|
Скачати 34.1 Kb.
|
Урок: Місце України в інтеграційних процесах в Європі та у світі. Мета: 1.Дидактична: з’ясувати що таке «інтеграція» та «інтеграційні процеси»,відзначити суть інтеграційних стосунків України з європейськими державами,а саме місце України в них, вплив геополітичного становища України на її зовнішню політику. 2.Розвивальна: формувати здатність у учнів робити аналіз історичних фактів,порівнювати,співвідносити,узагальнювати події та явища навколишнього світу, встановлюючи взаємозв’язок між подіями та їх наслідками. 3.Виховна: виховувати почуття нового прогресивного через основні принципи зовнішньої політики України, підвівши до висновку розуміння надзвичайної співпраці України у глобальному міжнародному просторі. Основні поняття: «інтеграція», «інтеграційні процеси», «геополітика», «зовнішня політика». Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник,карта світу,, ілюстративний матеріал, інтерактивна дошка, комп’ютер, зошит. Хід уроку
Історична довідка: Розповідь вчителя: з перших днів незалежності Україна прагнула до рівноправного партнерства у стосунках з європейськими державами. Роль і важливість нашої держави у сфері міжнародної інтеграції багато в чому залежить від засад зовнішньополітичної діяльності. Україна здійснює безпосередній внесок у зміцнення міжнародної безпеки своєю активною в миротворчих операціях, що проводяться під егідою ООН і ОБСЄ. Принципи, що лежать в основі цього курсу, відповідають прогресивним тенденціям сучасного світового політичного прогресу. Запитання до класу: Як ви розумієте поняття інтеграція? Учні: (відновлення, поєднання, взаємопроникнення) Вчитель: Сьогодні ми говоритимемо про місце України в інтеграційних процесах за планом: План уроку: 1.Із історії питання 2.Політична інтеграція 3.Економічна інтеграція 4.Соціально-культурна інтеграція 5.Висновки Проблемна задача: «Чи можливий майбутній розвиток України без європейської інтеграції?» Виступ «експерта» з міжнародної інтеграційної політики, демонстрація електронного проекту - презентації по 1-му питанню, в якому він докладно розповість й покаже про основні стадії інтеграційного процесу в Європі. Основні дати: 1948 – створення оборонної організації західного союзу. 1957 – оформлення ЄЕС 1992 – підписання Договору про Європейський Союз. Основні поняття: Інтеграція, ЄЕС, Сполучені Штати Європи. 3.Вивчення н/м: Метод «Спільний проект» Клас розділено попередньо на три групи, які опрацювали питання за планом уроку і підготували відповіді. Група «політичної інтеграції» доповідають про політичний устрій Європи і висловлюють свою думку стосовно, які необхідно задіяти механізми інтеграції України до Європи. Група «економічної інтеграції» доповідають матеріал про питання устрою європейських інфраструктур і можливість до них української економіки. Група «соціально-культурної інтеграції» доповідає про основні соціально-культурні тенденції Європи і місце України в них. Учасники – «політичної інтеграції» - доповідають про політичний устрій Європи і висловлюють свою думку стосовно, які необхідно задіяти механізм інтеграції України до Європи. Учасники «економічної інтеграції» - доповідають матеріал про питання устрою європейських інфраструктур і можливість інтеграції до них укр. Економіки. Учасники соціально – культурної інтеграції доповідають основні соціально – культурні тенденції на сучасному етапі і місце України в них. Метод «Мікрофон» Заслухавши виступи учнів, діти намагаються висловити власну думку, які механізми інтеграції України до Європи необхідно забезпечити. Висновок (Робить вчитель ) Україні необхідно проходження етапу ринкових перетворень суспільної демократизації на засадах верховенства міжнародного права – це є обов’язковою передумовою приєднання України до інтеграційних процесів. Україна впевнено крокує до рівноправного партнерства з Європейськими державами, прагне до гнучкої системи взаємовідносин у глобальному просторі Європа – Азія – Північна Америка. Роль України залежить від зовнішньої політики, основним інструментом якої є стратегічне партнерство. 4.Закріплення Вирішення проблемної задачі: «Чи можливий майбутній розвиток України без Європейської інтеграції ?» Метод «Синтез думки» Доповнення кожної з груп відповіді інших. Висновок із сказаного: Майбутнє України як незалежної, економічно могутньої держави – неможливе без Європейської інтеграції. Метод «Рефлексія» - коли кожен учень промовляє початок речення, обов’язковий для всіх («Найбільш важливе, що я почерпнув з уроку, це...») 5.Підведення підсумків за урок Д\З: опрацювати відповідний матеріал підручника, підібрати додатковий матеріал з теми, та написати «сінквейн» по інтеграції. |
Демографічна ситуація За кількістю населення Україна посідає 5 місце в Європі (після Німеччини, Італії, Великобританії, Франції) та 21 місце у світі. На... |
1. Передумови інтеграційних процесів в Західній Європі Сучасний Європейський Союз постав як результат подій, що відбулися на європейському континенті після Другої світової війни, тт впродовж... |
VE-75 СТРУКТУРНІ ЗМІНИ В СВІТОВІЙ ЕКОНОМІЦІ ПІД ВПЛИВОМ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ Автори розглядають позитивні та негативні наслідки участі країн з різним рівнем розвитку національної економіки в глобалізаційних... |
Міжнародні зв’язки України з Польщею Українcької держави. Ось та мить, що змушує замислитись про досягнуте за десятиліття «самостійної» України та про результати стратегічного... |
Рада євроклубів Кіровоградщини Рада євроклубів Кіровоградської області є центром для молоді,яка замислюється про майбутнє нашого міста і місце країни в Європі |
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ... НВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ НЕРЕЗИДЕНТІВ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ: ФІСКАЛЬНИЙ АСПЕКТ |
І НФОРМАЦ І ЙНИЙБЮЛЕТЕН Ь Реалії сучасної Європи говорять про те, що найбільшою частиною користувачів онлайнових та мобільних технологій у Європі є молоді... |
Урок це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило... Урок –це логічно закінчений цілісний, обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу |
З досвіду роботи практичного психолога У транспорті та на відпочинку, на вулиці та біля власного будинку…Зустріти підлітка з пляшкою пива (або й міцнішого напою) вже давно... |
З досвіду роботи практичного психолога У транспорті та на відпочинку, на вулиці та біля власного будинку…Зустріти підлітка з пляшкою пива (або й міцнішого напою) вже давно... |