|
Скачати 96.78 Kb.
|
Задачі на знаходження невідомого доданка ( 2 клас) Прізвище___________________________ 1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу. У двох мотках маємо 72 м дроту. В одному з них 30 м. Скільки метрів дроту в другому мотку? 1 м. – 30 м дроту } 72 м 2 м. - ? м дроту Розв’язання:___________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 2.Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу. За два дні друкарка надрукувала 89 сторінокю Першого дня вона надрукувала 48 сторінок. Скільки сторінок друкарка надрукувала другого дня? 1 д. - ______________ }______________ 2 д. - ______________ Розв’язання:___________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 3.Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. Ганнуся мала прочитати книжку за два дні. Першого дня вона прочитала 56 сторінок. Скільки сторінок дівчинка має прочитати другого дня, коли відомо. Що в кнізі 92 сторінки ? Розв’язання:___________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Задачі на знаходження невідомого зменшуваного ( 2 клас) Прізвище___________________________
Скільки метрів тканини було в сувої, якщо після того як продали 16 м тканини, там лишилось 14 м? Було – ? м тк. Продали - 16 м тк. Залишилось – 14 м тк. Розв’язання:__________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________
Якої довжини була стрічка, якщо після того як від неї відрізали 25 см, її довжина стала 65 см? Було – ______________ Відрізали - ___________ Залишилось -__________ Розв’язання:__________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 3. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. Щоб полити город, використали 45 л води з діжки, після чого там лишилось 32 л. Скільки літрів води було в діжці? Розв’язання:___________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Складені задачі, які містять відношення «більше на», «менше на» ( 2 клас) Прізвище___________________________
Перша покупка коштує 19 грн, а друга на 5 грн дешевша, ніж перша. Скільки гривень покупець витратив на обидві покупки? 1 покупка – 19 грн }? грн 2 покупка - ? грн, на 5 грн ˂ Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2)_________________________________________________________________ Вираз :_______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________
Морська зірка в пошуках їжі проповзла першого дня 5 м, а другого – на 1 м більше. Скільки всього метрів проповзла морська зірка за два дні? 1 день – _________ } ________ 2 день - _________ Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2)_________________________________________________________________ Вираз :________________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________
Маса тата-пінгвіна 42 кг, а його дитинчати – на 23 м менша. Скільки кілограмів важать вони разом? Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2)_________________________________________________________________ Вираз : _______________________________________________________________________ Відповідь:____________________________________________________________________ Ускладнені задачі на знаходження суми і різниці ( 2 клас) Прізвище___________________________ 1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу. Рибалка упіймав 7 плотвин і 6 карасів. На юшку він витратив 8 рибин, а решту засмажив. Скільки рибин рибалка засмажив? Упіймав – 7 р. і 6 р. Витратив на юшку – 8 р. Залишилось - ? р. Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2) _________________________________________________________________ Вираз :________________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 2.Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу. Зранку в читальному залі було 23 читачі. До півдня до залу прийшло ще 32 чоловіки та 25 жінок. Скільки читачів стало у читальному залі? Було - __________________ Прийшло - ___________ і _____________ Стало - _______________________ Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2) _________________________________________________________________ Вираз : _______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________
До шкільної їдальні привезли 9 кг яблук і 10 кг груш. Сім кілограмів фруктів витратили для приготування компоту. Скільки кілограмів фруктів залишилося? Розв’язання____________________________________________________________________ Вираз : _______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Задачі на знаходження третього доданка за відомою сумою і двома іншими доданками ( 2 клас) Прізвище___________________________
Сума трьох чисел дорівнює 47. Перший доданок – 18, другий – 14. Чому дорівнює третій доданок? 1 ч. – 18 2 ч. -18 } 47 3 ч. - ? Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2) _________________________________________________________________ Вираз :________________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 2.Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу. Із трьох грядок юні городники зібрали 100 кг помідорів. З першої грядки вони зібрали 50 кг, з другої – 20 кг. Скільки кілограмів помідорів зібрали юні городники з третьої грядки? 1 грядка - _________ 2 грядка - __________ } ________ 3 грядка - __________ Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2)_________________________________________________________________ Вираз : _______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 3.Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. На шкільній виставі були присутні дорослі та діти, всього 92 особи. Чоловіків серед них було 29, жінок – 33. Скільки було дітей? Розв’язання: 1)________________________________________________________________ 2)________________________________________________________________ Вираз : ______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Задачі на знаходження числа, яке на кілька одиниць більше ( менше ) від суми двох чисел ( 2 клас) Прізвище___________________________
Юрко зібрав 27 каштанів, Тимко – 16, а Дмитрик зібрав на 9 каштанів більше, ніж Юрко і Тимко разом. Скільки каштанів зібрав Дмитрик? Юрко – 27 к. }? к. Тимко – 16 к. Дмитрик - ? к., на 9 к.˃ Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2)_________________________________________________________________ Вираз :________________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 2.Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу. Городники зібрали з однієї грядки 40 кг огірків, з другої – 38 кг, а з третьої – на 18 кг менше, ніж із перших двох разом. Скільки огірків зібрали городники з третьої грядки? 1 гр. - _____________ }___________ 2 гр. - _____________ 3 гр. - _____________ Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2)_________________________________________________________________ Вираз : _______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 3.Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. В одного хлопчика є 36 наклейок із зображенням автомобілів, у другого – 45 наклейок, а у третього – на 27 наклейок менше, ніж у першого і другого хлопчиків разом. Скільки наклейок у третього хлопчика? Розв’язання: 1)_________________________________________________________________ 2) ________________________________________________________________ Вираз : _______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Задачі на збільшення ( зменшення ) числа в кілька разів ( 2 клас) Прізвище___________________________ 1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу. Один космічний апарат здійснив 2 оберти навколо Землі, а другий – у 3 рази більше. Скількиобертів навколо Землі здійснив другий апарат? 1 косм. апарат – 2 об. 2 косм. Апарат - ? об, у 3 рази ˃ Розв’язання:__________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________
Для паяння заліза приготували сплав олова і свинцю. Олова взяли 6 г, а свинцю у 5 разів більше. Скільки грамів свинцю взяли? Олово - ____________________ Свинець - __________________ Розв’язання:__________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 3. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. Увечері діти гралися в піжмурки. Під ліжком заховалися двоє, а в бабусиній шафі втричі більше дітей. Скількох дітей бабуся могла на ніч зачинити у своїй шафі? Розв’язання:___________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Задачі на ділення ( 2 клас) Прізвище___________________________
Ведмедик розклав 15 кг меду у 3 банки порівну. Скільки кілограмів меду було в кожній банці? 3 б. – 15 кг 1 б. - ? кг Розв’язання:__________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________
Двоє зайченят розділили 10 морквин між собою порівну. Скільки морквин одержав кожний зайчик? 2 з. - ___________________________ 1 з. - ___________________________ Розв’язання:__________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 3. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. Білка розклала 12 горіхів по 3 в однакові пакетики. Скільки пакетів знадобилося білці? Розв’язання:___________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Задачі на дві дії різного ступеня ( множення і додавання ) ( 2 клас) Прізвище___________________________
В одній норі було 4 лисеняти, а в трьох інших – по 2 лисеняти. Скільки всього лисенят було в цих норах? 1 н. – 4 л. } ? л. 3 н. – по 2 л. Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2)_________________________________________________________________ Вираз :________________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 2.Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу. Білка подарувала ведмедику 5 яблук, а 4 їжачкам по 3 яблука. Скільки всього яблук подарувала білка? 1 в. - __________ } 4 їж. - __________ Розв’язання:1)__________________________________________________________________ 2)_________________________________________________________________ Вираз : _______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ 3.Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. У великому кошику – 20 грибів, а у 4 маленьких – по 10 грибів. Скільки всього грибів у цих кошиках? Розв’язання: 1)_________________________________________________________________ 2) ________________________________________________________________ Вираз : _______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Бабченко Галина Василівна, вчитель початкових класів, вчитель 1 категорії, Приватна Християнська Школа «Перлина», місто Львів домашня адреса: 79070 м. Львів вул. Гн. Хоткевича 16 а, кв. 24 контактний телефон: +38 0979630753 e-mail: [email protected] Тексти задач Сухарева Л. С. Збірник задач з математики. 1-4 класи. – Х.: Вид-во «Ранок», 2010.- 224 с. ( Навчаємо молодших школярів ). Ідея Агаркова І. П. Розв’язую задачі: Робочий зошит з математики для 1(2-4) класу/І. П.Агаркова. – Х.: Видавництво «Ранок», 2011.-64 с. ( Серія «За партою» ) |
Це можна зробити простим обчисленням цих виразів, якщо привести їх... Розв’язання. Це можна зробити простим обчисленням цих виразів, якщо привести їх до спільного знаменника. Але простіше це можна зробити... |
Тема: «Будова атома» У ядрі атома натрію 23 частинки, з них 12 нейтронів. Скільки у ядрі протонів? Скільки атом має електронів, коли він електрино нейтральний... |
УРОК 31. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №3 У першому пакеті було 200 г цукру, а в другому — на 150 г більше. Скільки цукру було в обох пакетах? Який вираз дозволяє розв'язати... |
Озя, які перешкоджають завісі зачинитися, розгойдують книжки, сиплють... Сцена прикрашена книжками, які висять на першому, другому і третьому планах в шаховому порядку |
В ящику лежать кулі двох різних кольорів: чорного і білого. Яку найменшу... Дістанемо з ящика 3 кулі, оскільки кольорів Тоді, за принципом Діріхле, знайдуться принаймні дві кулі одного кольору. З іншого боку,... |
Дзеркало душі. Мета Усупереч відомому твердженню, що очі—дзеркало душі, мова йтиме не про них. Ми маємо на увазі систему психодіагностичних методик,... |
Е С Е Л К А Наприклад, частину з них Ви зможете використати для загального активного відпочинку дітей на уроках, а з іншими – ще й повторити... |
Задача № 1 групи «А» Назвімо число m особливим, якщо можна дібрати такі цілі a та b, що. Скільки існує натуральних чисел, менших від 123 456 789, які... |
Прощавайте, сині гори, білії сніги Зіставлення двох предметів або явищ із метою пояснити один з них за допомогою іншого |
В ядрі атома Берилію 4 протони і 5 нейтронів. Скільки електронів в атомі Берилію? Бал) Скільки протонів і скільки нейтронів міститься в ядрі атома Полонію (84Ро210)? |