Тема. Неозначена форма дієслова Мета


Скачати 29.97 Kb.
Назва Тема. Неозначена форма дієслова Мета
Дата 16.12.2013
Розмір 29.97 Kb.
Тип Документи
Тема. Неозначена форма дієслова
Мета: ознайомити учнів з поняттям про неозначену форму дієслова (інфінітив) як початкову форму дієслова та категорію виду як найхарактерніших особливостей дієслова; удосконалювати вміння учнів застосувати на практиці вивчені правила; виховувати любов до книги.
Тип: комбінований.
Обладнання: підручник, таблиці, кольорові картки.
Перебіг уроку
І. Мотивація навчальної діяльності

Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Перевірка вивчених правил за допомогою гри «Вірю – не вірю».

1) дієслово – це службова частина мови;

2) дієслово змінюється за числами, родами, відмінками;

3) дієслово означає дію або стан і відповідає на питання що робить? Що зробить?

4) дієприкметник – це самостійна частина мови;

5) дієприкметник – це особлива незмінювана форма дієслова, яка означає додаткову дію;

6) дієприслівник в реченні є означенням.

2. Виконання завдань різного рівню (з кольоровими картками). парти учнів заздалегідь позначені різнокольоровими картками.

І рівень (від 1 до 4 балів) картки бузкового кольору.

Виписати з тексту дієслова, визначити рід, час, число:

Один по одному минали зимові дні. І сонце все вище підбивається в небі. Від теплого подиху весни потечуть квапливі струмочки.
ІІ рівень (від 5 до 8 балів) картки рожевого кольору.

Записати речення та визначити, яким членом речення виступає дієслово:

Вчіться жити і працювати чесно, сумлінно. Вмійте радіти за інших.

ІІІ рівень (від 9 до 12 балів) картки зеленого кольору.

Виписати з поданих речень дієприкметники, дієприслівники, дієслова, визначити їх рід, час, число:

Підстрибуючи, ми побігли на узлісся. Бережіть час – це тканина, з якої витікає життя.
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку (запис на дошці і в зошитах).
ІV. Сприйняття та засвоєння нового матеріалу

  1. Робота з таблицею (в парах).

Ознайомтесь з матеріалом таблиці, зробіть висновки, дайте відповіді на питання.

  1. Робота з підручником.

  1. правило – сторінка 177;

  2. вправа 404, прочитайте текст, випишіть дієслова в неозначеній формі.

3. Творча робота. Розподільний диктант.

  • Запишіть у два стовпчики словосполучення з дієсловами неозначеної форми; словосполучення з особовими дієсловами.

Зазирнути по той бік екрана, вимикати світло, експериментує з одягом, контролюють зображення, удосконалювати написане, радіє зустрічі, аналізує написане, настроюємо антену, контролювати зйомку.
V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Для того, щоб закріпити вивчене, проведемо творчий диктант.

  • Замінити дієсловами-синонімами дієслівні сполучення, виділити закінчення.

Відчувати радість (радіти), проводити тренування (тренувати), очі на мокрому місці (плакати), припускатися помилки (помилятися), висловити співчуття (співчувати), замилювати очі (обманювати).

2. Вправа 409 – виховна зв’язка (усно).

Прочитайте поради, замініть дієслова на інфінітиви.

3. Дослідницька робота.

Перекладіть українською мовою та запишіть.

Слушай тысячу раз, а говори один.

Два третьего не ждут.

С одной ягоды нет выгоды.
ІV. Підсумок уроку.

1. Метод «Сенкан».

  1. Інфінітив.

  2. Початкова, неозначена форма.

  3. Не змінюється, має вид, перехідність, дієвідміну.

  4. Утворюємо різні форми дієслова.

  5. Інфінітив – неозначена форма дієслова.

2. За наявності вільного часу вправа 413.
VІІ. Домашнє завдання (диференційоване).

Вивчити правила стор. 177-179 (скласти повідомлення за темою)

Вправа 409 (до 6 балів).

Діалог вправа 408 (від 7 та вище балів).

Урок в 6 класі

на тему

«Неозначена форма дієслова»

Схожі:

Календарний план до теми “дієприкметник”. 2 Дієприкметник як особлива форма дієслова. 3
Активні й пасивні дієприкметники. Творення активних і пасивних дієприкметників. 9
Учбова програма з Грецької мови для 4-го класу заочного сектору Почаївської Духовної Семінарії
Депоненційні дієслова; 1 Кон­струкція UPO+C. Дієслова з префіксом Простий минулий час /Імперфект
ТЕМА : Дієслова теперішнього часу. Визначення особи та числа дієслів теперішнього часу

Дієслова відповідають на питання

Тестові завдання для повторення вживання дієслова

Тема уроку. Створення форм і звітів
Мета: навчальна: ознайомити з поняттями «форма» та «звіт», з призначенням цих понять; формувати навички створення форм та звітів...
Урок Тема. Учень про себе
Навчальна: Навчити учнів послідовно складати розповідь про себе, повторити вивчені мовні одиниці та вміти оперувати ними в мовленні,...
Н. с в сучасному і широкому сенсі цього слова почала формуватися...
Комунікація, її специфіка і форми в науковій спільноті. Конкуренція в науці. Проблема діалогу в науковому співтоваристві. Наукова...
Вище заповнена форма передається до кафедри. Нижче заповнена форма остається в ТНУ

Картель найпростіша форма монополістичного об'єднання. Трест найбільш...
Картель — найпростіша форма монополістичного об'єднання. Трест — найбільш централізована форма монополістичних об'єднань
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка