|
Скачати 179.57 Kb.
|
Матеріали до виступу на засідання колегії районної державної адміністрації 25 квітня 2012 року Шановні члени колегії, присутні! Аграрний сектор економіки країни займає провідне місце в розвитку народного господарства України. Перехід до ринкової економіки на селі зумовив необхідність реформування майнових і земельних відносин. Основне завдання реформи – формування ефективного власника в агропромисловому секторі. Одним зі шляхів формування такої структури є паювання майна і земель, створення приватних товаровиробників. Вдале правове регулювання майнових і земельних відносин у сільськогосподарських підприємствах є основною передумовою для переведення аграрного сектора економіки на нові засади розвитку. Правові підстави для реформування майнових і земельних відносин в АПК заклав Закон України від 14 лютого 1992 року «Про колективне сільськогосподарське підприємство», який надав можливість для створення на базі колгоспів колективних сільськогосподарських підприємств. Норми Закону визначили режим майна КСП, яке належить на праві спільної часткової власності його членам, заклали основи правового регулювання пайового фонду майна членів колективних сільськогосподарських підприємств . Відповідно до ст. 9 зазначеного Закону, до пайового фонду майна членів підприємства включається вартість основних виробничих і оборотних фондів, створених завдяки діяльності підприємства, цінні папери, акції, тощо. З прийняттям Указу Президента України від 3 грудня 1999 року № 1529 “Про невідкладні заходи щодо прискорення реформування аграрного сектора економіки в Україні розпочалась реорганізація колективних сільськогосподарських підприємств у нові юридичні особи, засновані на приватній власності на землю і майно. Процес масової реорганізації колективних сільгосппідприємств проходив у досить стислі терміни — фактично протягом чотирьох місяців. Це спричинило некомплексність процесу реорганізації і викликало певні юридичні колізії. У більшості колективних сільгосппідприємств процес паювання майна розпочався в 1994-1995 роках. Але відсутність на той час нормативної бази проведення даної роботи зумовила незавершеність паювання майна. Незавершеність процесу паювання полягало у тому, що майно пайового фонду фактично не було відокремлене від загального майна КСП: не виділене в натурі та за напрямами використання : під погашення боргів, майно, що не підлягає розподілу на паї, майно соціальної сфери. Тобто майно, що використовувалось новоствореними сільськогосподарськими підприємствами, не мало чіткого юридичного статусу. У подальшому, стосовно порядку розподілу права власності між селянами, був прийнятий Указ Президента України від 29 січня 2001 року № 62 “Про заходи щодо забезпечення захисту майнових прав селян у процесі реформування аграрного сектора економіки ” та Постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 року №177 “Про врегулювання питань щодо забезпечення захисту майнових прав селян у процесі реформування аграрного сектору економіки”, якими чітко і зрозуміло для всіх виписано механізми та правила проведення процесів урегулювання майнових відносин. Також Постановою №177 затверджена форма Свідоцтва про право власності на майновий пай (майновий сертифікат). У результаті реформування аграрного сектора економіки району на базі 37 колективних сільськогосподарських підприємств на сьогодні працюють агроформування ринкового типу. У процесі реформування аграрного сектора економіки майно колективної власності на основі правонаступництва протягом 2000-2001 років передано на баланс приватних агроформувань із зобов’язанням щодо врегулювання майнових і земельних відносин колишніх КСП, в зв’язку з тим, що у своїй виробничій діяльності останні користуються майновими та земельними ділянками (паями) колишніх членів КСП, на теперішній час - власників земельних і майнових паїв. Насьогодні процес врегулювання відносин власності у реорганізованих підприємствах району ще не завершений. У 35 господарствах (в деяких з них із шлейфом недоробок) провели врегулювання відносин власності, з них у 31 - пакети документів по розпаюванню майна приведені у відповідність із вимогами чинного законодавства і перевірені спеціалістами обласного управління. У даний пенріод організаційно-правовий етап становлення нових економічних відносин власності в сільському господарстві завершено, триває останній етап реформування – етап реалізації майнових прав селян. У процесі реорганізації набули право на майновий пай колишнього КСП 20840 чол, з яких насьогодні 14789 - отримали майнові свідоцтва. Уточнена вартість майна пайового фонду складає 99856 тис. грн. При врегулюванні майнових відносин не остання роль належить сільським радам: - видача майнових свідоцтв (Постанова 177), в т.