6/1/1 30 листопада 2010
Про визнання повноважень міського голови м. Тернополя
Заслухавши інформацію голови Тернопільської міської територіальної виборчої комісії Чорнозуба І.І., керуючись Законами України “ Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” та “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада ВИРІШИЛА:
1.Взяти до відома інформацію Тернопільської міської територіальної виборчої комісії "Про реєстрацію та визнання повноважень новообраного Тернопільського міського голови".
2.Вважати визнаними повноваження міського голови м.Тернополя Надала Сергія Віталійовича, зареєстрованого постановою Тернопільської міської територіальної виборчої комісії від 23.11.2010 р. №26.1 (додається).
6/1/2 30 листопада 2010
Про визнання повноважень депутатів Тернопільської міської ради шостого скликання
Заслухавши інформацію голови міської виборчої комісії І.І.Чорнозуба, керуючись Законами України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” та “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада ВИРІШИЛА:
Взяти до відома інформацію міської виборчої комісії про обрання та визнання повноважень депутатів Тернопільської міської ради шостого скликання: 1. Бабюк Марії Петрівни 2. Баранова Костянтина Володимировича 3. Білика Мирослава Миколайовича 4. Бойка Богдана Ярославовича 5. Бурди Ірини Йосипівни 6. Вітвіцького Олега Івановича 7. Гладкого Михайла Петровича 8. Гнатіва Миколи Ярославовича 9. Головка Михайла Йосифовича 10. Гоча Петра Володимировича 11. Грегоращука Андрія Любомировича 12. Гринчишина Петра Семеновича 13. Джуса Михайла Ярославовича 14. Дзюбак Олени Володимирівни 15. Дробатюка Віталія Костянтиновича 16. Дулеби Ігоря Богдановича 17. Заставного Романа Йосиповича 18. Карпишин Наталії Іванівни 19. Карпінського Володимира Михайловича 20. Кирика Сергія Кузьмича 21. Климчука Олега Андрійовича 22. Костіва Ігоря Євстаховича 23. Кузьми Володимира Антоновича 24. Ландяка Петра Дмитровича 25. Лила Василя Йосиповича 26. Липки Ігоря Михайловича 27. Лукіна Василя Миколайовича 28. Мамаєва Сергія Володимировича 29. Мандзія Петра Васильовича 30. Мастюха Андрія Павловича 31. Маціпури Костянтина Володимировича 32. Муца Володимира Орестовича 33. Муц Оксани Іванівни 34. Напори Олега Романовича 35. Окаринського Михайла Михайловича 36. П’яли Богдана Петровича 37. Паньківа Віктора Івановича 38. Попадина Богдана Йосиповича 39. Похиляк Ольги Петрівни 40. Приходька Сергія В’ячеславовича 41. Ратушняка Михайла Михайловича 42. Сандія Олексія Йосиповича 43. Сиротюка Михайла Мирославовича 44. Сисюка Андрія Григоровича 45. Сороколіта Івана Леонідовича 46. Строєвуса Андрія Васильовича 47. Танчука Сергія Олеговича 48. Турського Ігоря Володимировича 49. Фартушняка Юрія Анатолійовича 50. Фарцабея Анатолія Юліановича 51. Фостика Василя Богдановича 52. Хімейчука Івана Сергійовича 53. Хоркавого Віталія Володимировича 54. Цимбалюка Віталія Михайловича 55. Чайківського Ярослава Федоровича 56. Чорненького Михайла Володимировича 57. Шаюка Олега Миколайовича 58. Шила Андрія Йосиповича 59. Шумила Олега Степановича 60. Юрика Тараса Зіновійовича.
6/1/3 30 листопада
2010
Про створення лічильної комісії
Міська рада ВИРІШИЛА:
Створити лічильну комісію у складі трьох депутатів: Попадина Богдана Йосиповича, Похиляк Ольги Петрівни, Шаюка Олега Миколайовича.
6/1/4 30 листопада 2010
Про створення лічильної комісії для проведення таємного голосування щодо обрання секретаря ради Міська рада ВИРІШИЛА:
Створити лічильну комісію для проведення таємного голосування щодо обрання секретаря ради у складі трьох депутатів: Попадина Богдана Йосиповича, Похиляк Ольги Петрівни, Шаюка Олега Миколайовича.
6/1/5 30 листопада 2010
Про затвердження протоколу №1 лічильної комісії щодо обрання секретаря ради
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада ВИРІШИЛА:
Затвердити протокол №1 лічильної комісії від 30.11.2010р. щодо обрання секретаря ради (додається).
6/1/6 30 листопада 2010
Про обрання секретаря ради
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада ВИРІШИЛА:
1.Затвердити протокол лічильної комісії від 30 листопада 2010 року №2 щодо обрання секретаря ради (додається).
2.Обрати секретарем ради Турського Ігоря Володимировича.
6/1/7 30 листопада 2010
Про кількісний склад виконавчого комітету міської ради
Керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада ВИРІШИЛА: Утворити виконавчий комітет міської ради в кількості 11 чоловік.
6/1/8 30 листопада 2010
Про затвердження персонального складу виконавчого комітету міської ради та заступників міського голови
Керуючись Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні" та „Про службу в органах місцевого самоврядування”, міська рада ВИРІШИЛА:
Затвердити персональний склад виконавчого комітету міської ради та заступників міського голови: 1. Міський голова - Надал Сергій Віталійович; 2. Секретар ради - Турський Ігор Володимирович; 3. Перший заступник міського голови - Ландяк Петро Дмитрович; 4. Заступник міського голови з питань містобудування - Бойко Богдан Ярославович; 5. Заступник міського голови з гуманітарних питань - Бицюра Леонід Олексійович; 6. Заступник міського голови з питань економіки - Камінський Володимир Володимирович; 7. Заступник міського голови з фінансових питань - Остапчук Вікторія Олександрівна; 8. Заступник міського голови - керуючий справами - Степанюк Олександр Іванович; 9. Начальник Тернопільського міського відділу УМВС України в Тернопільській області - Семенишин Микола Олександрович; 10. Перший заступник начальника Тернопільської об’єднаної державної податкової інспекції - Солтис Віктор Петрович; 11.Радник міського голови на громадських засадах - Стемковський Владислав Володимирович.
6/1/9 30 листопада 2010
Про постійні комісії міської ради
Відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада ВИРІШИЛА:
Утворити постійні комісії міської ради згідно з додатком (додається).
Додаток
до рішення міської ради
від 30.11.2010 р.
№ 6/1/9
Постійні комісії Тернопільської міської ради
Постійна комісія міської ради з питань бюджету та фінансів.
Постійна комісія міської ради з питань контролю за використанням комунального майна.
Постійна комісія міської ради з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, регламенту та депутатської діяльності.
Постійна комісія міської ради з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій.
Постійна комісія міської ради з питань промисловості, транспорту та зв’язку, енергозабезпечення та енергозбереження.
Постійна комісія міської ради з питань економіки, зовнішніх зв’язків, підприємницької діяльності, захисту прав споживачів.
Постійна комісія міської ради з питань соціальної політики, охорони здоров’я, сім'ї, материнства, дитинства.
Постійна комісія міської ради з питань містобудування.
Постійна комісія міської ради з питань природокористування, приватизації, продажу та оренди землі.
Постійна комісія міської ради з питань освіти, науки, культури.
Постійна комісія міської ради з питань молодіжної політики, туризму, фізичної культури, спорту та підготовки до Євро-2012.
Секретар ради І.В.Турський
6/1/10 30 листопада 2010
Про скасування рішення міської ради від 10.08.2010р. №5/37/16
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада ВИРІШИЛА:
Скасування рішення міської ради від 10.08.2010р. №5/37/16 "Про приватизацію об’єкта комунальної власності".
6/1/11 30 листопада 2010
Про звернення до Президента України щодо Податкового кодексу
Розглянувши звернення Асоціації підприємців Тернопільщини, керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада ВИРІШИЛА:
1.Затвердити звернення до Президента України щодо Податкового кодексу.
3.Направити звернення щодо Податкового кодексу до Президента України В.Ф.Януковича (текст звернення додається).
Президенту України
Януковичу В.Ф.
Шановний Вікторе Федоровичу!
На адресу Тернопільської міської ради надходять численні звернення від підприємців Тернопільщини щодо прийняття Верховною Радою України 18 листопада 2010 року Податкового кодексу. Даний законопроект був прийнятий всупереч неодноразовим зауваженням підприємців України та підприємців м.Тернополя зокрема.
Прийнятий Податковий кодекс збільшує податковий тиск на представників малого і середнього бізнесу, порушує конституційні права українців, його прийняття зумовило численні протести по всій території України, які відбуваються у формі мітингів, зупинки роботи підприємств торгівлі та ринків.
Відповідно до норм Податкового кодексу, малий та середній бізнес має нести основне податкове навантаження. Спрощена система, як така – зникає. Вважаємо недопустимим, що, відповідно до нового Податкового кодексу України, основна частина надходжень до бюджетів різних рівнів буде формуватися за рахунок збільшення податкового тягаря на дрібний і середній бізнес, який становить основу підприємництва. Непомірно високі ставки оподаткування призведуть до згортання підприємництва, а громадяни України знову масово поїдуть за кордон.
З метою нормалізації ситуації в підприємницькому середовищі, прошу Вас, як гаранта конституційних прав громадян України, ветувати Податковий кодекс України, прийнятий Верховною Радою України 18.11.2010 р. як такий, що створює соціальну напругу та загрозу економічній безпеці в державі і зобов’язати Кабінет Міністрів України доопрацювати Податковий кодекс з врахуванням пропозицій підприємців.
Звернення прийнято на першій сесії Тернопільської міської ради 6 скликання 30.11.2010 р.
З повагою
Міський голова С.В.Надал
6/1/12 30 листопада 2010
Про кадрові питання
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада ВИРІШИЛА:
Звільнити у зв’язку із закінченням строку повноважень Заставного Романа Йосиповича, Білана Тараса Богдановича.
6/1/13 30 листопада 2010
Про звернення до прокурора Тернопільської області
Міська рада ВИРІШИЛА:
1.Затвердити звернення до прокурора Тернопільської області Мельничука І.І. щодо реагування з приводу порушень чинного законодавства (текст звернення додається).
2.Направити звернення до прокурора Тернопільської області .
Прокурору
Тернопільської області
п. Мельничуку І.І.
Звернення
Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду про забезпечення позову від 09.11.2010 року по справі №2-а-3576/10/1970 заборонено Тернопільській міській виборчій комісії проводити повторний підрахунок голосів виборців по одномандатному мажоритарному виборчому округу №29 з виборів депутатів Тернопільської міської ради до ухвалення рішення в даній адміністративній справі.
Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 10.11.10 р. № 2-а-3576/09/1970 визнано протиправною та скасовано постанову Тернопільської міської виборчої комісії Тернопільської області №24 від 06 листопада 2010 року «Про проведення повторного підрахунку голосів виборців по виборчих дільницях №№01074,010175 м.Тернополя по одномандатному мажоритарному виборчому округу №29»
Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 13.11.10 р. № 2-а-3635/10/1970 (залишеною без змін Ухвалою Львівського апеляційного суду від 18.11.10 р. № 35524/10/9104) визнано дії Тернопільської міської виборчої комісії щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців по виборчих дільницях №01074 та №01075 одномандатного мажоритарного виборчого округу №29 з виборів депутатів Тернопільської міської ради протиправними. Також рішення Тернопільської міської виборчої комісії Тернопільської області про результати виборів у одномандатному мажоритарному виборчому окрузі №29 з виборів депутатів Тернопільської міської ради та про визнання обраним депутатом Тернопільської міської ради Смакоуза В.Г. визнано протиправним та скасовано.
Враховуючи зміст ухвали Тернопільського окружного адміністративного суду про забезпечення позову від 09.11.2010 року по справі №2-а-3576/10/1970, постанови цього ж суду від 10.11.2010 року по справі №2-а-3576/10/1970, постанови цього ж суду ж суду від 13.11.2010 року по справі №2-а-3635/10/1970, ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 18.11.2010 року по справі №35524/10/9104, на підставі ст. ст. 75, 77, 79,80 Закону України «Про вибори депутатів Верховної ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», кандидат у депутати Михайло Сиротюк звертався із відповідними заявами від 16.11.2010 року, 19.11.2010 року та 29.11.2010 року до Тернопільської міської виборчої комісії з проханням вчинити дії і прийняти необхідні рішення, пов’язані з констатацією факту обрання депутатом Тернопільської міської ради Сиротюка Михайла Мирославовича у одномандатному мажоритарному виборчому окрузі №29 та зареєструвати його як депутата.
Формальні та фактичні підстави зобов’язують Тернопільську МВК задовольнити вимоги зазначені у заявах, адже по суті судові рішення повернули розвиток подій у даній справі до моменту складення і передачі до Тернопільської МВК протоколів про підрахунок голосів дільничними виборчими комісіями №№01074,010175.
Відповідно до вказаних протоколів, Сиротюк Михайло набрав найбільшу кількість голосів виборців (529) у одномандатному мажоритарному виборчому окрузі №29, тому повинен бути проголошений комісією обраним депутатом у цьому окрузі.
Смакоуз В.Г. у будь якому випадку не може вважатись обраним депутатом, оскільки судами скасована формальна підстава згідно якої він міг претендувати на обрання та проголошення його депутатом Тернопільської міської ради.
Прийняті судами рішення є зрозумілими та обов’язковими до виконання.
Однак, Тернопільською міською виборчою комісією свідомо і навмисно не виконані судові рішення, що набрали законної сили, та незаконно проголошено обраним депутатом по одномандатному мажоритарному округу № 29 Смакоуза В.Г. Таким чином, в діях членів комісії містяться ознаки злочину, передбаченого ст. 382 Кримінального кодексу України.
просимо:
1) На підставі Закону України «Про прокуратуру» вжити заходів прокурорського реагування на обставини, викладені в даній заяві та зобов’язати Тернопільську міську виборчу комісію усунути порушення законодавства.
2) Провести ретельну перевірку і вирішити питання про притягнення винних осіб до відповідальності.
Секретар ради І.В.Турський
6/1/14 30 листопада 2010
Про звернення до Центральної виборчої комісії
Міська рада ВИРІШИЛА:
1.Затвердити звернення до Центральної виборчої комісії щодо скасування рішення Тернопільської міської територіальної виборчої комісії та прийняття рішення відповідно до вимог чинного законодавства (текст звернення додається).
2.Направити звернення до Центральної виборчої комісії.
Центральна виборча комісія
ЗВЕРНЕННЯ
Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду про забезпечення позову від 09.11.2010 року по справі №2-а-3576/10/1970 заборонено Тернопільській міській виборчій комісії проводити повторний підрахунок голосів виборців по одномандатному мажоритарному виборчому округу №29 з виборів депутатів Тернопільської міської ради до ухвалення рішення в даній адміністративній справі.
Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 10.11.10 р. № 2-а-3576/09/1970 визнано протиправною та скасовано постанову Тернопільської міської виборчої комісії Тернопільської області №24 від 06 листопада 2010 року «Про проведення повторного підрахунку голосів виборців по виборчих дільницях №№01074,010175 м.Тернополя по одномандатному мажоритарному виборчому округу №29»
Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 13.11.10 р. № 2-а-3635/10/1970 (залишеною без змін Ухвалою Львівського апеляційного суду від 18.11.10 р. № 35524/10/9104) визнано дії Тернопільської міської виборчої комісії щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців по виборчих дільницях №01074 та №01075 одномандатного мажоритарного виборчого округу №29 з виборів депутатів Тернопільської міської ради протиправними. Також рішення Тернопільської міської виборчої комісії Тернопільської області про результати виборів у одномандатному мажоритарному виборчому окрузі №29 з виборів депутатів Тернопільської міської ради та про визнання обраним депутатом Тернопільської міської ради Смакоуза В.Г. визнано протиправним та скасовано.
Враховуючи зміст ухвали Тернопільського окружного адміністративного суду про забезпечення позову від 09.11.2010 року по справі №2-а-3576/10/1970, постанови цього ж суду від 10.11.2010 року по справі №2-а-3576/10/1970, постанови цього ж суду ж суду від 13.11.2010 року по справі №2-а-3635/10/1970, ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 18.11.2010 року по справі №35524/10/9104, на підставі ст. ст. 75, 77, 79, 80 Закону України «Про вибори депутатів Верховної ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», кандидат у депутати Михайло Сиротюк звернувся із відповідними заявами від 16.11.2010 року, 19.11.2010 року та 29.11.2010 року до Тернопільської міської виборчої комісії з проханням вчинити дії і прийняти необхідні рішення, пов’язані з констатацією факту обрання депутатом Тернопільської міської ради Сиротюка Михайла Мирославовича у одномандатному мажоритарному виборчому окрузі №29 та зареєструвати його як депутата.
Формальні та фактичні підстави зобов’язують Тернопільську МВК задовільнити вимоги зазначені у заявах, адже по суті судові рішення повернули розвиток подій у даній справі до моменту складення і передачі до Тернопільської МВК протоколів про підрахунок голосів дільничними виборчими комісіями №№01074,010175.
Відповідно до вказаних протоколів, Сиротюк Михайло набрав найбільшу кількість голосів виборців (529) у одномандатному мажоритарному виборчому окрузі №29, тому повинен бути проголошений комісією обраним депутатом у цьому окрузі.
Смакоуз В.Г. у будь якому випадку не може вважатись обраним депутатом, оскільки судами скасована формальна підстава згідно якої він міг претендувати на обрання та проголошення його депутатом Тернопільської міської ради.
Прийняті судами рішення є зрозумілими, набрали законної сили, а тому обов’язкові до виконання.
Однак, Тернопільською міською виборчою комісією свідомо і навмисно не виконані судові рішення, що набрали законної сили, та незаконно проголошено обраним депутатом по одномандатному мажоритарному округу № 29 Смакоуза В.Г.
Відповідно до п.5 ч.1 ст. 24 Закону України «Про вибори депутатів Верховної ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», Центральна виборча комісія може з власної ініціативи у разі прийняття територіальною виборчою комісією незаконного рішення або її бездіяльності скасувати таке рішення та (або) прийняти рішення по суті питання
Відповідно до ч.8, 9 ст. 90 Закону, у разі визнання судом рішення відповідної виборчої комісії
протиправним, у тому числі з питання визнання голосування на виборчій дільниці недійсним, установлення підсумків і результатів голосування, встановлення результатів виборів, рішення з цього
питання приймається виборчою комісією, рішення якої було визнане протиправним, або виборчою комісією вищого рівня на підставі рішення суду. При цьому виборча комісія не може прийняти рішення,
яке по суті повторює рішення, визнане судом протиправним, крім випадку, коли рішення було скасовано з формальних підстав.
Виборча комісія вищого рівня на підставі скарги, рішення суду або з власної ініціативи може скасувати рішення виборчої комісії нижчого рівня та прийняти рішення по суті питання або
зобов'язати виборчу комісію нижчого рівня повторно розглянути порушене питання.
