Методичне об’єднання вихователів груп продовженого дня спеціалізованого навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови


Скачати 36.91 Kb.
Назва Методичне об’єднання вихователів груп продовженого дня спеціалізованого навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови
Дата 31.03.2013
Розмір 36.91 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи
Методичне об’єднання вихователів груп продовженого дня спеціалізованого навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови

«Пролісок»

У вихованні вся справа в тому, хто вихователь.

Д. Писарєв
КЕРІВНИК МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
Єрмолаєва Ірина Анатоліївна

  • кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії,

  • нагороджена грамотами:

    • управління освіти Ужгородської міської ради,

    • управління освіти та науки Закарпатської ОДА


ВИХОВАТЕЛІ:
Фрінгош Наталія Іванівна

  • кваліфікаційна категорія – спеціаліст


Долинич Олеся Прокопівна

  • кваліфікаційна категорія – спеціаліст


Тегза Марина Василівна

  • кваліфікаційна категорія – спеціаліст


Немеш Неля Іванівна

  • кваліфікаційна категорія – спеціаліст


Ільїна Валентина Миколаївна

  • кваліфікаційна категорія – спеціаліст І категорії


Основні тематичні напрямки роботи
Тільки той педагог залишає частку себе в дітях, хто на шкодуючи сил, творчої наснаги, таланту вкладає в душі вихованців найбільші скарби – душевність, людяність порядність.

А. Дістервег

  • Етичне виховання

  • Виховання естетичних смаків та творчих здібностей

  • Виховання працелюбності

  • Книжковий світ (робота з художньою літературою)

  • Екологічне виховання

  • Виховання інтересу до знань (інтелектуальні ігри, конкурси, вікторини)

  • Виховання поваги та любові до історії та народних традицій рідного краю, України (бесіди з народознавства та краєзнавства)

  • Виховання здорового способу життя та безпечної життєдіяльності

  • Спілкування англійською мовою (ігри на повторення вивченої лексики, вивчення віршиків, пісень)

Шляхи реалізації поставлених задач
1. Гуманізація стосунків між педагогами та вихованцями.

  1. Пошук і використання найбільш ефективних методів і форм роботи.

  2. Створення емоційно-творчої атмосфери на заняттях, самопідготовці та під час проведення виховних заходів.

  3. Використання ігрових, театралізованих форм роботи, які стимулюють навчальну діяльність учнів, здійснюють виховний та розвивальний вплив на дітей.

  4. Використання здоров’язберігаючих технологій у навчально – виховному процесі.

  5. Співпраця з класоводами, вчителями англійської мови, та вчителями предметів естетичного циклу.




Традиційні щорічні виховні

заходи


  1. Свято осені

  2. Свято Миколая

  3. Новорічні ранки

  4. Матусине свято

  5. посвята в першокласники



З досвіду роботи
Вчасно посіяне, вчасно зійде.

Народне прислів’я
Заходи, проведені для педагогів міста та області

з метою обміну досвідом роботи
«Осінь дарує нам здоров’я» (2008-2009 н.р.) (виховний захід для слухачів курсів підвищення кваліфікації при ЗІППО).

Виховний захід проведений у цікавій формі подорожі і, одночасно, свята.

До учнів – другокласників завітала Цариця Осінь і запросила їх здійснити подорож до міста Здоров’янськ, під час якої діти на уявному казковому автобусі побували на Овочевій, Фруктовій і Вітамінній вулицях. Мешканці цих вулиць – овочі, фрукти і вітаміни – «розповідали» про себе за допомогою віршів і пісень.

Під час свята – подорожі учні ознайомилися з корисними речовинами, що містяться в овочах і фруктах. Головною метою заходу було виховання у дітей звичок, що сприяють зміцненню їх здоров’я, дотримання правил особистої гігієни, а також сприяння збереженню у молодших школярів позитивних емоцій, як однієї із запорук фізичного здоров’я/

«Відкриємо серця для доброти» (2008-2009 н.р.) (виховний захід для слухачів ЗІППО).

Під час заняття вихователь використовував різні цікаві форми і види роботи (психологічна настанова, практичні вправи, розгадування ребусів, ігри, робота з малюнком, аналіз життєвих ситуацій, перетворення старої казки на нову, вірші і пісні), які сприяли вихованню прагнення робити добрі вчинки, бути чуйним і милосердним; розвивали словниковий запас учнів; їх мовлення та вміння критично мислити; розширювали знання про людські чесноти.

Схожі:

Методичне об’єднання вихователів груп продовженого дня спеціалізованого...

Методичне об’єднання вихователів дошкільних груп спеціалізованого...

Методичне об’єднання вихователів дошкільних груп спеціалізованого...

Методичне об’єднання вчителів початкових класів спеціалізованого...

Методичне об’єднання вчителів початкових класів спеціалізованого...

МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО...
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ...
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО...
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ...
Авчально-виховний комплекс «Пролісок» є навчальним закладом з поглибленим...
«Пролісок» є навчальним закладом з поглибленим вивченням англійської мови з часу його заснування. На даний час у закладі викладають...
Авчально-виховний комплекс «Пролісок» є навчальним закладом з поглибленим...
«Пролісок» є навчальним закладом з поглибленим вивченням англійської мови з часу його заснування. На даний час у закладі викладають...
Система завдань індивідуального навчання читати
Спеціалізована школа з поглибленим вивченням англійської мови та образотворчого мистецтва №317 м. Києва
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка