|
Скачати 115.26 Kb.
|
Сценарій свята «ДОБРО ІДЕ ПО ЗЕМЛІ» Мета. Продовжувати формувати уявлення про доброту, прищеплювати учням високі моральні цінності людини, вчити бути милосердними, чемними, добрими, шанувати батьків, сповідувати любов і повагу до людей. Розвивати етичні та естетичні смаки і вподобання дітей, розширювати духовний світ дитини. Виховувати почуття відповідальності. Пісня Наталії Май «Даруй добро» 1 ведучий. Усе своє життя, з самого дитинства, людина пізнає, що таке добре і що таке погано. Кожне життя нам здається якоюсь дивовижною квіткою, яка вранці вмивається росою, зустрічаючи новий день, ніжно простягає руки-пелюстки до сонця, щоб захистило її від усього злого і недоброго, а ввечері тихо і сумовито складає свою голівку до матері – землі,сподіваючись наступного дня побачити цей світ кращим і добрішим. 2 ведучий. Головною цінністю сучасної цивілізації є людина. А тому ми, як люди, повинні усвідомлювати відповідальність за цей світ, за все, що нас оточує. Високе звання людини зобов’язує нас побачити навколо себе інших людей, шанувати їх, зігрівати добротою. 1 ведучий. Людина живе серед людей. Кожен вчинок, кожне бажання позначається на оточуючих. Повинна бути межа між тим, що тобі хочеться, і тим, що можна. Треба перевіряти вчинки, зважаючи, чи не робиш зла іншим. Роби все так,щоб людям, які тебе оточують, було добре. 2 ведучий. Справжня людина повинна бути чесною, відвертою, щирою, відповідальною. У поєднанні цих рис із вихованістю, тактовністю, чуйністю виявляється наша духовна сила, наше піклування про загальне добро Людину в собі треба будувати. Кожен із нас – будівничий, скульптор, який творить самого себе. Ми зобов’язані співпереживати, боліти болями інших людей, це – відповідальність за свої вчинки перед суспільством. 1 ведучий. «Чим людина розумніша і добріша, тим більше вона помічає доброти в інших людях». Доброта і чуйність, співпереживання і щиросердність, уміння розділити чужий біль, підтримати у скрутну хвилину, розрадити в горі і біді – це те, що робить нас людьми, чим ми відрізняємось від інших істот. 2 ведучий. Доброта і чуйність, співпереживання і щиросердність, уміння розділити чужий біль, вчасно підтримати у важку хвилину, розрадити в горі і біді – це в характері нашого народу. 1 ведучий. Звичайне слово – це справжнє диво. Воно може бути другом, а може бути ворогом. Словом можна потішити, підбадьорити, підняти зі зневіри людину, а можна образити, завдати смутку, поранити і навіть убити. 2 ведучий. Ось як образно і вдало висловлюється про слово великий педагог, письменник В.Сухомлинський: «Слово — найтонше доторкання до серця, воно може стати і ніжною запашною квіткою, і живою водою, що повертає віру в добро, і гострим ножем, і розпеченим залізом, і брудом. Мудре і добре слово дає радість, нерозумне і зле, необдумане і нетактовне — приносить біду. Словом можна вбити і оживити, поранити і вилікувати, посіяти тривогу і безнадію й одухотворити, розсіяти сумнів і засмутити, викликати усмішку і сльозу, породити віру в людину і заронити зневіру, надихнути на працю і скувати сили душі… Зле, невдале, нетактовне, просто кажучи, нерозумне слово може образити, приголомшити людину». 1 ведучий. Ми сьогодні зібралися в нашій залі, щоб сказати і почути добрі гарні слова, які зігріють душу. І кожна дитина принесла із собою неоціненний скарб — любов до поетичного слова, музики,до українського влучного жарту. А ще — доброзичливість у серці, бажання творити. Тож подаруємо одне одному мить насолоди від спілкування. 2 ведучий. Пісне, ти прекрасна, ти саме життя. Пісня! Вона була і залишається вічною супутницею життя людини. В роботі вона надає сили, в походах знімає втому, в сумну хвилину вона співзвучна настрою, в часи веселощів примушує людину співати й танцювати. Цієї думки притримуються і наші шестикласники разом зі своїм класним керівником. ВітайтеІ Виступ учнів 6 клас У Пісня «Я вірю» Слова Вадима Крищенка. Музика Павла Мрежука. Ти знаєш, якого кольору небо? Земля, вода, гори? А якого кольору дощ? Теж ні? Може, скажеш, якого кольору Радість і смуток? Дитина сказала: «Знаю! Дощ — блакитний, вітер — синій, Радість — рожева, смуток — сивий!». — А горе? — Горе, мамо? Воно — чорне. Пісня Не зобидь ні старця, ні дитину, Поділись останнім сухарем, Тільки раз ми на землі живем: Сій любов, краса її єдина. Зло нічого не дає, крім зла, Вмій прощати, як прощає мати, На добро добром спіши воздати — Мудрість завжди доброю була. Витри піт солоний із чола, І працюй, забувши про утому, Бо людина ціниться по тому, Чи вона зробила, що могла, Скільки сил у неї вистачало, Щоб на світі більше щастя стало. Людина починається з добра, Із ласки і великої любові, Із батьківської хати і двора, З поваги, що звучить у кожнім слові. Людина починається з добра, З уміння співчувати, захистити. Це зрозуміти всім давно пора, Бо ми прийшли у світ добро творити. Людина починається з добра, Із світла, що серця переповняє. Ця істина, як світ, така стара, А й досі на добро нас надихає. Пісня 1 ведучий. А учні 5 класу вважають,якщо до вас завітав хороший натрій – ловіть його і ніколи не відпускайте!Ваші оплески! Виступ учнів 5 клас У Пісня «Не давайте суму жити» Десь далеко в небі синім дві хмаринки посварились, і розбіглися по світу, сірі і сумні... І тепер, коли ти бачиш, як ідуть холодні зливи, Знай, що то хмаринки плачуть у височині... Тож якщо ти маєш друга, не сварися з ним даремно, Бережи його, бо раптом втратиш назавжди... І тоді страждати будеш, як хмаринки ті у небі, Що не можуть одна одну й досі віднайти. «Пісня друзів» Метелика ловити я не хочу: Він — квітка неба, хай живе собі! Щоб радісно було мені й тобі. І квітку лісову не стану рвати, Й додому я її не понесу, Бо вдома їй джмеля не погойдати, І не попити ранками росу! І ні стеблинку, гілку чи травинку Я не ображу — це смертельний гріх! Бо в кожнім з них живе тримка живинка, Що світиться довірою до всіх Пісня «Люблю свій край» 2 ведучий. Дитинство – це коли ти радієш купленому велосипеду так, як не будеш радіти в майбутньому купленому автомобілю.У цьому впевнені діти 4 класу.Зустрічайте їх! Виступ учнів 4 клас У Пісня «Посмішка» Від серця і до серця ми прокладем стежинку, у кожного позичим любові на краплинку. І ось уже — дорога, по ній ітимуть люди. Краплинка до краплинки — з любові море буде. Ми ключик доберемо до кожного серденька. Попросим милосердя насипати у жменьку. Зернята в колос повний піднімуться у краї, і нація духовні збиратиме врожаї. Від серця і до серця збудуємо місточок. Ми доброти попросим малесенький шматочок. Усім за ці щедроти сторицею воздасться, бо вміти дарувати — найвище в світі щастя. 1 ведучий. Мудра людина не сумує за тим, чого в неї немає.Вона радіє тому, що в неї є!Так вважають третьокласники і навіть малій комашечці можуть порадіти! Виступ учнів 3 клас У Танок «Нам весело разом» Прилетіло Сонечко на листочок м’яти, запитало Коника, що любив стрибати: — Чом зовешся коником, хочу знати дуже. А ніяк на коника ти не схожий, друже. Каже коник сонечку: — Вражений, одначе. Уявляв, що сонечко — жовте і гаряче. — Дуже перепрошую, — ґречно джмелик мовив, — втрутився непрохано я у цю розмову. Коником і сонечком вас назвали діти, що й малій комашечці вміють порадіти. Лоскотало сонечко Промінцем віконечко: Кватирку відчиняйте, В дім мене пускайте Буду з вами гратися Гарно посміхатися Віршик вам складу Дайте лиш ввійду! І відімкнули сонечку Кватирку у віконечку В дім його впустили До столу запросили Медом частували Компотом напували.. Щоб сяяло нам сонечко Щодня у віконечко Пісня «Сонячний промінчик» 2 ведучий. Хлопчики і дівчатка з 2 класу не бояться бути веселими, хорошими, смішними, добрими. І бажають вам:«Бувайте здорові! Купайтеся в достатку веселого слова. Жартуйте, всміхайтесь щасливо й привітно, не тільки в честь першого квітня». Зустрічайте! Виступ учнів 2 клас У Танок «Весела перерва» ЧОМУ? Вже поклали спати Гриця, Але Грицеві не спиться, Бо цікаво все йому. І питає він: - Чому Зна гусак лиш букву "С", Букву "Р-р-р!" так любить пес? Чом курча дві ніжки має, Кінь на чотирьох ступає, Вісім ніг у павука І одна - у маслюка? Хай нам котик розповість, Чом він все без хліба їсть! Хто старший? Забіг увечері до хати Знадвору збуджений Юрко, у матері почав питати: - Хто старший - я чи кіт Мурко? - Звичайно, ти! - говорить мама. - А як же так, скажи мені, - Малий ніяк не дійде тями, Мурко вусатий, а я ні? ПЕРЕВІРКА ДРУЖБИ Посварився з братиком І один гуляю, Бо у грі «Піратики» Він перемагає… Заберу свисточок, Човники і крейсери! Граю сам в куточку! Тільки щось не весело… КОШЕНЯ Засмутилось кошеня- Треба в школу йти щодня. І прикинулось умить, Що у нього хвіст болить. Довго думав баранець, І придумав,як мудрець. -Це хвороба не проста – Треба різати хвоста! Кошеня кричить: -Ніколи!Краще я піду до школи! Чому подряпаний? -Чому це ти подряпаний? – Юрко Тимка пита. Тимко йому відказує, -Та я купав кота! - А я от не подряпаний, Хоч теж купав свого! -Еге, ти ж не викручував І не сушив його! Пісня «Дівчинка новенька» 1 ведучий. На що схожа доброта? Малюкам-першокласникам здається, що на усмішки матусі і тата. А ви як думаєте?Вітайте оплесками наших найменших артистів! Виступ учнів 1 клас У Пісня «Василечки» Ти усміхнися небу, усім, хто біля тебе: і братику й сестричці, і сонечку й травичці. Люби усіх довкола, удома та у школі, і ця любов із Неба повернеться до тебе. Прощай дрібні образи і помирись одразу. Хто вміє всім прощати, сильнішим здатен стати. Я дитинонька маленька, слухаюсь татуся й неньку. В дідуся та у бабусі бути чемною учуся. Бо слухняним діткам всюди щиро раді добрі люди. Друзі, незнайомці, рідні — всі люб’язні та привітні. Ґречна, лагідна дитина — гордість кожної родини. Пісня «Цьом,цьом, мамо…» 2 ведучий. Милосердя, доброта.Ще з часів давньоруських благодійність була в традиціях нашого народу. Цілком природнім і закономірним вважалося допомогти шматком хліба, дати притулок бездомному, захистити старість і немічність, порятувати хворого чи каліку, заступитися за беззахисного і скривдженого. 1 ведучий. Доброта, милосердя – багатоликі.Потреба в них повсякчас. Навіть тоді, коли немає біди. Навіть там, де гори спокійні й твердь земна не хитається під ногами. 2 ведучий. Милосердя й доброта - як два крила, на яких тримається людство. Як же могло статися, що милосердя втратило сьогодні свою цінність, а його зміст звівся в основному до милостині? 1 ведучий. Важко уявити – люди страждають не від того, що на щодень не мають свіжого хліба, а через те, що не чують вкрай необхідного слова. Лікування добротою потребують не тільки хворі й самотні, а й цілком благополучні і здорові люди, в яких черства й глуха душа до чужого горя. Лікування милосердям потрібне і тим, хто не бачить і не чує кривди й болю, несправедливості, горя. Учень. Не нарікай на глухість душ людських І не гостри в злобі на них зубів… А ти, що людям доброго зробив? Чого мовчиш, подумай і збагни. Але уже з низької висоти, І зваж, і переваж, а хто є ти?! І зваживши нікого не вини. А сам в своє більмо душі заглянь, Чи там, хоч раз добром світилась рать І променем зорилося святим? І ти збагнеш, що до твоїх страждань Не відгукнеться власна глухомань, А ти шукаєш в людях доброти. 