РОЗДІЛ 1 ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
  | 
                 
              
              
                
                   
                  Тема 1.1 Історія виникнення і розвитку в’язання. В’язання – давній вид людської діяльності. Передумови виникнення в’язання. В’язання як різновид декоративно-ужиткового мистецтва. Значення в’язання в житті людини у давні часи й у сучасності.
  | 
                   
                  Учень: 
                   
                  Характеризує в’язання як один з давніх різновидів людської діяльності. Пояснює походження в’язання. Обґрунтовує значення в’язання в житті людини у давні часи й у сучасності.
  | 
                 
              
              
                
                   
                  Тема 1.2 Інструменти та матеріали. Правила техніки безпеки. Організація робочого місця 
                   
                  Подаються відомості про інструменти необхідні для роботи в техніці в’язання. Види пряжі і ниток які використовуються в процесі в’язання. Особливості у виконанні в’язаних полотен 
                   
                  і виробів. 
                   
                  Роз’яснюються правила техніки безпеки в користуванні інструментами, праскою, ножицями, голками та шпильками. Роз’яснюється як правильно організувати робоче місце.
  | 
                   
                  Називає інструменти і матеріали необхідні для роботи в техніці в’язання. 
                   
                  Пояснює особливості техніки в’язання. 
                   
                  Пояснює правила безпечного користування інструментами і приладдям. 
                   
                  Обґрунтовує організацію робочого місця, розташування підручних засобів для роботи.
  | 
                 
              
              
                
                   
                  РОЗДІЛ 2 В’ЯЗАННЯ НА СПИЦЯХ
  | 
                 
              
              
                
                   
                   
                  
  | 
                   
                   
                  
  | 
                 
                
                   
                  Тема 2.1 Вибір спиць і пряжі для ручного в’язання. 
                   
                  Правила початку роботи на спицях. Лицьові 
                   
                  і виворітні петлі – основні петлі у в’язанні на спицях. 
                   
                  Подаються відомості як правильно підібрати інструмент в залежності від товщини та якості пряжі. 
                   
                  Учні ознайомлюються з найпростішими прийомами в’язання на спицях. Пояснюється: що таке лицьова петля, виворітня, кромочна.
  | 
                   
                  Учень: 
                   
                  Розпізнає техніку в’язання на спицях. 
                   
                  Характеризує її принцип виконання. Називає різновиди спиць. Пояснює як правильно підібрати спиці в залежності від товщини та якості пряжі. 
                   
                  Учень: 
                   
                  Розпізнає лицьові виворітні та кромочні петлі. Характеризує принцип виконання різних прийомів в’язання на спицях. Вміє правильно підбирати товщину спиць до відповідних ниток різновиди.
  | 
                 
                
                   
                   
                  
  | 
                 
              
              
                
                   
                  Тема 2.2 Поєднання лицьових і виворітних петель. Створення різних узорів комбінацією лицьової і виворітної петлі: панчішна в’язка; плутанка(2х2); шахівниця; резинки(1х1, 2х2); джгути. 
                   
                  Перш ніж приступити до виконання взірців, вчителем перевіряється наявність необхідного інструменту та ниток для роботи технікою в’язання на спицях у кожного учня. Проводиться інструктаж з техніки безпеки. Після цього учні, під керівництвом вчителя, приступають до їх виконання. 
                   
                  Після виконання першого взірця пояснюється як виконується останній ряд, як закрити петлі та закріпити нитку; пояснюється як визначити густоту в’язання. Наголошується на можливе виникнення дефектів під час роботи технікою в’язання на спицях. 
                   
                  Виконання взірців різних узорів комбінацією лицьової і виворітної петлі.
  | 
                   
                  Учень: 
                   
                  Пояснює принцип утворення різноманіття візерунків технікою в’язання на спицях. 
                   
                  Виконує операції з підготовки першого ряду, в’язання основного полотна та закриття петель останнього ряду. 
                   
                  Називає можливі дефекти, що можуть виникати під час в’язання на спицях і міри по їх усуненню. 
                   
                  Здійснює осмислений підбір пряжі потрібної фактури і кольору до номеру спиць. 
                   
                  Дотримується правил композиційного розміщення на площині і акуратності в оформлені роботи. 
                   
                  Дотримується правил безпечного користування інструментами і приладдям.
  | 
                 
              
              
                
                   
                  Тема 2.3 Збільшення і зменшення петель у виробі. В’язання різних видів шарфів. 
                   
                  Подаються відомості про способи збільшення і зменшення петель в одному ряді: по краях виробу; на протязі в’язання ряду. 
                   
                  В’язання шарфика з трьох петель. 
                   
                  В’язання шарфика з трьох петель хустковою в’язкою.
  | 
                   
                  Учень: 
                   
                  Виконує операції збільшення петель, зменшення петель різними способами. 
                   
                  Здійснює послідовне виконання операцій під час виконання виробу.
  | 
                 
              
              
                
                   
                  Тема 2.4 В’язання різних видів спортивних шапок 
                   
                  Подаються прийоми створення кутів на прикладі спортивної шапочки за допомогою збільшення та зменшення петель. Шапочка виконується у зменшеному масштабі.
  | 
                   
                  Учень: 
                   
                  Характеризує процес виконання кутів у виробі. 
                   
                  Здійснює послідовне виконання операцій під час виконання виробу.
  | 
                 
              
              
                
                   
                  Тема 2.5 Створення ажурних переплетень. Роль накиду в ажурному переплетенні. В’язання ажурної серветки. 
                   
                  Подаються відомості про створення ажурних переплетень технікою в’язання на спицях. Виявляється роль накиду у створені ажурного полотна. Виконується взірець простого ажурного полотна. В’язання ажурної серветки.
  | 
                   
                  Учень: 
                   
                  Характеризує процес виконання ажуру у виробі. 
                   
                  Здійснює послідовне виконання операцій під час виконання виробу. 
                   
                  Проявляє творчий підхід у виборі і виконанні творчої роботи.
  | 
                 
              
              
                
                   
                  Тема 2.6 Використання двох та більше кольорів у виробі: горизонтальні кольорові смуги; вертикальні смуги; орнаментальне в’язання. 
                   
                  Подаються відомості про застосування двох чи більше кольорів пряжі у виробі; зміна кольору нитки під час виконання горизонтальних смуг; з’єднання між собою кольорових вертикальних смуг в процесі в’язання. Правила виконання орнаментальних двоколірних рисунків.
  | 
                   
                  Характеризує способи з’єднання кольорових смуг: горизонтальних, вертикальних. 
                   
                  Пояснює способи утворення похилених чи діагональних ліній. 
                   
                  Виконує операції по з’єднанню горизонтальних та операції по з’єднанню вертикальних смуг; 
                   
                  Здійснює виконання орнаментальних двоколірних рисунків у виробі.
  | 
                 
              
              
                
                   
                  Тема 2.7 Виготовлення виробу за обраним переплетенням та асортиментом
  | 
                   
                   Учень: 
                  Підбирає переплетення до вибраного орнаменту. 
                  Виготовляє самостійно виріб.
  | 
                 
              
             
          
         |