Враховуючи зміст судових рішень, норми Закону України «Про вибори депутатів Верховної ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів»,
просимо:
1) Скасувати рішення Тернопільської міської виборчої комісії про реєстрацію Смакоуза В.Г. депутатом Тернопільської міської ради.
2) Прийняти рішення згідно з яким обраним депутатом Тернопільської міської ради по одномандатному мажоритарному округу № 29 є Сиротюк Михайло Мирославович.
3) Прийняти рішення про реєстрацію Сиротюка Михайла Мирославовича депутатом Тернопільської міської ради.
6/1/15 4 грудня 2010
Про затвердження Положення про постійні комісії міської ради
Відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада ВИРІШИЛА:
Затвердити Положення про постійні комісії міської ради згідно з додатком (додається).
Додаток
до рішення міської ради
від 04.12.2010 р. № 6/1/15
ПОЛОЖЕННЯ
про постійні комісії Тернопільської міської ради
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради.
Постійні комісії обираються радою на строк її повноважень у складі голови і членів комісії. Всі інші питання структури комісії вирішуються відповідною комісією.
До складу постійної комісії не можуть входити міський голова, секретар ради.
Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, міського бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.
Постійні комісії за дорученням ради, міського голови, секретаря ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді органів, а також з питань, віднесених до відання ради, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд її керівників, а в необхідних випадках - на розгляд міської ради, здійснюють контроль за виконанням рішень ради.
Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом мають право отримувати від керівників підприємств, установ, організацій та їх філіалів і відділень необхідні матеріали і документи.
Організація роботи постійної комісії міської ради покладається на голову комісії. Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організовує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії. У разі відсутності голови комісії або неможливості виконувати ним свої повноваження з інших причин його функції здійснює заступник голови комісії або секретар комісії.
Засідання постійної комісії скликається в міру необхідності і є правомочним, якщо в ньому бере участь не менш як половина від загального складу комісії.
За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійних комісій приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідань комісії підписуються головою і секретарем комісії. Документи комісій друкуються організаційним відділом міської ради і підписуються в одноденний термін.
Рекомендації постійних комісій підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
Постійна комісія для вивчення питань розробки проектів рішень ради може створювати підготовчі комісії і робочі групи із залученням представників громадськості, вчених і спеціалістів. Питання, які належать до відання кількох постійних комісій, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням ради, міського голови, секретаря ради, заступників міського голови розглядатися постійними комісіями спільно. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій.
Постійні комісії є підзвітними раді та відповідальними перед нею.
Постійні комісії вивчають за дорученням міського голови, за власною ініцативою діяльність підзвітних і підконтрольних раді органів місцевого самоврядування і подають за результатами перевірки рекомендації щодо покращення їх функціонування.
Постійні комісії здійснюють у межах своїх повноважень контроль за виконанням рішень ради.
Постійні комісії розглядають попередньо кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження міською радою, готують висновки з цих питань.
Постійні комісії розробляють проекти рішень ради, готують висновки з питань, делегованих комісії, виступають на сесіях міської ради з доповідями і співдоповідями.
ПОСТІЙНА КОМІСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ БЮДЖЕТУ ТА ФІНАНСІВ
Попередньо розглядає проекти цільових та комплексних програм соціально-економічного та культурного розвитку міста.
Здійснює контроль за виконанням програм соціально-економічного та культурного розвитку та бюджету, за використанням бюджетних коштів, виносить на обговорення звіти керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської ради про виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку, бюджету, рішень ради з цих питань, а також про здійснення виконавчим комітетом делегованих йому радою повноважень.
Бере участь у підготовці проекту бюджету, контролює процедуру його представлення, розгляду, доопрацювання, внесення змін та доповнень , затвердження,.
Спільно з іншими постійними комісіями готує висновки по проектах цільових та комплексних програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, внесених змінах до них, по звітах про виконання та відповідних програм, здійснює контроль за їх виконанням. Відділи, управління та інші ініціатори внесення проектів рішень на розгляд міської ради повинні подавати комісії економічне обґрунтування з визначенням джерел фінансування видатків, передбачених проектом рішення.
Готує рекомендації по виявленню резервів і додаткових доходів до бюджету.
Попередньо розглядає питання та пропозиції щодо утворення фондів, затвердження положень про ці фонди та звітів про їх використання. Вносить на розгляд ради пропозиції по запровадженню місцевих податків і зборів, залучення фінансово-кредитних ресурсів згідно з чинним законодавством.
Контролює процес міжбюджетних взаємовідносин на користь міської ради.
Розглядає експертні оцінки при приватизації земельних ділянок і об′єктів комунальної власності.
При необхідності заслуховує звіти про діяльність підприємств, установ і організацій , в яких міська рада є засновником або учасником, на підставі звітів готує рекомендації і пропозиції щодо затвердження результатів їх діяльності..
Бере участь в розробці питань, пов’язаних з залученням бюджетних надходжень для реалізації міських соціально-економічних та культурних програм.
Розглядає питання надання пільг, які спричиняють втрати місцевого бюджету.
ПОСТІЙНА КОМІСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА
Контролює процес приватизації, дотримання законодавства з питань приватизації та проводить аналіз її наслідків.
Попередньо розглядає питання про передачу в оренду цілісних майнових комплексів і нежитлових приміщень.
Розглядає експертні оцінки при приватизації об′єктів комунальної власності.
Проводить контроль за використанням коштів від продажу об’єктів приватизації та від здачі майна в оренду.
Розглядає пропозиції та подає висновки з питань про продаж, передачу в оренду або під заставу об’єктів комунальної власності, що перебувають в управлінні ради, а також придбання таких об’єктів в установленому законом порядку.
Вносить пропозиції та рекомендації по наданню пільг в орендній платі, періодично проводить аналіз доцільності і ефективності від зданих в оренду приміщень.
Вносить на обговорення питання розвитку та ефективного використання комунальної власності, спільно з іншими комісіями розглядає пропозиції та подає висновки щодо призначення та звільнення керівників об’єктів спільної власності.
При необхідності заслуховує звіти про діяльність підприємств і організацій , в яких міська рада є співзасновником, на підставі звітів готує рекомендації і пропозиції.
Комісія, спільно з іншими постійними комісіями, готує висновки по проектах цільових та комплексних програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, проекту міського бюджету, внесених змін до них.
ПОСТІЙНА КОМІСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ЗАКОННОСТІ, ПРАВОПОРЯДКУ, РЕГЛАМЕНТУ ТА ДЕПУТАТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Готує висновки з питань, пов’язаних з гарантіями депутатської діяльності.
Готує за дорученням ради або міського голови рекомендації з питань, пов’язаних з депутатською діяльністю та дотриманням норм депутатської етики, заслуховування радою питань про роботу депутатів у раді, про виконання ними рішень ради.
Бере участь у створенні органів самоорганізації населення, сприяє їм у здійсненні їх повноважень.
Розглядає пропозиції щодо внесення змін та доповнень до регламенту міської ради, приймає по них висновки.
Здійснює контроль за дотриманням Регламенту Тернопільської міської ради.
Готує висновки щодо дотримання депутатами зобов’язань перед виборцями.
Вносить пропозиції щодо сприяння діяльності правоохоронних органів в межах, визначених законодавством.
ПОСТІЙНА КОМІСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЕКОЛОГІЇ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Бере безпосередню участь у підготовці питань про стан і розвиток житлово-комунального господарства;
Попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів планів соціально-економічного розвитку та бюджету міста, звітів про їх виконання, виносить по них висновки, пропозиції та рекомендації;
Попередньо розглядає плани з розвитку житлово-комунальної сфери, заслуховує звіти про виконання планів, контролює їх виконання, вносить по них рекомендації, висновки та пропозиції:
Розробляє за дорученням ради або з власної ініціативи проекти рішень з питань житлово-комунального господарства, готує висновки, подає пропозиції та рекомендації за результатами перевірок на розгляд керівників підприємств, установ, організацій, відділів та управлінь, в необхідних випадках вносить їх на розгляд ради та виконавчого комітету;
Заслуховує в міру необхідності звіти керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської ради про їх роботу, виконання планів розвитку та функціонування житлово-комунальної сфери міста, виконання рішень ради з питань що стосуються житлово-комунального господарства, здійснення ними делегованих повноважень, готує зауваження, висновки та рекомендації щодо даних питань;
Попередньо розглядає проекти рішень по житлово-комунальних питаннях та питаннях благоустрою, що виносяться на розгляд ради, дає по даних проектах заключення, висновки та рекомендації; проекти рішень, що містять ознаки регуляторного акту і не розглянуті попередньо комісією не можуть бути винесені на розгляд ради;
При необхідності заслуховує звіт відповідного заступника міського голови про роботу профільного управління.
Розглядає питання щодо тарифів на послуги в житлово-комунальній сфері, виносить відповідні висновки та рекомендації;
Розглядає і подає на затвердження міської ради проекти програм надання та продажу житла за пільговими умовами, ліквідації ветхого та непридатного для проживання житлового фонду, здійснює контроль по даних питаннях;
Контролює стан експлуатації та утримання об’єктів житлово-комунального господарства незалежно від їх форм власності;
Розглядає пропозиції та подає рекомендації щодо призначення та звільнення керівників об’єктів комунальної власності, що перебувають у віданні міської ради.
Контролює виконання Закону України «Про благоустрій населених пунктів».
Бере участь у розробці заходів по ліквідації стихійного лиха, екологічних катастроф, епідемій, пожеж, інших надзвичайних ситуацій з метою забезпечення громадського порядку, життєдіяльності підприємств, установ та організацій, врятування життя людей, захисту їх здоров’я, збереження матеріальних цінностей.
Має право розглядати та подає на затвердження міської ради, спільно з комісією з питань містобудування проектів програм поетапної реконструкції та модернізації застарілого житлового фонду, контролює виконання даних програм;
Аналізує стан квартирного обліку, вносить пропозиції щодо забезпечення житлом громадян різних категорій обліку;
Розробляє програми та окремі заходи щодо створення та діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та контролює за їх виконанням
З метою більш глибокого вивчення питань комісія має право створювати експертні робочі групи, залучати до своєї роботи незалежних експертів, ЗМІ, затверджувати їх склад і перелік.
ПОСТІЙНА КОМІСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ПРОМИСЛОВОСТІ, ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ’ЯЗКУ, ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
Бере участь у підготовці питань про стан і розвиток промисловості, транспорту, зв’язку, енергозабезпечення та енергозбереження в місті.
Попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів планів соціально-економічного розвитку та бюджету міста, звітів про їх виконання, вносить по них зауваження і пропозиції.
Розробляє за дорученням ради або з власної ініціативи проекти рішень ради і пропозиції щодо тарифів на перевезення пасажирів, умов конкурсного відбору перевізників, що надають транспорті послуги у м.Тернополі, з питань розвитку промисловості, транспорту, зв’язку, енергозбереження та енергозабезпечення.
Перевіряє в межах своїх повноважень роботу підприємств, установ і організацій промисловості, транспорту і зв’язку, розташованих на території міста, дотримання ними екологічних норм та впровадження ними заходів щодо енергозбереження, подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради.
Заслуховує звіти керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської ради про виконання рішень ради, а також про здійснення ними делегованих повноважень.
Розглядає пропозиції та подає рекомендації щодо призначення та звільнення керівників об’єктів спільної власності, що перебувають у віданні міської ради.
Готує рекомендації щодо будівництва, реконструкції, ремонту та утримання об’єктів промисловості, транспорту, зв’язку, енергозабезпечення та енергозбереження, визначення пріоритетів інвестиційної діяльності на території міста.
|