2. 1 Вибір спиць і пряжі для ручного в’язання


Скачати 51.14 Kb.
Назва 2. 1 Вибір спиць і пряжі для ручного в’язання
Дата 13.07.2013
Розмір 51.14 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи

РОЗДІЛ 1 ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ

Тема 1.1 Історія виникнення і розвитку в’язання.
В’язання – давній вид людської діяльності. Передумови виникнення в’язання. В’язання як різновид декоративно-ужиткового мистецтва. Значення в’язання в житті людини у давні часи й у сучасності.

Учень:

Характеризує в’язання як один з давніх різновидів людської діяльності. Пояснює походження в’язання. Обґрунтовує значення в’язання в житті людини у давні часи й у сучасності.

Тема 1.2 Інструменти та матеріали. Правила техніки безпеки. Організація робочого місця

Подаються відомості про інструменти необхідні для роботи в техніці в’язання. Види пряжі і ниток які використовуються в процесі в’язання. Особливості у виконанні в’язаних полотен

і виробів.

Роз’яснюються правила техніки безпеки в користуванні інструментами, праскою, ножицями, голками та шпильками. Роз’яснюється як правильно організувати робоче місце.

Називає інструменти і матеріали необхідні для роботи в техніці в’язання.

Пояснює особливості техніки в’язання.

Пояснює правила безпечного користування інструментами і приладдям.

Обґрунтовує організацію робочого місця, розташування підручних засобів для роботи.

РОЗДІЛ 2 В’ЯЗАННЯ НА СПИЦЯХ







Тема 2.1 Вибір спиць і пряжі для ручного в’язання.

Правила початку роботи на спицях. Лицьові

і виворітні петлі – основні петлі у в’язанні на спицях.

Подаються відомості як правильно підібрати інструмент в залежності від товщини та якості пряжі.

Учні ознайомлюються з найпростішими прийомами в’язання на спицях. Пояснюється: що таке лицьова петля, виворітня, кромочна.

Учень:

Розпізнає техніку в’язання на спицях.

Характеризує її принцип виконання. Називає різновиди спиць. Пояснює як правильно підібрати спиці в залежності від товщини та якості пряжі.

Учень:

Розпізнає лицьові виворітні та кромочні петлі. Характеризує принцип виконання різних прийомів в’язання на спицях. Вміє правильно підбирати товщину спиць до відповідних ниток різновиди.




Тема 2.2 Поєднання лицьових і виворітних петель. Створення різних узорів комбінацією лицьової і виворітної петлі: панчішна в’язка; плутанка(2х2); шахівниця; резинки(1х1, 2х2); джгути.

Перш ніж приступити до виконання взірців, вчителем перевіряється наявність необхідного інструменту та ниток для роботи технікою в’язання на спицях у кожного учня. Проводиться інструктаж з техніки безпеки. Після цього учні, під керівництвом вчителя, приступають до їх виконання.

Після виконання першого взірця пояснюється як виконується останній ряд, як закрити петлі та закріпити нитку; пояснюється як визначити густоту в’язання. Наголошується на можливе виникнення дефектів під час роботи технікою в’язання на спицях.

Виконання взірців різних узорів комбінацією лицьової і виворітної петлі.

Учень:

Пояснює принцип утворення різноманіття візерунків технікою в’язання на спицях.

Виконує операції з підготовки першого ряду, в’язання основного полотна та закриття петель останнього ряду.

Називає можливі дефекти, що можуть виникати під час в’язання на спицях і міри по їх усуненню.

Здійснює осмислений підбір пряжі потрібної фактури і кольору до номеру спиць.

Дотримується правил композиційного розміщення на площині і акуратності в оформлені роботи.

Дотримується правил безпечного користування інструментами і приладдям.

Тема 2.3 Збільшення і зменшення петель у виробі. В’язання різних видів шарфів.

Подаються відомості про способи збільшення і зменшення петель в одному ряді: по краях виробу; на протязі в’язання ряду.

В’язання шарфика з трьох петель.

В’язання шарфика з трьох петель хустковою в’язкою.

Учень:

Виконує операції збільшення петель, зменшення петель різними способами.

Здійснює послідовне виконання операцій під час виконання виробу.

Тема 2.4 В’язання різних видів спортивних шапок

Подаються прийоми створення кутів на прикладі спортивної шапочки за допомогою збільшення та зменшення петель. Шапочка виконується у зменшеному масштабі.

Учень:

Характеризує процес виконання кутів у виробі.

Здійснює послідовне виконання операцій під час виконання виробу.

Тема 2.5 Створення ажурних переплетень. Роль накиду в ажурному переплетенні. В’язання ажурної серветки.

Подаються відомості про створення ажурних переплетень технікою в’язання на спицях. Виявляється роль накиду у створені ажурного полотна. Виконується взірець простого ажурного полотна. В’язання ажурної серветки.

Учень:

Характеризує процес виконання ажуру у виробі.

Здійснює послідовне виконання операцій під час виконання виробу.

Проявляє творчий підхід у виборі і виконанні творчої роботи.

Тема 2.6 Використання двох та більше кольорів у виробі: горизонтальні кольорові смуги; вертикальні смуги; орнаментальне в’язання.

Подаються відомості про застосування двох чи більше кольорів пряжі у виробі; зміна кольору нитки під час виконання горизонтальних смуг; з’єднання між собою кольорових вертикальних смуг в процесі в’язання. Правила виконання орнаментальних двоколірних рисунків.

Характеризує способи з’єднання кольорових смуг: горизонтальних, вертикальних.

Пояснює способи утворення похилених чи діагональних ліній.

Виконує операції по з’єднанню горизонтальних та операції по з’єднанню вертикальних смуг;

Здійснює виконання орнаментальних двоколірних рисунків у виробі.

Тема 2.7 Виготовлення виробу за обраним переплетенням та асортиментом

Учень:
Підбирає
переплетення до вибраного орнаменту.
Виготовляє самостійно виріб.

Схожі:

Уроку
Тема програми №4: «Устаткування зварювального поста для ручного дугового зварювання»
Технологія виготовлення виробів, плетених гачком (за зразком)
Вироби, плетені гачком. Матеріали та інструменти для плетіння. Добір гачків і ниток (пряжі)
Вибір професії – вибір долі
Підготовка до диспуту. За тиждень до диспуту вивішується оголошення про диспут із переліком запитань і літератури. В якості гостей...
Поради психолога для батьків
Хтось з нас вважає, що вибір професії цілком залежить від самого підлітка, хтось прагне показати переваги і недоліки тієї або іншої...
ЗВІТ про виконання лабораторної роботи РУЧНЕ ЕЛЕКТРОДУГОВЕ ЗВАРЮВАННЯ...
Умовне позначення електродів для ручного дугового зварювання і наплавлення сталі ГОСТ 9466-75
Завдання до виконання модульної контрольної роботи №1 з дисципліни...
Створіть програми для розв’язання завдань по варіантах. Критерії оцінювання розв’язання кожного завдання
Лекція: Графічні можливості: версія для друку і PDA Лекція присвячена...
Представлені можливості налаштування зображення, у тому числі зміни яскравості, контрастності кольору. Описані різні способи оформлення...
УРОК №46 Тема. Задачі на побудову Мета: учні повинні засвоїти загальний...
Мета: учні повинні засвоїти загальний план розв'язання задач на побудову, навчитися виконувати дії з цим планом і вміти для побудови...
Розділ РОЗВ’ЯЗАННЯ СИСТЕМ ЛІНІЙНИХ АЛГЕБРАЇЧНИХ РІВНЯНЬ
У цьому розділі розглянемо основні чисельні методи розв’язання задач лінійної алгебри. Наведемо математичне описання, блок-схеми...
Кобрин В. Б., Леонтьева Г. А., Шорин П. А. Вспомагательные исторические дисциплины
Винклер фон П. Руководство к истории, описанию и изображению ручного оружия с древнейших времен до начала ХІХ в. – М., 1992
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка