Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно


Скачати 57.47 Kb.
Назва Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно
Дата 16.06.2013
Розмір 57.47 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи

Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно:

Крок 1 Ознайомлення з документами
Крок 2 Підготовка документів
Крок 3 Реєстрація у Центрі
Крок 4 Формування посиленого сертифікату


Перед проходженням процедури реєстрації користувача в АЦСК ІДД ДПС пропонуємо уважно ознайомитись з даною інструкцією.

Крок 1. Ознайомлення з документами
Завантажити та уважно ознайомитись з умовами Договору про надання послуг ЕЦП, Заяви приєднання та Регламенту АЦСК ІДД ДПС

(сайт: www.cskidd.gov.ua)

Крок 2. Підготовка документів
У разі згоди з умовами Договору заповнити Заяву приєднання, відповідну Заяву на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів та підготувати необхідні документи, що засвідчують особу заявника та підписувача.

Крок 3. Реєстрація у Центрі
Звернутись до будь-якого представництва Центра за вказаною на сайті адресою з зазначеним вище комплектом документів та власними носіями (змінний флеш-носій або CD/DVD-диск для запису) для отримання особистих ключів з розрахунку один носій на кожний особистий ключ.

Увага! АЦСК ІДД ДПС не надає носії для запису ключової інформації.

Крок 4. Формування посиленого сертифікату
Згенерувати ключову пару (особистий та відкритий ключ). Ключі ЕЦП генеруються апаратно-програмним способом заявником самостійно в окремому приміщенні АЦСК – кабіні генерації, за допомогою спеціалізованого обладнання і програмного забезпечення, що має позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи.
Після закінчення процедури реєстрації власник особистого ключа може отримати посилені сертифікати відкритого ключа завантаживши їх з офіційного сайту АЦСК ІДД ДПС. За бажанням заявника посилені сертифікати відкритих ключів можуть бути записані на окремий власний носій заявника.

Увага! Посилені Сертифікати відкритого ключа АЦСК ІДД ДПС не роздруковуються, а надаються в електронному вигляді.

СТРОК ДІЇ ПОСИЛЕНОГО СЕРТИФІКАТУ ВІДКРИТОГО КЛЮЧА ЕЦП СТАНОВИТЬ 1 РІК З МОМЕНТУ ЙОГО ФОРМУВАННЯ.

Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа для юридичної особи:

  • заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;

  • копію статуту юридичної особи (положення про установу, філію) (оригінал або його нотаріально засвідчена копія надається виключно для ознайомлення);

  • копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ (документи повинні бути 2012 року)

  • документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);

  • документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;

  • копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;

  • копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.

*у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

Увага! До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати. Заявник зобов’язаний надавати для реєстрації тільки повну та дійсну інформацію. Всю відповідальність за ненадання або надання неповної, недійсної інформації несе Заявник.

Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа для фізичної особи-підприємця:

  • заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;

  • копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (документи повинні бути 2012 року);

  • паспорт та копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника;

  • копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом фізичної особи (підписом фізичної особи - підприємця та його печаткою, у разі її наявності), а також підписом уповноваженої особи АЦСК ІДД ДПС якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

Увага! До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати. Заявник зобов’язаний надавати для реєстрації тільки повну та дійсну інформацію. Всю відповідальність за ненадання або надання неповної, недійсної інформації несе Заявник.

Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа для фізичної особи:

  • заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;

  • паспорт та копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника;

  • копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом фізичної особи, а також підписом уповноваженої особи АЦСК ІДД ДПС якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.
Увага! До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати. Заявник зобов’язаний надавати для реєстрації тільки повну та дійсну інформацію. Всю відповідальність за ненадання або надання неповної, недійсної інформації несе Заявник.
До уваги платників податків!
При ДПС у Запорізькій області створено сектор реєстрації користувачів Управління центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС.

Сектор розташовано за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чубаря, 4-а, довідки за телефоном 219-06-27.

Крім того, отримати всю необхідну інформацію можна на веб-сайті: www.cskidd.gov.ua

Схожі:

Новий безкоштовний сервіс для платників податків!
Державної податкової служби України та територіальні підрозділи в обласних центрах. Посилені сертифікати ключів надаються безкоштовно....
Для реалізації права на отримання податкової знижки у 2012 році громадянам...
Лі – Кодекс), згідно з яким громадяни зобов'язані подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)...
РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА на проведення державної реєстрації юридичної...
Електронні форми заяв, необхідних для отримання адміністративних послуг державного реєстратора
Пам'ятка Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) щодо...
...
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР про надання послуг реєстрації, перереєстрації,...
Міністрів України від 11 квітня 2012 р. №295 (надалі – «Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг»), іншими нормативними...
Щоб стати учасником вікторини, Вам необхідно заповнити всі реєстраційні...
«Комп'ютерний Всесвіт» (kv-ua net) після того, як визначаться переможці. Обов'язковою умовою для отримання призу є наявність паспорту...
Щоб стати учасником вікторини, Вам необхідно заповнити всі реєстраційні...
«Комп'ютерний Всесвіт» (kv-ua net) після того, як визначаться переможці. Обов'язковою умовою для отримання призу є наявність паспорту...
ЗБІРНИК ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ З ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЇ
С. потовщення рогового шару епідермісу внаслідок посиленого ороговіння та сповільненого відторгнення рогових лусочок
Реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичної особи:...
У разі подання електронних документів для проведення державної реєстрації юридичної особи підтвердженням внесення плати за проведення...
РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо порядку отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки
Для отримання будівельного паспорта замовник звертається до відділу містобудування та архітектури міської ради із заявою, до якої...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка