|
Скачати 97.89 Kb.
|
ЛОІППО кафедра педагогіки та психології СЦЕНАРІЙ музично - театралізованої вистави Музичний керівник Довиборна О.П. Комунальний дошкільний навчальний заклад (яслі-садок) «Ладушки» комбінованого типу м. Ровеньки 2010 рік «Мистецтво – це час і простір в якому живе краса людського духу як гімнастика випрямляє тіло, так, мистецтво випрямляє душу» В.О.Сухомлинський Художньо естетична лінія розвитку дитини – одна із головних у сучасній дошкільній освіті оскільки є невід’ємною складовою формування самостійної творчої активної особистості. Творчість відкриває в дитячій душі ті потаємні куточки, в яких дрімають джерела добрих почуттів. Виток творчих здібностей дітей на кінчиках їхніх пальців. Чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина. Складовою цього процесу являється художня освіта – процес засвоєння мистецтвознавчих знань, умінь, навиків, розвитку здібності до художньої творчості. Дитинство кожного з нас проходить в світі рольових ігор, які допомагають дитині освоїти правила і закони дорослих людей. Ігри для дітей можна розглядати як імпровізовані театральні постановки, в яких лялька чи сама дитина має свої речі, іграшки, меблі, одяг і т.д. Дитині надається можливість побувати в ролі актора, режисера, декоратора, бутафора, музиканта. Кожна дитина грає по-своєму, але всі вони копіюють у своїх іграх дорослих. По іграх і як у них граються діти можна уявити наше майбутнє суспільство. Тому у нашому дитячому закладі «Ладушки» особливе значення приділється театралізованої діяльності, всім видам дитячого театру, які допоможуть сформувати правильну модель поведінки в сучасному світі, підвищити загальну культуру дитини, познайомити його з дитячою літературою, музикою, образотворчим мистецтвом, правилами етикету, обрядами, традиціями. Любов до театру стає не тільки яскравим спогадом дитинства, але і відчуттям свята, проведеного разом з однолітками, батьками та педагогами в незвичайному загадковому світі. Театралізована діяльність в дитячому саду «Ладушки» - це хороша можливість розкриття творчого потенціалу дитини, виховання творчої спрямованості особистості. Діти вчаться помічати в навколишньому світі цікаві ідеї, втілювати їх, створювати свій художній образ персонажа, у них розвивається творча уява, асоціативне мислення, вміння бачити незвичайні моменти в буденному. Крім того, колективна театралізована діяльність спрямована на цілісний вплив на особистість дитини, її розкріпачення, потяг в дію, активізуючи при цьому всі наявні у нього можливості; на самостійну творчість, розвиток всіх провідних психічних процесів; сприяє самопізнання, самовираження особистості при досить високому ступені свободи; створює умови для соціалізації дитини, посилюючи при цьому його адаптаційні здібності, корегує комунікативні відхилення; допомагає усвідомлення почуття удовлетворенія, радості, значущості, що виникають в результаті виявлення прихованих талантів і потенціалу. Ведучий: За темними борами, за високими горами є дивний край, наша Україна. У тому краю сонце не сідає, місяць не згасає, А ясні зорі по полю ходять, танок водять. І є на Україні невелике містечко, чудове містечко Ровеньками зветься, Люди там живуть хороші, працьовиті та веселі. У самому центрі міста стоїть дивна хатинка стріха цибулева, Млинцем зачинена, ковбасою защеплена, маслом запечатана. Лизнеш масло – відпечатається, Гризнеш ковбаси – відщепнеться, Над’їси млинця – відчиниться.. І ввійшла я в ту хатку: а там т-а-к-е!!! Матінко моя!!! Повна хата діточок: конструкторами грають, кубики складають, На машинках їздять, ляльки пеленають . Ведучий: На прем’єру поспішайте Любі хлопчики й дівчатка ! Не бувальщина, не казка, А вистава чудернацька Тут і музика і спів «Український сувенір» . Тут веселі козачата. Господиня Галинка, господар Іван! Зручно на місцях сідайте І казочку зустрічайте! Ведучий: Сонце сходить за селом Півник будить все кругом. ( Т а н о к п і в н и к і в ) Півник: Я бужу усе кругом Крила розкриваючи , Новий день вітаючи! Півник: Прокидайтеся, не спіть, В мене горло вже болить! Вас будити, піднімати, Треба нам гостей вітати! Півник: Відкривають настіж двері, Навколо прокидаються, Сонцю посміхаються! Півник: У яскравім пишнім пір’ї Тут один я на подвір’ї, Я серозний і відважний , Я хазяїн тут поважний! Ведучий: А ось і головні герої – Господиня Галинка, господар Іван! ( В и х і д . Т а н о к ) Господар: Добрий день, шановні друзі! Я - Іван. Вітаю вас! Це моя красуня – жінка Коровай спекла для вас. Господарка: Коровай смачний, пухнастий. Тільки я такий роблю. Буде вам всім по шматочку Тут його я покладу. Ведучий: А ще в цій родині є донечка. А ось і вона! Донечка: Вітаю всіх! Мене звуть Марічка ! Ростом я невеличка, років мені небагато Шість, якщо порахувати. Але дуже люблю допомагати. Ось на ці вихідні була у бабусі, На городі працювала : грядки поливала, Огірочки та томати обірвала, виноград підрізала. Не встигла озирнутися і нічка настала. На другий день , в неділю: В хаті прибирала, кішку годувала, Жучку панувала, а потім хустинку собі вишивала. Ось така я помічниця, дівчинка Марічка! А зараз хочу танцювати. Гей, дівчата, заходьте до хати. ( Т а н о ч о к д і в ч а т о к ) Господар: Який гарний танок завела. Донечка: Зачекайте, подивіться, Скільки квітів на лугу. Ось ромашки білі - білі Явінок із них сплету. Ось дзвіночки синьоокі І синенький васильок, Мак червоний і барвінок Проситься у мій вінок. ( П і с н я к в і т і в ) Господар: Ой, Марічко, подивися, до нас гості завітали! Господарка: Так, Господар, це ж наші славні козачата. ( В х і д к о з а ч а т ) 1-й: Ми веселі козачата Живимо ми у селі. 2-й: Так, до роботи ми завзяті І в розвагах перші ми! 3-й: Любимо ми Україну, Любимо ми рідний дім. 4-й: Любимо свою родину Танок любимо і спів! 5-й: Ой, заграйте нам музики На своїх бандурах. 6-й: Подивіться на нас люди, Чи ми вам не любі? ( Т а н о к к о з а к і в ) Донечка: Гарно ви потанцювали, Треба до роботи. 7-й: Згодні, підемо город копати, Зробимо в два що ти. Донечка: Ох і хлопці шабутні, Всі веселі, та всі дружні. 8-й: Не дивись що я малий, Підросту і буду мужній! 9-й: Гарна дівка, як вогонь! Дай мені свою долонь! Донечка: Ти, маленький козачок Візьми краще п’ятачок ! ( К о з а ч а т а у х о д я т ) Господар: Козачата танцювали Показали силу. А чи спритні ви, дівчата , господині милі? Господиня: А як же! Не поцурайтесь хліба-сілі, Борщу скуштуйте, галушок. Ми не тільки потанцюємо, А і вареничками пригодуємо. ( Т а н о к «В а р е н и к и» ) Господиня: Давай, донечко, погодуємо новий виводок курчат. ( Т а н о к «К у р ч а т к а» ) 1-й: Мамо! Я знайшла черв’ячка ! 2-й: Дай мені! 3-й: Ні, дай мені! Хохлатка: Ой ви, дітки, не свариться! І будь ласка, помиріться! Донечка: Ой, матуся, ти рідненька! Господар: Господиня, дорогенька! Ворота самі відчинилися, Поросята вкотилися! ( Т а н о к п о р о с я т ) Ведуча: Всіх любила господиня, Всіх кормила на убой. А свою корівку –Мілку Так любила-Б-о-ж-е мій! Ведуча: Вранці до світу проснеться І веде її на луг ( Танок корівки та пастушка ) Пастушок: Ой, моя ж ти Мілка. Ти ж моя красуня. Більше всіх у світі Корівоньку люблю я! Дай мені , ти, молока, Дай мені сметанки, Я зіграю гопака В ранці на світанку! Корівка: Так! Я Мілка-суперзірка, В мене є талант! Я поїду до Донецька, Бо я конкурсант! Можу я потанцювати, Можу заспівати! Як зіграєш Рибака Дам я більше молока. Ведуча: Ось корівка тут пасеться, Поряд з нею бджілка в’ється , Вони в літку не лінують, Кожен день вони працюють. ( Т а н о к б д ж і л о к ) Ведучий: На пасіці господар працював Рій бджілок рій бджілок радісно його вітав. Бджілка: Ось тобі горшечек меду, Цей горшечек не простий, Він чудовий, чарівний. Бджілка: Міцно ти його тримай Кого хочеш пригощай. Фрукти: А ось родина фруктів дружніх Солодких, смачних, пружніх! Господар: Подивіться ! Великий, зелений, смугастий Приїхав з баштану до нас. Червоний, солодкий кавун. А ось виноград. Він стиглі грона має, Всіх пригощає. Той, хто п’є смачний сік, Не хворіє цілий рік. А ось солодка жовта груша. Господар: В мене є сусіді класні, Вони поряд тут живуть. Лиса: Чули свято тут у вас Пісні, танці повсякчас. Ведмідь: Ми вас раді привітати Даруночки подарувати. Лісьонок: Господині намисто. Ведмежонок 1-й: Стрічку - Марічці. Ведмежонок 2-й: Господарю – лапті. У с і: Щоб були завзяті! Господарка: Даруночки дорогі Від лісової малечі. Ведмідь: Будуть нам музики грати, Щоб гостей розвеселяти! ( Оркестр ) Господар: Є в моєї донечці мрія. Колекцію чарівного вбрання зібрала наша донечка маленька, За це вона достойна вищого звання, Ніде не знайдете таку ось дівчинку гарненьку. Донечка: Хочу модельєром бути Як Юдашкін і Версалі. Хай мене помітять моди, Буду я з усіх найкраща! Господарка: Зустрічайте! Ведучий: «Театр мод» Ведучий: Отака сім’я велика Живе в нашому селі. Ведуча: Ось пісня на останок І приходьте в гості ще! ( П і с н я «У к р а ї н а» ) |
«Про реорганізацію КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «НІКОПОЛЬСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК... МІСЬКОЇ РАДИ» в КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №56 «УСМІШКА» та затвердження Статуту |
Комунальний заклад освіти Миролюбівський навчально-виховний комплекс... Комунальний заклад освіти Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний... |
Золочівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2 Золочівського... |
Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний... КЗО Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІступенів – дошкільний навчальний заклад» |
МОРИНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС „ Дошкільний навчальний заклад... Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня спеціалізована сільськогосподарська школа |
Державний вищий навчальний заклад «Куп’янський автотранспортний коледж»... Комунальний заклад охорони здоров′я ″ Ізюмський медичний коледж″ 64300, м. Ізюм, вул. Старопоштова, 41 0-5743 2-12-46 |
Суперника – 3 бали Комунальний заклад Явдотівська неповна середня загальноосвітня школа – загальноосвітній навчальний заклад І – ІІ ступенів |
Навчально виховний комплекс №24 «Дошкільний навчальний заклад загальноосвітній... Вихователь: Ідучи сьогодні до дитячого садка, я зустріла Вовчика і він мені розповів, що з ним трапилась пригода. Ви хочете дізнатись,... |
Дидактичний матеріал з української мови Лариса Анатоліївна, учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії комунального закладу «Комсомольський... |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників... Запрошуємо Вас взяти участь в засіданні ради експериментально-дослідницького центру навчально-виховного комплексу №24 “Дошкільний... |