова молодь

Мета проекту: формування в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя.

  1. Привернути увагу громадськості до теми поширення шкідливих звичок у молодіжному середовищі.

  2. Активізувати волонтерський рух.

  3. Особистим прикладом показати переваги здорового способу життя.

  4. Обєднати в цьому напрямі зусилля учнівської і студентської молоді.

Термін дії проекту: квітень – травень 2013 року.

Шляхи реалізації проекту:

  1. Розробити умови проведення заходу, визначити терміни проведення.

  2. Скласти графік проведення пробігу.

  3. Під час проведення пробігу провести зустрічі із зацікавленими державними установами, громадськими організаціями, засобами масової інформації.

  4. Висвітлити в засобах масової інформації хід проведення заходу.

Очікувані результати: зменшення шкідливих звичок в молодіжному середовищі.
ПРОЕКТРух лідерів

Мета проекту: обмін досвідом роботи представників органів учнівського самоврядування, зміцнення дружніх стосунків між обласними радами старшокласників, підтримка та зміцнення єдиного духу Учнівської Ліги України шляхом проведення спільних проектів, акцій, зустрічей, свят, вихідних, канікул, зустрічей, виїзних засідань в інші області за домовленістю .

Термін дії проекту: 2012 – 2013 навчальний рік.

Шляхи реалізації проекту:

І етап - підготовчий:

1. визначення мети та очікуваних результатів зустрічі;

2. поширення інформації про здійснення проекту;

3. формування групи учасників проекту;

4. зібрання ініціативної групи та проведення першого зустрічі;

5. планування програми зустрічі;

6. пошук шляхів фінансування.

ІІ етап – проведення безпосередньо виїзних засідань, зустрічей обласних рад, Всеукраїнської ради старшокласників в різних областях України з використання web-ресурсів.

Очікувані результати: підтримка та розвиток Учнівської Ліги України; розвиток міжрегіональних зв’язків з органами учнівського самоврядування різних рівнів.

Схожі:

НАКА З
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 р за N 1330/20068
НАКА З
Племінне свідоцтво (сертифікат) великої рогатої худоби молочних і молочно-м’ясних порід
НАКА З
Роботу методичного кабінету управління освіти спрямувати на подальшу реалізацію науково-методичної теми
НАКА З
Про організацію зберігання в аптечних закладах різних груп лікарських засобів та виробів медичного призначення
НАКА З
...
НАКА З
Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
НАКА З
Облік руху прекурсорів здійснюється юридичними і фізичними особами при виробництві, зберіганні, перевезенні і реалізації
НАКА З
Про утворення робочої групи «Цільова команда реформ при Міністерстві охорони здоров’я України»
НАКА З
...
НАКА З
Львівським обласним дитячим еколого-натуралістичним центром проведено обласний етап IV Міжнародного екологічного конкурсу «Світ,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка