|
Виховання дитини – це не мила забава, а завдання, що вимагає
капіталовкладень – тяжких переживань, зусиль безсонних
ночей і багато, багато думок.
Януш Корчак
|
ПЛЕНАРНЕ
В роботі конференції бере участь
Антонюк Сергій Андрійович, міський голова
Зайцева Тетяна Григорівна, заступник міського голови
Вітальне слово
Антонюк Сергій Андрійович, міський голова
Про підсумки розвитку освіти міста у 2012/2013навчальному році та пріоритетні завдання на 2013/2014 навчальний рік.
Тихончук Людмила Іванівна, начальник управління освіти виконавчого комітету Шепетівського міської ради
|
ЗАСІДАННЯ
Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення якості освіти відповідно нових стандартів
Можейко Галина Панасівна, директор НВК№1
Особливості вивчення іноземних мов в умовах сучасної школи
Білан Неля Аркадіївна,
вчитель іноземної мови НВК№2
Сучасний дошкільний заклад – оптимальне середовище для гармонійного розвитку дитини
Герасимчук Галина Борисівна,
завідувач ДНЗ №2
Співпраця з молодіжними об’єднаннями як один з напрямків здоров’язберігаючих технологій
Месь Оксана Василівна,
заступник директора з виховної роботи СЗОШ№2
Позашкільна освіта – невід’ємна умова повноцінного розвитку дитини
Попович Олег Миколайович,
директор ЦДЮТ
Роль батьків у державно-громадському управлінні навчальним закладом
Гончарова Людмила Станіславівна,
голова батьківського комітету
ЗОШ№6
|
Проект
Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї
серпневої розширеної наради педагогічних працівників м.Шепетівки
Заслухавши та обговоривши доповідь начальника управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради Тихончук Л.І., учасники педагогічної конференції відзначають, що освітня система міста протягом 2012-2013 н. р. продемонструвала свою працездатність. 2013-2014 навчальний рік – рік впровадження нового Державного стандарту повної загальної середньої освіти, нових навчальних програм з усіх базових дисциплін. Вперше вводиться вивчення другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах. З метою подальшого вдосконалення і підвищення ефективності освітнього процесу в місті вважаємо доцільним:
В управлінні:
забезпечення інформування педагогів про нові нормативні, інструктивно-методичні документи щодо впровадження нових Державних стандартів та належних умов для навчання і виховання учнів;
спрямування діяльності колективів навчальних закладів на забезпечення компетентністного підходу до навчання учнів,переорієнтації на цілі сталого розвитку;
створення умов для визначення індивідуальної освітньої траєкторії розвитку учнів, профілізації старшої школи, запровадження інклюзивної освіти;
додержання в повному обсязі вимог п. 4.6.1. «Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти»;
сприяння реалізації оздоровчої функції школи шляхом формування здоров’язберігаючого середовища, валеологічної культури учасників навчально-виховного процесу;
забезпечення оновлення змісту та якості дошкільної освіти через організацію роз’яснювальної та навчально-методичної роботи щодо впровадження в практику чинних програм в умовах варіативності програмового забезпечення та Державного освітнього стандарту;
забезпечення максимального охоплення дітей дошкільною освітою та організація роботи консультаційних центрів з проблеми підготовки дітей до школи при дошкільних навчальних закладах, запровадження якісних нових форм співпраці педагогів та батьківської громадськості;
сприяння реалізації принципу наступності, перспективності в роботі ДНЗ і початкової школи, результативній співпраці педагогічних працівників, батьківських колективів з метою забезпечення єдності підходів до розвитку, виховання та навчання дітей ;
забезпечення умов для викладання курсу «Сходинки до інформатики» в 2-х класах та інформатики в 5-х класах, реалізація наступності у їх викладанні;
формування та розвиток предметної ІКТ-компетентності та ключових компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації в суспільстві;
підвищення рівня інформатизації та комп’ютеризації процесу управління навчальним процесом.
|
У методичній роботі:
забезпечення методичного супроводу впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти та базової загальної середньої освіти;
співпраця з ХОІППО в частині трансформації передового педагогічного досвіду в освітній простір;
створення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності педагогів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваційних проектах та оволодіння методами комплексного самоаналізу професійної діяльності;
продовження проведення конкурсів web- сайтів, залучення освітян міста до участі у науково-методичних,освітніх і представницьких заходах регіонального, Всеукраїнського та міжнародного рівнів ;
організація та проведення педагогічних і науково-методичних заходів різних рівнів з актуальних проблем освіти, популяризації інноваційного досвіду роботи закладів освіти міста;
здійснення моніторингових досліджень зростання професійних досягнень педагогічних працівників з подальшим застосуванням результатів під час атестації;
організація дослідно-експериментальної роботи з питань удосконалення якості змісту освіти та технологій управління освітнім процесом у позашкільному навчальному закладі;
активізація роботи щодо організації проектно-дослідницької діяльності учнів та педагогів;
активізація роботи щодо підвищення ІКТ - компетентностей всіх педагогічних працівників;
сприяння освоєнню педагогами сучасних освітніх технологій, в тому числі інформаційних, як однієї з умов підвищення кваліфікаційного та методичного рівня.