ч. дублікатів померлим; - зберігання документів по врегулюванню майнових відносин; - оформлення довіреностей; - оформлення права власності. Протягом 2001-2006 років приватні сільгосппідприємства залучали майно власників паїв в основному на підставі договору спільного володіння та користування майном, укладали через уповноважених осіб договори оренди на користування майном, безоплатного користування та викупу частини майна. Але цей напрямок призвів до безконтрольного користування майном з боку керівників сільгосппідприємств:
У зв’язку з чим на перший план у завершенні врегулювання майнових відносин виходить викуп майнових сертифікатів. Про порівняння вартості і вигідності передачі в оренду майна і продажу майнових сертифікатів говорилось вже неодноразово. При оренді: подвійні витрати на оформлення свідоцтва про право власності на майновий об’єкт, нотаріальне оформлення договорів оренди, нотаріальна реєстрація довіреностей на уповноважену особу тощо. При викупі майнових сертифікатів витрати, які варто рахувати – це витрати на оформлення права власності на покупця, інші витрати – несуттєві. Крім того матеріально-технічна база сільськогосподарських підприємств в частині основних засобів представлена виробничими приміщеннями і спорудами різних строків забудови, експлуатації і зносу, машинами і обладнанням різних марок, строків служби і технічної готовності, більшість з яких потребують докорінної модернізації або списання. Через пару років це майно або буде знищено, або за різними схемами безкоштовно перейде до рук нових власників, при цьому колишні члени КСП нічого не отримають. Та й те, що договорами оренди майна 2011 року по району було передбачено сплатити лише 32 тис.грн. орендної плати, або в середньому по 10 грн. одній людині в рік, не свідчить на користь оренди майна. Але, навіть, при цьому не всі агроформування намагаються у передбачений термін виплатити ці мізерні суми. З 2007 року в районі триває процес купівлі-продажу майнових свідоцтв права власності на майновий пай колишнього КСП з подальшим виділенням покупцями майна в натурі. На 1 квітня 2012 року близько 9 тисяч власників майнових свідоцтв вже продали свої майнові права юридичним та фізичним особам. З них повністю реалізували права власності на майновий пай члени колишніх КСП «Воля» с.Рудка, КСП «Шлях Леніна» с. Терехівка, КСП «Прогрес» с. Халявин, КСП «Нива» с. Роїще, КСП «Дружба» с. Хмільниця, КСП “Киїнське” с. Киїнка, КСП ім, «Перше травня» с. Шибиринівка. В основному викупляють майнові свідоцтва господарства-користувачі майна власників, яке було у них у ведені на основі оренди та безоплатного користування і фізичні особи, з метою створення приватного підприємства. Є непоодинокі випадки викупу майна під розборку. В середньому по району ціна продажу майнових сертифікатів складає 23% (по області - 49%) від номінальної вартості майнового паю. За минулий рік від продажу майнових сертифікатів селяни отримали біля 12,5 млн. грн., що стало суттєвою добавкою до їх сімейних бюджетів. Нажаль, в районі є підприємства, які не до кінця врегулювали відносини власності майна колишніх колективних сільгосппідприємств. В господарствах ТОВ «Агрофірма Краснянська», ТОВ «Десна» до цього часу не завершений комплекс заходів по розпаюванню майна. ПОП «Дніпро», ПСП «Жукотківське», ТОВ «Шанс» навіть не представили документи по розпаюванню майна в управління АПР для надання висновку. В селах Шестовиця, Кархівка, Мньов, Рівнопілля з вини керівництва колективних сільськогосподарських підприємств, основна частина майна колективної власності залишається безгосподарським. Основна причина: господарства в період реорганізації, не провівши врегулювання майнових відносин, призупинили виробничу діяльність, а згодом - збанкрутіли. На контролі управління АПР постійно знаходиться питання врегулювання відносин власності колишніх КСП. Майно колективної власності (будівлі,споруди, техніка) не являється власністю господарства, на балансі якого воно знаходиться за умовами збереження, до того часу, поки останні не оформлять на нього права власності згідно законодавчих та нормативних документів. У зв’язку з чим протягом 2010-2011років спеціалістами управління проводилась перевірка щодо видачі свідоцтв на право власності на майновий пай та виділення майна в натурі, як в господарствах , так і сільських радах на території району. Однією із важливих проблем реформування аграрного сектора в районі залишається питання передачі з балансу підприємств – правонаступників КСП до комунальної власності територіальних громад майна соціальної інфраструктури колишніх колективних підприємств та питання утримання майна не витребуваних паїв. Протягом 12 років зазначене майно безпідставно утримується на балансі приватних підприємств. На початок 2012 року в комунальну власність передано 95% майна соціальної інфраструктури колишніх КСП, а саме: житловий фонд – 18,2тис.кв.м. (на утриманні господарств залишилось 2,2 тис.кв.м.), доріг – 360 км, інженерних мереж – 53,5 км (97%), 3 водопроводи та 102 одиниці інші об’єктів (88%). Передача об’єктів комунальної власності проводиться дуже повільно по ряду причин: сільські ради відмовляються приймати об’єкти, які знаходяться в неналежному стані (розібрані приміщення і споруди) або без технічної документації; або господарства, на балансі яких знаходиться майно, не мають можливості передати, так як частина об’єктів при безоплатній передачі в комунальну власність територіальних громад сіл підлягає оподаткуванню. Не менш важливим залишається питання утримання господарствами майна не витребуваних паїв. До цього часу майже 5 тисяч власників не витребували майно у реформованих господарств, сума якого складає 24 млн. грн. Власники майнових свідоцтв, що на даний час звертаються про виділення майна в натурі до господарств - балансоутримувачів майна колективної власності, скоріше за все залишаються ні з чим. Причин з боку підприємств багато: - то все майно без рішення загальних зборів або списано або вже є власністю підприємства, - то нема можливості зібрати загальні збори про виділення майна в натурі, - або у власника взагалі не приймають заяву про виділення майна, мотивуючи тим, що керівник господарства заяву не може прийняти, а голова комісії з організації вирішення майнових питань давно на пенсії і йому це також не потрібно; - то взагалі не знають, за яким майном до них звертаються, - або господарство знаходиться в стадії ліквідації, тощо. Врахування тенденцій реформування майнових відносин в галузі сільського господарства дозволяє зробити висновок про необхідність знаходити нові шляхи використання існуючої правової бази і досвіду реформування з метою захисту майнових інтересів селян, оскільки діючі механізми економічної реалізації їх майнових прав мають суттєві недоліки. Наша задача сприяти тому, щоб селяни отримали при цьому перерозподілі власності якомога більше коштів. Питання паювання землі у ході реформування аграрного сектору економіки є не менш складним і потребує значної уваги. Право на земельний пай закріплювалося Земельним кодексом України від 13 березня 1992 року. Згідно зі ст. 5 цього кодексу, кожний член колективного сільськогосподарського підприємства, кооперативу, акціонерного товариства у разі виходу з нього має право одержати свою частку землі в натурі за розміром середньої земельної частки, яка обчислюється шляхом поділу земель підприємств, що підлягають приватизації на кількість осіб, які працюють у сільському господарстві, пенсіонерів, які раніше працювали в сільському господарстві і проживають у селі. Незважаючи на декларування Законом України «Про форми власності на землю» приватної власності на землю, її фактична приватизація тривалий час просувалася дуже повільно. Лише Указ Президента України від 8 серпня 1995 року «Про порядок паювання земель, переданих у колективну власність сільськогосподарським підприємствам і організаціям» став початком дійсних перетворень відносин земельної власності на селі. При аналізі правового режиму земельного паю слід усвідомлювати, Сертифікат на земельну частку не посвідчує права власності на конкретну земельну ділянку — це лише підтвердження права отримання земельної ділянки у визначеному розмірі при виході з підприємства. Документом, що підтверджує право власності на земельну ділянку, є державний акт про право власності на землю. Сертифікати на право на земельну частку (пай) є дійсними до виділення власникам земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості) земельних ділянок та видачі їм державних актів на право власності на землю. З прийняттям 25 жовтня 2001 р. нового Земельного кодексу України державна політика у сфері приватизації земель істотно змінилася. Чинним Кодексом визначено мінімально необхідний перелік земель, які мали залишатися у власності держави. Крім того, значно розширено перелік земель, які підлягають приватизації, та перелік суб'єктів права приватної власності на землю. Приватизація земельних ділянок здійснювалась за рахунок земель, які перебували у державній або комунальній власності у порядку, встановленому Земельним кодексом України та іншими актами земельного законодавства. Тобто приватизація цих земель пов'язана з їх паюванням. При паюванні вартість і розміри в умовних кадастрових гектарах земельних часток (паїв) всіх членів підприємства є рівними. Розміри земельної частки (паю) обчислювались комісіями, утвореними на підприємствах із числа їх працівників та представників сільської (селищної) ради. Рішення щодо затвердження обчислених цими комісіями розмірів земельної частки (паю) по кожному підприємству приймались районною державною адміністрацією. В ході земельної реформи сформувалась нова аграрна структура, зорієнтована на приватну власність на землю. Нині вже завершено перший і другий її етапи - проведено роздержавлення землі і передача її у колективну власність; здійснено паювання землі з видачею сертифікатів про право приватної власності на землю. Третій етап земельної реформи передбачає обмін сертифікатів на державні акти права приватної власності на землю з метою формування на базі приватної власності на землю нових за змістом приватно-орендних господарств. Чернігівський район володіє земельними ресурсами загальною площею 254,8 тис.га, з яких близько 64% складають сільськогосподарські угіддя. Земельна площа сільгоспугідь району становить 162,1 тис. га. Із переліку сільськогосподарських угідь рілля займає 96,2 тис.га, сінокоси та пасовища – 4 тис.га, багаторічні насадження – 2,6 тис.га, перелоги – 9,3 тис.га. У результаті роздержавлення і приватизації земель сільськогосподарського призначення в районі - землі державної власності (запасу і резерву) складають 37,7 тис.га, - землі у користуванні населення – 23,8 тис.га, з них рілля 17,6 тис. гектарів. - площі розпайованих земель - 109,7 тис.га, в т.ч. рілля – 73,5 тис.га з них площі не витребуваних земельних паїв складають 12,9 тис.га. Із переліку розпайованих земель під господарськими будівлями і дворами перебуває 2623 га, з них вільні – 2389 га. Подальше реформування галузі сільського господарства передбачає видачу державних актів на право приватної власності на землю. З 26266 громадян, які набули право на земельну частку (пай), власниками сертифікатів стали 25467 громадян (97%). Державні акти на право приватної власності на землю, виготовлені для 23724 громадян (94,5%), отримали державні акти 21866 громадян, в тому числі в замін сертифікатів - 21302. Нині земля стала складовою ринкових відносин, а організація земельних відносин – частиною управління господарюючих суб’єктів, тому в сільськогосподарських підприємствах, працюючих на засадах приватної власності на землю, набула поширення оренда земельних ділянок і земельних паїв. З кількості розпайованих сільгоспугідь знаходяться у користуванні - за умовами оренди із громадянами укладені і зареєстровані 16 тисяч договорів оренди земельної частки (паю) на площу 37,6 тис.га; - невитребувані паї, надані в оренду 10,6 тисяч гектарів; - площа земель, які знаходяться в стадії укладання, складають майже 20 тис.га - власники земельних паїв виділили в натурі для користування площею12 тис.га В результаті на сьогодні не обробляються майже 24 тис.га с/г угідь. Із земель державної власності у користуванні сільгоспвиробників 5,6 тис.га сільськогосподарських угідь. Вартість землі, що в обробітку сільськогосподарських виробників на основі оренди з фізичними особами, складає 197 млн. грн. що на 31 млн. грн. більше ніж у минулому році. На виконання Указу Президента України № 725 від 19.08.2008 року спеціалістами управління АПР вживаються заходи щодо укладання і переукладання договорів оренди на землю в розмірі не менше 3-х % від вартості землі. На даний період із загальної кількості господарств 90% сплачують орендну плату на рівні 3-х і більше відсотків. В інших господарствах триває термін дії договорів оренди, укладених в 2007-2008 роках. Виходячи із суми оцінки земельних ділянок, нарахована орендна плата в розмірі 3,1 % її вартості. Середній розмір земельного паю складає – 3,6 ум. га. За минулий рік за договорами оренди проведений повний розрахунок із селянами на суму 6117 тис. грн., в 2012 році даними договорами передбачено сплатити 6,4 млн.грн. Збільшення суми орендної плати зумовлено підвищенням її розміру до 3,1% в середньому по району. Це вище ніж на відповідну дату минулого року, коли він складав 2,9 % від грошової вартості землі. Завдяки цьому та темпам розрахунків громадяни району отримали у 2011 році орендної плати за землю на 640 тис. грн. більше ніж у минулому (2010р.- 5477 тис.грн) Найвищий розмір орендної плати в районі (до 4%) передбачили господарства ТОВ «Чернігівська індустріальна молочна компанія», ПП«Левона-С», ЗАТ НВО «Чернігівеліткартопля». Орендна плата за 1 га орендованої землі по району становить 168 грн. (по області–245 грн), в середньому за пай –605 грн.(по області-849 грн.). При застосуванні коефіцієнта 1,756 на вартість землі сума орендної плати збільшиться до 300 грн. З метою більш ефективного використання сільгоспугідь районною державною адміністрацією укладаються договори оренди на використання не витребуваних земельних паїв. Насьогодні у користуванні сільгоспвиробників на основі оренди до 11 тис.га не витребуваних земельних ділянок (паїв). Такі господарства, як ТОВ «Чернігівська індустріальна молочна компанія» на площі 2205 га, ТОВ «Еко Енерджі Україна» на площі 2380 га, фермерські господарства на площі 751га вже оформили, а ТОВ «Агрофірма Іванівка АГ» на площі 3541 га, завершує оформлення орендних відносин. За рахунок чого в 2011 році суттєво збільшились посівні площі в господарствах району. На виконання розпорядження Чернігівської районної державної адміністрації від 14 вересня 2010 року № 319 „Про впорядкування земельних відносин” управління агропромислового розвитку спільно з управлінням Держкомзему у Чернігівському районі проводили інвентаризацію використання земель на території Чернігівського району. В процесі перевірки здійснено аналіз використання земельних ділянок на умовах оренди як сільськогосподарськими підприємствами, так і громадянами на територіях М-Коцюбинської селищної ради, Іванівської, Андріївської, Жеведської, Жукотківської, Левковицької, Смолинської, Слабинської, Шестовицької, Мньовської, Ковпитської, Ведильцівської та Дніпровської сільських рад району. При управлінні АПР діє постійна професійна комісія з питань створення фермерських господарств. Протягом року проведено 8 засідань комісії, на яких фізичні особи звертались по питанню створення фермерського господарства та щодо виділення земель сільськогосподарського призначення в користування із земель державної власності. В районі постійно проводиться робота по здійсненню організаційних заходів процесу врегулювання майнових і земельних відносин між колишніми членами колективних сільськогосподарських підприємств і їх правонаступників. Спільні зусилля направлені на комплексне вирішення всіх питань і мають насамперед відповідати інтересам селян. Начальник управління М.П. Шумик Із кількості розпайованих земель площа невитребуваних паїв становить - 12,9 тис. га. Станом на 01.04.2012р. в оренду надано – 10,6 тис. га невитребуваних земельних ділянок, а саме: На території Серединської сільської ради:
На території Олишівської селищної ради:
На території Іванівської сільської ради: 3. ТОВ «Каверсо» - 113 га На території Петрушинської сільської ради: ТОВ «Агро-Інтер» - 123 га
На території Ладинської сільської ради:
На території Седнівської селищної ради: 1. ЗАТ НВО «Чернігівеліткартопля» - 362,6 га На території Левковицької сільської ради:
На території Кувечицької сільської ради: СФГ «Лисаківське» - 10 га На території Терехівської сільської ради: СФГ «Берізка» - 46,7 га На території Черниської сільської ради: ПП «Левона-Агро» - 164,6 га На території Улянівської сільської ради: ТОВ «Мірра-Терра» - 7,1 га На території Шестовицької сільської ради: СФГ «Лан» - 56,8 га По господарствах, які уклали договори на найбільші площі земель: ТОВ „Чернігівська індустріальна молочна компанія ” невитребувані земельні ділянки (паї) розташовані на території:
Загальною площею 2205 га с/г угідь; ТОВ ”Еко-Енерджі Україна” невитребувані земельні паї розташовані на території:
Загальною площею 2380 га с/г угідь. Втім сільськогосподарські підприємства продовжують звертатися із клопотаннями на оформлення технічної документації із землеустрою на право оренди на невитребувані земельні ділянки (паї), зокрема: На території Боромиківської сільської ради: 1. ТОВ «Десна» - 19га На території Краснянської сільської ради:
На території Серединської сільської ради: 1.ТОВ „Агрофірма” Іванівка А.Г.” 517 га На території М.-Коцюбинської сільської ради: 1. ТОВ „Агрофірма” Іванівка А.Г.” 323 га На території Іванівської сільської ради: 1. ТОВ „Агрофірма” Іванівка А.Г.” - 206 га 2. ТОВ „Агрофірма” Іванівська” - 51,3 га ріллі, 61га сінокосів На території Старобілоуської сільської ради 1.ТОВ „Агрофірма” Іванівка А.Г.” - 159 га На території Ладинської сільської ради: 1. ТОВ „Агрофірма” Іванівка А.Г.” - 9,3га На території Радянськослобідської сільської ради
На території Слобідської сільської ради:
На території Кархівської сільської ради: ТОВ „Агрофірма” Іванівка А.Г.” - 226 га На території Киїнської сільської ради: ТОВ „Агрофірма” Іванівка А.Г.” - 38га Площа земельних ділянок під господарськими будівлями і дворами становить - 2623 га. Сільськогосподарські підприємства району активно звертаються із клопотаннями про надання дозволу на оформлення технічної документації із землеустрою по наданню в оренду земель, що знаходяться під господарськими будівлями та дворами. На даний час оформлено близько 160 га земель, що під господ. буд. та дворами. З початку поточного року на оформлення земель в оренду, що знаходяться під господарськими будівлями та дворами звернулись такі фіз. особи : 1. гр. Кушнір Ю. М. земельна ділянка площею 0,3374 га під господарськими будівлями і дворами на території Іванівської сільської ради, 2. гр. Мімін О.О. земельна ділянка площею 0,3796 га під господарськими будівлями і дворами на території Шестовицької сільської ради, 3. гр. Пономаренко О. Ю. земельна ділянка площею 1,1554 га під господарськими будівлями і дворами на території Шестовицької сільської ради, 4. гр. Шавлак Л. В. земельна ділянка площею 0,9373 га під господарськими будівлями та дворами на території Боромиківської сільської ради, 5. гр. Дідик Г. Ф. земельна ділянка площею 0,1000 га господарських будівель та дворів на території Киселівської сільської ради, 6. гр. Тітов О. В. земельна ділянка площею 0,2109 га земель запасу, в. т.ч. під господарськими будівлями і дворами на території Іванівської сільської ради, 7. гр. Шинкаренко Г.В., земельна ділянка площею 0,3099 га господарських будівель та дворів на території Іванівської сільської ради. Також громадяни звертаються із клопотаннями про надання дозволу на оформлення технічної документації із землеустрою по наданню в оренду земель державної власності для ведення фермерського господарства. В поточному році до професійної комісії з питань створення фермерських господарств надійшло 3 заяви громадян про надання дозволу на створення фермерського господарства. |
ОХТИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДОРУЧЕННЯ ГОЛОВИ ОХТИРСЬКОЇ... Охтирської районної державної адміністрації, враховуючи рекомендації колегії від 27. 02. 2013 |
ПОЛОЖЕННЯ Управління фінансів Чуднівської районної державної адміністрації є структурним підрозділом районної державної адміністрації підпорядковується... |
Колегії Охтирської районної державної адміністрації |
Управління агропромислового розвитку Новомиргородської райдержадміністрації Управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації є структурним підрозділом районної державної адміністрації,... |
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ... Президента України, Кабінету Міністрів України, запитами і зверненнями народних депутатів України, розпорядженнями і дорученнями... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ Відповідно до статті 53 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” на виконання розпорядження голови районної державної... |
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Затвердити План дій районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування з підготовки до паводків, пропуску льодоходу... |
ЗАГАЛЬНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ПЕРШОГО ЗАСТУПНИКА ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ... |
Про стан реалізації чинного законодавства Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу кадрової роботи апарату Новомиргородської районної державної адміністрації... |
ЗАГАЛЬНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ПЕРШОГО ЗАСТУПНИКА ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ... |