|
Скачати 92.14 Kb.
|
Позовна заява про визнання протиправним та скасування рішення суб’єкта владних повноважень Відповідно до норм статті 6 Конституції України, державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову; органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Відповідно до норм статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до норм статті 1 „Місцеві державні адміністрації та їх місце в системі органів виконавчої влади” Закону України „Про місцеві державні адміністрації” (від 9 квітня 1999 року, N 586-XIV), виконавчу владу у місті Києві здійснює Київська міська державна адміністрація, яка є місцевим органом виконавчої влади, входить до системи органів виконавчої влади, в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території м.Києва, а також реалізує повноваження, делеговані їй відповідною радою. Особливості здійснення виконавчої влади у містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України. Відповідно до норм преамбули Закону України „Про столицю України - місто-герой Київ” (від 15 січня 1999 року, N 401-XIV), цей Закон визначає спеціальний статус міста Києва як столиці України, особливості здійснення виконавчої влади та місцевого самоврядування у місті відповідно до Конституції України та законів України. Відповідно до норм ст.7 цього Закону, система місцевого самоврядування у місті Києві включає, зокрема, виконавчий орган міської ради, яким є відповідач. Таким чином, виконавчий орган Київської міської ради - Київська міська державна адміністрація (далі – відповідач) є суб’єктом владних повноважень відповідно до п.7) ч.1 ст.3 Кодексу адміністративного судочинства України. 19.05.2000 року відповідачем було видане Розпорядження N 748 «Про встановлення розмірів квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій в м. Києві». Вказане розпорядження було зареєстроване відповідачем в Київському міському управлінні юстиції 19 травня 2000 р. за N 54/246. Даним Розпорядженням було встановлено з 01.06.2000 року розміри квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій, які в подальшому були змінені Розпорядженням відповідача від 28.08.2002 р. N 1678 «Про внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 N 748», зареєстрованим в Київському міському управлінні юстиції 2 вересня 2002 р. за N 67/450. 30.10.2006 року відповідачем було видане Розпорядження №1574 «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій», яким: - встановлено коефіцієнт підвищення розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій, встановлених розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 №748 «Про встановлення розмірів квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій в м. Києві», зареєстрованого у Київському міському управлінні юстиції 19.05.2000 за №54/246, в розмірі 3,43 для жилих будинків комунальної власності; - погоджено виконавцям послуг, які обслуговують жилі будинки, що не належать до комунальної власності, коефіцієнт підвищення розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій в розмірі, не вище ніж 3,43; - доручено виконуючому обов’язки заступника голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження; - покладено контроль за виконанням цього розпорядження на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків. Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органов виконавчої влади» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ N 420 від 15.06.1994р., N 1640 від 16.10.1998р., N 629 від 16.05.2002р., N 472 від 14.04.2004р., N 834 від 05.07.2004р., N 1440 від 28.10.2004р., N 1020 від 14.10.2005р., N 784 від 31.05.2006р.): - затверджено Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер (далі – Положення); - надане право Міністерству юстиції та іншим органам, що здійснюють державну реєстрацію відомчих нормативно-правових актів, перевіряти у міністерствах, інших органах виконавчої влади, органах господарського управління та контролю додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, у разі потреби вимагати подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію та вносити пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях; - встановлено обов’язок міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю своєчасно подавати на державну реєстрацію нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, та не допускати випадків направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державну реєстрацію. Відповідно до норм пунктів 1,2 Положення, державна реєстрація нормативно-правових актів органів виконавчої влади, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, полягає у проведенні правової експертизи на відповідність їх Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, практиці Європейського суду з прав людини, прийнятті рішення про державну реєстрацію цього акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів. Відповідно до норм пункту 7 Положення нормативно-правовий акт подається на державну реєстрацію у п'ятиденний строк після його прийняття. Відповідно до норм пункту 16 Положення, зміни і доповнення, внесені до нормативно-правового акта, підлягають державній реєстрації в порядку, встановленому цим Положенням. Станом на день подання цієї позовної заяви, відповідач не виконав вимоги вказаних вище норм закону щодо строку та факту обов’язкової державної реєстрації Розпорядження відповідача №1574 30.10.2006 року «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій» (далі – оскаржуване Розпорядження) та як є загальновідомим (відповідно до ведомостей, поширених у засобах масової інформації), відповідач не має наміру взагалі здійснювати державну реєстрацію оскаржуваного Розпорядження. Прес-службою Міністерства юстиції України 10.11.2006 року було поширено інформацію, що оскаржуване Розпорядження не було подане на державну реєстрацію у встановлений законом строк, а отже є нечинним і не може бути застосоване. 21.11.2006 року Антимонопольний комитет України поширив інформацію щодо відсутності факту погодження ним оскаржуваного Розпорядження. Відповідно до норм статті 3 Конституції України, права і свободи позивача – громадянина України ______________________________ (далі – позивач) та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає переді мною за свою діяльність; утвердження і забезпечення моїх прав і свобод є головним обов'язком держави. Відповідно до норм статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто, в тому числі і я, не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Відповідно до норм статті 22 Конституції України, мої права і свободи, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними, гарантуються і не можуть бути скасовані; при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих моїх прав і свобод. Відповідно до норм статті 24 Конституції України, громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом; не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками майнового стану. Відповідно до норм статті 64 Конституції України, права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України, в умовах воєнного або надзвичайного стану. Відповідно до норм статті 14 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод з поправками, внесеними відповідно до положень Протоколу 11 з Протоколами 1, 4, 6, 7, 12, 13 та 14 зі змінами, внесеними Протоколом № 11 (далі – Конвенція), користування правами та свободами, визнаними в цій Конвенції, має бути забезпечене без дискримінації за будь-якою ознакою – статі, раси, кольору шкіри, мови, релігії, політичних чи інших переконань, національного чи соціального походження, належності до національних меншин, майнового стану, народження, або за іншою ознакою. Відповідно до норм статті 17 Конвенції, жодне з положень цієї Конвенції не може тлумачитись як таке, що надає будь-якій державі, групі чи особі право займатися будь-якою діяльністю або вчиняти будь-яку дію, спрямовану на скасування будь-яких прав і свобод, визнаних цією Конвенцією, або на їх обмеження в більшому обсязі, ніж це передбачено в Конвенції. Відповідно до норм статті 18 Конвенції, обмеження, дозволені згідно з цією Конвенцією щодо зазначених прав і свобод, не застосовуються для інших цілей ніж ті, для яких вони встановлені. Як громадянин України, відповідно до норм статті 48 Конституції України, я маю право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло. Оскаржуваним Розпорядженням незаконно підвищено розмір квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій, які я маю сплачувати державі, як мешканець міста Киева, чим погіршується життєвий рівень мій та моєї сім'ї. Незаконность оскаржуваного Розпорядження полягає у відсутності факту державної реєстрації відповідачем оскаржуваного Розпорядження відповідно до вимог Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органов виконавчої влади». Відповідно до норм статті 55 Конституції України, мені гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових особ, та право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань. Відповідно до норм статті 8 Конституції України, норми Конституції України є нормами прямої дії; звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується. Таким чином, на підставі норм ст..8 Конституції України, я звертаюсь до суду з цим позовом про визнання протиправним та скасування Розпорядження відповідача №1574 30.10.2006 року «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій», яке порушує мої права відповідно до норм Конституції України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Виходячи з викладеного вище, на підставі ст.8 Конституції України, ст..ст. 2, 6, п.1) ч.1 ст.17, ч.3 ст.18, ч.1 ст.19, ч.3 ст.50, 72, 94, 104, 105, 107, 162 КАС України, прошу : 1) Відкрити провадження в адміністративній справі. 2) Визнати загальновідомими обставини, викладені в цій позовній заяві, що не потребують доказування. 3) Прийняти постанову, якою визнати протиправним та скасувати Розпорядження відповідача №1574 30.10.2006 року «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій». 4) Присудити на мою користь документально підтверджені судові витрати. Додатки: 1. Копія позовної заяви – 1 прим. 2. Копія паспорту громадянина України ______________ – 2 прим. 3. Копія рахунку на сплату житлово-комунальних послуг – 2 прим. 4. Копія довідки ЖЕК (форма №3) – 2 прим. 5. Копія статті з газети „Комсомольская правда” – Украина” (Інтернет-версія) від 22.11.2006р. – 2 прим. 6. Копія статті з офіційного сайту Міністерства юстиції України від 11.11.2006р. – 2 прим. 7. Квитанція про сплату судового збору ( 17,00 грн.) – 1 арк. 8. Квитанція про сплату витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи ( 7,50 грн.) – 1 арк. 9. Клопотання про забезпечення позову – 2 прим. “___” _______________ 2006 р. Підпис________________(________________) (П.І.П. позивача) |
Слідчому судді Печерського районного суду м. Києва Ухвала, постановленої на підставі клопотання старшого слідчого СВ ГУ СБУ в м. Києві та області Трембача А. О., погодженим прокурором... |
У провадженні Печерського районного суду м. Києва знаходиться порушена... Апеляційним судом м. Києва 18. 01. 2011 р щодо мене було прийнято рішення про продовження строку дії раніше обраного запобіжного... |
До Печерського районного суду м. Києва Відповідачем вказаної недостовірної інформації є порушенням моїх особистих немайнових прав – честі та гідності людини – носія української... |
ПРОТОКОЛ Гонтаренко А. Ф. – Почесний громадянин міста Нікополя, Воловик В.І. – Почесний громадянин міста Нікополя, Ткач М. А. – Почесний громадянин... |
До Диканського районного суду Полтавської області |
ВИЩИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ СУД УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ ЦИВІЛЬНИХ І КРИМІНАЛЬНИХ СПРАВ Головам апеляційних судів областей, міст Києва та Севастополя, Апеляційного суду Автономної Республіки Крим |
Рішення районного суду за позовом Сидорки до заводу “Дормашбуд” було... Оскільки один із суддів був тяжко хворий, для того, щоб не порушувати строки розгляду справи, за рішенням обласного управління юстиції... |
4 Медичне обслуговування учнів та педагогічних працівників Медичне обслуговування дітей школи забезпечує дитяча поліклініка №2 Шевченківського району м. Києва ( Б. Хмельницького №46 ). У школі... |
Тема. Київ столиця України. Культурно-історичні пам’ятки Києва Мета: ознайомити учнів з історією виникнення Києва, Хрещатика, з найбільш відомими культурно-історичними пам’ятками Києва, формувати... |
Про затвердження Положення про порядок учинення нотаріальних дій... Додатково дивіться нижче постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 8 липня 2010 року |