надання для підтримки діяльності навчальних закладів у підготовці та перепідготовці педагогічних працівників з питань використання інформаційно-комунікаційних технологій, сприяння створенню електронних міні бібліотек;
підвищення відповідальності педагогів за якість навчальних результатів;
вдосконалення якості володіння вчителями іноземної мови методикою викладання в початкових класах та надання методичної допомоги вчителям, які викладатимуть другу іноземну мову у 5-х класах;
продовження вдосконалення знання з програм «Сходинки до інформатики», «Інформатика5-9класи», «Іноземна мова в початкових класах» та забезпеченням матеріально-технічної бази кабінетів;
обговорення шляхів вдосконалення навчального процесу з предметів, вимоги до формування та оцінки знань учнів на засіданні МО вчителів;
У навчанні:
підвищення результативності виконання регіональних програм у галузі освіти;
впровадження інноваційних технологій у навчальній діяльності з використанням Інтернет-простору для відкритого спілкування через Інтернет;
використання освітніх порталів соціальних шкільних мереж, побудова локальних шкільних мереж;
|
забезпечення інноваційної діяльності ДНЗ, центрів розвитку дитини, спрямованих на формування у дітей дошкільного віку елементів комп’ютерної грамотності;
активізація діяльності педагогів щодо підвищення результативності роботи з обдарованою молоддю;
забезпечення особистісно-соціального та інтелектуального розвитку учнів засобами міжпредметних зв’язків та інтегрованих предметних і міжпредметних компентенцій під час навчання інформатики у початковій школі;
застосування навчальних, індивідуальних та групових проектів, орієнтованих на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну чи групову та науково-дослідну;.
підвищення якості позашкільної освіти через оновлення змісту, форм і методів навчання та виховання, впровадження та вдосконалення програм допрофільної підготовки та профільного навчання;
розширенням мережі класів з поглибленим вивченням природничо-математичних предметів, допрофільної та профільної підготовки;
забезпечення кабінетів фізики сучасним обладнанням для проведення лабораторних та дослідницько-пошукових і практичних робіт;
посилення ролі шкільних бібліотек у формуванні загальної освіченості та базових навчальних знань, умінь і навичок.
У вихованні:
забезпечення виховання особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, сучасної європейської цивілізації, сприяє розвитку і збагаченню українських культурно-історичних традицій, вихованню культури міжетнічних і міжособистісних відносин, формуванню навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості ;
забезпечення формування в школярів активної життєвої позиції, відповідальності перед Батьківщиною через активізацією діяльності органів учнівського самоврядування ;
використання проектних технологій як важливий чинник у формуванні патріотизму учнів;
підвищення рівня правової культури учнів через системний підхід в організації навчально-виховного процесу ;
використання ефективних форм співпраці із громадою щодо створення умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та можливостей у виборі професії, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможної особистості;
вивчення та поширення досвіду використання трьохрівневої моделі превентивного виховання, формування правової культури, правового захисту дітей, подолання асоціальних проявів у молодіжному середовищі;
підвищення активності та результативності участі навчальних закладів у виховних заходах;
оптимізація виховного простору позашкільного навчального закладу;
поширення профілактичної та корекційної роботи з дітьми, які схильні до девіантної поведінки.
Таким чином, першочерговими завданнями освітян міста є:
Оптимізація мережі навчальних закладів відповідно до реальних умов і актуальних потреб шепетівчан.
Забезпечення впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти та перехід на новий стандарт середньої школи .
Формування єдиного виховного простору міста .
Розвиток єдиного освітнього інформаційного середовища.
Розвиток матеріально-технічної бази навчальних закладів.
|
Управління освіти виконавчого комітету
Шепетівської міської ради
Методичний кабінет
П Р О Г Р А М А
серпневої розширеної наради педагогічних працівників м.Шепетівки
Підсумки
розвитку освіти міста
у 2012/2013
навчальному році
та пріоритетні завдання
на 2013/2014 навчальний рік
30 серпня 2013р.
|
|