ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК


Скачати 77.22 Kb.
Назва ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
Дата 29.04.2013
Розмір 77.22 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ МНС

09.08.07р. № 541

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК

проведення службового розслідування

в органах і підрозділах цивільного захисту

1. Цей порядок визначає підстави, призначення і проведення службового розслідування стосовно особового складу, який допустив правопорушення, подію або грубий дисциплінарний проступок.

2. Службове розслідування проводиться у разі:

правопорушень, скоєних особовим складом органів і підрозділів цивільного захисту;

порушення вимог наказів та інших керівних документів МНС, що могло негативно вплинути чи вплинуло на стан готовності до дій за призначенням;

дорожньо-транспортних пригод, скоєних за участю осіб рядового та начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, якщо при цьому загинули чи травмувалися люди;

самогубств і загибелі особового складу;

отримання травм особовим складом;

наявності заяв, листів або скарг громадян про порушення;

повідомлення державних органів, громадських організацій, телебачення, радіо та інших засобів масової інформації, правоохоронних органів про порушення, скоєні особовим складом;

інших випадків, що призвели до допущення правопорушення, події або грубого дисциплінарного проступку.

Службове розслідування проводиться з метою уточнення причин та умов, що сприяли правопорушенню, та встановлення ступеня провини посадових осіб.

У разі виявлення ознак складу злочину в діях особи, у відношенні якої проводиться службове розслідування, негайно повідомляється керівник органу чи підрозділу цивільного захисту та вживаються заходи відповідно до чинного законодавства.

3. Рішення про проведення службового розслідування приймається начальниками, які мають право видавати письмові накази.

Інші посадові особи у разі необхідності клопочуть за підпорядкованістю про призначення службового розслідування.
Міністр, керівництво органів і підрозділів цивільного захисту можуть проводити службові розслідування безпосередньо або доручати їх проведення підпорядкованим посадовим особам.

При проведенні розслідувань нещасних випадків зі смертельними наслідками, що сталися з особовим складом при виконанні службових обов’язків, на місце події виїжджає комісія, затверджена наказом Міністра, представники центрального апарату МНС від служб внутрішньої безпеки, сил цивільного захисту, охорони праці, соціально-гуманітарної роботи та психологічного забезпечення.

А якщо аналогічна подія сталася зі службовим автотранспортом або плавзасобом, що призвела до загибелі працівника МНС, – додатково на місце події виїжджає представник центрального апарату МНС від служби безпеки дорожнього руху та інших служб (за визначенням керівництва Міністерства).

4. Посадові особи у разі виявлення правопорушення зобов’язані негайно повідомити про це безпосередньому начальнику за підлеглістю та керівнику, до компетенції якого входить призначення розслідування.

5. Службове розслідування призначається згідно з письмовим наказом начальника. У наказі зазначаються підстави для призначення розслідування, особа (якщо вона встановлена), стосовно якої воно має бути проведено, термін проведення та посадові особи, яким доручено його провадження.

Службове розслідування може бути проведено тільки комісією, яка визначена наказом начальника, при цьому склад комісії повинен бути не менш ніж із трьох осіб.

До складу комісії залучається лікар, юрист, фахівець психологічної служби у наступних випадках:

скоєння особовим складом суїцидів і суїцидальних спроб;

порушення дисципліни чи законності одночасно групою працівників підрозділу;

наявності конфліктних відносин у колективі, що призвели до правопорушення;

скоєння злочинів, корупційних діянь особовим складом.

6. Робота психолога під час службових розслідувань стосовно особового складу, який допустив правопорушення, подію або грубий дисциплінарний проступок проводиться з метою визначення психологічних обставин порушень, скоєних працівниками, виявлення причин та умов, що сприяли їх скоєнню, та визначення заходів профілактики.

7. До участі у проведенні розслідування не повинні залучатися особи, які є підлеглими посадовій особі, чиє правопорушення підлягає розслідуванню, а також особи, які особисто заінтересовані в його результатах.

8. Службові розслідування за фактами розголошення секретної інформації, втрати її матеріальних носіїв проводяться з дотриманням вимог щодо забезпечення режиму секретності.

9. Службове розслідування має бути завершено протягом одного місяця з дня його призначення начальником. У необхідних випадках цей термін може бути продовжено посадовою особою, якою він призначений, або старшим начальником, але не більше як на один місяць.

У термін службового розслідування не включається час перебування посадової особи, стосовно якої проводиться розслідування, у відпустці або на лікуванні.

10. Особам, які проводять службове розслідування, надається право:

отримувати від працівників усні чи письмові пояснення, необхідні документи, довідки, консультативні та експертні висновки;

ознайомлюватися і вивчати, в тому числі з виїздом на місце події, відповідні документи, у разі потреби знімати з них копії та долучати до матеріалів службового розслідування;

отримувати інформацію, пов’язану із службовим розслідуванням, від юридичних і фізичних осіб з дотриманням вимог чинного законодавства на підставі запиту посадової особи, яка призначила службове розслідування.

Письмові пояснення від працівників отримуються не менш як двома членами комісії з проведення службового розслідування.

11. Особа, стосовно якої проводиться службове розслідування, має право давати усні та письмові пояснення, робити заяви, подавати документи і порушувати клопотання про витребування та залучення нових документів, опитування відповідних осіб, проведення додаткових ревізій. Посадові особи МНС зобов’язані надавати правдиві письмові пояснення по суті предмета розслідування та поставлених їм питань, пред’являти відповідні документи чи матеріали.

12. У разі відмови надати пояснення посадовою особою, стосовно якої проводиться службове розслідування, комісією складається відповідний акт, який засвідчується підписами не менше трьох осіб.

13. Службове розслідування та його висновки оформляються письмово.

За погодженням з особами, які опитуються, їх пояснення можуть фіксуватися технічними засобами. Такі пояснення оформляються надалі у письмовому вигляді і підписуються опитуваним.

14. Службовим розслідуванням повинно бути встановлено:

наявність чи відсутність події, з приводу якої було призначено розслідування, та її обставини (час, місце) і наслідки;

осіб, з вини яких трапилася подія, та осіб, дії чи бездіяльність яких сприяли шкідливим наслідкам або створювали загрозу для їх спричинення;

наявність причинного зв’язку між подією, з приводу якої було призначено службове розслідування, та неправомірними діями посадової особи;

конкретні неправомірні дії посадових осіб, якими вчинено правопорушення;

вимоги чинного законодавства чи інших нормативно-правових актів та керівних документів, які було порушено;

ступінь вини кожної з осіб, причетних до правопорушення;

форму вини (навмисно чи з необережності) та мотиви протиправної поведінки посадової особи і його ставлення до скоєного;

умови та причини, що сприяли правопорушенню;

чи вчинено правопорушення під час виконання посадовою особою службових обов’язків;

характеристика особи, у відношенні якої проводиться розслідування (відношення до служби, поведінка до порушення).

15. В обов’язковому порядку вказуються умови загибелі або отримання працівником тілесних ушкоджень, їх характер та тяжкість відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19 листопада 1992 р. № 627:

у період проходження служби;

при виконанні службових обов’язків під час безпосередньої участі у ліквідації пожеж, аварій, стихійного лиха або їх наслідків, рятування людей.

Зазначені умови поширюються також на особовий склад, який добровільно, знаходячись поза службою, виконував дані функції залежно від конкретних обставин.

16. За результатами службового розслідування складається висновок, у якому, крім положень, що визначені пунктом 14, обов’язково зазначаються:

посада, спеціальне звання, прізвище, ім’я та по батькові, рік народження, освіта, термін служби та термін перебування на останній посаді особи, стосовно якої проведено службове розслідування;

підстави службового розслідування;

час, місце, суть порушення, який нормативний акт порушено (його назва, дата прийняття);

обставини, що пом’якшують або обтяжують відповідальність чи знімають вину;

заперечення, заяви та клопотання особи, стосовно якої проведено службове розслідування, мотиви їх відхилення чи підстави для задоволення;

пропозиція щодо притягнення винних осіб до виду та ступеня дисциплінарної відповідальності;

інші заходи, які пропонується здійснити.

17. Висновок службового розслідування підписується особами, які його проводили. Кожен учасник розслідування має право викласти свою окрему думку у вигляді окремої довідки, яка залучається до висновків розслідування. З висновком під підпис ознайомлюється особа, відносно якої проводилось розслідування.

18. Висновок службового розслідування подається на розгляд посадовій особі, яка призначила розслідування, до якого додаються всі матеріали розслідування.

19. Посадова особа, яка призначала службове розслідування, розглядає у десятиденний термін висновок та всі інші матеріали службового розслідування і приймає відповідне рішення.

20. Висновок службового розслідування приєднується до особової справи посадової особи, яка скоїла порушення, матеріали службового розслідування зберігаються у встановленому порядку.

Копія висновку за результатами службового розслідування у десятиденний термін після його затвердження надсилається до МНС. У випадку засудження посадової особи до МНС надсилається копія вироку суду після вступу його в законну силу.

21. Про прийняте рішення повідомляється посадовій особі, стосовно якої проводилося службове розслідування.

22. Притягнення посадової особи за результатами службового розслідування до відповідальності здійснюється згідно з вимогами чинного законодавства. Дисциплінарне стягнення накладається у терміни, визначені Дисциплінарним статутом (Дисциплінарним статутом служби цивільного захисту).

23. Якщо під час службового розслідування буде з’ясовано, що правопорушення посадової особи містить ознаки злочину, питання про порушення кримінальної справи вирішується відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України.

У випадку порушення кримінальної справи у відношенні посадової особи рішення про притягнення його до дисциплінарної відповідальності приймається тільки після встановлення його провини або не винуватості відповідно до закону.

24. Рішення за результатами службового розслідування може бути оскаржено заінтересованими особами у порядку, встановленому Дисциплінарним статутом (Дисциплінарним статутом служби цивільного захисту) та чинним законодавством.

25. Особи, які проводять службове розслідування, несуть персональну відповідальність за всебічне, повне, своєчасне і об’єктивне його проведення та додержання вимог чинного законодавства України.

26. При проведенні розслідувань нещасних випадків, що сталися з працівниками системи МНС під час виконання службових (трудових) обов’язків, неухильно дотримуватись вимог Порядку розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1112. У разі виявлення гострого професійного захворювання (отруєння), матеріали розслідування зберігаються протягом 45 років.


Заступник Міністра В. Бевз


Схожі:

СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
УІ «Про Порядок розміщення тимчасових споруд та тимчасовий порядок, щодо встановлення договору особистого сервітуту під тимчасовими...
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ВНУТРІШНЬОЇ, ГАРНІЗОННОЇ ТА КАРАУЛЬНОЇ СЛУЖБ МНС УКРАЇНИ
Законів України “Про правові засади цивільного захисту”, “Про пожежну безпеку” та Положення про порядок проходження служби особами...
РОЗМІЩЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД ДЛЯ ПРОВАДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Тимчасовий Порядок розміщення на території м. Нікополя тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, (далі Порядок)...
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ДО
Верховною Радою України 13 січня 2011 року прийнято Закон України «Про доступ до публічної інформації», який набрав чинності 10 травня...
Тимчасовий порядок продажу земельних ділянок або права оренди на них в м. Синельниковому
Відповідно до Земельного кодексу України, до законодавчого врегулювання питань продажу вільних земельних ділянок на конкурсних засадах...
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ВНУТРІШНЬОЇ, ГАРНІЗОННОЇ ТА КАРАУЛЬНОЇ СЛУЖБ МНС УКРАЇНИ
Про затвердження Тимчасового порядку організації внутрішньої, гарнізонної та караульної служб МНС України
Про внесення змін до рішення міської ради від 10. 02. 2012 №301-18/УІ...
України «Про місцеве самоврядування в Україні»,Земельним кодексом України, Законами України «Про землеустрій», «Про державну експертизу...
Тимчасовий статут дій у надзвичайних ситуаціях. Частина ІІ
Гасіння пожеж. Органи управління, пожежно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту
Тимчасовий статут дій у надзвичайних ситуаціях. Частина ІІ
Гасіння пожеж. Органи управління, пожежно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту
РЕКОМЕНДАЦІЇ
«Про вищу освіту» вищі навчальні заклади мають розробити Порядок проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка