ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
Для проведення державної реєстрації юридичної особи засновник з паспортом, якщо це уповноважена особа, то з паспортом і нотаріально засвідченою довіренністю (або в разі подання електронних документів документ, що засвідчує повноваження цієї особи, в електронній формі) повинні подати державному реєстратору (або в разі подання електронних документів подати опис, що містить відомості про надіслані електронні документи, в електронній формі) такі документи:
заповнену реєстраційну картку, встановленого зразка на проведення державної реєстрації юридичної особи (заповнену машинодруком або від руки друкованими літерами), яка отримується в державного реєстратора;
примірник оригіналу, ксерокопію або нотаріально засвідчену копію рішення засновників або уповноваженого ними органу про створення юридичної особи;
два примірники установчих документів ( у разі подання електронних документів – один примірник);
квитанція або копія платіжного доручення з відміткою банку за проведення державної реєстрації юридичної особи (оплата проводиться в будь-якому відділенні банку, згідно наведеного нижче рахунку). У разі подання електронних документів для проведення державної реєстрації юридичної особи підтвердженням внесення плати за проведення державної реєстрації юридичної особи є примірник електронного розрахункового документа, засвідченого електронним цифровим підписом;
Реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичної особи:
Відділення Державного Казначейства у м.Тернополі код 23588119
Банк в УДК в Тернопільській обл. МФО 838012
р/р 31412512700002 код бюджетної класифікації 22010300;
СУМА 170 грн.
у разі, коли засновником юридичної особи є інша юридична особа, у якої в свою чергу засновник – інша юридична особа, необхідно мати витяг з ЄДР про юридичну особу, який містить відомості про склад засновників та розмір статутного капіталу, на дату подання документів.
У разі утворення юридичної особи на підставі модельного статуту реєстраційній картці на проведення державної реєстрації юридичної особи проставляється відповідна відмітка з посиланням на типовий установчий документ.
У разі державної реєстрації фермерського господарства додатково подається копія Державного акта на право приватної власності засновника на землю або копія Державного акта на право постійного користування землею засновником, або нотаріально посвідчена копія договору про право користування землею засновником, зокрема на умовах оренди.
У разі державної реєстрації юридичної особи, засновником ( засновниками) якої є іноземна юридична особа, додатково подається документ про підтвердження реєстрації іноземної особи в країні її місцезнаходження, зокрема витяг із торговельного, банківського або судового реєстру.
У разі відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи реєстраційний збір не повертається.
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІН ДО УСТАНОВЧИХ ДОКУМЕНТІВ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
Юридичні особи, які зареєстровані до 01.07.04р., і звертаються про здійснення змін та доповнень до установчих документів, спочатку, на підставі заповненої реєстраційної картки – форма №6, проводять включення відомостей про себе до Єдиного державного реєстру. А вже потім здійснюють необхідні реєстраційні дії.
Подання засновником (засновниками) або уповноваженою ними особою документів державному реєстратору для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи здійснюється виключно на паперових носіях без подання електронних документів.
1. Для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати такі документи:
заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи (картка повинна бути заповнена друкованими літерами або машинодруком), отримується в державних реєстраторів;
примірник оригіналу, ксерокопію або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) юридичної особи про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів;
оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в бюлетні державної реєстрації повідомлення про втрату всіх або частини оригіналів установчих документів;
два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції;
квитанція або копія платіжного доручення з відміткою банку за проведення державної реєстрації змін до установчих документів (оплата проводиться в будь-якому відділенні банку, згідно наведеного нижче рахунку).
Реєстраційний збір за проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи:
Відділення Державного Казначейства у м.Тернополі код 23588119
Банк в УДК в Тернопільській обл. МФО 838012
р/р 31412512700002 код бюджетної класифікації 22010300;
СУМА 51 грн
2. У разі внесення змін до статуту, які пов'язані із зменшенням статутного фонду юридичної особи, додатково подається квитанція за публікацію повідомлення про зменшення статутного фонду у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації, згідно рахунку, наведеного нижче.
Плата за публікацію повідомлення повинна перераховуватися за такими реквізитами:
ДП „Інформаційно-ресурсний центр” код ЄДРПО 33499803;
В ГОУ ВАТ „Ощадбанк” м.Київ МФО 300465; Р/р 26003301812
СУМА 51 грн.
3. У разі внесення змін до установчих документів, які пов'язані із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, додатково подається примірник оригіналу (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) одного із таких документів:
-
рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників);
-
заяви фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників);
-
заяви, договору, іншого документа про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства;
-
рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) із складу засновників (учасників) юридичної особи, якщо це передбачено законом або установчими документами юридичної особи.
4. У разі внесення змін до установчих документів, які пов'язані із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи на підставі факту смерті фізичної особи - засновника (учасника) та відмови інших засновників (учасників) у прийнятті спадкоємця (спадкоємців) померлого до складу засновників, додатково подається ксерокопія (нотаріально засвідчена копія, копія, завірена органом державної реєстрації актів цивільного стану) свідоцтва про смерть фізичної особи або документа, що є підставою для його видачі відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану".
Юридична особа щорічно, починаючи з наступного року з дати її державної реєстрації, протягом одного місяця зобов'язана подати (надіслати рекомендованим листом) державному реєстратору реєстраційну картку встановленого зразка про підтвердження відомостей про юридичну особу.
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІН ДО ВІДОМОСТЕЙ ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ, ЯКА ДІЄ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ
Якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, вносяться у зв'язку із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, утвореної на підставі модельного статуту, крім реєстраційної картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі (форма №4 (отримуєтьмя в державних реєстраторів), особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), додатково подає примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про внесення змін до складу засновників (учасників) та один з таких документів:
рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників);
заяви фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників);
заяви, договору, іншого документа про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства;
рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) із складу засновників (учасників) юридичної особи, якщо це передбачено законом або установчими документами юридичної особи.
Якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, вносяться у зв'язку із зміною місцезнаходження та/або найменування юридичної особи, утвореної на підставі модельного статуту, крім документів,передбачених частиною першою цієї статті, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), додатково подає примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про внесення таких змін.
Якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, пов'язані із зміною статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) юридичної особи, що діє на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), додатково подає примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про такі зміни, а у разі зменшення статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) юридичноїособи, крім зазначених документів, додатково подається документ, що підтверджує внесення плати за публікацію у спеціальному друкованому засобі масової інформації відповідного повідомлення, згідно рахунку, наведеного нижче.
Плата за публікацію повідомлення повинна перераховуватися за такими реквізитами:
ДП „Інформаційно-ресурсний центр” код ЄДРПО 33499803;
В ГОУ ВАТ „Ощадбанк” м.Київ МФО 300465; Р/р 26003301812
СУМА 51 грн.
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ПРИПИНЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
Юридичні особи, які зареєстровані до 01.07.04р., і звертаються про здійснення реорганізації, ліквідації юридичної особи та ін., спочатку, на підставі заповненої реєстраційної картки – форма №6, проводять включення відомостей про себе до Єдиного державного реєстру. А вже потім здійснюють необхідні реєстраційні дії.
Внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи
Для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати державному реєстратору такі документи:
примірник оригіналу, ксерокопію або нотаріально засвідчену копію рішення засновників юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи;
квитанцію або копію платіжного доручення з відміткою банку про оплату за публікацію повідомлення про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації (оплата проводиться в будь-якому відділенні банку, згідно наведеного нижче рахунку) .
Рахунок оплата за публікацію повідомлення про припинення юридичної особи:
ДП „Інформаційно-ресурсний центр” код ЄДРПО 33499803;
В ГОУ ВАТ „Ощадбанк” м.Київ МФО 300465; Р/р 26003301812
СУМА 51 грн.
У разі припинення юридичної особи шляхом злиття або приєднання рішення щодо припинення юридичної особи підписується уповноваженими особами юридичної особи або юридичних осіб, що припиняються, та юридичної особи-правонаступника.
Проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
1. Для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії або уповноважена ним особа після закінчення процедури ліквідації, яка передбачена законом, але не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації, повинен подати державному реєстратору такі документи:
заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією, яка отримується в державних реєстраторів;
оригінал установчих документів;
акт ліквідаційної комісії з ліквідаційним балансом, який затверджено рішенням засновників (учасників) або уповноваженого ними органу. Підписи голови та членів ліквідаційної комісії на ліквідаційному балансі повинні бути нотаріально засвідчені;
довідку відповідного органу державної податкової служби про відсутність заборгованості по податках, зборах (обов’язкових платежах) (вул. Білецька, 1);
довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості (вул. Руська, 17);
довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
Якщо документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації подаються головою ліквідаційної комісії або уповноваженою ним особою особисто, державному реєстратору додатково пред'являються паспорт та подається документ, що підтверджує його (її) повноваження (довіреність).
У разі проведення державної реєстрації припинення акціонерних товариств додатково подається копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
2. У випадках, що встановлені законом, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу.
Проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання , поділу або перетворення.
Для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення голова комісії з припинення або уповноважена ним особа після закінчення процедури припинення, яка передбачена законом, але не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації, повинні подати особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення, підпис на реєстраційній картці повинен бути нотаріально посвідчений ) державному реєстратору такі документи:
заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення;
оригінал установчих документів;
нотаріально посвідчену копію передавального акта, якщо припинення здійснюється в результаті злиття, приєднання або перетворення, або нотаріально посвідчену копію розподільчого балансу, якщо припинення здійснюється в результаті поділу;
довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню;
довідку відповідного органу державної податкової служби про відсутність заборгованості по податках, зборах (вул. Білецька, 1);
довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості (вул. Руська, 17);
документ про узгодження плану реорганізації з органом державної податкової служби (за наявності податкового боргу).
2. У випадках, що встановлені законом, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти передавального акта або розподільчого балансу.
3. У разі державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті перетворення документи, які передбачені абзацами шостим - десятим частини першої цієї статті, державному реєстратору не подаються.
4. Передавальний акт або розподільчий баланс повинен бути затверджений засновниками (учасниками) юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи. Підписи на передавальному акті або розподільчому балансі повинні бути нотаріально засвідчені.
Злиття вважається завершеним з моменту державної реєстрації новоутвореної юридичної особи та державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті злиття.
Поділ вважається завершеним з моменту державної реєстрації новоутворених юридичних осіб та державної реєстрації припинення юридичної особи, що припиняється у результаті поділу.
Перетворення вважається завершеним з моменту державної реєстрації новоутвореної юридичної особи та державної реєстрації припинення юридичної особи, що припиняється у результаті перетворення.
|