Методичне об’єднання вчителів початкових класів спеціалізованого навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови


Скачати 151.45 Kb.
Назва Методичне об’єднання вчителів початкових класів спеціалізованого навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови
Дата 09.04.2013
Розмір 151.45 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Методичне об’єднання вчителів початкових класів спеціалізованого навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови

«Пролісок»

Зміст


  1. Склад методичного об’єднання вчителів початкових класів

станом на 01.09.2011 року……………………………………………..…2 ст.


  1. Основні напрямки роботи………………………………………………..4 ст.




  1. Шляхи реалізації поставлених задач………………...…………………..5 ст.




  1. Етапи підвищення фахової майстерності педагогів………………........6 ст.




  1. Контроль за якістю навчальних досягнень……………………………...7 ст.




  1. Майстер – клас……………………………………………… …………..7 ст.




  1. Результати роботи з обдарованими дітьми…………………………….10 ст



Склад методичного об’єднання вчителів початкових класів

станом на 01.09.2011 року

КЕРІВНИК МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ
2-Б клас - Васильєва Ірина Миколаївна

  • вчитель вищої категорії,

  • звання «вчитель-методист»,

  • відмінник освіти України,

  • керівник м/о вчителів початкових класів класів закладу,

  • нагороджена грамотами:

  • управління освіти Ужгородської міської ради,

  • управління освіти та науки Закарпатської ОДА


ВЧИТЕЛІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ:
1-А клас - Рущак Людмила Іванівна

  • відповідає займаній посаді,

  • нагороджена грамотами:

    • управління освіти Ужгородської міської ради


1-Б клас - Коваль Вікторія Ласлівна

  • вчитель вищої категорії,

  • звання «вчитель-методист»,

  • відмінник освіти України,

  • нагороджена знаком «Педагогічне сяйво»,

  • нагороджена грамотами:

    • управління освіти Ужгородської міської ради,

    • Ужгородської міської ради,

    • управління освіти та науки Закарпатської ОДА,

    • президії Закарпатської облпрофради,

    • Закарпатського обласного комітету профспілки працівників освіти і науки України,

    • Закарпатської ОДА


2-А клас - Зубака Марія Іванівна

  • вчитель І категорії,

  • нагороджена грамотами:

  • управління освіти Ужгородської міської ради,

  • управління освіти та науки Закарпатської ОДА,


3-А клас - Гуштан Мирослава Юріївна

  • вчитель вищої категорії,

  • нагороджена грамотами:

    • управління освіти Ужгородської міської ради


3-Б клас - Петрашко Наталія Іванівна

  • вчитель ІІ категорії,

  • нагороджена грамотами:

    • управління освіти Ужгородської міської ради


4-А клас - Зейкан Марія Юріївна

  • вчитель вищої категорії,

  • звання «вчитель-методист»,

  • відмінник освіти України,

  • нагороджена знаком «Педагогічне сяйво»,

  • нагороджена грамотами:

    • управління освіти Ужгородської міської ради,

    • управління освіти та науки Закарпатської ОДА,

    • Ужгородської міської ради,

    • Міністерства освіти та науки України


4-Б клас - Мельниченко Наталя Борисівна

  • вчитель вищої категорії,

  • звання «вчитель-методист»,

  • відмінник освіти України,

  • керівник м/о вчителів 3-х класів м.Ужгород,

  • член журі міського, обласного турів конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика,

  • нагороджена грамотами:

    • управління освіти Ужгородської міської ради,

    • управління освіти та науки Закарпатської ОДА


Основні напрямки роботи


  • Організаційна та навчально-виховна робота в 1-4 класах спрямовується на формування у молодших школярів вміння вчиться, основних компетентностей, яких потребує сучасне життя.

  • Методичну роботу спрямувати на методологічну переорієнтацію навчання, на розвиток особистості учня на варіативність організацій навчально-виховного процесу, уміння вибору інтерактивних технологій.

  • Зосередження уваги на підвищенні рівня навчальних досягнень учнів, зокрема, грамотного, виразного, чіткого мовлення, мовчазного читання, уміння розв’язувати задачі тощо.

  • Впроваджувати інноваційні технології в практичну роботу.

  • Зосередити увагу на практичній спрямованості уроків, сучасних формах групової роботи, проектній діяльності учнів.

  • Реалізувати вимоги державних стандартів початкової освіти щодо результативності навчання.

  • Формувати у школярів науковий світогляд, розуміння людської свідомості й моралі, озброювати їх знаннями закономірностей розвитку природи і суспільства.

  • Розвивати потреби учнів у здоровому способі життя, фізичному та психологічному загартуванні, виробленні культурного і відповідального ставлення до свого здоров’я.

  • Удосконалювати роботу з творчо обдарованими дітьми.

  • Оволодівати нетрадиційними формами проведення уроку, застосовуючи інтерактивні технології.

  • Створити предметно-ігрові середовища для навчання дітей з 6-ти років на основі особистісно-орієнтованої моделі навчання і виховання.



Шляхи реалізації поставлених задач


  • Вивчати методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах.

  • Вивчати основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи.

  • Відвідувати обласні курси післядипломної освіти при ЗІППО.

  • Сформувати банк даних про творчо обдарованих дітей.

  • Проводити математичні, українознавчі, валеологічні та іншої спрямованості ранки з метою підвищення інтересу до вивчення предмету.

  • Ознайомитися з кращим педагогічним досвідом роботи творчих вчителів. А саме:

    • взаємовідвідування уроків;

    • ознайомлення і вивчення досвіду роботи вчителів, висвітленого на сторінках педагогічної періодики.

  • Протягом року поповнювати кабінети роздатковим та методичним матеріалом.

  • Взяти участь у підготовці матеріалів на міську виставку педагогічної майстерності.

  • Проводити предметні олімпіади «Обдарована-дитина» серед учнів 3-4 класів.



Етапи підвищення фахової майстерності педагогів
Перший етап

Впровадження та реалізація проекту

«Ефективний педагог»


Мотиваційний етап
Усвідомлення кожним вчителем свого особистісного та професійного зростання




Діагностування
Діагностика професійної підготовленості вчителя


Другий етап


Вивчення методичних рекомендації,

що регламентують роботу початкової школи





курси післядипломної освіти при ЗІППО

Ознайомлюватися з кращим педагогічним досвідом роботи творчих вчителів






методичне об’єднання закладу

Взаємовідвідування уроків

Через методичну літературу







методичні об’єднання педагогів міста







Презентації, аукціони, психолог-педагог. читання, тематичні тижні, диспути.



Третій етап
Систематизація матеріалу з вивчених проблемних питань


  • Опис технологій

  • Узагальнення досвіду

  • Подання досвіду, як системи публікації статей

  • Виготовлення буклетів з описом досвіду



Контроль за якістю навчальних досягнень
Здійснювати тематичний контроль за:

  • технікою читання в 2-4 класах;

  • дотриманням єдиних вимог до усного і писемного мовлення;

  • проходженням програми;

  • проведенням підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, Я і Україна, читання;

  • перевіркою техніки читання в 2-4 класах.



Майстер - клас
Педагогічна діяльність, яка є сплавом науки і мистецтва, за своїми компонентами завжди передбачає творчість

В.Сухомлинський
Педагогічна праця нетворчою не буває й бути не може, тому що неповторні діти, обставини, особистість самого вчителя і будь – яке його педагогічне рішення має виходити з нестандартних дій.

Творчі родзинки наших педагогів


Рущак Л.І.

(1-А клас)
Інтерактивні уроки: в межах тижня математики

  • гра, - урок-казка «З Попелюшкою на бал»,

  • казка, - вікторина «Мандрівки в історію чисел»

  • мандрівка,

  • інтегрований виховні заходи:

-


Коваль В.Л.

(1-Б клас)
Інтерактивні уроки: - методичка

  • казка, Творчі завдання з української мови для учнів 3-х класів

  • телепередача,

  • проект, - виховні заходи:

  • КВК, - «Посвята в першокласники»,

  • огляд літературної газети, - «Вихованість відчиняє двері і серця»,

  • комбіновані - «Вшанування пам’яті Кобзаря»,

- «В гостях у лісової школи»,

- проект «Страшніше від голоду, чуми та війни»

- в межах тижня української мови заняття

«Співай, моя мово»

- в межах тижня математики конкурси та вікторини - Завдання математичні, завдання незвичні,

- Заморочки з математичної бочки,

- урок-конференція «Відомі математики»

Зубака М.І

(2-А клас)
Інтерактивні уроки: в межах тижня математики вікторини, конкурси

  • казка, - математичний КВК,

  • подорож, - математичний калейдоскоп,

  • інтегровані, - КВК «Підводна подорож»

  • проект в межах тижня української мови КВК і вікторини

- КВК «Дзвенить струмочком рідна мова», - «Народ скаже, як «зав’яже»,

- «Казковий вернісаж»
Васильєва І.М.

(2-Б клас)
уроки інтелектуальної гри в галузях: Проект

  • українська мова, «Скажемо чемності – ТАК»

  • література, в межах тижня математики

  • природознавство, - конкурс «кращий обчислювач»

  • я і суспільство в межах тижня української мови - урок-дослідження « звідки прийшла азбука»



Гуштан М.Ю.

(3-А клас)
Інтерактивні уроки: в межах тижня математики конкурси та вікторини

  • математична біржа, - математичний крос,

  • уроки-подорожі, - математична риболовля,

  • уроки з використанням, - розумники та розумниці,

методів Ейдетики - математичний турнір кмітливих,

- таємниці математичної скриньки
в межах тижня української мови вікторина

- веселкова моя мова

- таємниці української мови

Петрашко Н.І.

(3-Б клас)
Інтерактивні уроки: в межах тижня математики

  • українська мова (читання), - математичний КВК,

  • математика - математичний ярмарок



в межах тижня української мови

- позакласний захід « Промінці цікавої

грамоти»,

- конкурс «Мовна гра».
Зейкан М.Ю.

(4-А клас)
Інтерактивні уроки: - методичний посібник

  • конференція, Практичне спрямування вивчення геометричного

  • дослідження, матеріалу в початкових класах

  • казка, - співавтор посібника «Олімпіадні та творчі завдання

  • подорож, для учнів початкових класів»

  • урок-проект ( українська мова та математика)



Мельниченко Н.Б.

(4-Б клас)
Інтерактивні уроки: - методичка

  • дослідження, Робота над словами, правопис яких потрібно запам’ятати.

  • комбінований, - співавтор посібника «Олімпіадні та творчі завдання

  • інтегрований, для учнів початкових класів» 2007р.

  • екскурсія, ( українська мова та математика)

  • зустріч, - рецензент на навчально-методичний комплект з

  • змагання, - курсу «Логіка. Нестандартні задачі» 2010 р.

  • подорож - член експертної групи вчителів початкових класів

методичного кабінету управління освіти

- музична казка «Неслухняний горобець»

- проекти:

«Чарівність української мови»,

«Рідне місто моє»,

«Культура спілкування».

Результати роботи з обдарованими дітьми


Конкурси, олімпіади


Місце

Вчителі-класоводи початкових класів

Зейкан М.Ю.

Васільєва І.М.

Гудзь Г.П.

Коваль В.Л.

Мельниченко Н.Б.

Зубака М.І.

Гуштан М.Ю.

Петрашко Н.І.

Міжнародний конкурс знавців української мови ім. П.Яцика

ІІ етап

І

3

1

1

-

-

-

1

1

ІІ

-

-

-

-

-

-

-

-

ІІІ

1

-

1

-

-

-

1

-

ІІІ етап

І

3

-

-

-

-

-

1

-

ІІ

-

-

1

-

-

-

-

-

ІІІ

-

1

-

-

-

-

-

-

ІV

етап

І

-

-

-

-

-

-

-

-

ІІ

-

-

-

-

-

-

-

-

ІІІ

1

-

-

-

-

-

-

-

Математика


ІІ етап

І

1

-

-

-

-

-

-

-

ІІ

-

1

-

1

-

-

-

-

ІІІ

-

1

-

-

1

-

-

-

Українська мова


ІІ етап

І

-

-

1

-

-

-

-

-

ІІ

-

-

-

-

-

1

-

-

ІІІ

-

1

-

-

-

-

-

-







Схожі:

Методичне об’єднання вчителів початкових класів спеціалізованого...

МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО...
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ...
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО...
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ...
Методичне об’єднання вихователів дошкільних груп спеціалізованого...

Методичне об’єднання вихователів дошкільних груп спеціалізованого...

Методичне об’єднання вихователів груп продовженого дня спеціалізованого...

Методичне об’єднання вихователів груп продовженого дня спеціалізованого...

Авчально-виховний комплекс «Пролісок» є навчальним закладом з поглибленим...
«Пролісок» є навчальним закладом з поглибленим вивченням англійської мови з часу його заснування. На даний час у закладі викладають...
Авчально-виховний комплекс «Пролісок» є навчальним закладом з поглибленим...
«Пролісок» є навчальним закладом з поглибленим вивченням англійської мови з часу його заснування. На даний час у закладі викладають...
Тематика засідань шкільного методичного об’єднання вчителів початкових...
Організація навчально-виховного процесу в початкових класах у 2011-2012 навчальному році
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка