До Шевченківського районного суду м. Києва громадянин України


Скачати 92.14 Kb.
Назва До Шевченківського районного суду м. Києва громадянин України
Дата 13.04.2013
Розмір 92.14 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи


Позивач:

Відповідач:

До Шевченківського районного суду м.Києва

громадянин України

______________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)
мешкаю за адресою: ______________________________

(поштовий індекс та адреса)

________________________________________________

тел..____________________________________________

(номер домашнього, службового або сотового телефону)

Київська міська державна адміністрація

адреса: 01001, м.Київ, вул.Хрещатик, 36

тел.226-22-30


Позовна заява

про визнання протиправним та скасування рішення

суб’єкта владних повноважень

Відповідно до норм статті 6 Конституції України, державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову; органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

Відповідно до норм статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до норм статті 1 „Місцеві державні адміністрації та їх місце в системі органів виконавчої влади” Закону України „Про місцеві державні адміністрації” (від 9 квітня 1999 року, N 586-XIV), виконавчу владу у місті Києві здійснює Київська міська державна адміністрація, яка є місцевим органом виконавчої влади, входить до системи органів виконавчої влади, в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території м.Києва, а також реалізує повноваження, делеговані їй відповідною радою. Особливості здійснення виконавчої влади у містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України.

Відповідно до норм преамбули Закону України „Про столицю України - місто-герой Київ” (від 15 січня 1999 року, N 401-XIV), цей Закон визначає спеціальний статус міста Києва як столиці України, особливості здійснення виконавчої влади та місцевого самоврядування у місті відповідно до Конституції України та законів України. Відповідно до норм ст.7 цього Закону, система місцевого самоврядування у місті Києві включає, зокрема, виконавчий орган міської ради, яким є відповідач.
Таким чином, виконавчий орган Київської міської ради - Київська міська державна адміністрація (далі – відповідач) є суб’єктом владних повноважень відповідно до п.7) ч.1 ст.3 Кодексу адміністративного судочинства України.
19.05.2000 року відповідачем було видане Розпорядження N 748 «Про встановлення розмірів квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій в м. Києві». Вказане розпорядження було зареєстроване відповідачем в Київському міському управлінні юстиції 19 травня 2000 р. за N 54/246.

Даним Розпорядженням було встановлено з 01.06.2000 року розміри квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій, які в подальшому були змінені Розпорядженням відповідача від 28.08.2002 р. N 1678 «Про внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 N 748», зареєстрованим в Київському міському управлінні юстиції 2 вересня 2002 р. за N 67/450.

30.10.2006 року відповідачем було видане Розпорядження №1574 «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій», яким:

- встановлено коефіцієнт підвищення розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій, встановлених розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 №748 «Про встановлення розмірів квартирної плати та плати (для приватних квартир) за утримання будинків і прибудинкових територій в м. Києві», зареєстрованого у Київському міському управлінні юстиції 19.05.2000 за №54/246, в розмірі 3,43 для жилих будинків комунальної власності;

- погоджено виконавцям послуг, які обслуговують жилі будинки, що не належать до комунальної власності, коефіцієнт підвищення розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій в розмірі, не вище ніж 3,43;

- доручено виконуючому обов’язки заступника голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження;

- покладено контроль за виконанням цього розпорядження на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органов виконавчої влади» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ N 420 від 15.06.1994р., N 1640 від 16.10.1998р., N 629 від 16.05.2002р., N 472 від 14.04.2004р., N 834 від 05.07.2004р., N 1440 від 28.10.2004р., N 1020 від 14.10.2005р., N 784 від 31.05.2006р.):

- затверджено Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер (далі – Положення);

- надане право Міністерству юстиції та іншим органам, що здійснюють державну реєстрацію відомчих нормативно-правових актів, перевіряти у міністерствах, інших органах виконавчої влади, органах господарського управління та контролю додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, у разі потреби вимагати подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію та вносити пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;

- встановлено обов’язок міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю своєчасно подавати на державну реєстрацію нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, та не допускати випадків направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державну реєстрацію.

Відповідно до норм пунктів 1,2 Положення, державна реєстрація нормативно-правових актів органів виконавчої влади, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, полягає у проведенні правової експертизи на відповідність їх Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, практиці Європейського суду з прав людини, прийнятті рішення про державну реєстрацію цього акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів. Відповідно до норм пункту 7 Положення нормативно-правовий акт подається на державну реєстрацію у п'ятиденний строк після його прийняття. Відповідно до норм пункту 16 Положення, зміни і доповнення, внесені до нормативно-правового акта, підлягають державній реєстрації в порядку, встановленому цим Положенням.
Станом на день подання цієї позовної заяви, відповідач не виконав вимоги вказаних вище норм закону щодо строку та факту обов’язкової державної реєстрації Розпорядження відповідача №1574 30.10.2006 року «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій» (далі – оскаржуване Розпорядження) та як є загальновідомим (відповідно до ведомостей, поширених у засобах масової інформації), відповідач не має наміру взагалі здійснювати державну реєстрацію оскаржуваного Розпорядження.

Прес-службою Міністерства юстиції України 10.11.2006 року було поширено інформацію, що оскаржуване Розпорядження не було подане на державну реєстрацію у встановлений законом строк, а отже є нечинним і не може бути застосоване.

21.11.2006 року Антимонопольний комитет України поширив інформацію щодо відсутності факту погодження ним оскаржуваного Розпорядження.
Відповідно до норм статті 3 Конституції України, права і свободи позивача – громадянина України ______________________________ (далі – позивач) та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає переді мною за свою діяльність; утвердження і забезпечення моїх прав і свобод є головним обов'язком держави.

Відповідно до норм статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто, в тому числі і я, не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Відповідно до норм статті 22 Конституції України, мої права і свободи, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними, гарантуються і не можуть бути скасовані; при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих моїх прав і свобод.

Відповідно до норм статті 24 Конституції України, громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом; не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками майнового стану.

Відповідно до норм статті 64 Конституції України, права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України, в умовах воєнного або надзвичайного стану.
Відповідно до норм статті 14 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод з поправками, внесеними відповідно до положень Протоколу 11 з Протоколами 1, 4, 6, 7, 12, 13 та 14 зі змінами, внесеними Протоколом № 11 (далі – Конвенція), користування правами та свободами, визнаними в цій Конвенції, має бути забезпечене без дискримінації за будь-якою ознакою – статі, раси, кольору шкіри, мови, релігії, політичних чи інших переконань, національного чи соціального походження, належності до національних меншин, майнового стану, народження, або за іншою ознакою.

Відповідно до норм статті 17 Конвенції, жодне з положень цієї Конвенції не може тлумачитись як таке, що надає будь-якій державі, групі чи особі право займатися будь-якою діяльністю або вчиняти будь-яку дію, спрямовану на скасування будь-яких прав і свобод, визнаних цією Конвенцією, або на їх обмеження в більшому обсязі, ніж це передбачено в Конвенції.

Відповідно до норм статті 18 Конвенції, обмеження, дозволені згідно з цією Конвенцією щодо зазначених прав і свобод, не застосовуються для інших цілей ніж ті, для яких вони встановлені.
Як громадянин України, відповідно до норм статті 48 Конституції України, я маю право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло. Оскаржуваним Розпорядженням незаконно підвищено розмір квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій, які я маю сплачувати державі, як мешканець міста Киева, чим погіршується життєвий рівень мій та моєї сім'ї. Незаконность оскаржуваного Розпорядження полягає у відсутності факту державної реєстрації відповідачем оскаржуваного Розпорядження відповідно до вимог Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органов виконавчої влади».

Відповідно до норм статті 55 Конституції України, мені гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових особ, та право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Відповідно до норм статті 8 Конституції України, норми Конституції України є нормами прямої дії; звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Таким чином, на підставі норм ст..8 Конституції України, я звертаюсь до суду з цим позовом про визнання протиправним та скасування Розпорядження відповідача №1574 30.10.2006 року «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій», яке порушує мої права відповідно до норм Конституції України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Виходячи з викладеного вище, на підставі ст.8 Конституції України, ст..ст. 2, 6, п.1) ч.1 ст.17, ч.3 ст.18, ч.1 ст.19, ч.3 ст.50, 72, 94, 104, 105, 107, 162 КАС України,
прошу :
1) Відкрити провадження в адміністративній справі.

2) Визнати загальновідомими обставини, викладені в цій позовній заяві, що не потребують доказування.

3) Прийняти постанову, якою визнати протиправним та скасувати Розпорядження відповідача №1574 30.10.2006 року «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкових територій».

4) Присудити на мою користь документально підтверджені судові витрати.

Додатки:

1. Копія позовної заяви – 1 прим.

2. Копія паспорту громадянина України ______________ – 2 прим.

3. Копія рахунку на сплату житлово-комунальних послуг – 2 прим.

4. Копія довідки ЖЕК (форма №3) – 2 прим.

5. Копія статті з газети „Комсомольская правда” – Украина” (Інтернет-версія) від

22.11.2006р. – 2 прим.

6. Копія статті з офіційного сайту Міністерства юстиції України від 11.11.2006р. – 2

прим.

7. Квитанція про сплату судового збору ( 17,00 грн.) – 1 арк.

8. Квитанція про сплату витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду

справи ( 7,50 грн.) – 1 арк.

9. Клопотання про забезпечення позову – 2 прим.
“___” _______________ 2006 р. Підпис________________(________________)

(П.І.П. позивача)





Схожі:

Слідчому судді Печерського районного суду м. Києва
Ухвала, постановленої на підставі клопотання старшого слідчого СВ ГУ СБУ в м. Києві та області Трембача А. О., погодженим прокурором...
У провадженні Печерського районного суду м. Києва знаходиться порушена...
Апеляційним судом м. Києва 18. 01. 2011 р щодо мене було прийнято рішення про продовження строку дії раніше обраного запобіжного...
До Печерського районного суду м. Києва
Відповідачем вказаної недостовірної інформації є порушенням моїх особистих немайнових прав – честі та гідності людини – носія української...
ПРОТОКОЛ
Гонтаренко А. Ф. – Почесний громадянин міста Нікополя, Воловик В.І. – Почесний громадянин міста Нікополя, Ткач М. А. – Почесний громадянин...
До Диканського районного суду Полтавської області

ВИЩИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ СУД УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ ЦИВІЛЬНИХ І КРИМІНАЛЬНИХ СПРАВ
Головам апеляційних судів областей, міст Києва та Севастополя, Апеляційного суду Автономної Республіки Крим
Рішення районного суду за позовом Сидорки до заводу “Дормашбуд” було...
Оскільки один із суддів був тяжко хворий, для того, щоб не порушувати строки розгляду справи, за рішенням обласного управління юстиції...
4 Медичне обслуговування учнів та педагогічних працівників
Медичне обслуговування дітей школи забезпечує дитяча поліклініка №2 Шевченківського району м. Києва ( Б. Хмельницького №46 ). У школі...
Тема. Київ столиця України. Культурно-історичні пам’ятки Києва
Мета: ознайомити учнів з історією виникнення Києва, Хрещатика, з найбільш відомими культурно-історичними пам’ятками Києва, формувати...
Про затвердження Положення про порядок учинення нотаріальних дій...
Додатково дивіться нижче постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 8 липня 2010 року
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка