ПЛАН - КОНСПЕКТ УРОКУ
ТЕМА:Маркетування візитної картки
МЕТА : навчитись створювати візитні картки використовуючи можливості програми Page Maker
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: інструкція по лабораторній роботі, персональний комп’ютер з програмою Page Maker.
ПЛАН УРОКУ
1. Організаційна частина
2. Актуалізація опорних знань
3. Інструктаж до виконання практичного завдання
4. Практичне завдання
5. Підсумок уроку
6. Домашнє завдання
ХіД УРОКУ
Організаційна частина
Перевірка присутності учнів
короткий інструктаж по правилах безпечної роботи з технікою
2. Актуалізація опорних знань
Методом фронтальної бесіди зясувати знання учнів про макетування вызитноъ картки.
Інструктаж до виконання практичного завдання
Візитна картка – зручний спосіб обмінятися координатами під час ділової зустрічі
Сьогодні один з основних маркетингових інструментів будь якої сучасної компанії – фірмовий стиль. Зокрема, один з елементів фірмового стилю – візитки.
Візитні картки мають стандартний формат 90x50 мм. Зараз входять у моду подвійні картки, які мають такий розмір у складеному вигляді. Для їх виготовлення зазвичай використовується цупкий папір з гладенькою та фактурною поверхнею. Візитки бувають одно- та двосторонніми і друкуються одним-чотирма кольорами. Найбільш вживаними є картки з одним та двома кольорами. Найбільш почесні місця на візитках - лівий верхній кут і центр, Тут розміщують торговий знак компанії або логотип, якщо такий є. Знизу у центрі розміщується ім'я і прізвище власника, а під ними - його посада. Розмір шрифтів йде зверху від більшого до меншого і у жодному випадку не навпаки. Обов’язково необхідно вказати сферу діяльності підприємства. Наприклад, "Оптова торгівля меблями", "Всі види стоматологічних послуг", "Продаж та ремонт комп'ютерної техніки".
Фірмовий стиль – це частина образу компанії, що необхідна для виділення компанії та її продукції серед різноманіття інших. Це показник філософії фірми та її корпоративної культури, оскільки по фірмовому стилю завжди можна визначити, які люди працюють в компанії, наскільки фірма поважна і навіть чого від неї можна очікувати.
До основних елементів фірмового стилю належать:
логотип або товарний знак;
вибір фірмових шрифтів, фірмові кольори;
візитна картка;
фірмовий бланк;
фірмові конверти;
факсове повідомлення;
фірмова папка для паперів.
Практичне завдання
І. Створіть власну візитну картку. Для цього виконайте наступні дії:
1. Виберіть параметри нового документу: Файл Новый орієнтація – книжна, розвороту немає, всі поля - 5мм.
2. Закріпіть нуль - початок відрахунку на перетині вертикальної і горизонтальної лінійки в верхньомулівому кутку листка, (але на за полем) — для цього на перетині- лінійок лівою кнопкою миші витягніть точку перетину і виберіть з меню Просмотр Блокирование нуля (якщо потрібно змінити положення нуля, то потрібно зняти галочку в меню Просмотр Блокирование нуля і почати все спочатку)
3. Для того, щоб умовно поділити сторінку на правильні прямокутники (9 на 5), в яких будуть розміщенні візитні картки, витягніть з вертикальної лінійки вертикальну направляючу і помістіть її на відмітці 9 см від нуля, а з горизонтальної лінійки витягайте направляючі і розмішуйте їх на 5 см одна від одної вниз (щоб забрати направляючі потрібно захватити їх кнопкою миші і витягнути за межі сторінки)
1. Намалюйте з допомогою інструменту Прямокутник прямокутник в верхньому прямокутнику розграфленої сторінки. За допомогою інструменту Стрілка виділіть намальований прямокутник і з меню Элемент Заполнение и штрих виберіть колір і відтінок фону і лінії (чим менше в процентному відношенні буде вибраний відтінок, тим краще на ньому будуть читатися букви). Також для закруглення кутків візитки можна вибрати з Элемент Скругленные углы.
2. В лівому верхньому кутку візитки розмістіть малюнок. Для цього виберіть меню Файл Место і в діалоговому вікні вкажіть шлях до малюнку, виділіть необхідний файл і натисніть кнопку Открыть
3. 3 допомогою інструменту Т напишіть правіше від малюнку свої дані (прізвище, ім'я, по-батькові і т.д). Використайте різні начертання шрифтів (жирний, підкреслення).
4. Нижче ще в одному текстовому блоці напишіть адресу і телефон.
Копіювання візитної картки
1. Візитна картка складається з чотирьох елементів (прямокутника, в якому вона розміщена, малюнка, першого текстового блоку з прізвищем, другого текстового блоку з адресою). Для того, щоб картку скопіювати карткув буфер обміну, потрібно згрупувати всі ці елементи в один елемент. Для цього в режимі Стрілка, натиснувши клавішу Shift, клацайте по всіх елементах і слідкуйте, щоб навкруги кожного з них з'явилися маркери кожного елементу. З меню Элемент виберіть Группа і навкруги візитки з'являться спільні для всіх елементів маркери.
2. Скопіюйте візитку в буфер обміну з допомогою меню Редактирование Копирование і вставте з буферу за допомогою меню Редактирование Вставка. Візитка вставиться на це саме місце, тільки залишиться перемістити її в прямокутник справа.
5. За допомогою меню Редактирование Вставить множественное задайте кількість примірників 8, і вставиться така кількість візиток. Вам залишасгься лише перемістити візитки в необхідні прямокутники і зберегти публікацію в своїй папці під іменем Vizitka.
ІІ. Створіть ще 2 візитки запропонованого зразка (кожну на окремому листі).
ІІІ. Створіть 20 копій кожної візитки
Підсумок уроку
1. Для чого використовують візитки?
2. Які розміри стандартної візитки?
3. Які типи та розміри шрифтів використовують на візитці?
4. Що таке фірмовий стиль?
5. Які існують елементи фірмового стилю?
6. Що таке логотип?
6. Домашнє завдання
|