АНАЛІТИЧНА ІНФОРМАЦІЯ щодо організації та здійснення контролю в Головному управлінні юстиції у Волинській області протягом І кварталу 2013 року


Скачати 39.04 Kb.
Назва АНАЛІТИЧНА ІНФОРМАЦІЯ щодо організації та здійснення контролю в Головному управлінні юстиції у Волинській області протягом І кварталу 2013 року
Дата 26.08.2013
Розмір 39.04 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
АНАЛІТИЧНА ІНФОРМАЦІЯ

щодо організації та здійснення контролю в

Головному управлінні юстиції у Волинській області

протягом І кварталу 2013 року
На виконання наказу Міністерства юстиції України про вдосконалення організації контролю за виконанням актів і доручень Президента України та Заходів Міністерства юстиції України щодо вдосконалення організації контролю за виконанням актів та доручень Президента України від 26.04.2000 року № 318/7, підготовлено аналіз щодо організації та здійснення контролю у Головному управлінні юстиції у Волинській області протягом І кварталу 2013 року.

Так за І квартал 2013 року до головного управління юстиції надійшло 7291 документ (доручень, наказів, вказівок, звернень Міністерства юстиції України, облдержадміністрації, інших органів державної влади та управлінь), із них:

доручень Міністерства - 411;

доручень ОДА – 57;

наказів МЮ – 46;

розпоряджень ОДА – 26;

виконавчих документів – 2271;

звернень громадян – 245;

запитів та звернень народних депутатів – 3;

інших документів – 4232;

Перебувало на контролі – 546,

із них:

доручень Міністерства – 365;

ОДА – 49;

запитів та звернень народних депутатів – 2;

звернень громадян - 81;

прокуратури – 28;

інших документів – 21.

Найбільша кількість контрольних завдань за І квартал поточного року надійшла до управління державної виконавчої служби – 282, що становить 51,6 відсотка від загальної кількості завдань.

До сектору реєстрації нормативно-правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації законодавства у І кварталі 2013 року надійшло 32 контрольних завдання, що становить 5,9 відсотка від загальної кількості.

До відділу організаційного забезпечення документування, контролю та звернень громадян у І кварталі нинішнього року надійшло 45 контрольних завдань, що становить 8,2 відсотка від загальної кількості.

До відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності надійшло у звітному кварталі поточного року 33 контрольних завдання, що становить 6 відсотків від загальної кількості контрольних завдань.

Відділом кадрової роботи та державної служби у І кварталі поточного року опрацьовано 16 контрольних завдань, що становить 2,9 відсотка від загальної кількості.

До відділу державної реєстрації актів цивільного стану, через приймальню головного управління, надійшло 20 контрольних завдань, що становить 3,7 відсотка від загальної кількості.

Відділом нотаріату у І кварталі 2013 року отримано і опрацьовано 23 контрольних завдання, що становить 4,2 відсотка від загальної кількості завдань.

Сектором матеріально-технічного та інформаційного забезпечення отримано 11 контрольних завдань, що становить 2 відсотка від загальної кількості.

Відділом примусового виконання рішень у І кварталі поточного року отримано і опрацьовано 8 контрольних завдань, що становить 1,5 відсотка від загальної кількості даних завдань.

До сектору представництва інтересів держави та органів юстиції в судах за І квартал 2013 року надійшло 6 контрольних завдання, що становить 1,1 відсотка від загальної кількості.

До відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у I кварталі 2013 року надійшло 21 контрольне завдання, що становить 3,8 відсотка від загальної кількості контрольних завдань.

Сектором державної реєстрації юридичних осіб та легалізації об`єднань громадян опрацьовано 26 контрольних завдань, що становить 4,8 відсотка від загальної кількості.

До сектору з питань банкрутства у I кварталі поточного року надійшло 22 контрольних завдання, що становить 4 відсотка від загальної кількості контрольних завдань.

Що стосується контрольних завдань, які надходили до управління юстиції з встановленими Міністерством юстиції України термінами виконання і які неможливо було виконати в строки по об'єктивних причинах, зокрема, відсутність громадянина, щодо якого необхідно було виконати доручення іноземного суду на території області тощо, обласним управлінням юстиції подавались Міністерству юстиції проміжні відповіді або ж направлялись листи з проханням про продовження термінів виконання даних завдань.

Виконавська дисципліна в головному управлінні юстиції знаходиться на належному рівні.
ВИСНОВКИ:
В цілому робота відділу організаційного забезпечення, документування, контролю та звернень громадян у звітному році сприяла виконанню завдань, поставлених перед головним управлінням юстиції.

ПРОПОЗИЦІЇ:


  1. Стан виконавської дисципліни, дотримання строків виконання контрольних завдань структурними підрозділами головного управління юстиції та територіальними управліннями юстиції за I квартал 2013 року розглянути на оперативній нараді при керівництві головного управління юстиції по підсумках роботи за I квартал 2013 року.

  2. Головному спеціалісту відділу організаційного забезпечення, документування, контролю та звернень громадян Герасимюк А.В.:




  • інформацію про виконання взятих на контроль завдань узагальнювати до 7 числа кожного місяця і подавати керівникам структурних підрозділів у вигляді зведень (переліків) невиконаних завдань та завдань, виконаних з порушенням строків, за звітний період;

  • інформацію про причини порушення строків виконання контрольних доручень надавати керівництву головного управління юстиції щомісячно до 10 числа.


Начальник відділу організаційного

забезпечення, документування,

контролю та звернень громадян В.В. Філіпчук

Схожі:

Методичні рекомендації Організація контролю за виконанням документів...
Організація контролю за виконанням документів в Головному управлінні юстиції у Волинській області
НАКАЗ «11» серпня 2011 року м. Луцьк №330 Зареєстровано в Головному управлінні юстиції
Закону України «Про доступ до публічної інформації в Міністерстві юстиції», керуючись наказом Головного управління юстиції у Волинській...
АНАЛІТИЧНА інформація про виконання вимог антикорупційного законодавства...
Законів України “Про державну службу” та “Про засади запобігання і протидії корупції”, відповідних актів Президента України, Кабінету...
М ІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ
Плану заходів, затверджених наказом Головного управління юстиції у Волинській області від 05. 08. 2011 №324 «Питання виконання Закону...
Таблиця 1 Інформація
Головного управління юстиції у Волинській області щодо здійснення державної реєстрації нормативно-правових актів
Інформація про роботу сектору реєстрації нормативно-правових актів,...
Державною реєстрацією нормативно-правових актів в Головному управлінні юстиції у Волинській області займається сектор реєстрації...
Про проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2013-2014 навчальному році
Франківській області, затверджених наказом департаменту освіти,науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації від 19 серпня...
Інформація про діяльність Головного управління юстиції у Волинській...
Головного управління юстиції у Волинській області з питань систематизації законодавства у першому півріччі 2013 року
РІШЕННЯ засідання колегії Головного управління юстиції у Волинській області
Волинській області Корця В. П. про стан роботи Головного управління юстиції у Волинській області щодо попередження та профілактики...
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Затвердити заходи Головного управління юстиції у Волинській області щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка