|
Скачати 177.11 Kb.
|
КОНТРОЛЬНА РОБОТА . 1-18. Прикладіть схему важільної передачі заданого типу локомотива й нанесіть на схему сили, що діють при гальмуванні, на всі колісні пари для заданого напрямку руху локомотива. Підрахуйте, у скільки разів збільшиться гальмівна сила однієї колісної пари локомотива при зменшенні швидкості з початкової vn до кінцевої vk. при чавунних колодках. Дані взяти з таблиці 2 згідно варіанту. Таблиця 2
19-39. Прикладіть креслення, надайте технічну характеристику й опишіть будову компресора згідно варіанту. Визначте подачу компресора та потужність його приводу при двох заданих частотах обертання колінчастого валу та . Дані взяти з таблиці 3 згідно варіанту. Таблиця 3
40. Прикладіть креслення крана машиніста №394, його редуктора та стабілізатора , надайте технічну характеристику, опишіть будову крана. 41. Прикладіть схему дії крана машиніста №394 в І та ІІ положеннях ручки і опишіть дію крана в цих положеннях. 42. Прикладіть схему дії крана машиніста №394 в ІІІ та ІV положеннях ручки і опишіть дію крана в цих положеннях. 43. Прикладіть схему дії крана машиніста №394 в V та VІ положеннях ручки і опишіть дію крана в цих положеннях, вкажіть різницю дії крана в положеннях V та VА. 44. Прикладіть креслення контролера крана машиніста №395, опишіть його будову, призначення та область застосування. 45. Прикладіть креслення крана допоміжного гальма локомотива №254, надайте технічну характеристику, опишіть будову та дію крана. 46. Прикладіть схему й опишіть будову та принцип роботи автоматичної локомотивної сигналізації з автостопом. 47. Прикладіть креслення електропневматичного клапану автостопу №150Е, надайте його технічну характеристику та опишіть його будову та дію. 48. Прикладіть креслення загального виду локомотивного швидкостеміра 3СЛ-2М. опишіть його призначення та загальну будову. Прикладіть зразок діаграмної стрічки швидкостеміра з записами параметрів руху, опишіть стрічку та надайте розшифровку записів. 49. Прикладіть креслення магістральної частини №270-1000, надайте технічну характеристику повітророзподільника №270-005-1, опишіть будову його магістральної частини з зазначенням каліброваних отворів. 50. Прикладіть креслення головної частини №270-023, надайте технічну характеристику повітророзподільника №270-005-1, опишіть будову його головної частини з зазначенням каліброваних отворів. 51. Прикладіть схему повітророзподільника №270-005-1 та опишіть його дію при зарядці. Вкажіть особливості дії повітророзподільника №483-000 при зарядці. 52. Прикладіть схему повітророзподільника №270-005-1 та опишіть його дію при гальмуванні. Вкажіть особливості дії повітророзподільника №483-000 при зарядці. 53. Прикладіть схему повітророзподільника №270-005-1 та опишіть його дію при відпуску на гірському та рівнинному режимах. Вкажіть особливості дії повітророзподільника №483-000 при відпуску гальм. 54. Прикладіть креслення магістральної частини №483-010, надайте технічну характеристику повітророзподільника №483-000, опишіть будову його магістральної частини з зазначенням каліброваних отворів. 55. Прикладіть креслення головної частини №466-110 й опишіть її призначення, будову, модернізацію та дію. 56. Прикладіть схему повітророзподільника №270-006, надайте технічну характеристику, вкажіть область застосування, опишіть конструкцію, дію та властивості повітророзподільника. 57. Прикладіть креслення авторежиму №265А-000, надайте технічну характеристику, вкажіть призначення та опишіть його будову та дію. 58. Прикладіть креслення пасажирського повітророзподільника №292-001, надайте технічну характеристику, вкажіть призначення та опишіть його будову. 59. Прикладіть креслення електроповітророзподільника №305-000, надайте технічну характеристику, вкажіть призначення та опишіть його будову. 60. Прикладіть креслення гальмівного циліндра локомотива, надайте класифікацію гальмівних циліндрів, вимоги до них, опишіть будову гальмівного циліндра. 61-78. Вантажний поїзд з масою состава Q прямує ділянкою з максимальним спуском і. Состав сформований з наступних вагонів: А – чотиривісні вагони з чавунними колодками на завантаженому режимі; Б – чотиривісні вагони з композиційними колодками (в перерахунку на чавунні) на середньому режимі В – чотиривісні вагони з композиційними колодками на порожньому режимі; Г – думпкари 2ВС-105 з композиційними колодками на середньому режимі; Д – хоппер-дозатори ЦНІІ-ДВЗ з чавунними колодками на завантаженому режимі. В поїзді п осей стоян очних гальм. Перевірте забезпеченість поїзда автоматичними та стояночними гальмами й зробіть висновок про можливість прямування поїзда ділянкою. При необхідності розрахуйте необхідну кількість башмаків. Дані для розрахунків наведені в таблиці 4. Таблиця 4
ТАБЛИЦЯ ВИБОРУ ВАРІАНТІВ ДЛЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ Таблиця 1
|
Урок №60 Тема. Розв'язування задач Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання текстових задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння застосовувати... |
Задача полягає в тому, що необхідно перевести ОК з заданого початкового стану Мета роботи – засвоїти методи синтезу термінальних систем автоматичного керування з використанням моделей на ЕОМ для їх аналізу |
Розрахунково-графічна робота №1 з електротехніки Розрахувати струми у всіх вітках заданого електричного кола методом безпосереднього застосування законів Кірхгофа |
Теорія чисел в програмуванні Алгоритм знаходження всіх простих чисел, що не перевищують деякого заданого натурального числа n. («Решето Ератосфена») 4 |
Урок 3 Тема: Таблиці в текстових документах. Використання стилів,... Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями стилі та таблиці в текстових документах. Використання... |
Это задание на курсовую по информатике ... |
Это задание на курсовую по информатике ... |
Тема: «Послідовне та паралельне з’єднання провідників» Роздивиться схему електричного кола, що зображена на малюнку, та дайте відповіді на питання |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа У результаті вивчення теми учні мають навчитися: називати модуль заданого числа; описувати поняття модуль числа; розв'язувати вправи,... |
До уваги юридичних осіб і фізичних осіб – підприємців Схему електронної системи складають зовнішній портал (для користування суб’єктами підприємництва, населення) та внутрішній портал... |