2 ведучий. Кожна людина є сином свого віку. І якщо говорити чесно, то вона має відповідати за все добре і погане. Бо життя – то широка ріка, яка вбирає в себе і чисті джерельні води, і каламутні потоки після грозової зливи. 1 ведучий. Кожен день ми творимо книгу життя. Нехай же сторінки в ній будуть світлі, чисті, прекрасні. Ми повинні відповідати за свої вчинки, цінувати життя, поважати рідних і близьких. Ми – люди, і кожною дниною повинні це підтверджувати. 2 ведучий. Невпинно збігають хвилини, години, пливуть роки. І так хочеться вірити, що все буде гаразд. Хочеться, щоб слова доброти, почуті сьогодні, запали вам в душі.Не забувайте: людина на цім світі не вічна, життя коротке і гріх розтринькувати його на погані справи. 1 ведучий. Нехай не черствіють ваші душі в щоденних клопотах. Бережіть серця від усякого зла. Сьогодні дзвони бють на сполох, закликаючи нас до милосердя, доброти, злагоди. Бо тільки доброта і милосердя роблять нас справжніми людьми. Хай наше серце завжди відгукується на людський біль і відкривається для добра. 2 ведучий. Будьмо милосердними! Поспішаймо творити добро! І хочеться так любить, Щоб навіть каміння байдуже Захотіло ожити і жить! Воскресайте, камінні душі, Розчиняйте серця і чоло, Щоб не сказали Про вас грядущі:
Учениця. Не говори про доброту, Коли ти нею сам не сяєш, Коли на радощах витаєш, Забувши про чужу біду. Бо доброта не тільки те, Що обіймає тепле слово, В цім почутті така основа, Яка з глибин душі росте. Коли її не маєш ти, То раниш людяне в людині. Немає вищої святині, Ніж чисте сяйво доброти! Учень. Ніколи зла нікому не творіть, Бо зло вертатися погану звичку має. Добро творіть, усім добро робіть — І втоми серденько нехай не знає. Учениця. З любов'ю в серці, з радістю ростіть, Учіться людям сонечком світити. І доброту в своїй душі носіть, У мирі й злагоді учіться, діти, жити! Учень. В школі 10 добро і любов, Вона наш дім і любляча родина. Хай квітне тут радість знову і знов В імя щастя, у імя людини! Учениця. Тільки в співдружності, Тільки родиною Ми досягнемо вершин пізнання. Хай розцвіте над моєю Вкраїною Сад із любові, добра і знання. «Ставаймо в коло пісні « Слова Вадима Крищенка. Музика В'ячеслава Корепано. |
Сценарій свята АЗБУК А ФУТБОЛ У Сценарій спортивного свята Мета: пропагувати вид спорту футбол, здоровий спосіб життя; формувати потребу в систематичних заняттях фізичною культурою і спортом;... |
Сценарій шкільного свята 8 Березня ... |
Сценарій відкритого виховного заходу в 5-му класі: «Раз добром зігріте... Мета: розширювати поняття дітей про красу людської душі, розвивати вміння творити добро у повсякденному житті, виховувати бажання... |
Сценарій свята Мета: показати традиції українського народу з вшанування народних свят; виховувати в учнів любов до України, її обрядів і традицій;... |
«Діти Землі» Сценарій виступу екологічної агітбригади. Мета Мета: спонукати до збереження неповторної краси нашого рідного краю, сприяти відродженню в очах громадськості престижу культурно-природної... |
Урок Доброти. 4 клас Тема: «Той, хто творить добро, творить саме життя» Василя Сухомлинського; розвивати уявлення про добро і зло, уміння творити добро у повсякденному житті; виховувати бажання бути добрими,... |
«Природа – це казка, яку потрібно читати серцем» Сценарій екологічного вечора Мета: привернути увагу учнів до екологічних проблем Землі, розвивати в них почуття відповідальності за майбутнє планети |
Сценарій свята Першого Дзвоника в Оржівському НВК «школа – колегіум» 2012 рік |
Сценарій урочистої лінійки, присвячений Всесвітньому Дню Землі (22квітня ) Мета заходу: виховувати любов до рідного краю, розвивати пізнавальний інтерес, формувати екологічну свідомість, розуміння необхідності... |
СЦЕНАРІЙ НОВОРІЧНОГО СВЯТА Білосніжка Скоро Новий рік, сімейне свято, а мені навіть додому до палацу навідатися |