|
Скачати 29.97 Kb.
|
Тема. Неозначена форма дієслова Мета: ознайомити учнів з поняттям про неозначену форму дієслова (інфінітив) як початкову форму дієслова та категорію виду як найхарактерніших особливостей дієслова; удосконалювати вміння учнів застосувати на практиці вивчені правила; виховувати любов до книги. Тип: комбінований. Обладнання: підручник, таблиці, кольорові картки. Перебіг уроку І. Мотивація навчальної діяльності Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань учнів 1. Перевірка вивчених правил за допомогою гри «Вірю – не вірю». 1) дієслово – це службова частина мови; 2) дієслово змінюється за числами, родами, відмінками; 3) дієслово означає дію або стан і відповідає на питання що робить? Що зробить? 4) дієприкметник – це самостійна частина мови; 5) дієприкметник – це особлива незмінювана форма дієслова, яка означає додаткову дію; 6) дієприслівник в реченні є означенням. 2. Виконання завдань різного рівню (з кольоровими картками). парти учнів заздалегідь позначені різнокольоровими картками. І рівень (від 1 до 4 балів) картки бузкового кольору. Виписати з тексту дієслова, визначити рід, час, число: Один по одному минали зимові дні. І сонце все вище підбивається в небі. Від теплого подиху весни потечуть квапливі струмочки. ІІ рівень (від 5 до 8 балів) картки рожевого кольору. Записати речення та визначити, яким членом речення виступає дієслово: Вчіться жити і працювати чесно, сумлінно. Вмійте радіти за інших. ІІІ рівень (від 9 до 12 балів) картки зеленого кольору. Виписати з поданих речень дієприкметники, дієприслівники, дієслова, визначити їх рід, час, число: Підстрибуючи, ми побігли на узлісся. Бережіть час – це тканина, з якої витікає життя. ІІІ. Оголошення теми та мети уроку (запис на дошці і в зошитах). ІV. Сприйняття та засвоєння нового матеріалу
Ознайомтесь з матеріалом таблиці, зробіть висновки, дайте відповіді на питання.
3. Творча робота. Розподільний диктант.
Зазирнути по той бік екрана, вимикати світло, експериментує з одягом, контролюють зображення, удосконалювати написане, радіє зустрічі, аналізує написане, настроюємо антену, контролювати зйомку. V. Закріплення вивченого матеріалу 1. Для того, щоб закріпити вивчене, проведемо творчий диктант.
Відчувати радість (радіти), проводити тренування (тренувати), очі на мокрому місці (плакати), припускатися помилки (помилятися), висловити співчуття (співчувати), замилювати очі (обманювати). 2. Вправа 409 – виховна зв’язка (усно). Прочитайте поради, замініть дієслова на інфінітиви. 3. Дослідницька робота. Перекладіть українською мовою та запишіть. Слушай тысячу раз, а говори один. Два третьего не ждут. С одной ягоды нет выгоды. ІV. Підсумок уроку. 1. Метод «Сенкан».
2. За наявності вільного часу вправа 413. VІІ. Домашнє завдання (диференційоване). Вивчити правила стор. 177-179 (скласти повідомлення за темою) Вправа 409 (до 6 балів). Діалог вправа 408 (від 7 та вище балів). Урок в 6 класі на тему «Неозначена форма дієслова» |
Календарний план до теми “дієприкметник”. 2 Дієприкметник як особлива форма дієслова. 3 Активні й пасивні дієприкметники. Творення активних і пасивних дієприкметників. 9 |
Учбова програма з Грецької мови для 4-го класу заочного сектору Почаївської Духовної Семінарії Депоненційні дієслова; 1 Конструкція UPO+C. Дієслова з префіксом Простий минулий час /Імперфект |
ТЕМА : Дієслова теперішнього часу. Визначення особи та числа дієслів теперішнього часу |
Дієслова відповідають на питання |
Тестові завдання для повторення вживання дієслова |
Тема уроку. Створення форм і звітів Мета: навчальна: ознайомити з поняттями «форма» та «звіт», з призначенням цих понять; формувати навички створення форм та звітів... |
Урок Тема. Учень про себе Навчальна: Навчити учнів послідовно складати розповідь про себе, повторити вивчені мовні одиниці та вміти оперувати ними в мовленні,... |
Н. с в сучасному і широкому сенсі цього слова почала формуватися... Комунікація, її специфіка і форми в науковій спільноті. Конкуренція в науці. Проблема діалогу в науковому співтоваристві. Наукова... |
Вище заповнена форма передається до кафедри. Нижче заповнена форма остається в ТНУ |
Картель найпростіша форма монополістичного об'єднання. Трест найбільш... Картель — найпростіша форма монополістичного об'єднання. Трест — найбільш централізована форма монополістичних об'єднань |