|
Скачати 42.01 Kb.
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 87 Урок хімії в 11 класі з використанням ІКТ Тема: Алкани. Загальна формула алканів. Склад молекул. Систематична номенклатура. Структурна ізомерія насичених вуглеводнів. Вчитель вищої кваліфікаційної категорії Ялова Лілія Іванівна м. Кривий Ріг 2012 Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 87 Вчитель вищої кваліфікаційної категорії Ялова Лілія Іванівна Урок хімії в 11 класі з використанням ІКТ Тема: Алкани. Загальна формула алканів. Склад молекул. Систематична номенклатура. Структурна ізомерія насичених вуглеводнів. Мета: вивчити класифікацію насичених вуглеводнів (алкани і циклоалкани); згадати загальну формулу алканів та їх гомологічний ряд (9 клас); навчитися складати формули ізомерів і називати їх за систематичною номенклатурою. Очікувані результати: Учень: класифікує насичені вуглеводні на алкани і циклоалкани, володіє систематичною номенклатурою, пояснює просторову будову молекул і розпізнає ізомери, аналізує явище ізомерії. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок. Форми проведення: методи критичного мислення, фронтальна бесіда, робота з підручником, лабораторний дослід, аналіз відеоматеріалів. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності Використавши таблицю учням необхідно пригадати, що вони пам’ятають про алкани з матеріалу 9 класу та визначитися, що вони хочуть дізнатися на уроці з нової теми. Останню колонку таблиці учні мають заповнити впродовж уроку.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу Пошукове завдання: встановіть відповідність: А) С4Н10 а) Мr = 16 Б) СН4 б) Мr = 90 В) С2Н6 в) Мr = 58 Г) С7Н16 г) Мr = 90 За електронною версією навчальної програми «Органічна хімія 10-11класи» демонструємо можливі ізомери речовини С4Н10 та пропонуємо учням скласти якомога більшу кількість ізомерів речовини С7Н16. Після обговорення отриманих результатів учні роблять відповідні записи щодо виконання лабораторної роботи у зошитах з друкованою основою. Використовуючи таблицю або вищезазначену навчальну програму, пропонуємо учням визначити групу атомів, на яку гомологи відрізняються один від одного та фіксуємо у робочих зошитах визначення гомологічної різниці. Проблемне питання: Як розрізнити всі речовини-ізомери, кульостержневі моделі яких учні склали виконуючи лабораторну роботу? Учні роблять висновок про те, що їх по-різному необхідно називати. Вчитель пояснює правила складення назв насичених вуглеводнів а потім для закріплення аналогічний матеріал демонструє на екрані. Відпрацювання навичок складення назв насичених вуглеводнів здійснюється учнями на дошці та у робочих зошитах. Деяким учням у якості допомоги надаються «шпаргалки» - «Правила складення назв алканів розгалуженої будови», які маємо в «Довідничку з хімії». ІУ. Закріплення вивченого матеріалу
У. Домашнє завдання Вивчити параграф 5, вправи 32-35 на с. 42-43 УІ. Підведення підсумків уроку
|
Екзаменаційні птання з фізики (2-й семестр) Квантова теорія випромінювання. Формула Релея-Джінса. “Ультрафіолетова катастрофа”. Гіпотеза квантів енергії, формула Планка |
Урок №54 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта» |
УРОКУ ТЕМА: Використання логічних функцій для опрацювання табличної інформації Що таке формула? (сукупність операндів з’єднаних знаками операцій та круглих дужок) |
Перетворення виразів, що містять квадратні корені. Звільнення від... Тема. Перетворення виразів, що містять квадратні корені. Звільнення від ірраціональності. Формула складного радикала |
ЛЕКЦІЯ ТЕМА : елементИ V А групи Загальна характеристика атомів елементів V А групи. Нітроген, Фосфор та Арсен, поширення їх у природі. Загальна характеристика простих... |
Тема: Майстер функцій. Категорії функцій Функція це створена формула, яка виконує операції над заданими значеннями і повертає нове значення |
Тема: Майстер функцій. Категорії функцій Мета Функція це створена формула, яка виконує операції над заданими значеннями і повертає нове значення |
Тема: Майстер функцій. Категорії функцій Мета Функція це створена формула, яка виконує операції над заданими значеннями і повертає нове значення |
Програма позакласної роботи з учнями по предмету хімії 1Етап(для 7 класу) Метан – як типовий представник органічної хімії. Гомологічний ряд метану(Алкани або Парафіни) |
Чому алкани добувають переважно із природних джерел, а не шляхом органічного синтезу? ... |