|
Скачати 39.41 Kb.
|
Інтернет технологія Веб-квест Важливим аспектом, що визначає характер змін у системі освіти, є науково-технічний прогрес та його вплив на соціальні та суспільні відносини. Комп’ютерні технології постійно вдосконалюються, стають більш насиченими, ємними, гнучкими, продуктивними, націленими на різноманітні потреби користувачів. Швидкість зміни інформації у сучасному світі висока, тому гостро постає питання формування в дитини оптимальних комплексів знань і способів діяльності, формування інформаційної компетентності, що забезпечить універсальність її освіти. Розвиток інформаційного суспільства був і залишається пріоритетним напрямом державної політики розвинених країн . Інформаційні технології та їх вплив на зміст освіти, методика та організація навчання залишаються актуальною темою педагогічних досліджень. Спостерігаємо різні напрямки цих досліджень: розв’язання деяких психолого-педагогічних проблем впливу на особистість учнів нових інформаційних технологій навчання (НІТН); розвиток творчих здібностей та образного мислення на уроках з використанням НІТН; комп’ютерно орієнтовані засоби навчання на уроках природничо-математичного циклу; особливості організації інтерфейсу комп’ютерних навчальних програм; програмне забезпечення фізичного експерименту, підтримка обчислень Активне використання навчальними закладами Інтернет - технологій, телекомунікаційних засобів дозволяють говорити про впровадження ними інноваційних процесів, за допомогою яких відбуваються зміни різного плану: змінюється мета й зміст навчальних планів, форми й методи навчання. Ми пропонуємо зупинитися на технології веб-квестів. Web-квестом називається спеціальним чином організований вид дослідницької діяльності, для виконання якої учні здійснюють пошук інформації в мережі Інтернет за вказаними адресами. Квести створюються для того, щоб учні вчилися використовувати отриману інформацію з практичною метою, дана технологія сприяє розвитку критичного мислення, аналізу, синтезу і оцінки інформації. Вищезгаданий вид діяльності був розроблений в 1995 році в державному університеті Сан-дієго дослідниками Берні Додж і Томом Марч. Щоб дана робота була максимально ефективною, web-квест (спеціальним чином організована web-сторінка) повинен містити наступні частини:
Метою короткострокових проектів є здобуття знань і здійснення їх інтеграції в свою систему знань. Робота над короткочасним web-квестом може займати від одного до трьох сеансів. Довгострокові web-квести направлені на розширення і уточнення понять. Після закінчення роботи над довгостроковим web-квестом, учень повинен уміти вести глибокий аналіз отриманих знань, уміти їх трансформувати, володіти матеріалом настільки, щоб зуміти створити завдання для роботи за темою. Робота над довгостроковим web-квестом може тривати від одного тижня до місяця (максимум два). Деякі доповнення: Web-квести найкраще підходять для роботи в міні-групах, проте існують і web-квести, призначені для роботи окремих учнів. Форми web-квеста також можуть бути різними. Найбільш популярні:
|
ТЕМА: Технологія пошуку інформації в мережі Інтернет. Технологія... МЕТА: навчитися отримувати доступ до документів, розміщених на веб-серверах, зберігати інформацію на локальному комп’ютері |
ТЕМА: Технологія роботи з браузером Microsoft Internet Explorer МЕТА: навчитись завантажувати програму, настроювати параметри її функціонування, переглядати веб-сторінки, зберігати інформацію з... |
Тема : Створення особистої Веб-сторінки та розміщення її в мережі Інтернет Мета: Створити за допомогою засобів програми Microsoft FrontPage особисту сторінку та розмістити її за допомогою засобів віддаленого... |
Календарне планування курсу «Основи веб-дизайну» для ІІ-го курсу на 2011-2012 н р Структура веб-сайтів, різновиди веб-сторінок. Реєстрація веб-сайту на сервері безкоштовного хостинга |
Технологія WI-FI Доступ в інтернет за технологією Wi-Fi здійснюється за допомогою спеціальних радіо-точок доступу |
«Електронні послуги у сфері купівлі продажу (Інтернет-аукціони, Інтернет-магазини)» Мета роботи: ознайомитись та описати роботу Інтернет-аукціонів та Інтернет-магазинів |
20. Глобальна мережа Internet Глобальна мережа Internet. Загальні принципи організації. Апаратна, програмна та інформаційна складові глобальної мережі. Основні... |
Про надання послуг з розміщення веб-сайтів, віртуальних серверів... |
Про надання послуг з розміщення веб-сайтів, віртуальних серверів... |
Структура веб-сайтів. Етапи створення сайту. Засоби автоматизованої... Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами |