Впровадження
інноваційних технологій у навчально-виховному процесі
м. Нетішин
2005
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НЕТІШИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 4
Впровадження
інноваційних технологій у навчально-виховному процесі
Розробки уроків з використанням інтерактивних
та інформаційно-комунікаційних технологій
на уроках математики і фізики
200592
Рекомендовано методичною радою управління освіти
(протокол №1 від 28.11.2005р.)
За редакцією Г. З. Макарової, вчителя математики
ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, методист ІМК
Творча група вчителів:
Г. З. Макарова, вчитель математики,
А. А. Дубовенко, вчитель математики та інформатики,
М. М. Юзюк, вчитель математики та інформатики,
Л. О. Бершеда, вчитель математики та інформатики,
Ю. Г. Защик, вчитель фізики.
91
Variant = f'(a) >f'(x)
Variant = жодної правильної відповіді
CorrectVariant = 2
23) Точка а називається точкою локального максимуму функції f(x), якщо для всіх х з деякого околу точки а виконується нерівність:
Variant = f(a)>f(x)
Variant = f(a)
Variant = f(a) = f(x)
Variant = f'(a) >f'(x)
Variant = жодної правильної відповіді
CorrectVariant = 1
24) Функція називається спадною на проміжку , якщо вона диференційована на і:
Variant = F'(x)>0
Variant = F''(x)>0
Variant = F'(x) = 0
Variant = жодної правильної відповіді
25) Функція називається зростаючою на проміжку , якщо вона диференційована на і:
Variant = F'(x)<0
Variant = F'(x)>0
Variant = F'(x) = 0
Variant = F''(x)>0
Variant = жодна відповідь не вірна
[End]
ОСВІТА — ОСНОВА РОЗВИТКУ
ОСОБИСТОСТІ, СУСПІЛЬСТВА,
НАЦІЇ ТА ДЕРЖАВИ,
ЗАПОРУКА МАЙБУТНЬОГО
УКРАЇНИ...
ХХІ століття висуває нові, раніше не відомі завдання буквально в усіх сферах життєдіяльності людини і суспільства. Тому такою важливою є проблема соціальної реалізації сьогоднішнього учня в майбутньому. А для цього йому мало отримати певну суму знань (хоч вони і мають велике значення), учневі треба осягнути складну науку самостійного навчання, пошуку інформації, вміння застосовувати свої творчі здібності.
Освіта — це створення образу, але не якогось, а свого власного. Може, сенс освіти не в приведенні учня до ідеального образу, а в допомозі йому стати самим собою. Отже, правильно побудований урок — той, на якому учень відчуває себе адресатом конкретного тексту, задачі, того, що стосується його особисто. К. К. Бабанський, Ш. А. Амонашвілі, В. Ф. Шаталов та інші сучасні вчені-педагоги, учителі-новатори основною ознакою доброго уроку вважають можливість дітей жити на уроці цікавим, насиченим життям.
903
Це ставить перед педагогом, а отже, й перед освітою — сферою, що готує людину до життя, не бачені раніше вимоги, але водночас створює для освіти нові можливості.
Обумовлено це і вступом людства до нового типу цивілізації.
Сьогодні, коли перед школою стоїть завдання розвитку особистості, критичного мислення та гуманізації освіти, на уроках потрібно використовувати широкий спектр особистісно-орієнтованих технологій. Навчання має підпорядковуватися не повідомленню матеріалу й перевірці знань, а виявленню досвіду учнів щодо викладеної вчителем інформації. Освітній процес на такому уроці повинен бути не стільки інформативним, скільки розвивальним.
На ньому учні не тільки слухають розповідь вчителя, а співпрацюють з ним у діалозі, висловлюють свої думки, діляться інформацією. Завдання вчителя — пропонувати свою точку зору з позиції наукового знання, а не змушувати учня схилятися до своєї думки, розвивати критичне мислення школярів, що означає навчати здатності самостійно аналізувати інформацію, навчати вмінню бачити помилки або логічні порушення у твердженнях партнерів, аргументувати свої думки, змінювати їх, прагнути пошуку оптимальних рішень.
Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії усіх учнів. Педагог виступає в ролі організатора процесу навчання.
Г. З. Макарова
19) Якщо f '(а) = 0, причому зліва від неї f '(х)<0, а справа від неї f '(х)>0, то а - точка ...
Variant = мінімуму
Variant = максимуму
Variant = найбільшого значення функції
Variant = найменшого значення функції
Variant = перетину
CorrectVariant = 1
20) Якщо f '(а) = 0, причому зліва від неї f '(х)>0, а справа від неї f '(х)<0, то а - точка ...
Variant = мінімуму
Variant = максимуму
Variant = найбільше значення функції
Variant = найменше значення функції
Variant = перетину
|