ПЛЕНАРНЕ


Скачати 82.62 Kb.
Назва ПЛЕНАРНЕ
Дата 29.09.2013
Розмір 82.62 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи




Виховання дитини – це не мила забава, а завдання, що вимагає

капіталовкладень – тяжких переживань, зусиль безсонних

ночей і багато, багато думок.

Януш Корчак



ПЛЕНАРНЕ


В роботі конференції бере участь

Антонюк Сергій Андрійович, міський голова

Зайцева Тетяна Григорівна, заступник міського голови

Вітальне слово

Антонюк Сергій Андрійович, міський голова

Про підсумки розвитку освіти міста у 2012/2013навчальному році та пріоритетні завдання на 2013/2014 навчальний рік.

Тихончук Людмила Іванівна, начальник управління освіти виконавчого комітету Шепетівського міської ради



ЗАСІДАННЯ
Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення якості освіти відповідно нових стандартів

Можейко Галина Панасівна, директор НВК№1

Особливості вивчення іноземних мов в умовах сучасної школи

Білан Неля Аркадіївна,

вчитель іноземної мови НВК№2
Сучасний дошкільний заклад – оптимальне середовище для гармонійного розвитку дитини

Герасимчук Галина Борисівна,

завідувач ДНЗ №2
Співпраця з молодіжними об’єднаннями як один з напрямків здоров’язберігаючих технологій

Месь Оксана Василівна,

заступник директора з виховної роботи СЗОШ№2
Позашкільна освіта – невід’ємна умова повноцінного розвитку дитини

Попович Олег Миколайович,

директор ЦДЮТ
Роль батьків у державно-громадському управлінні навчальним закладом

Гончарова Людмила Станіславівна,

голова батьківського комітету

ЗОШ№6


Проект

Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї

серпневої розширеної наради педагогічних працівників м.Шепетівки

Заслухавши та обговоривши доповідь начальника управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради Тихончук Л.І., учасники педагогічної конференції відзначають, що освітня система міста протягом 2012-2013 н. р. продемонструвала свою працездатність. 2013-2014 навчальний рік – рік впровадження нового Державного стандарту повної загальної середньої освіти, нових навчальних програм з усіх базових дисциплін. Вперше вводиться вивчення другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах. З метою подальшого вдосконалення і підвищення ефективності освітнього процесу в місті вважаємо доцільним:

В управлінні:

  • забезпечення інформування педагогів про нові нормативні, інструктивно-методичні документи щодо впровадження нових Державних стандартів та належних умов для навчання і виховання учнів;

  • спрямування діяльності колективів навчальних закладів на забезпечення компетентністного підходу до навчання учнів,переорієнтації на цілі сталого розвитку;

  • створення умов для визначення індивідуальної освітньої траєкторії розвитку учнів, профілізації старшої школи, запровадження інклюзивної освіти;

  • додержання в повному обсязі вимог п. 4.6.1. «Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти»;

  • сприяння реалізації оздоровчої функції школи шляхом формування здоров’язберігаючого середовища, валеологічної культури учасників навчально-виховного процесу;

  • забезпечення оновлення змісту та якості дошкільної освіти через організацію роз’яснювальної та навчально-методичної роботи щодо впровадження в практику чинних програм в умовах варіативності програмового забезпечення та Державного освітнього стандарту;

  • забезпечення максимального охоплення дітей дошкільною освітою та організація роботи консультаційних центрів з проблеми підготовки дітей до школи при дошкільних навчальних закладах, запровадження якісних нових форм співпраці педагогів та батьківської громадськості;

  • сприяння реалізації принципу наступності, перспективності в роботі ДНЗ і початкової школи, результативній співпраці педагогічних працівників, батьківських колективів з метою забезпечення єдності підходів до розвитку, виховання та навчання дітей ;

  • забезпечення умов для викладання курсу «Сходинки до інформатики» в 2-х класах та інформатики в 5-х класах, реалізація наступності у їх викладанні;

  • формування та розвиток предметної ІКТ-компетентності та ключових компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації в суспільстві;

  • підвищення рівня інформатизації та комп’ютеризації процесу управління навчальним процесом.




У методичній роботі:

  • забезпечення методичного супроводу впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти та базової загальної середньої освіти;

  • співпраця з ХОІППО в частині трансформації передового педагогічного досвіду в освітній простір;

  • створення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності педагогів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваційних проектах та оволодіння методами комплексного самоаналізу професійної діяльності;

  • продовження проведення конкурсів web- сайтів, залучення освітян міста до участі у науково-методичних,освітніх і представницьких заходах регіонального, Всеукраїнського та міжнародного рівнів ;

  • організація та проведення педагогічних і науково-методичних заходів різних рівнів з актуальних проблем освіти, популяризації інноваційного досвіду роботи закладів освіти міста;

  • здійснення моніторингових досліджень зростання професійних досягнень педагогічних працівників з подальшим застосуванням результатів під час атестації;

  • організація дослідно-експериментальної роботи з питань удосконалення якості змісту освіти та технологій управління освітнім процесом у позашкільному навчальному закладі;

  • активізація роботи щодо організації проектно-дослідницької діяльності учнів та педагогів;

  • активізація роботи щодо підвищення ІКТ - компетентностей всіх педагогічних працівників;

  • сприяння освоєнню педагогами сучасних освітніх технологій, в тому числі інформаційних, як однієї з умов підвищення кваліфікаційного та методичного рівня.

  • надання для підтримки діяльності навчальних закладів у підготовці та перепідготовці педагогічних працівників з питань використання інформаційно-комунікаційних технологій, сприяння створенню електронних міні бібліотек;

  • підвищення відповідальності педагогів за якість навчальних результатів;

  • вдосконалення якості володіння вчителями іноземної мови методикою викладання в початкових класах та надання методичної допомоги вчителям, які викладатимуть другу іноземну мову у 5-х класах;

  • продовження вдосконалення знання з програм «Сходинки до інформатики», «Інформатика5-9класи», «Іноземна мова в початкових класах» та забезпеченням матеріально-технічної бази кабінетів;

  • обговорення шляхів вдосконалення навчального процесу з предметів, вимоги до формування та оцінки знань учнів на засіданні МО вчителів;

У навчанні:

  • підвищення результативності виконання регіональних програм у галузі освіти;

  • впровадження інноваційних технологій у навчальній діяльності з використанням Інтернет-простору для відкритого спілкування через Інтернет;

  • використання освітніх порталів соціальних шкільних мереж, побудова локальних шкільних мереж;



  • забезпечення інноваційної діяльності ДНЗ, центрів розвитку дитини, спрямованих на формування у дітей дошкільного віку елементів комп’ютерної грамотності;

  • активізація діяльності педагогів щодо підвищення результативності роботи з обдарованою молоддю;

  • забезпечення особистісно-соціального та інтелектуального розвитку учнів засобами міжпредметних зв’язків та інтегрованих предметних і міжпредметних компентенцій під час навчання інформатики у початковій школі;

  • застосування навчальних, індивідуальних та групових проектів, орієнтованих на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну чи групову та науково-дослідну;.

  • підвищення якості позашкільної освіти через оновлення змісту, форм і методів навчання та виховання, впровадження та вдосконалення програм допрофільної підготовки та профільного навчання;

  • розширенням мережі класів з поглибленим вивченням природничо-математичних предметів, допрофільної та профільної підготовки;

  • забезпечення кабінетів фізики сучасним обладнанням для проведення лабораторних та дослідницько-пошукових і практичних робіт;

  • посилення ролі шкільних бібліотек у формуванні загальної освіченості та базових навчальних знань, умінь і навичок.

У вихованні:

  • забезпечення виховання особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, сучасної європейської цивілізації, сприяє розвитку і збагаченню українських культурно-історичних традицій, вихованню культури міжетнічних і міжособистісних відносин, формуванню навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості ;

  • забезпечення формування в школярів активної життєвої позиції, відповідальності перед Батьківщиною через активізацією діяльності органів учнівського самоврядування ;

  • використання проектних технологій як важливий чинник у формуванні патріотизму учнів;

  • підвищення рівня правової культури учнів через системний підхід в організації навчально-виховного процесу ;

  • використання ефективних форм співпраці із громадою щодо створення умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та можливостей у виборі професії, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможної особистості;

  • вивчення та поширення досвіду використання трьохрівневої моделі превентивного виховання, формування правової культури, правового захисту дітей, подолання асоціальних проявів у молодіжному середовищі;

  • підвищення активності та результативності участі навчальних закладів у виховних заходах;

  • оптимізація виховного простору позашкільного навчального закладу;

  • поширення профілактичної та корекційної роботи з дітьми, які схильні до девіантної поведінки.

Таким чином, першочерговими завданнями освітян міста є:

  1. Оптимізація мережі навчальних закладів відповідно до реальних умов і актуальних потреб шепетівчан.

  2. Забезпечення впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти та перехід на новий стандарт середньої школи .

  3. Формування єдиного виховного простору міста .

  4. Розвиток єдиного освітнього інформаційного середовища.

  5. Розвиток матеріально-технічної бази навчальних закладів.

Управління освіти виконавчого комітету

Шепетівської міської ради
Методичний кабінет


П Р О Г Р А М А

серпневої розширеної наради педагогічних працівників м.Шепетівки




Підсумки

розвитку освіти міста

у 2012/2013

навчальному році

та пріоритетні завдання

на 2013/2014 навчальний рік

30 серпня 2013р.

Схожі:

ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВІДКРИТЕ ГОЛОСУВАННЯ Пленарне засідання 5-ї...
Пленарне засідання 5-ї сесії ЛМР 6-го скл від 29. 12. 2011р від 29. 12. 2011 15: 44
ПЛЕНАРНЕ
Виховання дитини – це не мила забава, а завдання, що вимагає капіталовкладень – тяжких переживань, зусиль безсонних
ПЛЕНАРНЕ
Про підсумки розвитку освіти міста у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка