|
Скачати 36.91 Kb.
|
Методичне об’єднання вихователів груп продовженого дня спеціалізованого навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови «Пролісок» У вихованні вся справа в тому, хто вихователь. Д. Писарєв КЕРІВНИК МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ Єрмолаєва Ірина Анатоліївна
ВИХОВАТЕЛІ: Фрінгош Наталія Іванівна
Долинич Олеся Прокопівна
Тегза Марина Василівна
Немеш Неля Іванівна
Ільїна Валентина Миколаївна
Основні тематичні напрямки роботи Тільки той педагог залишає частку себе в дітях, хто на шкодуючи сил, творчої наснаги, таланту вкладає в душі вихованців найбільші скарби – душевність, людяність порядність. А. Дістервег
Шляхи реалізації поставлених задач 1. Гуманізація стосунків між педагогами та вихованцями.
Традиційні щорічні виховні заходи
З досвіду роботи Вчасно посіяне, вчасно зійде. Народне прислів’я Заходи, проведені для педагогів міста та області з метою обміну досвідом роботи «Осінь дарує нам здоров’я» (2008-2009 н.р.) (виховний захід для слухачів курсів підвищення кваліфікації при ЗІППО). Виховний захід проведений у цікавій формі подорожі і, одночасно, свята. До учнів – другокласників завітала Цариця Осінь і запросила їх здійснити подорож до міста Здоров’янськ, під час якої діти на уявному казковому автобусі побували на Овочевій, Фруктовій і Вітамінній вулицях. Мешканці цих вулиць – овочі, фрукти і вітаміни – «розповідали» про себе за допомогою віршів і пісень. Під час свята – подорожі учні ознайомилися з корисними речовинами, що містяться в овочах і фруктах. Головною метою заходу було виховання у дітей звичок, що сприяють зміцненню їх здоров’я, дотримання правил особистої гігієни, а також сприяння збереженню у молодших школярів позитивних емоцій, як однієї із запорук фізичного здоров’я/ «Відкриємо серця для доброти» (2008-2009 н.р.) (виховний захід для слухачів ЗІППО). Під час заняття вихователь використовував різні цікаві форми і види роботи (психологічна настанова, практичні вправи, розгадування ребусів, ігри, робота з малюнком, аналіз життєвих ситуацій, перетворення старої казки на нову, вірші і пісні), які сприяли вихованню прагнення робити добрі вчинки, бути чуйним і милосердним; розвивали словниковий запас учнів; їх мовлення та вміння критично мислити; розширювали знання про людські чесноти. |